Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eibergen verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Eibergen

Wij hadden 2e kerstdag daar gereserveerd, zal niet voor een 2e keer nog daar gaan eten. Onduidelijk was het aan gegeven, ook was veel eten lauw, borden waren niet goed schoon, toiletgebruik ook niet aangenaam, en bij het afrekenen hadden ze een verkeerd bedrag uitgerekend, dus als ik niks had gezegd had ik € 44 teveel betaald.

2,7
  2. Gezellige drukte.
    Gelukkig werden wij aan een tafeltje gezet ergens achteraf. Dat klinkt niet leuk, maar het was daar mooi rustig, met uitzicht op de exotische vissen.
    Het eten was heerlijk. Runderstoofpotje, rundergehakt, keuze genoeg.
    Ijscokar was wel wat onhandig gepositioneerd.
    Onze kinderen hebben fijn kunnen spelen in de 'rustruimte' die niet zo rustig meer was door de spelende kinderen. Mooi blauw licht daar (richting ultra violet).
    Zeker voor herhaling vatbaar om nog eens te bezoeken, bijvoorbeeld a-la-carte, maar een buffet lijkt me ook weer leuk om te kijken of ze de hoge kwaliteit van vandaag weten te evenaren!

3. Prima eten. Goede prijs.

4. snelle bediening.gedateerde inrichting en prijzig

5. Doet er niet toe

Slecht, geen pizzabakker dus dan ook maar geen pizza, hoe moeilijk kan dat zijn man man. Dames totaal geen zin of wat dan ook.

Jammer, maar ons zie je niet weer.

2,3
  6. Chinees-Indisch Eibergen

H.Krabben,Lichtenvoorde.

Wij hebben hele goede ervaring met Jasmine Garden
    Wij eten er altijd lekker en er is voor iedereen wat hij wil.

7. Chinees-Indisch Eibergen

Klasse, goed verzorgd, lekker en gezellig gegeten.

8. Chinees-Indisch Eibergen

Heerlijk Aziatische tapas gegeten. Goede porties, smakelijk klaargemaakt. Vriendelijke bediening.

9. Leuke sfeer, goed eten en dat voor een goede prijs! Helemaal geslaagd.

10. Vriendelijk, hard werkend, gezellig personeel. Heerlijk kwaliteitsvlees, goede pizza's, lekkere snacks, verse rauwkost.

Gave, moderne uitstraling (interieur), mogelijkheid tot het evt. nuttigen van alcohol tot in de late uurtjes.

Ik vergeet erbij te noemen dat het zeer betaalbaar is (nogal belangrijk, al zeg ik het zelf).

Toptent!

11. Beste patat ter wereld

12. Chinees-Indisch Eibergen

ben vandaag bij jullie geweest met mijn vrouw om eten op onze trouwdag
    we waren er omstreeks 18;15 we zitten net binnen krijgt mijn vrouw migraine dikke pech
    gaan we om 18;45 maar weer naar huis en wil ik even afrekenen
    moet ik gewoon het volle pond betalen 49.euro voor een half uur met ons tweeen
    heb gezegd dat in dat niet erg netjes vond. dus nog dikkere pech
    van mij krijgen ze de koude douche.

13. Scootrangers Maassluis

Prima sfeer en heel goede service, zeker een aanrader om daar te gaan eten.

14. Chinees-Indisch Eibergen

Nooit meer. Slechte bediening. Veel eten vergeten of niet gehad. Vaak vragen om eten wat niet kwam. Eerste rondes eten goed. Daarna vaak al lauw.

3,1
  15. 2uur eten lijkt lang maar als je een kwartier bij de grill moet wachten gaat de tijd erg snel om.

16. Goede high tea gehad via Groupon, was genoeg en van alles wat. Goede service en leuke locatie.

17. Is zeer lekker ijs. Het is wel duurder geworden.

18. Veel eten voorweinig geld

19. Chinees-Indisch Eibergen

Wij waren met een groep van 10 mensen. Jammer dat de bediening door drukte eerst langzaam op gang kwam. Toen er met spoed meer personeel ingezet werd ging het goed. Ik ga zeker nog eens terug, maar met een kleiner gezelschap.
    Trefwoorden: vriendelijk, gastvrij en lekker.

20. karin

Klantonvriendelijk. Heb met het hele gezin al een jaarabonnement sinds het bestaan van de Hof van Eckberge. Vandaag kwam ik mijn zoon brengen omdat zijn vader met aanhang de verjaardag en vaderdag vierden door daar te brunchen. Ik zei bij binnenkomst dat ik het kaartje niet bij me had, maar een abonnement heb. Volgens de eigenaar was dat niet de bedoeling want als iedereen dat doet moeten we alles continu opzoeken. Ik zei dat ik zo weer weg was en alleen iemand wilde feliciteren en hooguit een kopje koffie zou drinken. Nou... vooruit dan maar.

Ik had een cappucino bij de bar willen bestellen maar er was al een kopje koffie voor mij gehaald bij het buffet. Vervolgens kwam er een ober vragen of ik mee zou eten. Nee hoor, ben zo weer weg zei ik. Waarop hij vervolgens zei het kopje koffie dan maar op te boeken als extra kosten dus... bij op die van de brunch voor de betalenden!! Vervolgens waren ze achter de bar bezig om te observeren of ik echt niet iets aan het eten was! Voor ons geen abonnementen meer daar.

Op basis van deze recensie kreeg een ik een boos telefoontje en werden onze abonnementen stopgezet. We kregen nog wel het bedrag van de resterende looptijd terug.

Jammer... het had eenvoudiger gekund.

21. Kuipers

Klantonvriendelijk. Heb met het hele gezin al een jaarabonnement sinds het bestaan van de Hof van Eckberge. Vandaag kwam ik mijn zoon brengen omdat zijn vader met aanhang de verjaardag en vaderdag vierden door daar te brunchen. Ik zei bij binnenkomst dat ik het kaartje niet bij me had, maar een abonnement heb. Volgens de eigenaar was dat niet de bedoeling en kreeg ik een lesje: als iedereen dat doet moeten we alles continu opzoeken. Ik zei dat ik zo weer weg was en alleen iemand wilde feliciteren en hooguit een kopje koffie zou drinken. Nou... vooruit dan maar.

Een kopje koffie werd voor mij gehaald bij het buffet. Vervolgens kwam er een obertje vragen of ik mee zou eten. Nee hoor, ben zo weer weg zei ik. Waarop hij vervolgens zei het kopje koffie dan maar op te boeken als extra kosten dus... bij op die van de brunch voor de betalenden!! Tjongejongejonge. Vervolgens waren ze achter de bar bezig om te observeren of ik echt niet iets aan het eten was! Voor ons geen abonnementen meer daar.

1,8
  22. Prima voor vleeseters, voor vegetariërs iets minder. Alle niet-vlees spullen (die er wel genoeg zijn, behalve bij het Chinees eten) staan tussen het vlees. Jus drupt op de aardappels, vis tussen de salades... Jammer.
    De zeer vriendelijke eigenaar biedt aan om iets vegetarisch speciaal voor je te maken, maar het is jammer dat je dan niet gewoon kunt opscheppen, net zoals de vleeseters. Met een beetje aanpassing zou dit restaurant ook voor vegetariërs perfect zijn: bordjes bij die dingen zonder vlees of vis; in de Chinese hoek vega-bami en een ei-gerecht; sommige gerechten apart zetten. Verder heel gezellig om met de hele familie te eten.

23. Goede snackbar!! Service is echt top. Personeel is allemaal vriendelijk, ook de bazen zijn erg vriendelijk. Zeggen je allemaal netjes gedag. Kwaliteit van het eten is ook erg goed. Ruime porties patat. Echt zeer tevreden.

24. Pannenkoekenhuis Eibergen

Dirk Dijkhuizen

Vrijdag 22 april gegeten bij De Heksenbezem, obv het Facebook bericht over de heksenproeverijtjes.

Werkelijk uitstekend gegeten en gedronken, persoonlijke bediening door kok. En dat voor slechts € 23,95.

Absoluut de moeite waard.

Helaas niet druk voor een vrijdagavond. Vandaar de 7 voor de sfeer.

De Heksenbezem is meer dan een pannenkoekenboerderij.

25. Chinees-Indisch Eibergen

Viola

Prima restaurant hoor. Aardig personeel en goed eten. De gril vind ik persoonlijk minder, maar dat is mijn smaak. En nog betaalbaar ook!

26. Pannenkoekenhuis Eibergen

Piet Moret

Het was er niet druk, maar het eten was goed. Een aanrader. Ze hebben meer dan alleen pannekoeken.

27. Geen klantvriendelijke bediening. Prima kwaliteit, maar heel duur en totaal niet in lijn met andere (betere) snackbars (patat met satérol 6 euro!). Wij komen er niet meer terug!

28. Na eerdere goede ervaringen deze week weer naar Bistro Ben, eten was lekker, maar minder goed dan vorige keren, o.a. gekookte groente veel te gaar.
    Wat ook erg jammer is: er is nog maar keuze is uit 1 vegetarisch hoofdgerecht en dat is al jaren hetzelfde. Maar ook dat het vier gangen menu geen vegetarische mogelijkheid heeft en dat toen voorgesteld werd om vis te nemen, nee dank u, ik eet vegetarisch.

29. Erg gezellig en leuk voor kinderen. En lekker eten tegen een betaalbare prijs