Op dit adres zit nu: La Dolce Vita

1273082092 62
1333204318 67
1340719596 71

1. John Donkers

Wij zijn met een hele groep op dinsdag met carnaval bij het boeken cafe gaan eten. We hadden met 3 personen zuurvlees besteld.
    We kregen het opgediend in een soepbord (wat al heel raar is!). Ik vond daar 2 grote stukken plastic in mijn eten, en toen ik daar iets van zei werd er alleen een beetje lacherig over gedaan. Toen we daarna vroegen om apart schaaltje, vond hij het wel grappig om dat midden in het gerecht te zetten. Jammer genoeg stuurt hij daarna dan een van zijn mensen om de klacht op te lossen ipv dat zelf te doen.
    Erg jammer want wij hebben daar vorig jaar erg lekker gegeten, maar al ik daar zo behandeld wordt zien ze ons daar nooit meer terug.

John en Danielle

2. Leuke creatieve gerechten. Redelijke bediening. Bereiding viel wat tegen (zowel smaken, als cuisson van hoofdgerecht). Ambiance is leuk maar niet echt een knusse sfeer. Voor mij blijft het bij een eenmalig bezoek.

3. Vergeleken bij een vorige ervaring was het wat betreft eten en bediening een stuk beter: de meeste gerechten waren erg lekker behalve de lasagne die veel te nat was. De bediening was deze keer behoorlijk attent, we moesten op tijd weg en daar werd goed rekening mee gehouden. Het blijft een supergezellige tent met een originele menukaart.

4. De kaart wordt met liefde samengesteld en is gelukkig afwijkend tov. van al die doorsnee restaurants. Leuke vegetarische gerechten. Wel dien je alle tijd uit te trekken omdat zeker bij drukte de keuken het niet altijd bijbeent (er wordt vers gekookt en zeker geen snelle magnetron oplossing). In deze periode is er (eindelijk) constante kwaliteit met 2 goede koks. Bediening -hoewel erg aardige jonge mensen- wil nog wel eens verslappen.

5. Wij zijn gaan eten. Voorgerecht en nagerecht waren zeer goed. Hoofdgerecht was een wisselend succes. Sommige zaken niet gaar, andere verbrand. Ze hebben de rekening voor de verbrande gerechten wel aangepast, maar naar andere feedback wilden ze niet luisteren. Ze ontkenden zelfs de genoemde ingrediënten gebruikt te hebben.We herkennen toch echt een stronk bleekselder als dit voor ons ligt. Met twee zal je goed kunnen eten, maar de druk van een grote groep kunnen ze niet aan.

6. De kok zou zich moeten laten informeren wat de definitie is van een high tea. Dat is geen afgebakken broodjes met wat lunch beleg. De high tea is absoluut geen aanrader bij het boekencafe in tegenstelling tot het Eerder een teleurstelling in tegenstelling tot dinner daar. Dus deze beoordeling is puur op op de high tea gebaseerd.

7. Prima ervaring, gewoon op internet gezocht omdat we keus uit verschillende vega wilde.
    Ik zelf had man bijt hond en doorbijtertje.
    Gezellig zitten prima personeel en nog lekker gegeten ook wat wil je nog meer.
    Wat mij betreft aanradertje.

8. Onlangs prima gegeten bij Schrijvers Boekencafe. Vanaf het terras heb je een gezellig overzicht over de Dommelstraat. Het eten is uitstekend en het personeel professioneel.

9. Ons avondje bij Schrijvers was een zeer aangename ervaring. Het eten was genieten en heel verrassend! Een knus en gezellig restaurant met een uitstekende service, zonder dat deze overdreven aandoet. Van mij mag dit restaurant elke dag!

10. Het boekencafe is een leuk concept, toch vind ik het geen aanrader.
    In het café zit je dicht op elkaar en door de vreemde akoestiek lijk je in een kippenhok te zitten qua geluid. Daarnaast wordt er geen knusse sfeer gecreëerd door de vele en felle verlichting. Een romantisch avondje voor twee zit er hier dan ook niet in wat dat betreft. Het eten was overigens wel lekker.

11. Erg leuk restaurant, ben er al meerdere malen geweest. Met vriendinnen en met ouders.

Uitgebreide kaart, met een unieke naam voor ieder gerecht. Je zit gezellig en knus tussen de boeken.

Goede service en prima eten voor wat je betaalt. Zeker een aanrader!

12. Ik heb hier 1 keer gegeten en dit zal ook bij 1 keer blijven.

De inrichting van het restaurant ziet er erg mooi en sfeervol uit.

Helaas is het eten er niet lekker.

Zowel voor-hoofd als nagerecht waren een flinke tegenvaller.

Als hoofdgerecht scampi's besteld. Helaas waren deze niet goed schoongemaakt. Het hele hoofdgerecht smaakte naar zeewater en zand. Bah!

13. Thijs de Jongh

Een driegangen verrassingsmenu bestelt, waar we uiteindelijk het dessert niet meer van hebben eten aangezien we naar de film gingen. Als je 2 1/2 uur voor aanvang aan tafel gaat, denk je wel dat dat genoeg is. Bediening was vriendelijk maar niet goed. Lege glazen werden niet opgeruimd, lang wachten voor de bestelling en navraag over wijn of gerechten duurde lang en was niet juist.

Grootste afknapper was toch echt de wachttijd. Het eten an sich is lekker met een goede portiegrootte, maar kon niet op tegen de afknapper van lang wachten...

14. 1 Nov 2010 heb ik hier gegeten, maar ook in 2009 heb ik er al eens gegeten. Nu maandag was het er gezellig en de sfeer is echt heel leuk, en zeker apart met al die boeken.

Maar wat me elke keer weer opvalt...het duurt echt te lang voordat je je eten krijgt. Zelfs bij het voorgerecht vroegen we ons al af of er iets verkeerd was gegaan ofzo. En dat terwijl het restaurant bij lange na niet vol was. Bij het hoofd en nagerecht duurde het ook lang. Verder is het prima, bediening is vriendelijk en de menukaart is erg apart, maar qua tempo kan het toch wel echt beter. Reden voor mij om de volgende keer ergens anders naartoe te gaan.

15. Vorige week hier gegeten. Snap niet dat dit restauarnt zo onder gewaardeerd is. Heerlijk gegeten met vlotte bediening.

Alles is vers en dat merk je (ben zelf nl kok geweest).

Ga zo door....

16. Boekencafe Schrijvers schijnt een nieuwe kok te hebben en dat is te merken. Vorige week een geweldig 4-gangen verrassingsmenu gegeten. Goede smaak, goede opbouw en heerlijk op het terras gezeten. Bediening bij ons prima! Als dit de nieuwe lijn is, zeker een aanrader! Wij zullen zeker terug komen.

17. Het interieur ziet er erg gezellig uit met al die boeken. Het eten was matig en het hoofdgerecht van mijn vriendin was niet warm genoeg. De bediening was uitermate slecht, weinig aandacht en wij moesten iedere keer vragen om iets te drinken te krijgen enz. Jammer!

18. speelco

Hoe is het mogelijk dat een prachtig restaurant met een prachtig creatieve kaart en een prachtig meisje in de bediening, de inhoud echt totaal niet weet waar te maken... Schandelijk!

De Japanse misosoep blijkt een waterig groentenbouillonnetje te zijn, de salade met zalmrolletjes heeft de fantasieloze smaak en structuur van drie weken oud, het dessert met chocolademousse blijkt zurig, want waarschijnlijk nog van vorige zomer en niet in de koelkast gestaan.

De thee was prima trouwens...verder helaas een zeer opvallende afknapper... Niet doen!

19. Geweldige zaak met een tiptop interieur. Eigentijdse kleuren en stapels met boeken, wow! Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk geholpen. Eén van de leukere restaurants in Eindhoven. Ga binnenkort gauw weer terug!

20. Afgelopen week met een groep komen eten, het eerste wat opviel was de sfeervolle ambiance. We hadden een mooie plaats bovenop een soort podium. Jonge jongen in de bediening die al veel kennis had en de stemming erin
    bracht. De gerechten waren zeer goed en alles kwam goed op tijd. Drie verschillende huiswijnen is ook anders dan normaal maar zeer het proberen waard. Leuke avond gehad en iedereen had genoten! We komen zeker terug!

21. Wat een chaos was het afgelopen vrijdag. Het personeel liep verdwaasd rond of stond met zijn drieen drankjes achter de bar in te schenken. Het duurde allemaal lang! De kok was ook de kluts kwijt want twee ingredienten van mijn toch al niet erg royale salade Anna, Johanna enz ontbraken. En als klap op de vuurpijl stonden er toetjes op onze rekening die we niet genomen hadden. Kortom daar komen we niet meer!

22. Zwaar teleurgesteld na ons laatste bezoek. Gerechten (bijv portobello)kwamen niet overeen met de beschrijving op de kaart,Paella was een aanfeluiting, opmerkingen daarover werden afgedaan met "we kunnen het niet verklaren", drank kwam na het eten enz. Jammer, maar hier komen we niet meer terug.

23. Een zeer goed verzorgd restaurant met vriendelijke bediening. Hele gezellige ambiance met erg goed eten, zeker gezien de prijs. minpuntje, 2 maal geweest binnen 1 maand en hetzelfde gerecht werd op 2 verschillende manieren bereid.