Op de Vroenhof zijn 80 parkeerplaatsen (150 meter door prachtige oude dorpskern)

• OV

Goed bereikbaar met de bus vanuit Maastricht en vanuit Visé. U dient dan gebruik te maken van lijn 62 of lijn 8. Lijn 8 stopt op pakweg 500m van locatie.

Met het fiets-/veerpont; komt voor de deur aan!

Lunch Diner

1620642918 85
1653320866 83

1. Zeer tevreden.
    Vriendelijk personeel.
    Aangename sfeer en uitzicht.
    Goede service en vriendelijk.
    Zeer lekker eten en mooi opgediend.

2. Aon t Bat is binnen mooi ingericht maar het terras en het uitzicht zijn helemaal fantastisch. Goede stoelen, mooie parasols, glazen wanden die omhoog geklapt werden toen het afkoelde. De bediening is goed, snel, professioneel en vriendelijk en het eten is top. Gelegen in een romantisch dorp maakt het de reis meer dan waard. Echt iets om standaard in je adressenboek te hebben. Achteraf bleek ik mijn ring naast de wastafel te hebben laten liggen en deze werd mij zonder probleem thuisgestuurd. Topservice.

3. Carla Foks Veldhuis

Tweede dag open na lock down. Het wa koud, maar de jongens deden er alles aan om het zo leuk en gezellig mogelijk te maken. Fleece dekentje, terrasverwarmers.
    Lekkere vlotte bediening en heerlijk, goed heet eten. Top!

4. In een woord geweldig. Wat een prachtige locatie. Prima service en bediening plus aandacht voor goede producten. Kom hier zeker terug.

5. M. Heutinck

Ontvangst, plaatstoewijzing en toiletbezoek in deze Covid-19 tijd goed geregeld. Bediening gastvrij en vlot. Lekker oosterse kipsalade. Mooi uitzicht en aansluitend meeteen toegang tot de Eijsdense Beemden voor een fijne natuurwandeling. Wat wil je nog meer. Oja, Er is genoeg ruimte om je fiets neer te zetten.

6. Vandaag besteld, groentencurry met scampies bij aon ut bat delivery. Het eten was top! Veel knapperige groenten en smakelijke scampies. Saus mild pittig.
    Héérlijk!

7. Lekker gegeten, wij hadden gasten meegenomen en zij had de nieuw sate tempe besteld, ik had eenbeetje geproefd jammer de sate saus is te sterkt van smaak. Niet zoals sate saus hoord te zijn. Maar de rest altijd correct en goede bediening.
    Kom zeker weer snel terug. Chapeau

8. Afgelopen vrijdag gaan eten met mijn vriendin, had haar uitgenodigd voor haar 50ste verjaardag zij was er voor de eerste keer.
    Beide een 3 gangen menu gehad, de carpaccio, eendeborst, diamanthaas,en de lamsrack waren van super mals vlees, goede porties.
    De creme brûlée was toppie, mooi opgediend.
    Koffie met licor 43 deze apart er bij, glaasje was ruim gevuld.
    Alles bij alles een mooie lokatie, vriendelijk bediening, super eten, we hebben genoten, bedankt.

9. Marie José Roijen

Heb er al vaker gegeten altijd goede sfeer zal het zeker aanraden bij vrienden

10. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Ze houden rekening met de wensen die je hebt. Echt een aanrader. Wel van te vo ren reserveren. Top locatie. Bedankt voor de medewerking aan een gezellige avond.

11. Gezellig zitten. Mooi uitzicht. Bediening snel en goed. Dranken oké. Eten geen aanrader, meer een afrader.

12. Teleurgestelde klant

Ruim op tijd gereserveerd. Plaats genoeg aan het raam, tafel bleef 1,5 uur onbezet, we werden aan een tafeltje tegen een pilaar gezet. Kok liep langs meerdere tafels met onze bestelling, na enkele minuten terug naar keuken.(Haccp?). Uiteindelijk toch bij onze tafel. Ondanks ons verzoek geen friet en belofte parijse aardappeltjes toch een schaal friet? Dit hoorde erbij (blijkbaar niet bij het bestellen een kwartier eerder). Gevraagd waar de schaal met groente bleef. Dat duurde wel lang. Uiteindelijk bestond het "groente-garnituur" uit 3 schijfjes gele wortel, 3 sperciebonen en een sugarsnap in 3 delen. Dit was verstopt onder het varkenshaasje, dat ook al niet echt groot was. Vorig jaar ook hier gegeten onder hele andere omstandigheden. Dit is wel de laatste keer geweest. Leuk als een bedrijfje groeit, triest als dit op deze manier gaat. Jammer!

2,9
  13. Christiane

Top restaurant, zeer goede vriendelijke bediening, en een top locatie.

14. Inge 48 punten

Lekker gegeten in een gezellig restaurant ! We zaten boven en de bediening was daar heel vriendelijk! Het eten was echt lekker.

15. Angela F.M. Verweij

Het terras is zo uitnodigend: Het voelt als thuiskomen. We werden weer hartelijk ontvangen en de service was weer voortreffelijk. Vriendelijke en snelle bediening.

16. Super lekker gegeten! Ondanks de grote drukte bleef
    de bediening tot laat in de avond vreselijk aardig!!!
    We komen zeker terug!

17. Gerrion

Ik ben er al zeker 10 keer geweest. Tot vorig jaar nergens zo'n fantastisch high tea (eigenlijk high wine) als hier. Ook heerlijke lunches en diners. Maar gisteren viel zo enorm tegen. Tafels niet afgeruimd/schoon buiten, slechte salades (pecheur, veel sla, nauwelijks vis). We hadden een echte kater. Gisteren was echt de prijs/ kwaliteitverhouding slecht voor elkaar. Wij rijden vanuit Lanaken naar Aon 't Bat, een eind dus. Hoop dat het een volgende keer lonend is. Alleen voor het mooie terras komen we dan niet meer 😶

18. Dechesne

Une salle très bruyante! We zijn met een klein kindje gekomen! De zaal is zeer, zeer lawaaierig!

19. Huub moonen

Prettige bediening, fijn uitzicht op de Maas. Eten is goed verzorgd. Rode wijnen niet bijzonder.. Verder dient men ruim van te voren te reserveren. Het is er altijd druk, vooral in het weekend. Wij waren met een groep van 14 personen. Iedereen vond het leuk, gelukkig!

20. Het mooiste terras langs de maas, prijs kwaliteit is voortreffelijk. De eigenaar is steeds super vriendelijk, evenals het personeel.

21. graulus danny

Gisteren met de kinderen gaan eten, top personeel, zeer goede keuken, fijne ligging, en zeker niet duur
    gewoon toplocatie!

22. Het eten is prima voor een redelijke prijs, de drank is veel te duur. Flesje water voor 5,50 euro, een fles wijn voor 16,75 (de goedkoopste), een glas huiswijn voor 3,30 zijn buiten proporties. Wijn van matige kwaliteit (Dotal wit). Rode wijn Torre terza is zeer matig en een glas kost ook 3,30 euro.
    De ligging is heel mooi, de bediening is goed, het is wel een massale gelegenheid, erg veel stoelen en (als het vol is) zeer onrustig.

4,1
  23. Bourgondiër

Op een zonnige donderdag avond gestopt tijdens onze reis. Locatie is top! Terras nagenoeg vol. Bediening en keuken doen goed hun werk. Lekker eten van goede kwaliteit en geen lange wachttijden. Kortom een dikke 8.

24. Recentelijk twee keer bij Aon 't Bat gegeten. Locatie is werkelijk schitterend met uitzicht over de Maas en het veer. Het eten viel een beetje tegen maar goed het is ook een eetcafé dus een iets lagere norm. Bediening vriendelijk. Wel veel tafeltjes per m2.

25. Hans-Peter Brunner

Ongetwijfeld aan te raden als jij goed wilt eten, maar niet in een gourmet restaurant terecht wilt. Prijs/kwaliteit is geweldig, goed eten en goede service. Buiten is de sfeer zeker eenmalig, maar binnen is er gewoon geen geluidsisolatie en daarom onaangenaam veel geluid. Als jij gevoelig voor bent, alleen buiten eten.

27. Diverse keren hier gegeten. Het eten is heerlijk en wordt met zorg bereid. De bediening is correct en zeer vriendelijk. Prachtige ligging met uitzicht over de Maas.

Een klein minpuntje is -voor ons- dat er weinig privacy aan tafel is wanneer je plek krijgt op de bank of aan de grote tafel.

We komen hier zeer zeker terug!

28. Aon 't bat... Koffie is wonderbaarlijk lekker, lunch en diner iedere keer opnieuw heerlijk ! Personeel is uiterst vriendelijk en de sfeer is -o.a. door de geweldige ligging- prachtig, zowel op het zeer ruime terras als binnen. Ik kom hier keer op keer op keer terug, naar mijn mening is dit eetcafé het toppunt van Eijsdense eetgelegenheden!

29. Arno

30. Raymond

85 jarige verjaardag gevierd van onze mam en oma. Geweldig gegeten en een heel leuke sfeer. Ontspannen en persoonlijke aandacht. Deze week geluncht, ook heerlijk op het terras. Terecht het beste terras van Limburg. Mooi aan de maas.

Ga zo door ! Een dikke 9 !

Raymond

31. Nu een paar keer geweest. Het wachten is elke keer weer de moeite waard.
    Voor deze regio een unieke plek alsof je je aan het strand bevind.
    Prijs kwaliteit is oke zittend in de uiterwaarden is elke keer een beleving.
    Ik weet niet hoe het binnen is , daar heb ik nog geen enkele keer gebruik van gemaakt.

32. Annick Slangen

33. Voor de 2e keer geweest. Het weer was goed, het personeel erg vriendelijk. Eten is er prima, dus voor herhaling vatbaar. Dit gaat dan ook gebeuren, want opa word 80 en heeft ons uitgenodigd voor een gezellige middag en een diner 's avonds... dit hebben wij uiteraard al besproken. Tot de 17e!

34. De ligging van het eetcafe is prachtig. Daardoor krijgt men waarschijnlijk te gemakkelijk klandizie. De houding van het personeel is niet erg gastvrij, tegen het arrogante aan.
    Op zondagmiddag om 16.30 uur waren klanten voor koffie (met wat er bij) blijkbaar niet meer welkom. We zijn maar vertrokken.
    Geen beste beurt van deze zaak. De klant is hier zeker geen "koning".

3,5
  35. Ber Huijnen

Iedere keer weer een genot om in het etablissement onvangen te worden door Roy en zijn collega's en er iets te eten of te drinken. Absolute toplocatie met uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
    Zou deze locatie ergens in Frankrijk of Italie hebben gelegen dan zou iedereen er prachtige reisverhalen over vertellen. Nu kan dit ook.

36. Vandaag voor de eerste keer gaan eten. Echt een aanwinst voor Eijsden.

37. Koen en Wim

Een perfect eetcafe op een schitterende locatie. Het 3-gangenmenu is een aanrader, prima geprijsd. Ook de wijn is heel betaalbaar. Leuke bediening. We hebben een TOP-avond gehad!

38. Afgelopen woensdagavond er voor de eerste keer gegeten.
    Ontvangst was prima, hebben er heerlijk gegeten.
    Prijs/ kwaliteit is ok.
    Mooie strakke zaak, sfeervol ingericht, hoewel we het er nog niet overdag hebben gezien in bv het voorjaar of zomer, want dan lijkt het ons heerlijk zitten daar aan de Maas!

39. Gezellig! Lekker en ongecompliceerd eten. Mooie locatie, overdag en zeker in de zomer.

40. Al diverse malen gegeten bij Roy. De prijs kwaliteit verhouding verdient een 10. Hartelijkheid en ontvangst is zeer goed. Salade Scampies is een aanrader. Vleesgerechten zijn subliem. Wellicht met de hele family met kerst eten. Wij eten regelmatig buiten de deur, ook in het hogere segment. De sfeer en de ligging van aon ut Bat zijn uniek.

Groet en chapeau aan Roy en zijn team !

Raymond

41. Het sjieke restaurant transvaal is veranderd in een heel mooi strak eetcafe. Jarenlang zijn wij zeer geregelde bezoekers geweest en zijn dan ook zeer verrast door deze ommezwaai.

We zijn er echter zeer goed ontvangen en hebben goed gegeten, de prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde.

De kaart vinden wij te klein, te beperkt als je geregeld buiten de deur eet ben je al snel door de kaart heen.

We kijken terug op een fantastische avond, maar dat kan ook niet anders gezien de lokatie en het jonge enthousiaste team.

Wij komen zeker terug.

42. -heerlijke locatie.

-vriendelijke bediening.

-goede verhouding prijs/kwaliteit.

-sfeervolle inrichting.

43. Gisteren hier voor de derde keer gegeten. Ondanks enkele aanloopprobleempjes sprongen in de goede richting gemaakt! Akoestiek vele malen beter door het nieuwe prachtige interieur, terras prachtig aangekleed met windschermen!

Verder heerlijk gegeten onder het genot van zeer vriendelijke bediening!

Wij komen terug!

44. Jan 49 punten

Een keer diner en een keer lunch gehad. Diner is lekker, maar niet bijzonder. Qua hoeveelheden zit dat goed in elkaar. Dat er te weinig frites waren, zoals anderen opmerken, herken ik niet. Wel zijn de bijgeleverde groenten inderdaad beperkt. De lunchkaart geeft voldoende keuzemogelijkheden. Wij hadden met 6 personen 6 verschillende lunchgerechten en die waren allen qua hoeveelheid in orde, met uitzondering van de tosti; voor € 7 is die wat aan de magere kant. Ik heb inmiddels ook begrepen dat er iets aan de akoestiek gedaan is/gaat worden, want de geluidsoverlast is aanzienlijk doordat het allemaal erg hol klinkt (soort meubilair, wandversieringen etc). Personeel functioneert normaal. Eindoordeel: niks mis mee. Concept kan zeker werken; hier en daar wellicht nog wat optimaliseren en dan is dit een aardige tent op een perfecte locatie. Ik kom hier waarschijnlijk nog wel een keer terug.

45. Afgelopen weekend voor de 2e keer geweest.

Eten is heerlijk, niks op aan te merken.

Voor de rest:

- personeel ongestructureerd.

- ramen: bijna niet meer naar buiten te kijken.

- vloer, na een druk weekend niet meer om aan te zien.

- als het druk is en iedereen praat normaal --> geen gesprek meer te voeren. Je hoort niks meer....

Jammer... doe hier iets aan!

46. Meg 17 punten

In juli er met een groep van elf gegeten. Volgende opmerkingen:

Voorgerecht:
    - Scampi's goed.
    - Tomatensoep goed.
    - Griekse salade slecht geen kruiden en geen dressing, alleen maar droge sla.
    - Carpaccio matig, balsamicoazijn niet te vinden, droog.

Hoofgerecht:
    - Bijna alles qua vlees goed maar stukjes vis zeer klein.
    - Voor elf mensen maar twee kleine kommetjes frites. Derde portie moest extra betaald worden.
    - Bijgeserveerde groente was triest bestond uit 4 kleine peultjes.

Nagerecht: Allemaal goed.

Bediening: Bij de nagegerechten had de serveerster verkeerd opgenomen maar we werden verplicht dat toch te eten. Het bestelde werd niet geleverd.

Alles bij elkaar zullen we ondanks de zeer mooie ligging hier nooit meer terugkomen. Klant is nog altijd koning.

47. Afgelopen weekend super gegeten daar.

Menu is zeer goed geprijsd en heerlijk! Tevens zeer vriendelijke bediening.

Tot de volgende keer.....

48. Culinair genieten op een perfecte locatie.

Goede, nette en vooral leuke bediening!

Een aanrader voor iedereen!