De Lach in Eindhoven

De Lach is meer dan ‘zomaar’ een wijnbar of restaurant.

Uitzonderingen

Gesloten

• 21 feb t/m 21 feb
  • 28 feb t/m 28 feb
  • 7 mrt t/m 7 mrt
  • 14 mrt t/m 14 mrt
  • 21 mrt t/m 21 mrt
  • 28 mrt t/m 28 mrt

De Lach is meer dan ‘zomaar’ een wijnbar of restaurant.

Het is de juiste combinatie, Het biedt de gelegenheid om voorafgaand aan of na afloop van het diner in stijl een aperitief of digestief te drinken in de wijnbar op de begane grond. Uiteraard is het design ervan allesbehalve doorsnee.

In de wijnbar kan men in ontspannen sfeer genieten van heerlijke wijnen met bijpassende gerechtjes in een stijlvolle omgeving.

In ons restaurant kunt u culinair genieten van onze a la carte menukaart of het 3 tot 8 gangen Tasting diner.

De muziek: lounge cocktail, lounge after diner en deephouse.

Op donderdag en vrijdag hebben wij regelmatig live muziek in onze wijnbar.

Er is veel keus uit heel veel originele wijnen en diverse soorten gedistilleerd.

De wijnbar is 6 dagen per week. De keuken is dagelijks geopend van 12:00 - 21:30 uur en op vrijdag en zaterdag tot tenminste 22.00 uur

Borrelhapjes van onze boorelkaart zijn te bestellen tot laat in de avond.

• High tea: € 22,50

1472085644 86
1482171941 85
1495620337 84
1519155031 74

1. Afgelopen week een 4 gangen menu van de chef gegeten met ook snacks bij apritief vooraf.
    Wat we kregen was lekker maar de porties waren echt beschamend klein. Toen we om extra friet bij het hoofdgerecht vroegen bleek dit niet mogelijk omdat de frietjes op waren.
    Als toetje een simpele creme brulee, al konden we elkaar toen onmogelijk nog verstaan omdat de muziek tot disco-niveau was opgedraaid (terwijl er nog mensen aan het eten/ tafelen waren). Ik denk dat de ober hierdoor al eerder gehoorschade heeft opgelopen want iedere bestelling (extra water, nieuwe fles wijn) kwam pas na 3× opnieuw vragen van onze kant.
    Al met al kwam de Lach totaal niet uit de verf deze avond.

2. We hebben een heerlijke avond gehad. Het eten is allemaal heerlijk op smaak. We vonden de gerechtjes wel aan de prijs. Enige minpunt was dat we bij de koffie/thee de friandises aan 4.95 p.p. hadden besteld. Dat viel een beetje tegen. 3 Mini stuks (madelaine, brownie, chocolade truffel). Waarbij de truffel helaas niet lekker was. Ik had hier wel wat meer van verwacht. Verder alles top! Koffie de lach is een aanrader. En de ganzenlever krullen ook!

3. Heerlijk en persoonlijk zoals altijd. Een van de beste restaurants van Eindhoven als je het mij vraagt. Bedankt voor de geweldige avond!

4. Elke keer is het eten weer heerlijk en verrassend en de bediening ook prima!

5. Wijnbar De Lach

6. Prima gegeten met 4 personen.
    Heel aparte borrelplank, met zelfs heerlijke oesters.
    Daarna heeft ieder nog een voor of hoofdgerecht genomen.
    En afgemaakt met lekker toetje en koffie.
    We hebben prima gegeten in een goede sfeer.

7. Onprofessionele bediening! Veel te dure wijn, € 8,50 voor "aanbevolen" glas "huiswijn".

8. Heerlijk gegeten, goede wijn-spijs combinaties, mooie bordjes.

9. Familie eten met kinderen. Eten was wisselend van kwaliteit. Enkele goede gerechten maar ook enkele matige gerechten met veel smakeloze smurrie eronder.

Voor deze prijs verwacht ik een betere sfeer, anticiperend personeel op calamiteiten en minder fantasie loze gerechten.
    Als dit hier de standaard is zijn er gelukkig genoeg alternatieven in Eindhoven.

10. Heerlijk eten, fantastische wijn en vriendelijke en capabele bediening. Het enige minpunt is dat er geen kraanwater geserveerd wordt, wat voor mij altijd een belangrijk teken van gastvrijheid is.

11. We waren met een groep van 10 personen. Mooi restaurant, prima kaart, jammer dat er van de wijn die we wilden bestellen nog maar 1 fles op voorraad was.. tegen het einde van de avond was de klasse totaal verdwenen en zaten er allerlei lesbische vrouwen aan de bar elkaar te betasten, dit kan echt niet in zo'n duur restaurant. Heel erg jammer!

12. Marielle

Heerlijk puur gegeten en de wijntjes en kaasplank met port was super.

13. Van Caesbroeck-De Dapper

Altijd heel lekker! Komen terug!

14. natee

15. Eric Brandenburg

Goed restaurantje en heel goed eten.

16. Chai thee goed gelukt. Smaakt naar lef. Mocht de wijnen voorproeven. Eten was echt lekker.

17. Wij hebben afgelopen zaterdag een geweldig en gezellige avond gehad bij de Lach! De sfeer was goed, de bediening was gezellig. En als je iets niet lust passen ze het direct aan voor je. Thanks voor de fijne avond die we bij jullie hebben gehad!

18. Wij zaten met 5 personen heerlijk aan de ovale tafel en hadden voor het 4-gangen verrassingsmenu gekozen. De borden waren mooi opgemaakt en alles smaakte erg lekker. Ze hadden erg goed rekening gehouden met de producten die wij niet lekker vonden. De Lach is een aanrader.

19. Stephan Langedijk

Erg leuk geweest en lekker gegeten. We gaan zeker een keer weer terug!

20. Great evening with Wine, Tuna & Oysters !

Thanks again to the very obliging staff !

21. kuypers

22. Heerlijk gegeten, we hadden een verrassingsmenu 3-gangen. Mooi opgemaakte borden, lekker eten alleen voor de grote eter is het te weinig. Er had wel iets meer frietjes of een kleine salade bij gemogen maar verder was het erg goed.

23. Heerlijk gegeten, goede service en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding! Wij komen zeker terug!

24. Ongeïnteresseerde bediening. Hoge prijzen en geen kraanwater!

25. De sfeer is altijd erg goed en de bediening erg vriendelijk. Het eten is net even iets anders en erg smaakvol, wel in een iets duurdere prijsklasse. Moesten deze keer wel wat lang wachten tot we het eten kregen.

26. Met 4 personen een 6 gangen amuse menu genomen met bijpassend wijnarrangement. Heel erg lekkere gerechten, goede portionering en heerlijke wijnen die ruim werden geschonken! De ambiance is gezellig en de bediening top (heel service gericht!)

Kortom aanrader en wij gaan er zeker naar terug.

27. Wij hadden een 6 gangen amuse menu. Heel lekker, goede portionering. Het bijgaande wijnarrangement was prima en er werd ruim geschonken

28. Chris de Baat

Prima restaurant met een goede ambiance en een prettige bediening, aanrader!
    Volgende keer gaan wij voor het 6-gangen amuse menu.

29. Het was een leuke ervaring! Lekker gegeten en de bediening was top! Doe zo verder!

30. Pascal Huibers

Heerlijk gegeten. We hadden wijn gekregen, deze was niet goed, zat kurk op. Bij het aangeven is direct actie ondernomen. Goede sfeer, nette keuken. Mooie gerechten die goed in balans zijn.

Klein minpuntje, het bord van het voorgerecht was aan de onderkant vies. De bediening was heel service gericht, echt top! Maar dat heeft de pret niet gedrukt, aanrader.

31. De lach, wat kun je daar geweldig eten. We waren er met zijn vieren, hadden bijna allemaal een ander voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, maar het een was nog lekkerder dan het ander. Ook de wijnen zijn ons goed bevallen. Dat was maar goed ook want de bediening liet toch wel wat steekjes vallen. Beetje slordig, soms onoplettend. Publiek is redelijk bling bling.

32. Weer heerlijk gegeten hier. Aanraders: dessert met chocolade en koffie de Lach. Oh my!!

33. Ik heb er samen met een vriendin lekker gezeten en gegeten. We namen het 6-gangen amusemenu en wilden er lang over doen. Daar hebben ze geweldig rekening mee gehouden. Voor 42 euro had ik creatievere gerechten verwacht. Over de service kan ik zeggen dat ze héél erg hun best doen. Het is een kwaliteit en al snel een valkuil. Maar het is allemaal met de beste bedoelingen. Zo kreeg ik bijvoorbeeld een ander nagerecht nadat ik mij kritisch had geuit over wat ik bij het menu had gekregen. Super! Dat maak je niet gauw mee. Jammer vind ik dat we met meer dan één ober te maken hadden.
    Al met al: Ik ga er zeker nog een keer eten.

34. Mooie gelegenheid om ook formeel informeel te verblijven

35. Susan&Tommy

Verrukkelijk gegeten!!! En de rest was ook helemaal top!!

36. Op aanraden van een collega met m'n vriendin hier gaan eten voor verjaardag. Een geweldig sfeervol restaurant met open keuken. Heerlijk 6-gangen amuse diner gegeten met wijnarrangement. Omdat ze goede glazen schonken vroegen ze tussen de gangen door of ze volgend gerecht al mochten serveren of even wachten tot de glazen leeg waren, uitstekende individuele service dus! Geen goedkoop restaurant maar voor wat je krijgt is het geld het zeker waard!

37. Fijn restaurant, fijne bediening met oog voor detail. Voor een donderdagavond wat rustig wat de score voor de sfeer verklaart. Culinair gezien zéér de moeite waard. We hadden het 6-gangen amuse diner besteld. Hoge kwaliteit van het eten zowel in smaak als presentatie. Fijne pairing van wijn met elke gang waarbij een paar zeer leuke wijnen voorbij kwamen. Leuk detail was dat toen bleek dat een hoofdingrediënt niet voorradig bleek bij 1 van de gangen, de al ingeschonken wijn 'die er op zich best goed bij paste' alsnog vervangen werd voor een wijn die er 'toch beter bij paste' volgens de gastheer.

Aanrader.

38. Marga van Gils

We hebben afgelopen zondag gegeten bij de Lach en het was voortreffelijk. Het was inderdaad niet goedkoop, maar het geld meer dan waard. Alles was super lekker en vooral de lady's steak was heel erg mals, we hebben genoten.

39. We zijn met een grote groep gaan eten. Het eten was heel goed, ook de bediening was goed en vriendelijk. Wel wat aan de dure kant, vooral als je de kaart van te voren niet hebt kunnen inzien. Maar gezellig was het wel.

40. Met twee personen gegeten bij de Lach. Vriendelijke bediening, goed eten (ruime porties). Heerlijk huiswijntje!
    Aanrader.

41. Angelique Wets

We hebben met zijn 4 en een relaxte en gezellige avond gehad! We hebben eerst beneden geborreld en daarna boven gegeten. Sfeervolle en leuke wijnbar/restaurant. Lekkere wijntjes, geen hele grote kaart maar wel goed, er stond voor iedereen wat lekkers op.
    Het was niet heel goedkoop maar dat was het wel waard!

42. Het eten was erg lekker, goede wijn en een leuke plek. Kortom het was een dikke prima!

43. Anne van Hees

Wat een ervaring! Heerlijk gegeten, wat een smaaksensaties! Daarnaast keurig en ontspannen bediend. Hartelijk dank!

44. Gezellig en mooi restaurant, personeel vriendelijk en kennis van de kaart. Eten was geweldig en verassende combinaties in de menu's, een aanrader!!

45. Heerlijk gegeten! Omdat het Amuse-menu zo heerlijk was 3 weken daarvoor, wilde ik hier weer voor gaan. Maar wat een verrassing dat ze dit hadden onthouden en een aantal gerechten in het menu hadden aangepast! Wederom heerlijk gegeten en een super fijne relaxte avond gehad mede door de geweldige bediening en de heerlijke sfeer!

46. frans josten

Het was onze eerste keer bij De Lach, maar zeker niet de laatste.

De ontvangst was hartelijk en er was een goede open communicatie tussen ons en de vriendelijke jongens in de bediening. Wij zijn alle 3 beroepsmatig werkzaam in en met wijn, wat zij natuurlijk niet wisten. Als ze op een technische vraag over de wijn geen antwoord wisten ging de ober / sommelier geen rare verhalen ophangen maar antwoorde eerlijk.

Het eten was heerlijk op smaak en mooi gepresenteerd. De wijnkaart heel divers, goed geprijsd en voor elk wat wils.

Een aanwinst voor horeca Nederland in het algemeen en Eindhoven in het bijzonder.

We komen terug.

47. Marjolijn de Ruijter

Super sfeertje, heerlijke wijnen en top eten, wat wil je nog meer!

48. de heer Verbaandert

Samen met mijn vrouw en vrienden hebben we een gezellige avond gehad met verrassende en lekkere gerechten en bijpassende wijn. De sfeer is correct en toch ongedwongen.

49. Allemaal perfect, amusediner met bijpassende wijnen, perfect verzorgde avond, goede service, lekker eten

50. Stefan en Wendy

Top adres in hartje Eindhoven, leuk voor een borrel maar super gezellig op de eerste verdieping voor het diner.

We hebben het zomer arrangement genomen, zeer gevarieerde gerechten. Porties zijn zeker voldoende. We hebben ook een hele lekkere Italiaanse rode wijn gedronken, echt top!

Zeker een bezoekje waard!

51. Chantal Daris

Mooi restaurant, lekkere wijn en eten en goede bediening, zeker een aanbeveling!

52. Genoten van het 6 gangen zomerse amuse menu. Amuses zijn zeer gevarieerd en de porties zijn ruim. Lekkere wijnen erbij maken het compleet. Een aanwinst voor de Kleine Berg (en Eindhoven).

53. Het voorgerecht van mijn vrouw was goed en de witte wijn ook. Daarna moesten we erg lang wachten op de volgende gang. Pas bij waarschuwen bediening kwam de volgende gang. Hoofdgerecht was veel te zout wat het hoofdgerecht bedorf.

54. Kim Roberscheuten

Al een paar keer wezen eten en borrelen. Top tentje, klein maar fijn zullen we maar zeggen. Prijs kwaliteit is goed. En wat ik persoonlijk goed vindt, is dat ze met regelmaat andere gerechten hebben en waarbij ze een goede wijn bij kunnen adviseren. Bediening erg correct en verstand van wat ze serveren. Een aanrader dus.....

55. Clemens

56. Eten is van topkwaliteit en qua wijnen en dranken is er heel veel aanbod voor ieder wat wils. Gezellige sfeer in de zaak en topbediening!

57. Bo Roberscheuten

Mooi restaurant waar je lekker kunt eten en naderhand een heerlijk glas wijn kunt drinken in een hele relaxte sfeer!

59. Ot Leendertse