Vanaf Station Eindhoven kunt u verschillende buslijnen nemen om op St Catharinsastraat te komen.

- Stadsbus 19 (richting Veldhoven MMC) uitstappen op bushalte Grote Berg en vanaf hier is het 3 minuten lopen naar St Catharinastraat.
    - Stadsbus 17 (richting Aalst via HTC) uitstappen op bushalte Keizersgracht en vanaf hier is het 5 minuten lopen naar St Catharinastraat.
    - Bus 149 (richting Reusel via Eersel Busstation) uitstappen op bushalte Keizersgracht en vanaf hier is het 5 minuten lopen naar St Catharinastraat.
    - (richting Bergeijk Via Veldhoven MMC) uitstappen op bushalte Grote Berg en vanaf hier is het 3 minuten lopen naar St Catharinastraat.

Bij al deze buslijnen bent u ongeveer een kwartier onderweg.

2. Betalen American Express Master Card Visa

1. We waren erg hartelijk ontvangen door onze thuis chef Emmy. Emmy serveerde heerlijke gerechten die veelal nieuw voor mij waren. Er was erg veel variatie en het eten was zelfs ook nog gezond! De combinatie tussen smalle hapjes en heerlijke wijnen was fantastisch. Al met al een erg leuke ervaring!