Bij Albrecht in Eindhoven

Ruim voldoende (betaalde) parkeergelegenheid voor de deur.

• Veganistisch

5. Betalen Visa Master Card pin American Express

1. Gelokt door de mooie recensies hier gaan eten en gekozen voor het driegangen verrassingsmenu. Inderdaad mooi opgemaakte borden en verrassende smaken. En ook de vriendelijke bediening klopt helemaal. Sympathiek concept! Minpunten vond ik de hoeveelheid en de volheid van smaken. Allemaal caloriearm en ook qua smaak minder een vullend gevoel gevend dan bv kaas en vis. Volgende keer ga ik zelf wat van de kaart bestellen, dan kan ik dat wat meer beïnvloeden. Want ik kom zeker terug😊

2. Wat een aanwinst. Hier gegeten op kerstavond. Mooie open keuken. Vriendelijke ontvangst. De amuses en gerechten waren grote klasse. Prachtig om deze top chef aan het werk te zien. De guacamole bij het heerlijke brood was zo lekker dat ik de chef om het recept heb gevraagd. Geen probleem. Alles is uitstekend doordacht en de smaakexplosies zijn heerlijk. Een restaurant dat zonder meer een lang leven verdiend.

3. Hier word je als vegetariër blij van! Geen geitenkaas met honing of zo maar een echt lekker, zorgvuldig samengesteld menu. Verse ingrediënten en mooi geserveerd. Zeer vriendelijke bediening. Neem gerust gasten mee die niets met vegetarisme hebben, niemand komt iets te kort!