Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eibergen verdeeld zijn.

Goede ontvangst, eten perfect, gezellige sfeer. Zeker een aanrader.

2. Nederlands Eibergen

Lily böcker

Super lekker eten en zo vriendelijk

3. Chinees-Indisch Eibergen

1E kerstdag 2017 daar gegeten met 4 volwassenen. Het was erg chaotisch bij het wok/bakgedeelte. De kok maakte er een potje van. Gaf vlees aan mensen die net stonden te wachten zodat de rest nog langer moest wachten. Kip, varkensvlees, rundvlees en vis lag door mekaar op de bakplaat en werd met 1 spatel omgedraaid. Het buffetgedeelte was rommelig en niet echt schoon. Werd wel goed bijgevuld en alles was ook lekker warm.

Het eten was heerlijk.De ambiance was er prachtig. De bediening was heel goed en attent.

Lekker gegeten.
    Ging wel wat snel.
    Weinig aandacht voor de lege glazen.
    Erg rustig.

Heerlijk gegeten met de hele familie (31 personen) op de ‘delle’. De sfeer was heerlijk ontspannen. Het eten, een lekker buffet was ruim voldoende en vooral erg lekker. De bediening was vriendelijk en attent zoals we bij jullie gewend zijn. Voor ons een reden om zeker terug te komen.

Gastvrij onthaal!
    Aanpassingen zijn altijd mogelijk.

AH bon, high tea.
    Of gewoon a la carte:
    Lekker en gezellig!
    Top ga zo door.

8. Chinees-Indisch Eibergen

Mirjam ten Dam

Onze ervaring met dit restaurant is zeer goed, we komen hier dan ook geregeld het eten, de sfeer en het personeel alles klopt hier gewoon.

Dit restaurant is een absolute aanrader!

Leuke sfeer en goede bediening. De gerechten worden met voldoende tijdsruimte geserveerd. Hiervoor een leuke invulling. Echter het eten was gewoon, niet bijzonder. De carpaccio was smaakloos, de bestelde ribeye smaakt goed echter de bijlagen waren erg eenvoudig.

Wild gegeten, heerlijk klaargemaakt, top bediening, kortom heerlijk genoten!

Genoten van begin tot einde/binnenkomst/sfeer, het geen wat ons vieren voorgeschoteld werd aan gerechten. Alleen tussen voor/hoofd en nagerecht iets meer tijd s.v.p. Tot beslist de volgende keer.

Tirza Jager

Gisteren voor de tweede keer een high tea gehad bij Muldershuis in Eibergen met een groupon bon. Beide keren zo ontzettend leuk gehad. Heel erg lekkere hapjes en ook veel (warm en koud, zoet en hartig en een prosecco erbij). De sfeer binnen is erg gezellig en de bediening is heel vriendelijk. We voelden ons erg welkom. Een aanrader om naar toe te gaan!

Het was top, met z'n vieren genoten van bediening ongedwongen, de voorgeschotelde gerechten en de ambiance.

Vorige week zondag na een mooie fietstocht door het Assinkbos neergestreken op het terras bij Het Muldershuis. Het was zó ontzettend druk - logisch met het fantastische nazomerweer - dat er geen plekje meer vrij was. In de loungeset mochten we plaatsnemen naast een paar hele aardige mensen waar we spontaan mee aan de praat raakten onder het genot van een lekkere cappuccino met appelgebak. Het personeel deed zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken, waar ze naar mijn mening prima in zijn geslaagd, gezien het aantal tevreden gezichten en goedgemutste gasten. Een geweldige plek om heerlijk te vertoeven! We komen hier zeker vaker terug.

jhg meijeringh

Geachte hr/mevr.
    Het was de eerste keer dat ik bij u ben geweest, het was een fijne ervaring ook namens mijn dis genoten.

Graag tot ziens met vriendelijke groeten jhg meijeringh.

Wij waren dit jaar al 2 x geweest. Voor een High-tea en voor een kop koffie met appelgebak. Het was toen rustig en we vonden het prachtig daar, heel tevreden dus. Tot we gisteren gereserveerd hadden voor een etentje! Als opmerking hadden we bij de reservering geschreven dat we graag een tafel op het terras aan het water wilden. Toen we daar aankwamen, was het erg druk. We vroegen om ons tafeltje, maar er was geen tafel voor ons gereserveerd. "Het was veel te druk en ze konden geen mensen voor ons wegsturen", kregen we als antwoord. Ons werd een vrije tafel aangewezen, waar we niet prettig zaten. "Daar, of anders moesten we maar een ander restaurant zoeken", kregen we te horen. We bestelden een kop koffie vooraf, maar onze tafel werd niet schoongemaakt en zat onder de mayo en de ketchup. Toen we om een asbak vroegen, kregen we een volle asbak neergezet. Dit alles was zo onprettig, alsmede het zeer onvriendelijke personeel. We besloten om weg te gaan en betaalden onze koffie. Toen we de ober zeiden dat het een goed voorstel was geweest om een ander restaurant te zoeken, kregen we als antwoord: "ja toch? '. Erg onbeschoft en voor ons was dit de laatste keer!

Antoinette

Afgelopen zondag hier gegeten met broers en zus.
    Enorm goed. Portie zijn prima. Erg vriendelijk personeel en leuke locatie. Komen hier zeker nog eens terug.
    Echt een aanrader.

DeWeggelopenKlant

We hebben al meerdere malen een grote en normale patat besteld. Het verschil tussen en grote en kleine patat is super groot… Niet dus. Mijn normale patat zonder was al bijna net zo veel als een grote patat zonder. De snacks worden meestal te donker gebakken. Soms zijn ze zelfs verbrand! Als je naar de foto kijkt, is dat dan €3, - waard? Als je twee keer een normale patat bestelt voor €1,50 per stuk, heb je nog veel meer dan een "grote" patat. Ook is de patat meestal slap of leeggebakken… De eigenaren zijn soms wel heel erg over hun paard getild! Het jonge personeel is zeer vriendelijk en klantgericht, maar de eigenaren totaal niet! Ze snauwen hun personeel af, en het personeel staat in de rij te wachten op hun commando van hun generaal (baas)… En dat van een cafetaria die in de top 100 staat?

1,3

Theo Bijman

Leuk restaurant op een leuke lokatie, aardige bediening en het eten; wij aten stoofvlees, was lekker.

Gisteren zo lekker gegeten, vandaag nog eens over gedaan, was weer heerlijk. Personeel is erg gastvrij. We komen zeker weer terug!

Zeer gezellig
    En een perfecte bediening

22. Nederlands Eibergen

In november vorig jaar verbouwd Restaurant. Zeer sfeervol. Op 4 en 6 september 2017 hier gegeten. Een prima buffet restaurant met wereld keuken. Inmiddels komen wij hier al meer dan 12 jaar in de vakanties. Eigenaar is zeer vriendelijk en service gericht. En herkende ons wederom ook al komen wij hier maar een keer of 3 per jaar. Diverse Oriëntaalse kant en klaar gerechten en de Hollandse friet met toebehoren mogen natuurlijk niet ontbreken. Ook een saladebuffet en sushi staan voor je klaar. Wok, bakplaat en grillplaat met diverse vlees en vissoorten. En belangrijk vlotte bediening ook bij grote drukte. Voor de kinderen is er een mini klimparadijs en een bioscoop. Zo kan je lekker rustig eten. Grand Plaza een absolute aanrader als je in de buurt bent. In de regio vind je geen betere.

Wij komen regelmatig eten bij het Muldershuis. Elke keer is het eten heerlijk en de bediening perfect. Wij komen er graag.

Het is steeds weer een feest om in het Muldershuis aan tafel te gaan. Voor ons is deze gelegenheid top. We komen er graag.

Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Fijne mensen op een prachtige locatie. De kleine kaart is prima gevarieerd maar mag wel eens vernieuwd worden.

Ingrid van de veerdonk

Hele schone nette zaak, sanitair heel schoon, gastvrij goede bediening, lekker eten.
    Absoluut geen klachten.

Jelle Herrema

Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance (mooi weer, buiten aan het water) en in een ontspannen en open sfeer waar ze in het westen een voorbeeld aan kunnen nemen. Vriendelijkheid troef en het wordt zeker herhaald

Een heerlijk drie-gangen menu en een goede bediening op een prachtig terras. Voor herhaling vatbaar.

Fantastische sfeer en ambiance. Prijs/kwaliteit goed. Bediening correct en gezellig.
    Kortom, een heerlijk culinair avondje.

30. Nederlands Eibergen

Antoon Nijenhuis

Zowel eten als bediening waren uitstekend, wij hebben echt genoten! Prachtige eetruimte.