Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eibergen verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Eibergen

Gea Buist

Net afhaal gehaald, net zo heerlijk als all you can eat. Prima kwaliteit. Ook de moeite waard.

2. Super fijn dat het Heukske weer open is na een vakantie. Wat een heerlijke patat, satésaus en frikadellen! De kwaliteit is zoveel beter dan alle andere cafetaria's bij elkaar. Ik weet dat ik een kritische eten ben, maar dan zijn deze lekkernijen echt TOP!

3. Zoals altijd super top, alles eten, personeel, sfeer. Gewoon fantastisch.

4. Lunchroom Eibergen

Willy Eyzenga

Prima eten voor een schappelijke prijs. Mooi ingericht en vriendelijk personeel.

5. Fam van Aken

Net en sfeervol restaurant. Niet te groot, waardoor het niet dat massale gevoel geeft. Zeer uitgebreide keuze aan eten en vriendelijk, behulpzaam personeel. Leuke gevarieerde speelkamer voor de kinderen.
    Ruime parkeerplaats. Ik kan geen minpunt bedenken. Wij komen zeker terug.

6. We hebben heerlijk gegeten, maar niet bij het Muldershuis. Ze waren helaas gesloten. Na een lange wandeling er naar toe was dat wel een teleurstelling. Temeer omdat we ook vrienden hadden uitgenodigd en we zelf niet in de buurt wonen. Heel vreemd, want ze zouden alleen in januari gesloten zijn.

7. De heer en mevrouw Op de Kamp

Het eten was zalig. De bediening was zeer vriendelijk. De sfeer was prima. De prijs/kwaliteitsverhouding was uitstekend.
    Indien we weer in de buurt zijn zullen we zeker
    nog eens gaan eten in dit restaurant.

8. Hans van der Maaten

Fantastisch eten. Goede en vriendelijk bediening en heel sfeervol. Komen hier zeker nog een keer terug.

9. Met de feestdagen bij Grand Plaza gegeten. Het eten was goed en het personeel vriendelijk. Ondanks dat het helemaal vol geboekt was, was het er niet luidruchtig en waren de wachttijden beperkt. De prijs met kerst was aan de hoge kant. Het was de 2e keer dat we er waren, we komen zeker een keer terug.

10. Zomers kun je er heerlijk buiten zitten op een mooi terras met verschillende borrelhapjes of een lekkere lunch.
    Tweede kerstdag 4-gangen keuzemenu was ook heerlijk genieten.

11. Fam. van Hoorn

Wij hadden bedacht om op de avond van tweede kerstdag een leuk etentje met ons gezin te hebben, op een kwartiertje loopafstand van ons overnachtingsadres. Daar aangekomen zag het er inderdaad erg leuk uit. Helaas werden we meteen weer de deur gewezen. Onze reservering was niet opgemerkt en Het Muldershuis was vol. Men probeerde het nog goed te maken door wat alternatieve restaurants in de omgeving op te noemen, die wij vervolgens zelf ter plekke konden bellen. Maar die bleken gesloten of ook vol. Ons werd nog een fles wijn aangeboden voor het ongemak, maar die heb ik maar niet aangenomen.

Wil je zeker van een tafeltje, reserveer dan niet bij Het Muldershuis. Zij blijken ervoor gekozen te hebben om via eet.nu automatisch de reserveringen te bevestigen, terwijl ze maar een beperkt aantal tafels hebben en dus geen beschikbaarheid kunnen garanderen.

12. Gijs perk

Erg gezellige plek, heerlijk gegeten en prima bediening. Een erg vriendelijk ober.
    Zeker een aanrader.

13. Heerlijk eten. Goede, nette bediening. Attent. Goede ambiance.

14. Jos A.J. Brunink

We hebben niet gegeten, maar genoten van de capuchino, (gember)thee, (wal?)notengebak, appelgebak for free én de uitstekende, attente en alerte bediening in een vertrouwde sfeervolle omgeving.

Tot de volgende keer, groetjes Diny en Jos oet 'Haarengelo'

15. J te Hennepe

Het eten was voortreffelijk. Kan het iedereen aanbevelen. Het personeel heel vriendelijk.
    . Kan het iedereen aanbevelen.

16. Zeer nette cafetaria met lekker eten en vriendelijk personeel.

17. Hartelijke ontvangst en bediening.
    Jammer (en onbegrijpelijk) dat er maar zo weinig gasten waren, dit ging ten koste van de sfeer, helaas.
    Ik kom zeker terug!

18. Geweldige, vriendelijke ontvangst. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kindervriendelijk. Voor een vegetariër ruime keus. Zeer smaakvol eten zaak en toiletten super. Zijn er 2 x geweest tijdens ons verblijf in marveld 3 volw 3 kind. Wij gaan zeker weer volgend jaar langs.

19. Gonda Telnekes

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Leuke ambiance.

20. Muldershuis

21. Een leuke actie i.s.m Jumbo. Heerlijke lunch gehad. Het diner van de actie gaan we ook nog doen. Heerlijk op terras gezeten aan het water. Prachtige ligging.

22. Chinees-Indisch Eibergen

Vandaag gegeten . De bedienende jongen zeer vriendelijk. Buffet valt tegen het is het allemaal net niet. Saté saus dun en rest drijft in vet. Kom je met social deal dan gooit eigenaar alles op 1 grote hoop dus houd dat in de gaten.

4,1
  23. Peter de Koning

Wij hadden tijdig gereserveerd en de bevestiging daarvan ontvangen. Maar het restaurant had nagelaten ons te berichten dat er die zondag een evenement was waardoor het restaurant per auto niet bereikbaar was. Lopen over 1,5 km. Werd geadviseerd, maar dat was om medische redenen niet mogelijk. Meedenken over oplossingen was er niet bij. Dus zijn we maar elders gaan eten. Niet leuk als je voor de lunch vrienden had uitgenodigd die van ver moesten komen! Ook later niets van het restaurant vernomen. Ons zien ze daar niet meer!

24. Aukje Oosterink

Het was heerlijk een aanrader 👍 komen zeker weer.

25. Met een fietstocht kwamen we er langs. Toen koffie met gebak genomen. Een paar dagen later hebben we er gegeten erg lekker en een leuke vlotte bediening. Toch weer een reden om terug te komen.

26. S. F. Sijrsma

Al jaren een uitstekend restaurant.
    Gisteren, 31/8 vrij laat (19.30 Uur) wezen eten.
    Kwaliteit, sfeer en personeel als altijd goed en prettig. Echter de keuze werd minder naar dat de tijd vorderde, want niet alle gerechten werden (begrijpelijk) niet meer bijgevuld.

27. G E Abbink

WHAT A NICE PLACE TO BE. We komen regelmatig terug en voelen ons thuis in deze geweldige ambiance! Online reserveren verloopt vlekkeloos. Het eten is elke keer weer voortreffelijk en de bediening verdient een dikke pluim. Het is heerlijk om je op deze manier te laten verwennen.Een stevige aanrader!

28. Robert de boer

Omgeven door aardige mensen lekker gegeten in een mooi omgeving. Wij komen zeker spoedig weer langs.

29. Fam met jonge kinderen

De gastvrouw begrijpt het vak. Fijn restaurant, met goede keuken, zonder poespas. Wij komen er heel graag!

30. Hendrina en Rienk

Super mooie locatie en fijne bediening!
    We komen zeker terug en zullen het bij anderen aanbevelen!