Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eijsden verdeeld zijn.

1. Grieks Eijsden

Super tevreden! Vriendelijke bediening. Wij komen er graag! Tot ziens.

Gezellig zitten. Mooi uitzicht. Bediening snel en goed. Dranken oké. Eten geen aanrader, meer een afrader.

Teleurgestelde klant

Ruim op tijd gereserveerd. Plaats genoeg aan het raam, tafel bleef 1,5 uur onbezet, we werden aan een tafeltje tegen een pilaar gezet. Kok liep langs meerdere tafels met onze bestelling, na enkele minuten terug naar keuken.(Haccp?). Uiteindelijk toch bij onze tafel. Ondanks ons verzoek geen friet en belofte parijse aardappeltjes toch een schaal friet? Dit hoorde erbij (blijkbaar niet bij het bestellen een kwartier eerder). Gevraagd waar de schaal met groente bleef. Dat duurde wel lang. Uiteindelijk bestond het "groente-garnituur" uit 3 schijfjes gele wortel, 3 sperciebonen en een sugarsnap in 3 delen. Dit was verstopt onder het varkenshaasje, dat ook al niet echt groot was. Vorig jaar ook hier gegeten onder hele andere omstandigheden. Dit is wel de laatste keer geweest. Leuk als een bedrijfje groeit, triest als dit op deze manier gaat. Jammer!

Prima lunch gehad. Lekkere bruschetta, overheerlijke lasagne was zeer lekker en een heerlijke panna cotta als dessert. Alles gewoon top.

Vanmiddag hier op het terras koffie gedronken. Goed verzorgd, mooi terras, ook binnen sfeervolle zaak en vriendelijk personeel.

Christiane

Top restaurant, zeer goede vriendelijke bediening, en een top locatie.

7. Grieks Eijsden

Sylvia Walpot

Het was erg druk, maar we kregen met vijf personen een heel mooie tafel.
    Eten was goed, wel jammer dat we erg lang moesten wachten op de gerechten. Met twee kinderen was dat niet fijn. Genoeg personeel, maar volgens mij liepen er teveel rond die niet wisten wat te doen.
    We gaan zeker terug op een rustigge avond.

Inge

Lekker gegeten in een gezellig restaurant ! We zaten boven en de bediening was daar heel vriendelijk! Het eten was echt lekker.

Komen hier al jaren vrijwel dagelijks in onze vakanties in Zuid-Limburg (voor lunch en vaak ook diner) en hebben er altijd prima gegeten. Vaste personeel is altijd aardig. Maar, sinds kort is er een nieuwe lunchkaart en waarschijnlijk ook een nieuwe kok. Waar wij eerst een 9 gaven voor het eten komen we nu niet verder dan een mager zesje. We gaan nu op zoek naar een andere eetgelegenheid. Heel jammer...!

Angela F.M. Verweij

Het terras is zo uitnodigend: Het voelt als thuiskomen. We werden weer hartelijk ontvangen en de service was weer voortreffelijk. Vriendelijke en snelle bediening.

Super lekker gegeten! Ondanks de grote drukte bleef
    de bediening tot laat in de avond vreselijk aardig!!!
    We komen zeker terug!

Gerrion

Ik ben er al zeker 10 keer geweest. Tot vorig jaar nergens zo'n fantastisch high tea (eigenlijk high wine) als hier. Ook heerlijke lunches en diners. Maar gisteren viel zo enorm tegen. Tafels niet afgeruimd/schoon buiten, slechte salades (pecheur, veel sla, nauwelijks vis). We hadden een echte kater. Gisteren was echt de prijs/ kwaliteitverhouding slecht voor elkaar. Wij rijden vanuit Lanaken naar Aon 't Bat, een eind dus. Hoop dat het een volgende keer lonend is. Alleen voor het mooie terras komen we dan niet meer 😶

Eijsden014

Zeggen en op je bord uithangen dat je tot 23.00 uur open bent iedere dag, maar dan toch steeds voor die tijd sluiten. Hang het dan niet op. Als je er wel eens binnen komt......; smerige friet!

Goed eten voor een eerlijke prijs, met goeie service. Het vegetarische aubergine gerecht is een absolute aanrader!

Dechesne

Une salle très bruyante! We zijn met een klein kindje gekomen! De zaal is zeer, zeer lawaaierig!

16. Chinees-Indisch Eijsden

Sinds de nieuwe opening is het eten er niet beter op geworden.
    Vaak koud en minder van smaak, de porties zijn ook kleiner geworden.
    Helaas is er geen concurrentie in de directe omgeving en profiteert Lan's Garden hiervan. Getuige hiervan zijn de lange wachttijden, vooral op zondag.
    Jammer.

Huub moonen

Prettige bediening, fijn uitzicht op de Maas. Eten is goed verzorgd. Rode wijnen niet bijzonder.. Verder dient men ruim van te voren te reserveren. Het is er altijd druk, vooral in het weekend. Wij waren met een groep van 14 personen. Iedereen vond het leuk, gelukkig!

Het is heerlijk om er te zijn.
    De sfeer, de bediening, de chef du cuisine van uitstekende kwaliteit.
    Een aanrader

Het mooiste terras langs de maas, prijs kwaliteit is voortreffelijk. De eigenaar is steeds super vriendelijk, evenals het personeel.

Voor de derde keer heerlijk gegeten en het was weer erg lekker, ook de bediening en service is erg goed.

Schupp Wil

Een van de lekkerste koffie's ooit genoten, en een heel lieve dame, die mij kent van uiterlijk, en meteen weet dat ik kom voor mijn kopje koffie.

Rob

We aten vanavond voor het eerst bij dit restaurant in Eijsden. Men hanteert hier één wisselend menu dat uit maximaal 8 gangen bestaat en naar eigen wens tussen de 3 en 8 gangen op tafel komt. Wij gaan voor 6 gangen met begeleidende wijnen. Hetgeen op tafel komt is vanavond onberispelijk, goede smaken, lekkere combinaties en verzorgde opmaak. Nergens pretentieus en te veel tierlantijnen. Onder meer de coquille met schaaldierensaus en pompoen is heerlijk. Als hoofdgerecht is het hert ook prima qua quisson en is de begeleidende saus wederom uitstekend.

Over de wijnen die we vanavond geschonken krijgen zijn we minder te spreken. Nergens worden we echt verrast en zijn de wijnen niet altijd van even goede kwaliteit. Zo is de rode Santa Alicia (matige huiswijn van een groothandel) bij de hert een voorbeeld van een matige wijn (van een gigantisch groot commercieel wijnbedrijf) die niet thuishoort bij een dergelijk mooi wildgerecht. Ook de keuze van de Californische chardonnay bij de smaakintensieve sneeuwhoender (qua smaak ergens tussen duif en gans) slaat volledig de plank mis. Jammer, als men hier nog stappen zou kunnen maken zou de algehele ervaring nog naar een hoger plan getild kunnen worden.

Het restaurant zit vol vanavond en dat is te horen in deze behoorlijk gehorige zaak. Daarnaast is twee man in de bediening (die overigens prima en efficiënt functioneren) soms aangevuld met de eigenaar wat weinig. Een mannetje extra zou voor wat meer rust en aandacht in de bediening zorgen. De zaak is daarbij erg licht en niet heel gezellig.

Het eten is vanavond prima in orde, de wijnen, sfeer en service verdienen echter aandacht.

Je wordt heel gastvriendelijk ontvangen. Niets is te veel gevraagd. Alles ruim voldoende en een goede kwaliteit. Konijn was heerlijk. Lekker rustig.

Heerlijk gegeten in La Marmite (bistro). Wil je echt iets speciaals ga dan voor de Marrokaanse gerechten. Heeeeerlijk! Tajines die "met het hart" door de chef worden bereid.
    Wij komen hier zeker terug.

Bah bah!! Oude friet eten, jammie... niet naar toe gaan!

emmy Witbraad

Heel lekker gegeten, fijn en leuk personeel. Kleine keuze maar voor iedere smaak wat wils, van vis tot rund en van vegetarisch tot konijn. Wijnen waren heel lekker en geruime keuze wel prijzig.

Kort samen gevat
    + eten super lekker! (vooral de saté is een aanrader)
    + eten goede prijs kwaliteit verhouding
    + mooi terras met uitzicht op de haven
    + zeer vriendelijk personeel
    + genoeg parkeer ruimte

- wijnen zijn in verhouding redelijk prijzig
    - mosselen staan niet op de 3 gangen menu kaart.

Kortom, we hebben genoten van een heerlijke avond. En komen zeker nog eens terug!

Na een dagje touren dachten we een lekker frietje te eten bij 't Grilke! Maar het was echt niet te eten! Bij zo'n slechte frituur waren we nog nooit geweest!

anna

Vanmiddag geluncht bij la meuse. Superlekkere gerechten, vers bereid en een kaart vol lekkere dingen om uit te kiezen. Leuk terras ook. De jongen die ons bediende was iets minder aardig vond ik. Er kon geen lachje vanaf. De rest van de bediening was erg vriendelijk.

graulus danny

Gisteren met de kinderen gaan eten, top personeel, zeer goede keuken, fijne ligging, en zeker niet duur
    gewoon toplocatie!