Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eibergen verdeeld zijn.

1. Het is steeds weer een feest om in het Muldershuis aan tafel te gaan. Voor ons is deze gelegenheid top. We komen er graag.

2. Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Fijne mensen op een prachtige locatie. De kleine kaart is prima gevarieerd maar mag wel eens vernieuwd worden.

3. Ingrid van de veerdonk

Hele schone nette zaak, sanitair heel schoon, gastvrij goede bediening, lekker eten.
    Absoluut geen klachten.

4. Jelle Herrema

Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance (mooi weer, buiten aan het water) en in een ontspannen en open sfeer waar ze in het westen een voorbeeld aan kunnen nemen. Vriendelijkheid troef en het wordt zeker herhaald

5. Een heerlijk drie-gangen menu en een goede bediening op een prachtig terras. Voor herhaling vatbaar.

6. Fantastische sfeer en ambiance. Prijs/kwaliteit goed. Bediening correct en gezellig.
    Kortom, een heerlijk culinair avondje.

7. Antoon Nijenhuis

Zowel eten als bediening waren uitstekend, wij hebben echt genoten! Prachtige eetruimte.

8. Lunchroom Eibergen

Schrijf niet vaak recensie. Aydin heeft m echt verdiend! Wat een frisse tent. Al het eten ECHT vers gemaakt en werkelijk heerlijk. Heel gezellig ingericht, buiten, maar zeker ook binnen. Bediening persoonlijk en goed. Heerlijke koffie en een brandschone wc.
    Echt een aanrader!

9. Lunchroom Eibergen

L. Dortmans

Prima gegeten tijdens weekendje Oost NL. Keurige bediening, attent en beleefd en t eten was supervers, zeer smaakvol en meer dan genoeg. In de zaak superschone toiletten en eigenaar/bedrijfsleider was erg vriendelijk en gericht op zn klanten. Zeker een aanrader voor een lekkere maaltijd op doorreis o.i d

10. De kaart ziet er goed uit, originele gerechten en een fijne sfeer. Onze gerechten hebben ons prima gesmaakt. Complimenten! Prijs kwaliteit is uitstekend.

11. Groente had warmer gekund. De rest prima.

12. Prima.

13. Paar dagen met de kleinkinderen op een leuke manier afsluiten.
    Voor die tijd even kijken op internet of de zaak wel open is? Ja hoor 11.30 Uur.
    Om 11.25 Voor de zaak, maar zat weinig beweging in, maar er stond met grote letters in de zaak OPEN.
    Gewacht tot 11.35 Uur, nog steeds geen beweging in de zaak en een erg donkere en trieste aanblik.
    Ben maar weer weg gegaan, teleurgestelde kinderen en een reisje van ca 5 km heen en 5 km terug.
    Zal wel zijn dat de website niet klopt, pas hem dan aan.
    Geen Harrie meer voor ons.

14. Patat speciaal en patat zonder besteld om mee te nemen. In bakje patat speciaal zat heel weinig friet. Bijna de helft minder. Dit is geen eenmalig iets. Viel ons wel vaker op. Dit was voor ons de laatste keer. Bij andere snackbar in Eibergen krijg je echt veel meer friet kwamen we achter toen we elders friet haalden toen Harry gesloten was.

5,3
  15. Lunchroom Eibergen

Op een gewone woensdagavond een uur en 10 min moeten wachten op een eenvoudige afhaalschotel. Eten naar binnen moeten proppen en te laat voor afspraak.

16. Een fantastisch culinair avondje ui. Prettige gastvrijheid.

17. Lunchroom Eibergen

Supertent goed gegeten en niet duur.

18. Gewoon prima eten en vlotte bediening. Prettige sfeer.

19. Zowel de omgeving als locatie zijn geweldig. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Eten voortreffelijk!!! Echte aanrader.

20. Chinees-Indisch Eibergen

Heerlijk gegeten,kom hier al jaren.
    Leuk en vriendelijk personeel.veel variatie in het eten.
    Ontspannen sfeer en gemoedelijk.
    In één woord geweldig

21. Jeroen S.

Vriendelijke eigenaren, leuk personeel, schone en moderne snackbar, altijd heerlijk gegeten dit geldt ook voor het meenemen. Handige online bestelpagina.

22. Lunchroom Eibergen

Normaal niks te klagen!! Bij aydin maar gisteren gewoon jammer bestel een rib schotel
    voor 12,50,- wat krijg je geleverd! Een paar botten met vet, gewoon jammer en zware teleurstelling voor mij. Niet voor herhaling vatbaar. Gewoon jammer en zonde geld voor een paar aardappels en sla.

23. Wat hebben wij heerlijk gegeten met de hele familie. Top voor jong en oud. Kinderen heerlijk spelen tussendoor en wij lekker gegeten en gekletst. Super aardig personeel en alles mooi opgediend. Na het eten nog lekker wezen bowlen.

We gaan er nu elk familiefeest naar toe omdat iedereen zich vermaakt en het eten echt lekker en verrassend is.

24. Gezellige sfeer en lekker eten voor jong en oud!

25. Lidwien ten Beitel

Tijdens een fijne wandeltocht hebben we heerlijk geluncht in het Muldershuis. De haard brandde en de bediening en het eten was prima!

26. Chinees-Indisch Eibergen

Wij hebben echt heerlijk gegeten!! Het was alleen jammer dat wij als enigen in het restaurant zaten 😔

27. Robert Bakker

Met AH-spaarkaart in de zak gingen we eten bij Het Muldershuis. Per gang waren slechts twee keuzes, waarbij zowel bij voor- als hoofdgerecht een van de keuzes op wild was gebaseerd. We kozen mosterdsoep, gebakken zalm en ijscoupe van de molenaar. Omdat de kleine keuze al op internet te zien was, vonden we dat niet zo'n probleem: als beide keuzes je niet bevallen, kun je vooraf besluiten om ergens anders te gaan eten.
    We hebben geen spijt dat we zijn gegaan. Een mooie, authentieke locatie, waar de gerechten werden opgediend door vlot, vriendelijke personeel. Gezellig bij de open haard smulden we van de gerechten en af en toe kwam de chef zelf even kijken of alles naar wens was: alles heerlijk en de prijs was ook redelijk. Zeker omdat we vanwege de spaarkaart met z'n tweeën voor één prijs mochten eten.
    Voor herhaling vatbaar.

28. Heerlijke snacks en frites, perfect gebakken en een goede portie!
    Ga hier zeker elke keer weer heen!

29. Nadat bleek dat de dagen dat ze open waren op het eerst gedrukte foldertje niet klopte, is het ook belachelijk dat er volgens mij nooit een pizzabakker is! Kids vandaag zwaar teleurgesteld! Verder was de wachttijd met de kermis echt niet normaal!!

30. Lunchroom Eibergen

Wat een goede sfeer en een goede gastheer.
    We waren toevallig in Eibergen en zouden een wijntje doen, maar we hebben er gegeten en wat heerlijk was het😃
    Ons zien ze er vaker erg gezellig , en ga door zoals jullie zijn😄
    Groetjes ronald en Yolanda