Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eibergen verdeeld zijn.

1. Glenn Bond

2. Frank te Boome

Vandaag voor het eerst bij U geweest en de sfeer en het eten en bediening was voortreffelijk.

3. Jacqueline

Ontzettend vriendelijk personeel. Goede service! Fijne sfeer, eten prima!

4. Alles was goed, mooie locatie en inrichting van het restaurant. Eten en drinken goed, bediening professioneel en zeer vriendelijk. Uitstekend voor een goede prijs.

5. Mooi hotel met mooie kamers. Alles erg netjes. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is uitstekend.

6. Tijdens ons verblijf in het hotel gereserveerd om te gaan eten. Het eten, de sfeer, de bediening, de vriendelijkheid van het personeel, alles wat nodig is voor een goed diner.

Het eten was voortreffelijk, genoeg keuze qua drank, vriendelijke bediening. Echt een aanrader.
    We zijn uiteindelijk alle avonden dat we in het hotel waren hier wezen eten.

7. Wij hebben heerlijk geluncht. De bediening was vriendelijk en netjes. Gaan zeker nog een keer.

8. Thea

9. Hellen Voortman

10. Wij hebben 3 dagen in het hotel gezeten, was allemaal prima. Leuk personeel, ontbijt was goed, fijne kamer. Komen zeker nog een keer terug.

11. Van een heerlijke lunch genoten. Wat een mooie plek en een warme sfeer. Goede service, kortom voor herhaling vatbaar

12. Chinees-Indisch Eibergen

Eten gehaald, vreselijk, loempia gewoon in een zakje gegooid, waren zacht en doorweekt van de olie, alles zat onder, gebeld naar de zaak, gelijk een discussie, geen excuus van hun kant, voor mij de laatste keer

13. Chinees-Indisch Eibergen

Leuk restaurant met social deal daar gegeten goed niet duur.

14. Zeer goed.
    Veel keuze en lekker vers.
    Personeel heel vriendelijk en gastvrij.

15. Chinees-Indisch Eibergen

Eten is onsmakelijk veel frituur, glibberig vlees.
    Ongezellig restaurant geen sfeer.
    Ons zie je er niet weer

16. Bianca van Avesaat

Heel erg gastvrij en geweldige service. Eten erg goed, ruime keuze en wordt constant bijgevuld ook al ben je later op de avond. Fijne zitjes waardoor je toch wat privacy ervaart. Personeel stuk voor stuk vriendelijk. Alles is netjes en schoon. Dat ervaar je wel eens anders in een soortgelijk restaurant Meer dan tevreden. Wij komen er graag.

17. Saté saus was waterig en geen smaak, shaslick was vet en je kon het verschil niet meer zien tussen ui of paprika. Zo in de kliko beland. Zonde van de 14 euro.

18. Jan Koeslag

Zoals altijd een perfecte eetgelegenheid met ontzettend vriendelijke bediening en heerlijke kwalitatieve hoogwaardige gerechten.

19. Chinees-Indisch Eibergen

Afhaal menu altijd goed.
    Ze verkopen daar de grootste loempia's van Europa! Goed gevuld en erg lekker.

20. Chinees-Indisch Eibergen

Johan

21. Chinees-Indisch Eibergen

Wanneer je hier gaat eten kun je echt een leuke avond hebben.
    Maar wanneer je besteld en het restaurant druk bezet is kunnen ze het niet aan.

De sushi van 36 stuk bevatte 20 x dezelfde sushi delen. Als je vervolgens belt zeggen ze dat dit zo hoort. Kom je dan langs wordt er een variatie in elkaar geflanst met restanten van andere gerechten/ banaan / sla en slecht gerold.

Het is een zootje en het geld niet waard. We hebben een concurrent in Winterswijk gebeld en hebben daar sushi gehaald. Het is goed en voordeliger.
    En de rit naar Winterswijk is het waard. Want 20 min wachten op nep sushi is jammer van de avond.

22. Chinees-Indisch Eibergen

Al vaker sushi besteld. De eerste keren ging dat prima. Echter daarna nog 2x over sushi besteld. Beide keren kregen we een box vol met 1 en dezelfde smaak. Alle sushi vol met grove paneermeel. En die andere keer de hele box vol met sushi met gepaneerde garnaal. 36 stuks, en allemaal hetzelfde. Als je er heen belt vertellen ze dat ze druk zijn. Prima, maar zeg dat dan, dan kunnen we zelf de keuze maken of we allemaal dezelfde smaken willen en druk niet de hele doos vol met dezelfde smaak! Sushi is gewoon hartstikke duur. Dan verwacht ik wel goede kwaliteit en variatie. Na flink boos worden kwamen ze met een oplossing; we mochten een andere doos sushi ophalen. Maar moesten er wel erg lang op wachten tot hij klaar was...

23. Paul van Gelder

Afgelopen vrijdag (6 jan) had ik bij het Muldershuis een tafel gereserveerd voor 10 personen maar ik stond met mijn hele familie voor een dichte deur! De initiële reservering is gemaakt via Eet.nu, maar ik had ook nog telefonisch contact met het Muldershuis opgenomen om er absoluut zeker van te zijn dat de reservering daadwerkelijk in de agenda stond en dit werd mij bevestigd. Ik had dit diner geboekt om mijn verjaardag en die van mijn vader te vieren en we zijn voor de gelegenheid bijna allemaal vanuit de Randstad naar Eibergen gereden. We zijn zeer teleurgesteld en vinden het eerlijk gezegd schandalig dat we het Muldershuis gesloten aantroffen. De viering van onze verjaardagen was bijna verpest, maar gelukkig konden we last minute nog terecht in een ander restaurant in de buurt.

24. timo

25. fam Dinkelman

Het was geweldig, de enthourage, het eten en bediening waren allemaal prima.
    We waren met het hele gezin, en hebben genoten!!!

26. Chinees-Indisch Eibergen

Snel in afhalen en drankenbar ruime keuze. Wijn is minder qua smaak.
    Live wok is heerlijk. De kwaliteit van buffet is slecht. En het ijs is meerdere malen ingevroren.

3,4
  27. boudewijn

moest een uur wachten op half gaar eten

1,8
  28. Gé Wansink

29. Sfeervolle plek, heerlijk eten mooi opgediend.
    Vriendelijk personeel. Kort om een aanrader.