De Orchidee laten bezorgen?

1. Peter van der Laak

Gisteren voor het eerst gegeten bij De Orchidee. Wat een verademing in vergelijking met de traditionele Chinese restaurants.
    Toegegeven: je moet iets meer geduld hebben, maar daar staat een uiterst smakelijk menu tegenover.
    Duidelijk kun je proeven dat er met verse gerechten is gewerkt. De groenten geven je niet het gevoel dat ze al zes keer zijn opgewarmd en het vlees is echt mals.
    Hulde voor de kok en ook hulde voor de uiterst vriendelijke manier waarop we ontvangen werden.
    Wat mij betreft zijn jullie de witte raaf onder de Chinese restaurants in Eindhoven. En natuurlijk komen we gauw weer terug!

2. Vers en verrukkelijk!
    We hebben kong bo tofu, vega tjaptjoi en saté ajam gehaald en alledrie waren ze de beste die ik tot nu toe gegeten heb. De groenten in de tjaptjoi waren zichtbaar vers en nog lekker knapperig.

3. We hebben hier enkele Chinese gerechten besteld, het eten is goed zeker in vergelijk met andere Chinese restaurants in de buurt..dus niet de "standaard" smaak zoals veel Chinese restaurants.

De sfeer is best goed maar kan beter..in een Aziatisch/chinees restaurant ambieer ikvoor de sfeer toepasselijke muziek..bijv Chinees traditionele muziek..leuk zou zijn als mensen in de bediening ..toepassijke "Aziatische "kleding aan heeft..

Bij goed Aziatisch eten hoort goede sambal .

In veel aziatische restaurants heeft men alleen sambal oelek hoewel er vele soorten sambals zijn in Azië .

Sambal oelek kan niet!
    Mits zelf gemaakt en met een goede smaak.