Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eibergen verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Eibergen

Al vaker sushi besteld. De eerste keren ging dat prima. Echter daarna nog 2x over sushi besteld. Beide keren kregen we een box vol met 1 en dezelfde smaak. Alle sushi vol met grove paneermeel. En die andere keer de hele box vol met sushi met gepaneerde garnaal. 36 stuks, en allemaal hetzelfde. Als je er heen belt vertellen ze dat ze druk zijn. Prima, maar zeg dat dan, dan kunnen we zelf de keuze maken of we allemaal dezelfde smaken willen en druk niet de hele doos vol met dezelfde smaak! Sushi is gewoon hartstikke duur. Dan verwacht ik wel goede kwaliteit en variatie. Na flink boos worden kwamen ze met een oplossing; we mochten een andere doos sushi ophalen. Maar moesten er wel erg lang op wachten tot hij klaar was...

2. Paul van Gelder

Afgelopen vrijdag (6 jan) had ik bij het Muldershuis een tafel gereserveerd voor 10 personen maar ik stond met mijn hele familie voor een dichte deur! De initiële reservering is gemaakt via Eet.nu, maar ik had ook nog telefonisch contact met het Muldershuis opgenomen om er absoluut zeker van te zijn dat de reservering daadwerkelijk in de agenda stond en dit werd mij bevestigd. Ik had dit diner geboekt om mijn verjaardag en die van mijn vader te vieren en we zijn voor de gelegenheid bijna allemaal vanuit de Randstad naar Eibergen gereden. We zijn zeer teleurgesteld en vinden het eerlijk gezegd schandalig dat we het Muldershuis gesloten aantroffen. De viering van onze verjaardagen was bijna verpest, maar gelukkig konden we last minute nog terecht in een ander restaurant in de buurt.

3. timo

4. fam Dinkelman

Het was geweldig, de enthourage, het eten en bediening waren allemaal prima.
    We waren met het hele gezin, en hebben genoten!!!

5. Chinees-Indisch Eibergen

Snel in afhalen en drankenbar ruime keuze. Wijn is minder qua smaak.
    Live wok is heerlijk. De kwaliteit van buffet is slecht. En het ijs is meerdere malen ingevroren.

3,4
  6. boudewijn

moest een uur wachten op half gaar eten

1,8
  7. Gé Wansink

8. Sfeervolle plek, heerlijk eten mooi opgediend.
    Vriendelijk personeel. Kort om een aanrader.

9. Lunchroom Eibergen

Eten kouden, geen sauzen geleverd.

10. Lunchroom Eibergen

Hendrik

11. Lekker gegeten. Erg vriendelijk personeel. Allemaal niets op aan te merken.

12. Het was super!
    Familiedag gehad bij het Muldershuis, fijne bediening, prachtige locatie (mooi privé, onder het tentdoek, vooral 's avonds met de lampjes aan zeer sfeervol!), het eten was uit de kunst!

13. Duringhof

Wil toch graag laten weten dat wij ontzettend genoten hebben van het eten bij jullie.
    Dit was dacht ik de derde keer maar het was werkelijk fantasties.

Heb zelden zo,n schoon restaurant gezien waar men een enorme keuze heeft uit echte!! Verse produkten.
    Het maakt niet uit wat je kiest HET IS VERS !!!
    Alles word ook wederom gelijk aangevuld.

Kortom.wil je echt lekker Aziatisch uit eten met eerlijke verse produkten?? Ga dan naar ,,Grant Plaza” te Eibergen.

14. Chinees-Indisch Eibergen

Warmerdam

Sfeer super, aanbod is groot. Aankleding is wat beschadigd, op sommige plekken aan vernieuwing toe. Niet zo groot, heeft iets kneuterigs.

15. Frans Borckink

Heerlijk gegeten met ons drieën in een prima sfeervolle ambiance.

16. Het eten was niet lekker. Nergens zat smaak aan. Koude voorgerechten waren te koud of er zat een rare smaak aan of de smaak was weg. Meerdere dingen laten staan. Ook het wokgedeelte zat aan de saus die in het wokken gebruikt wordt geen smaak. Tevens de grill. Alleen maar het vlees een beetje gekruid maar geen lekker sausje waardoor je smaak krijgt.
    Service etc is prima en leuke tafels, goede sfeer maar ja… je komt toch voor het eten. Dus beetje jammer. Kom hier nooit weer.

3,9
  17. Eten valt tegen, zeker de place service. Alleen een kleine schnitzel en verder niks, klein beetje rauwkost. Sate 1 kleine stok sate. Kost ook niet veel maar van deze lokatie mag je wel wat meer aankleding verwachten.

6,3
  18. Chinees-Indisch Eibergen

kim van amersfoort

Het eten is er altijd goed! Halen regelmatig eten af. Ook het personeel is heel vriendelijk en kent de mensen bij naam.
    Toppers!

19. Ondanks de coronavorm, bediening aan tafel ipv. Buffet een zeer goede ervaring.
    Uitstekend eten, geweldige service leuke sfeer, gezellig personeel.
    Komen hier al jaren vanuit Amsterdam en zullen zolang wij dit kunnen blijven doen.
    Een fijn restaurant om te gaan eten.

Martin.

20. Ze geven je altijd t gevoel dat ze blij zijn je weer te zien. Warm! Eten altijd prima, ruime keus, prachtig restaurant, erg schoon, gemoedelijke en relaxte sfeer. Wij voelen ons er erg thuis en komen er gemiddeld één keer of 4 per jaar en daarnaast nog een keer of 2 met onze bands.
    Tot snel! Roland en Marion

21. Marion de Vries

22. RieTiggelaar

Heerlijke venkel/pastinaatsoep met garnaaltjes, brood en kruidenboter!! Wij kregen het van onze zoon en schoondochter als verrassing! Ik heb direct een soepabonnement besteld!
    Kan niet wachten tot de eerste bestelling komt.

23. Door de corona tijd perfect geregelde corona afhaal maaltijden. 2x gehaald en beide keren smaakte het heerlijk, waar voor je geld, absoluut niet duur (nieuwe eigenaren + nieuwe betaalbare kaart)

24. Het is alweer even geleden, maar we hebben hier heerlijk geluncht!
    Lekker rustig, prima bediening, moeten we snel weer eens doen :-)

25. Lidy Spoor

Heerlijk ontspannen gegeten. Prima bediening. Vlotte vriendelijke service

26. Heerlijk gegeten ondanks de corona maatregelen alles top geregeld.

27. Herman ter Huurne

Wat jammer toch, dat ik niet meer bij jullie kan eten.
    Prima keuken, echte gastheer/gastvrouw.
    Geniet van de vrije tijd, die nu komen gaat🚴‍♂️🚴‍♀️💏

28. Goede middag een beetje late reactie Maandag 30 Augustus lekker met zijn 2gegeten maar wat mij Dwars zat dat wij alles opruimde en bij 2 andere alles opgeruimd werd en zelfs eten gehaald Gr Ton en Joke Lam Amersfoort

29. Familie uit Haaksbergen

Wederom een slechte ervaring bij het Muldershuis! Vorige keer zeer lang moeten wachten op de bediening om vervolgens een lauw glas rosé met lippenstift op het glas te krijgen. Ditmaal de ‘vriendelijke’ vraag of we een glaasje water bij ons wijntje wilden, waar we achteraf vol voor hebben moeten betalen. Er was geen drankkaart en lunch was niet mogelijk. 5 Minuten verder fietsen kun je heerlijk bij een concurrent zitten met goede bediening en een prima kaart!

1,4