Hestia in Eijsden

Bezorgrestaurants in de buurt van Hestia

1380208667 81
1419590483 76
1472099570 81
1481945024 78
1508199568 76

1. Super tevreden! Vriendelijke bediening. Wij komen er graag! Tot ziens.

2. Sylvia Walpot

Het was erg druk, maar we kregen met vijf personen een heel mooie tafel.
    Eten was goed, wel jammer dat we erg lang moesten wachten op de gerechten. Met twee kinderen was dat niet fijn. Genoeg personeel, maar volgens mij liepen er teveel rond die niet wisten wat te doen.
    We gaan zeker terug op een rustigge avond.

3. Guushabets

Verschrikkelijk slecht gegeten.. Na een aantal klachten te hadden doorgegeven kregen we als excuus dat er een nieuwe kok was... Nog geen ui op de gyros... Ontzetten onvriendelijke eigenaresse... Niet doen dus, zijn zaken genoeg waar je gewaardeerd wordt als klant!!!

4. Mijn vriendin en ik zijn al een tijd gecharmeerd van Grieks eten. We zijn in binnen- en buitenland daarom al vaak Grieks gaan eten en restaurant Hestia behoort absoluut tot een van de beste Griekse restaurants die wij bezocht hebben!

Als hoofdgerecht hadden wij de lamsschotel besteld. Het vlees was lekker mals en uitstekend van smaak. Het huisgemaakte dessert (een mix van Griekse specialiteiten ) is ook zeker een aanrader! De eigenaren zijn ontzettend vriendelijke en open mensen, wat ons echt het gevoel gaf dat we bij een authentieke Griekse familie op bezoek kwamen. De service was ook uitstekend (Mijn vriendin vond de bijgerechten zo lekker dat ze graag nog wat extra wilde bestellen. Dit was absoluut geen probleem en werd een minuut later door de eigenaar zelf bij ons gebracht). Tot slot is het restaurant gezellig ingericht en is warm aangekleed, wat in combinatie met de aardige eigenaren en het lekkere eten tot een geslaagde avond leidde.

Kortom, restaurant Hestia is zeker een aanrader!

5. Ja ook wij zijn super tevreden klanten. Even over het eten; dat is telkens heerlijk... ik begrijp de klachten van bepaalde personen niet. Ik weet niet hoe vaak ik al ben gaan eten bij Irene en Dimitris, ook vanavond, en het is heerlijk en heerlijk het haardvuur. Gezellig en welkom gevoel krijg je er al bij binnenkomst. En dan over de eigenaars, die zijn super gastvrij en heel lief.. hoe je er ontvangen wordt door hun alle 2, en niet te vergeten hun zoon, ook een leuke jongen. Ik kan het echt aanbevelen en hoop er nog heel vaak te komen. Irene en Dimitris en zoon (naam?); wij vinden het eten heerlijk, maar dat weten jullie wel. Succes en nog heel wat jaren hier in Eijsden, xx.

6. Gisteren hier gaan eten op aan raden van kenissen. Eens maar nooit meer. Inktvisringen waren heel lekker, maar dan komt het hoofdgerecht: vleesschotel met lam, het zag er niet uit, giros het leek wel of het terug was gekomen van een andere klant er zaten allemaal witte stippeltjes op en totaal geen smaak en was helemaal wit, kon niet thuis brengen wat het was? Susuki, vraag me af wat voor een gehakt het was, was net kauwgum. De helft laten liggen, betaald 62 euro en tot nooit weer.

7. Nicole Colson

Lieve Fam. Kountouniotis,

Graag wil ik jullie bedanken voor al die keren dat wij te gast bij jullie zijn geweest (en nog zullen zijn). Wij genieten iedere keer opnieuw van het eten, de sfeer en het enthousiasme dat jullie uitstralen.
    Een geweldige plek om een drukke werkweek af te sluiten met een lekker wijntje en een heerlijk gerecht. Om over de toetjes maar even niet te spreken (geweldig)!
    Ik kan het echt iedereen aanraden om hier eens te komen genieten bij een heerlijk haardvuur.

Grt. Nicole

8. Werner Colen

Ik kom er nu al ruim een jaar en heb hier mijn favoriete Grieks restaurant gevonden.
    Mooi ingericht (niet overdreven Grieks), vriendelijk personeel en de eigenaren (familie) zijn super trots op wat zij serveren. Het eten is verantwoord en erg lekker. Voor mij de beste Griek in omstreken. 's Zomer lekker buiten en 's winters lekker binnen bij de kachel.
    Een echte aanrader dus.

Werner

9. Desiree van Maren

Gisteren twee schotels afgehaald. Prijs kwaliteit prima in orde! Heerlijk gegeten! Bedankt namens de Familie van Maren.

10. Lekkerste vlees dat ik ooit heb gegeten. Prachtig restaurant. Zeer vriendelijke bediening. Super!
    Alice, student

11. Afgelopen zaterdag met ons vieren bij Hestia wezen eten, een prachtig restaurant (een van de mooiste dat ik heb gezien) met een prettige sfeer en aardig personeel. In het midden brandt een houtkachel die de hele ruimte aangenaam verwarmt. En wat een uitgebreide kaart, wat een keuze! Mijn oog viel meteen op de mezedes (tapas), maar mijn vrienden wilden geen vis eten. Dat was echter geen enkel probleem. Bovendien adviseerde de eigenaar ons geen voorgerechten te nemen vanwege de ruime hoeveelheid van de mezedes. Echt geweldig, dat iemand niet alleen aan zijn eigen portemonnee denkt maar zijn gasten respecteert en eerlijk advies geeft! Toen de gerechtjes kwamen, bleek het ene nog lekkerder dan het andere. En zeer zeker meer dan voldoende. De lekkerste kalamaris die ik ooit heb gegeten. Zelfs mijn vrienden hebben ervan gesmuld. Ook het vlees was zeer mals en smakelijk. Kortom, deze maar liefst tien verschillende gerechten waren stuk voor stuk een feest. En dat voor slechts 20 euro per persoon! We gaan er beslist naar terug.

12. Desiree van Maren

Zin in grieks eten op een dinsdagavond! Dus afgehaald twee schotels, een a 17,50 en een a 14,50. Eenmaal thuis gekomen en de meeneembakjes geopend was er toch wel teleurstelling! Er bleek erg weinig in te zitten. De prijs kwantiteit viel erg tegen. Zo erg dat ik bij restaurant Hestia geen eten meer haal! Helaas want de kwaliteit was wel goed!

13. Toen wij dit restaurant ontdekten, waren we zeer tevreden over het eten, maar na verloop van tijd ging de kwaliteit achteruit. Zo zat er geen knoflook in de knoflooksaus, de rijst smaakte opeens nergens meer naar, de vis lag er zielig bij en het vlees was veel te vettig. Jammer, hier halen we dus geen eten meer!

14. Ik ben met een oud collega gaan eten. Mezedes menu voor 2 personen. Prijs 40 euro. Je verwacht er dan ook wat van. Maar het viel heel erg tegen.

Bediening met spijkerbroek en zwart t-shirt aan met gympies. Eerste vraag, kan ik wat voor jullie betekenen? Dan een kommetje met frites, een salade zonder dressing. Gehaktballetjes met tomatenpuree uit blik. Alles overgoten met kaas, wat niet meer uitzag en smaakte naar kaas. Totaal geen kruiden, alleen maar kleverig en smaak naar niks. En zo kan ik wel even doorgaan.

Sorry, niks positiefs. Zo'n mooi pand en gelegen aan een mooie oude straat met veel ambiance. Ik hoop voor hun dat dit een uitschieter was en dat het normaal beter is. Anders weinig toekomst.

15. Wij hebben al meerdere keren bij restaurant Hestia gegeten en het is iedere keer weer helemaal top. Het is een mediteraans restaurant, dus niet alleen grieks eten. De pizza's zijn ook heerlijk. De aankleding mag wel iets veranderen, ziet er een beetje sober uit. Erg vriendelijk personeel en goede service. De eigenaren zijn heel gastvrij en de persoonlijke benadering wordt erg op prijs gesteld. Houden rekening met de wensen van de klant. Ook het verrassingsmenu is een echte aanrader.

16. Arnold en Margot

Na meermalen gegeten te hebben bij restaurant Hestia hierbij onze bevindingen.

Het enige wat wij kunnen zeggen is geweldig!!

Het 25-jarige dienstjubileum er gevierd. In gezamenlijk overleg hebben we hier een onvergetelijke avond gehad.
    Prima service, heerlijk eten en niet te vergeten de persoonlijke aanpak van de eigenaren.

We zijn al meerdere malen geweest in gezelschap en alleen. De service, het eten de ongedwongen sfeer, geweldig. Ook nu ze al een tijd open zijn.

Aanrader: Probeer eens het verassingsmenu. Dit staat niet op de kaart en dien je ook enkele dagen van te voren aan te geven. De eigenaar zal dan een voor- hoofd en nagerecht speciaal voor je klaar maken. Geef even aan wat je niet lekker vind en je zult versteld staan van wat je voorgeschoteld krijgt. We hebben dit nu al een keer of drie gedaan en we zijn steeds opnieuw verrast. Wat ons ook opvalt is dat de eigenaren je het gevoel geven alsof het je vrienden zijn.

Het is een aanrader.

17. Het eten is er goed, ze zijn heel gastvrij. Een hele leuke zit, al vaker geweest en zal er blijven komen.

18. We hebben nu al een paar keer gegeten bij dit lekker restaurant. Het is geen traditioneel sterk gekruid Grieks eten maar volgens mij is het dan ook een mediterraans restaurant.

De gerechten zijn fijn van smaak en we vinden de heerlijk gezonde groenten erg lekker. Proef de heerlijke gehaktballetjes, de inktvisvoorgerechtjes en bourjourdi! We voelen ons steeds heel welkom onthaald door de gastheer en zijn vrouw die echt heel warm en lief voor je proberen te zorgen.
    We zullen dan ook regelmatig blijven komen.

19. We zijn met drie personen 's avonds gaan eten waarvan een kind van 10. Het was niet slecht, maar de meeste Griekse restaurants waar we gegeten hebben waren (een stuk) beter. In elk geval was het niets bijzonders, buiten dat het wat afweek van de standaard Griek. (Niet per se in positieve zin)

Het voorgerecht was op zich redelijk mooi verzorgd en ruim voldoende(met de broodjes erbij) en de smaak was ook niet slecht. (Keftedes & Kalamaris)

Het hoofdgerecht (2x Gemengde grill met kip en 1x Zeetong) was erg rommelig gepresenteerd, de Suzuki was niet helemaal gaar, de Gyros was wat flauw en de garnituur was een beetje een vreemde combinatie groentes en daarbij ook nog eens niet consequent bij de 3 borden. De kip en de Souvlaki waren daarentegen uitstekend. De zeetong was ook prima. Er zat geen rijst bij, maar daar voor in de plaats kregen we pasta?

Een nagerecht hebben we niet gehad.

De muziek was voor mij persoonlijk niet echt prettig, maar ik denk dat dat een kwestie van smaak is. Bij veel andere Griekse restaurants vond ik dit meestal prettiger. Het mist ook wat gezelligheid en is te fel verlicht. Het mist ook wel de Griekse uitstraling. Ik kan me voorstellen dat dit tijd nodig heeft. De service was echter goed en er werd regelmatig even een bezoekje gebracht aan de tafel.

Sommige mensen die ik ken waren er laaiend enthousiast over, ik heb geen idee waarom…wij waren het in elk geval niet. Zal ik er nog eens naar toe gaan?…Als het per se moet, ga ik wel…maar liever ga ik ergens anders naar toe.

Als je dan toch ergens wilt gaan eten in Eijsden, dan denk ik dat er meer dan genoeg alternatieven zijn voor een vergelijkbare prijs, meer gezelligheid en veel beter eten.

20. Peter Close

Op 25 november 2012 zijn wij voor de eerste keer gaan eten in de nieuwe aanwinst voor Eijsden, Restaurant Hestia.
    Dit is mij zeker niet tegengevallen qua eten maar zeker ook niet wat betreft ontvangst en aandacht voor de gasten. Ik had tijdens ons etentje na een operatie gips om mijn been en kwam op krukken naar binnen.
    Meteen was er aandacht en bezorgdheid alsof ik het personeel al jaren kende. Heel goed!
    De aandacht die men had voor mij en mijn familie, het goed verzorgde eten heeft ervoor gezorgd dat ik even afgeleid was van de pijn. Daarom een groot compliment voor de persoonlijke aandacht van deze mensen bij Hestia.
    Wij gaan zeker terug (en dan zonder gips...) om ons te laten verwennen door deze lieve mensen.

21. Mark en Gina

Kenden de eigenaren nog van een anders restaurant wat ze gehad hebben, dus we wisten dat het wel goed zat. Inmiddels 2x eten daar gehaald en kregen de 1e keer zelfs een fles wijn cadeau.
    Eten is lekker en niet te duur, we zijn nog niet in het restaurant zelf geweest, dus kan niks over de sfeer zeggen, maar de klantvriendelijkheid maakt alles goed, vandaar dat we voor sfeer een 6 geven.

22. 2x gaan eten, lekker gegeten en gedronken. Gereserveerd voor 2 de kerstdag, kerstmenu. Ze zijn heel vriendelijk en hij is echt leuk bij zijn ontvangst, een echte Griek dus. Krijgen altijd een glaasje ouzo van hem. Jawel als het zo blijft dan heeft hij aan ons een goede klant gevonden, want wij eten het heel graag.

23. - Kwaliteit van het eten is ruim voldoende.
    - Prijs is voor sommige dingen op de kaart ietwat aan de hoge kant maar over het algemeen goed.
    - Personeel is nog wat onwennig, maar wel servicegericht.
    - Inrichting is overgenomen van vorige uitbater en niet echt Grieks, de verlichting is minimaal.
    - Afhalers zorgen voor rommelige entree.
    - Zeker een aanrader voor de liefhebbers van de Griekse keuken.