De Blauwe Lotus in Eindhoven

• do lunch vanaf 12:00 diner tot 22:00
  • vr lunch vanaf 12:00 diner tot 22:00
  • za lunch vanaf 18:00 diner tot 22:00
  • zo Gesloten

• Frederiklaan 10 (4e verdieping van PSV stadion)
  • 5616 NH
  • Eindhoven
  • Nederland

De Blauwe Lotus, al jarenlang een naam die niet is weg te denken in het culinaire landschap van Eindhoven en verre omgeving.
De Aziatische keuken in optima forma, een gelegenheid waar al decennia lang goede smaak en zaken samengaan. En als het aan ons ligt, komt daarop een passend vervolg.
Welkom bij de nieuwe Blauwe Lotus. Naast de traditionele klassiekers waarmee we naam hebben gemaakt, nu ook mooie nieuwe gerechten.
Allemaal met veel smaak en flair samengesteld en bereid door onze chef en zijn keukenbrigade. En natuurlijk met de kwaliteit die u van ons gewend bent.
Eet u smakelijk!

U bent van harte welkom. Voor een bedrijfsuitje of netwerkborrel serveren we ’s middags Asian Bites; een aantal verrassende gerechtjes voor de lekkere trek, naar wens voorzien van een bijpassend wijnarrangement.

Feestelijk en stijlvol!
Uiteraard hebben we altijd de tafels gedekt voor een overheerlijk diner; de klassieke smaken uit het verre Oosten in het centrum van de stad. Kies uit onze bekende en minder bekende gerechten of laat u verrassen door het speciale Chef Tasting Menu. Een feest van smaken en combinaties. Ook hierbij schenken we een aantal uitgelezen passende wijnen.

We zien u binnenkort graag bij ons aan de bar of aan tafel.

Bekijk onze menukaarten
Foto van De Blauwe Lotus in EindhovenFoto van De Blauwe Lotus in EindhovenFoto van De Blauwe Lotus in EindhovenFoto van De Blauwe Lotus in EindhovenFoto van De Blauwe Lotus in EindhovenFoto van De Blauwe Lotus in EindhovenFoto van De Blauwe Lotus in EindhovenFoto van De Blauwe Lotus in EindhovenFoto van De Blauwe Lotus in EindhovenFoto van De Blauwe Lotus in EindhovenFoto van De Blauwe Lotus in Eindhoven

Overnachten
Hotels in de buurt »
Ambiance
Luxe, romantisch, rustig en zakelijk
Voorzieningen
Catering