Bezorgrestaurants in de buurt van Bufkes

1. Ik heb hier een broodje "Werme Shinken" afgehaald. Dit was een broodje goed gevuld met dikke plakken warm vlees van een varkenspoot, in Duitsland ook wel Sweine Haxe genoemd. Heerlijk, en niet te vet. Mijn vrouw had een lekker broodje Brie, ook hier werd niet op beleg bezuinigd. De smaak van biede broodjes was ook boven verwachting.
    Rond lunchtijd stond er een wachtrij, wat een goed teken kan zijn. De mensen waren op zich vriendelijk, maar tegelijkertijd ook wel kortaf.
    De bereiding van de broodjes en het afrekenen daarvan gebeurde beiden aan dezelfde kleine toonbank. Daar lag alles een beetje door elkaar: dozen, borden, broodjes, papiertjes, etc. Dit is niet zo'n fris gezicht en zeker niet aantrekkelijk, laat staan hygienisch.

2. Heeeerlijke broodjes! Echt super lekker, personeel is gezellig en het cafetje zelf ook. Om smiddags een keer te lunchen met een vriendin is dit zeer geschikt en lekker!! Het is overigens bestellen aan de bar, plekje zoeken en dan wordt je broodje vanzelf gebracht.