Da Verdi in Eindhoven

Het gezelligste Italiaanse restaurant van Eindhoven!

zo lunch 16:00 - 22:00

Restaurant Da Verdi, al meer dan 35 jaar een begrip in Eindhoven. Voor de heerlijkste pizza- en pastagerechten, alsmede voor overheerlijke vlees- en visgerechten uit de Italiaanse keuken. Onze gerechten zijn dagvers en huisgemaakt en worden bereid met pure en authentieke producten. Gecombineerd met een gezellige sfeer, Italiaanse muziek en een heerlijke Italiaanse wijn komt uw diner geheel tot zijn recht. U kunt zeven dagen per week genieten in ons restaurant.

2. Ambiance
  6. Omgeving
    • In het centrum
  8. Betalen pin Visa Master Card American Express

zo lunch 16:00 - 22:00

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1193222636 84
1201336126 84
1209449617 84
1241903580 84
1331151977 69
1371719430 75
1420400374 66
1477194809 76

1. Heerlijk eten en een brede keus.

2. Eten was ver onder de maat.
    €42 voor 2 consumpties en een slechte pizza en nog een ondefinieerbaar gerecht. Ga hier niet eten

3. G.J. van Rijsewijk

Prima eten en service voor een schappelijke prijs.

4. Vincent Baten

5. vincent baten

6. Ingrid van Lanen

7. Chantal Woudsma

Heerlijke Filetto gegeten super service! Mijn man had hier 18 jaar geleden voor het laatst gegeten. Was leuk en goede ambiance in het restaurant

8. Ramon Essers

9. harry

10. Silvia Maclellan

Heerlijk gegeten echt genoten

11. Een aantal van het personeel had er niet echt veel zin in en liep erg chagrijnig rond. Het eten vond ik wel oké maar geen overdreven lekkere maaltijd.

12. Lang niet meer zo slecht gegeten als bij Da Verdi. Ravioli met zalm was fantasieloos en veel te zout. De saus was onitaliaans. Cannelloni was met veel te veel kaas: vet en zwaar. Onfatsoenlijke bediening .

13. Gino v Engelen

Super lekker gegeten en gedronken.

14. Riet munter

Al jaren perfect.

15. M Hendriks

Met 4 personen gegeten. Het was heerlijk en goed klaargemaakt. De sfeer rustig en de service super, een zeer oplettende gastvrouw. De bediening is vriendelijk. Prijs/kwaliteit is goed.

16. We komen hier vaker en dat bevalt heel erg goed. Geweldige gastvrouw en heerlijk gegeten...

17. Pierre van den Eede

Het is daar altijd goed toeven, vriendelijk en leuk personeel. Ze hebben tijd voor je, en het eten is voortreffelijk. Echt een aanrader.

18. Onze vaste Italiaan, altijd heerlijk eten daar. Doordat er bij binnenkomst een pizza bakker staat en dus ook de lekkere Italiaanse geuren, waan je je al gelijk in Italië. Normaal ben ik een echte vlees eter, maar de Mezzaluna als voorgerecht is een echte aanrader. De service is ook zeer goed, je wordt direct geholpen wanneer je binnen loopt.

Ik en mijn vrouw komen hier al jaren, vooral met speciale aangelegenheden (verjaardagen etc) en we krijgen altijd de tafel die we wensen. Top service vind ik dat.

Ik zeg buon appetito!

19. Mijn lievelingspizzeria. Ik ben zelf vegetarier en het is nooit een probleem als ik bepaalde dingen van een pizza wil vervangen door iets anders. Het personeel is aardig en goed.

20. Ik ben al meerdere malen bij Da Verdi wezen eten en ik kom nog steeds graag terug. De bediening is altijd erg vriendelijk en zeer oplettend. Wanneer je geen drinken meer hebt staan ze binnen enkele minuten aan je tafel en ze komen ook geregeld vragen of alles naar wens is.

Wanneer ik bij Da Verdi ga eten kies ik altijd voor een pizza en deze is mij nog nooit tegengevallen. Het zijn heerlijke pizza's voor een hele leuke prijs.

Ik raad Da Verdi zeker aan als je een plek zoekt om een heerlijke vers gemaakte pizza te gaan eten!

21. Helaas niet meer zoals het was. Pizza Ananas: ananas uit blik, in grote ringen op de pizza, 2 plakken vierkante ham die zo uit een pakje kwamen. Van de pizza Campagnola was de salami taai en smaakloos.
    Bodems waren wel lekker dun. Service was snel maar onpersoonlijk.

22. Beste pizza's ooit! Alle mensen zijn chagrijnig behalve de lieve aardige pizza bakker, die zit echt vol met energie zo te zien, petje af voor
    hem, hij maakt de lekkerste pizza's ooit en heeft altijd een glimlach op zijn gezicht!

23. We waren (op een doordeweekse dag) met z'n tweeën uit eten geweest naar Da Verdi. Ik had er al eerder goede dingen over gehoord van anderen, maar had het zelf nog niet bezocht.

Het zag er netjes en schoon uit. Ook was het enigszins druk, maar niet lawaaierig en dat oogde goed. Onze reservering was goed doorgekomen en we mochten plaats nemen. Nadat ik had uitgelegd dat ik aan het vasten was en om 21:35 mocht eten werd hier rekening mee gehouden, echt top.

De bediening was aardig en begripvol. Lege glazen werden meteen meegenomen en nieuw drinken werd op tijd aangeboden. We hadden een warm voorgerecht besteld ('Mezzaluna' deegkussentjes gevuld met ricotta en rucola) wat erg lekker was. Ik had de 'Bocconcini alla panna', dat is gesneden ossenhaas met kappertjes en kruidenroomsaus, besteld. Dit was erg lekker en veel. Het vulde goed. Mijn metgezel had de 'Lasagne al salmone' lasagne met zalm, tomaat en roomsaus besteld. Dit was ook erg lekker en vullend vond ze. Tijdens het eten werd ons gevraagd of alles naar wens was en na het eten of het goed had gesmaakt. We kregen samen een bord gesneden watermeloen (ontpit) als toetje, on the house. Dat was erg tof en een mooi gebaar.

Uiteindelijk hoefden we iets minder dan 50 euro af te rekenen. Al met al vond ik de sfeer goed en de bediening top. Heel aardig en sociaal. Het eten was erg lekker en vullend. De prijs/kwaliteit verhouding was zeer goed. Bij binnenkomst is er meteen links een kok met oven, waar (volgens mij) pizza's worden gemaakt. Meteen voor je ogen, dat vond ik een leuke extra. Als het aan mij ligt zal ik het vaker bezoeken.

24. Ik ga vaker even snel bij da verdi eten en dat is maar goed ook want voor een gezellig avondje uit is da verdi niet aan te raden. De sfeer was gister ver te zoeken, het personeel is ongezellig en onpersoonlijk, lege glazen zien ze niet en de meiden staan constant flink te kleppen over oa de gasten daar komt nog bij dat de eigenaren erbij lopen alsof ze er allang geen zin meer in hebben.
    De pizzas zijn top maar bestel vooral geen ' pasta tricolore, drie soorten pasta met verschillende soorten vis' want dit is in werkelijkheid tagiatelli in drie kleuren (dus maar een soort pasta..) en met zalm en 2 soorten zeevruchten.. Waarom iets op de kaart mooier maken dan het is??
    Zwak

25. Even weer een pizza eten bij da verdi. Ik kwam er zelf vroeger heel vaak. We hadden gereserveerd, en dat was maar goed ook. We werden vriendelijk ontvangen, en de bediening was helemaal top. Eten was goed, we bestelde allemaal pizza of pasta, en het was nog zo lekker als vroeger. Als we weer in eindhoven zijn, komen we zeker terug.

26. Heb hier nu twee keer gegeten. Derde keer gaat er zeker komen. Mooi tentje, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Wat mij betreft mag de beoordeling op eet.nu best wat omhoog...

27. Bij binnenkomst was eerst onze gereserveerde tafel weggegeven en moesten we een half uur (staand) wachten op een nieuwe tafel om vervolgens de meest lelijke tafel van het hele restaurant kregen waardoor we geen gezellige avond hebben gehad. Ook de verdere service was niet geweldig. Het eten was oké.

28. Zaterdag a.s. gaan we weer hier eten.
    Telkens als wij in Eindhoven zijn, komen we hier terug om lekker te eten. Gezellige sfeer - prima eten - heel goede bediening.

Kortom: Sterk aan te bevelen.

Nog nooit spijt van de keuze gehad.

29. Ik heb hier een paar keer gegeten. Ik vond het best lekker eten. Zowel de pizza als de pasta.

30. Kom hier al een paar jaartjes maar vind dat het langzaam aan minder wordt. Bediening niet echt professioneel en erg vergeetachtig. Denk dat het de laatste keer is geweest voor ons.

31. Lekker eten, maar zeer slechte service. De bediening is toch het visitekaartje en bepaalde mede de sfeer in het restaurant.

Keer op keer hetzelfde liedje. Daarom komen we daar niet meer terug!

32. Ik kom al sinds dat ik kan lopen hier. Zeker goed te eten voor een goede prijs. Als ik ga eten in Eindhoven, dan doe dat hier. De metamorfose zeker goed gelukt ;-)

33. Vanavond in Da Verdi gegeten: voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Het voorgerecht (funghi trifolati) was lekker maar niet echt bijzonder. De genuttigde hoofdgerechten (pasta al salmone, tortellini) waren ook prima (wel erg warm, en tamelijk grote porties). Dessert (tiramisu) was niet onaardig al begrijp ik nooit waarom ze geen lange vingers ipv cake gebruiken; dat smaakt toch veel lekkerder?! Verder is het decor saai en de locatie (naast Pathe) ongezellig, dus voor een romantisch avondje zou ik iets anders zoeken.

Kortom, het eten was goed en ook redelijk geprijsd, maar ik zou er geen spectaculaire gerechten verwachten.

34. Bij binnenkomst leek het bomvol en moesten we wachten. De obers leken niet echt onder de indruk van deze nieuwe klanten want men keek niet echt naar ons om, niet echt servicegericht. Voor ons vertrok net een stel dat (volgens mij al even) zat te wachten. Dus wij kregen hun (vrijgekomen) plek. Gelukkig viel het eten na dit voorval niet tegen en best smakelijk. Misschien dat ik er nog eens terugga. Hoop wel dat ze iets leren van klantvriendelijkheid....

35. Vandaag niet op reservering bij Da Verdi gegeten...

In tegenstelling tot normaal waren ik en mijn partner dit keer vrijwel eensgezind! Begonnen met een carpaccio, prima geserveerd waarbij de benodigde smaken niet ontbraken. Wel mocht de salade en garnering een iets meer Italiaanse tint krijgen bij een traditioneel Italiaans gerecht. Daarna beide een soep van Pomodori tomaten die in ons beider opzicht niet beter te bereiden was geweest. Mijn partner nam als hoofdgerecht een pasta Quattro Fromagi en ik zelf koos voor de lasagne. Lasagne perfect, al miste ik de hoogte waarop deze op smaak gemaakt was en de pasta werd iets wat kaal geserveerd (pasta in kaassaus).

De bediening was prima in orde en in de voor ons nieuwe omgeving hebben wij een zeer geslaagde avond gehad! Ook over de prijs valt niets te zeggen want wij aten beiden drie gangen a la carte met 8 glazen wijn voor krap € 80,00! Een prima prijs! En een heuse aanrader!

36. Al meerdere malen geweest, en was tot nu toe prima. Vandaag was er echter gerommel met mijn maar halfgare pizza, en de gastvrouw had geloof ik haar dag niet. Na de pizza teruggestuurd te hebben kreeg ik hem half doorgesneden/gescheurd terug, wat mijn stemming niet verbeterde. Zal de volgende keer wel een keer extra nadenken voor ik er weer heen ga.

37. Op dinsdagavond met een reservering binnengekomen. Restaurant zat de hele tijd vol. Lasagne op. Erg lekker. Snelle bediening ondanks drukte. Glazen werden goed in de gaten gehouden. Ook dessert was goed. Normale prijzen. Zeker voor herhaling vatbaar!

38. hans verbeek

Gisteravond in Da Verdi gegeten...echt heerlijk, goede sfeer, leuke mensen en een geweldige gastvrouw!

39. Heerlijk gegeten bij Da Verdi.

Prijs kwaliteit verhouding is goed, bediening vriendelijk en uitstekende gastvrouw.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Je proeft dat er met dagverse produkten wordt gewerkt.

40. Het is een standaard Italiaan, maar net niet top klaargemaakt en de prijzen zijn fors, maar dat komt waarschijnlijk vanwege de dure locatie.

41. Ben voor de 2 keer bij Da Verdi gaan eten. Ze zijn in de tussentijd grondig verbouwd en zien er nu top uit. Naast de zeer gastvrije gastvrouw was het eten voortreffelijk. Vooral de ossehaas in rodewijn saus is heerlijk. Je proeft dat er met verse producten wordt gewerkt.

Echt een aanrader.

42. moeschaa

Slecht, ben meerdere malen geweest en ben echt geen zeikerd. Maar de pasta is niet vers, en huisgemaakt betekend 't komt uit een pakje. Als Italiaanse weet ik hoe 't moet en zo als 't hier gaat dat kan echt niet. Om nog maar te zwijgen over de zang kwaliteiten vd eigenaar.

43. heerlijk eten, prijs/kwaliteit prima. aanrader.