De Zeester in Eindhoven

Bezorgrestaurants in de buurt van De Zeester

1. Heerlijk visrestaurant. Alle vis en salades zien er erg vers uit. Alles is zichtbaar in de vitrine en de keuken is open dus je kan zien hoe alles eruit ziet en bereid wordt. Je kan kiezen uit 1 vd vismenus of zelf je visschotel samenstellen (bijv voor de hele tafel).

Het smaakte erg goed, veel arabische gasten en muziek maar dat maakt de sfeer nog extra gezellig. Lekker eten voor zeer schappelijke prijzen.

2. Kleine portie kibbeling besteld en meegenomen. Zonder saus kostte deze € 8.85!! De vis was duidelijk niet eens vers en aangeslagen als "gemixed visschotel". Je kon het zien en ruiken, totaal smakeloos en vies. Klantvriendelijkheid was ook ver te zoeken. Nooit voor de 2e keer.

3. Wij hadden gisteravond met 7 personen gereserveerd bij deze visspeciaalzaak.

Wij werden door de jonge medewerker netjes ontvangen en hij wachtte keurig tot wij compleet waren. De stoelen zijn heel comfortabel, de zaak is vrij kaal maar nieuw dus dat komt nog. Hij zei ons dat wij in de vitrine de vis uit mochten zoeken. De vis werd op ambachtelijke wijze bereid en met frietjes, brood en sausjes opgediend. Helaas voor sommige klanten mogen er geen alcoholische dranken geschonken worden. Wij hadden 3 echte viseters bij ons en ook hun waren tevreden.

Een echte aanrader. Ga zo door en verbeter de kleine puntjes. Ze zijn tenslotte pas 6 maanden geopend.