China Inn in Eindhoven

Bezorgrestaurants in de buurt van China Inn

Online eten bestellen

• Catering

• Invalide parkeerplaats

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1195651349 91
1206352511 93
1291961806 97
1420375748 74
1570192013 88
1677203632 91

1. William Nunen van

Altijd lekker en goed eten! Service sfeer perfect. Tot snel

2. Al meerdere keren gegeten en met verschillende vrienden en iedereen is vol lof over het eten, service en vriendelijk personeel. We komen hier zeker vaker terug.

3. J v bergen

Het was slecht. De satésaus was waterig en de babipangang was zeer slecht, niet gebakken. Jammer.

1,4
  4. Was weer heel lekker.
    En bediening was weer super.
    Een van de beste chinees in Eindhoven en omtrek.

5. ans van den Berg

Gisteren 21 9 2018 Heerlijk gegeten ! Veel persoonlijke aandacht van de gastvrouw en overige bedienden. Mijn zoon was jarig en ook hier werd aandacht aan besteed en zelfs een cadeau erbij. De zaak zat tot de nok vol en toch is het er een huiselijk warme sfeer. De kleinkinderen van 2 en 4 jaar hebben zelfs genoten. Een echte aanrader.

6. cor van Dijk

Wij komen meerdere keren bij XI-ting eten.
    Ook deze keer werden wij hartelijk ontvangen door Ella.
    Daarna aan de tafel nog een keer door XI Tinghet.
    Het restaurant was leuk verlicht en de kerstkaarten hingen in de afhaal ruimte.
    Mijn eten was zoals gewoonlijk heeeel goed.
    Van mijn vrouw die een gerecht had met varkenshaasje was het minder om niet te zeggen slecht.
    Ella heeft zelfs haar vlees klein gesneden omdat mijn vrouw er niet doorheen kon komen.
    Dat haasje was helemaal te lang gebakken en dus niet te eten.
    De andere keren was alles een 10
    dus wij komen terug.

7. Een top Chinees restaurant verreweg de beste in de omtrek. Kom hier regelmatig en ga altijd met een zeer tevreden gevoel naar huis. Een echte aanrader, prima eten, goede bediening en een zeer fijne gast heer/vrouw, toppie.

8. Op vrijdag 7 oktober met familie heerlijk gegeten bij Chinees-Indisch Restaurant "China Inn". Het hapjes menu is een echte aanrader! Een belevenis met kleine gerechten op niveau voor een kleine prijs. Bij China Inn kun je eten en drinken in een gezellige en ongedwongen sfeer. De bediening is bijzonder vriendelijk en gastvrij. Een vervelend incident tijdens de avond werd kordaat en professioneel opgelost. Zelden zo genoten bij een Chinees Restaurant. Kies dus voor het hapjes menu bij "China Inn".

9. Het eten is goed maar, zeer beperkt in keuzes! Er waren hooguit 20 verschillende schalen, waarvan 3x nasi, bami en mihoen. Verder geen fruitsoorten. Wel een schaal met gemengde blikfruit. Geen groenten en ook geen vis. Nee en dat voor een prijs van 18,50 pp. Ook was het warmhoud systeem erg beperkt met een klein vlammetje onder de schalen. Dus... na een half uurtje was het eten niet meer heet. En als afsluiting kon je alleen een fruit cocktail krijgen. Deze stond op de dessert kaart die je dan krijgt. Op deze lijst staat ook een lychees cocktail en allebei kosten die 3 euro, maar omdat de lychee cocktail niet als afsluiting wordt beschouwd, betaal je dus 3 euro extra. Jammer, want ze zijn er wel vriendelijk. Maar met vriendelijkheid alleen kom je er niet meer in deze tijd.

10. Het lopend buffet bleek een grote tegenvaller. Gerechten waren lauw of koud, gebakken producten uitgedroogd en hard. Excuus bediening: Gerechten staan al vanaf 17.00 klaar en de airconditioning is er de oorzaak van de te koude gerechten.
    Geen excuus, geen compensatie, gewoon betalen...
    China Inn, beslist af te raden!

11. Een restaurant waar je waar voor je geld krijgt. Xi Ting een pracht mens en Yok een geweldige kok en beiden zeer gastvrij en vriendelijk. Het eten is van hoge kwaliteit daarom komen mensen van buiten Eindhoven daar eten of eten afhalen. U moet de tapas eens gaan proberen, 32 gerechten die ongekent lekker zijn. Hier moet u echt eens gaan eten een echte aanrader.

12. We hebben afgehaald. Het eten was lekker, alleen de kip saté en de babi panghang waren droog.. dat was wel jammer.

13. Jacques 312 punten

Wij hebben hier van het lopend buffet gebruik gemaakt op advies van onze voorgangers. Vanuit Geldrop hebben we telefonisch gereserveerd en werden door een vriendelijke dame te woord gestaan. Eenmaal aangekomen tref je een echte buurt chinees van vroeger aan waar het "ons kent ons" gehalte erg hoog en het personeel erg vriendelijk. De zaak was behoorlijk gevuld en de soep werd keurig aan tafel geserveerd.
    Het lopend buffet zag er keurig netjes en verzorgd uit, geen uitpuilende bakken eten maar goed gevuld en tijdig bijgevuld. De garnalen zagen er fantastisch uit en smaakten super, wat ook de eigenaresse opviel. Op de opmerking die wij gaven dat we bij wijze van spreken de hele schaal wel zouden kunnen nemen zei ze vriendelijk... dat mag u gerust hoor, brengen wij wel schaal aan tafel, waar maak je dat nog mee!! Ook al het andere was van een zeer goede kwaliteit en continue vers en heet aangevuld. Voor ons een van de beste in de regio en het omrijden vanuit Geldrop zeer zeker waard. Hopelijk gaan ze nog lang op deze wijze verder en onderscheiden ze zich van de vele wokrestaurants of wokfabrieken.

14. We hebben hier vanavond heerlijk gegeten. Het personeel is ongelooflijk vriendelijk en attent. Ondanks dat het druk was hadden ze alles in de gaten.
    Enorm bedankt voor deze avond!

15. Janny Aalberts

17 febr verjaardag van mijn zoon daar gevierd. Geweldig hoe we ontvangen werden we hebben de kleine gerechten kaart gedaan. Moet zeggen alles was top eten en de ongelofelijke gastvrijheid van de gastvrouw ook. Zelden maken we nog zo'n vriendelijkheid mee. Mede dankzij julie een onvergetelijke dag gehad, dank ,dank.

16. De beste Chinese restaurants van Eindhoven! De gerechten zijn uitstekend en vers. Het buffet is uitgebreid en er staan veel specialiteiten op de menukaart.

De service is perfect! Heel vriendelijk, persoonlijk maar altijd aardig, mooi en beleefd personeel. De gastvrouw is echt een top-gastvrouw!

De prijzen zijn eigenlijk te laag gezien de heerlijke gerechten en de goede service.

17. Alie en Jan

We gaan regelmatig eten bij China inn.. zoals wij het ervaren heel goed eten, altijd vers en overheerlijk, en de bediening heel erg attent en vriendelijk.. Gewoon een goed Chinees restaurant, waar je graag gaat eten. Zeer zeker aan te bevelen.

18. Wij komen hier altijd heel erg graag eten en eten halen. Dit is naar mijn bescheiden mening een van de absolute top van Chinees-Indische restaurant van in ieder geval Eindhoven, misschien wel van heel (Zuid-Oost) Brabant.
    De gastvrouw is ongelofelijk vriendelijk en attent, het eten is absoluut overheerlijk - maakt niet uit wat je bestelt, alles is even vers en ruikt en smaakt geweldig en ziet er mooi verzorgd uit - en het is ook nog eens een gezellig, knus restaurant wat toch genoeg privacy biedt. Om een lang verhaal kort te maken: absolute top!

19. Voor ons en onze familie de beste chinees uit de omgeving. Altijd gezellig, bijzonder lekker en goed eten, goede ambiance, (knus en gemoedelijk).

Xi Ting Yu en Yok Keung Au zijn beiden vriendelijke en attente gastvrouw en gastheer. Ook al het personeel is altijd vriendelijk en gezellig.

GEWOON FANTASTISCH DUS!

20. Erg gezellig restaurant met geweldige bediening en service.

Wij laten zelfs familie en kennissen eten van deze chinees meenemen als ze bij ons in Helvoirt op bezoek komen, dus over het eten al helemaal niets meer dan lof.

21. jan en jacqueline

Je voelt je er thuis.

Als al jaren vaste klant wil ik in een paar woorden omschrijven waarom je hier moet gaan eten.

Geweldig personeel. Fantastische gastvrouw. Perfecte kok. En waar je na al die jaren nog steeds thuis komt.

Jan en jacqueline.

22. Hans 17 punten

Topkwaliteit eten, bediening, sfeer en gezelligheid, een aanrader voor iedereen die van heerlijk Chinees eten wil genieten!

23. Nog nooit zo heerlijk Chinees gegeten en nog nooit zo'n geweldige gastvrouw gezien als bij Chinees restaurant China Inn. In een woord FANTASTISCH.

24. Rob 5 punten

Altijd vriendelijk en vooral in een gezellige familie sfeer, erg lekker eten.

25. Al de tijd dat wij in de Achtste Barrier (20 jaar) wonen gaan wij graag naar "onze "chinees, maar sinds mevr Ting de scepter voert in het restaurant is de keuken geweldig, de service buitengewoon en de sfeer fenominaal.

26. Dit is een super goed Chinees restaurant! Het eten is super en service is helemaal TOP! Goede bediening, iets wat je ook zelden terug nog vindt... Je kunt afhalen of plaatsnemen in het restaurant. Kortom: AANRADER!

27. Roliduno

Het is een leuk en gezellig restaurant met super vriendelijke bediening en erg lekker eten! Ik kan eigenlijk niks negatiefs bedenken! Zeker de eigenaresse is super die komt altijd even een praatje maken hoe druk het ook is! Ik kan dit restaurant echt voor iedereen aanbevelen!

28. Een van de beste Chinese restaurants uit regio Eindhoven! De gerechten zijn uitstekend, vers en gevarieerd. Het buffet is uitgebreid en er staan veel specialiteiten op de menukaart.

De service is perfect! Heel vriendelijk, persoonlijk maar altijd beleefd personeel. De gastvrouw is echt een top-gastvrouw!

29. In de tijd dat ik in de Achtse Barrier woonde, was ik minimaal 2x per week hier te vinden. Fantastisch lekker eten, hele lieve en persoonlijke bediening en een geweldige gastvrouw: mevrouw Ting. Echt een topper in Brabant wat mij betreft!

30. Hier kom ik ook al jaren en dit is echt een van de betere Chinese restaurants. De bediening is vriendelijk en persoonlijk, het eten is gewoon goed, altijd van goede kwaliteit.

31. Dit is echt een van de beste restaurants die ik ken.

Vooral de bediening is erg goed.

Je voelt je er gewoon echt thuis.

Het eten is niet zo duur, en erg lekker.

32. Ze zijn super vriendelijk. Het eten smaakt erg goed.

Een loempia voor 2,75 is niet duur. Aleen de kippensoep smaakt naar afwaswater.

33. een van de beste Chinese restaurants die ik ben tegengekomen. Zeer goede, tot uitstekende keuken. een zeer gastvrije bediening. zeker een aanrader voor gezelschappen en zakendiners. Maar ook persoonlijke aandacht.

34. Echt een aanrader, een prima lopend buffet en ook da a la carte gerechten zijn heerlijk, een gezellige en prima bediening en eengeweldige en hartelijk gastvrouw Xi Ting