Zeer mooi gelegen, ruime en goed verlichte parkeerplaats.

Gelegen op een unieke locatie in het buitengebied van Eibergen, vindt u HET MULDERSHUIS, een van oorsprong Saksische boerderij uit 1753. Naast de MALLUMSE MOLEN, die nog steeds elke zaterdag in bedrijf is, kunt u heerlijk genieten van een drankje, lunch of diner. Onze terrassen bieden ruimte aan ongeveer 200 personen, aan het water of in de tuin. Binnen kunt u vertoeven bij de openhaard, in de opkamer of in ons gezellige schipperscafé. Voor feesten en partijen is er ook de deel, een mooi ingerichte zaal voor ongeveer 40 tot 200 personen. Wilt u een sfeervolle uitbreiding naar buiten? Dan klappen wij de niendeuren open en kunt u ook gebruik maken van ons tuinterras, met uitzicht op de Mallumse es. Achter het OUDE SLUISJE vindt u de KRUIDENHOF TE MALLUM. Voor fietsers en wandelaars is Het Muldershuis een prachtige plek om te pauzeren of om een knooppuntenroute te starn. Wij hebben diverse tochten op kaart, die u voeren door het Achterhoekse landschap en gratis te verkrijgen zijn bij ons. Kom eens aan om zelf te ervaren welke unieke sfeer Het Muldershuis u biedt! Onze locatie is uitermate geschikt voor gasten die slecht ter been zijn of een rolstoel gebruiken. U kunt met de auto voor de deur komen en uiteraard zijn alle voorzieningen aanwezig

• Buffet: € 15,00

1352065963 75
1410012008 84
1419669682 85
1545219446 87

1. Heerlijk gegeten. Het was lekker! Een aanrader.

2. Louis Nijhof

3. Het eten was uitstekend. Iedereen was daar tevreden over,
    De sfeer matig. We zaten boven aan een grote tafel terwijl er verder niemand was.
    Toch een nadeel voor een restaurant.
    Toch weer eens een buffet organiseren waar meer mensen op af komen. De kaart was zeer klein.

4. Heerlijk gegeten in mooie ambiance.

5. Sfeervol restaurant. Goede sfeer en vlotte bediening

6. Leo Hamelinck

Schitterende locatie met fraai terras.
    Heel vriendelijke en niet opdringerige bediening.
    Prima eten.
    De frisdrank zou met kleine flesjes geserveerd moeten worden.
    De moeite waard om door te vertellen!
    Wij hebben er genoten.
    Fan. Hamelinck.

7. Heerlijk gegeten, top bediening. Niet lang hoeven wachten terwijl het toch best druk was.

8. Het is een unieke plek. Mooi in de natuur. Of je nu binnen of buiten zit, het is er gezellig en het is een mooie lokatie. Het eten is lekker en goed. Ik kom hier graag en blijf terugkomen.

9. Lekker met z’n vijfen buiten gegeten. Schitterende locatie.

10. Klaas Brinkman

Super lekker eten ebben gezellige ambiance.

11. Ruud Postma

Prima locatie en lekker eten.

12. Willy Hendriksen

Lekker gegeten. Professioneel en erg vriendelijk personeel. Mooie lokatiel. Zeker een aanrader.

13. Familie Lensink

Heerlijk buiten gezeten onder de bomen met zicht op de Mallumse Molen. Het eten was super lekker en de bediening erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

14. Jacob Telnekes

Heerlijk gegeten. De Ribeye van Bram is heerlijk.
    Zet vriendelijk personeel.
    Absoluut een aanrader.

15. Mooie zomeravond, op het gezellige terras heerlijk gegeten.

16. Heerlijk gegeten op een unieke plek in de Achterhoek. Vriendelijke bediening. Superavond gehad.

17. Pieteren Myriam

Het was een warme zomeravond. Het eten was lekker, de bediening zeer voorkomend en natuurlijk was het terras prachtig gesitueerd. Lof!

18. Marie-josé Spliethof

Het was heerlijk. Ruime portie. Je kunt heel mooi buiten zitten. Heel aardig personeel.

19. Prachtige locatie met een mooi terras. Echter was het net niet warm genoeg om buiten te zitten, dus binnen gegeten. Sfeer is prima. De bestelde rib-eye was te rood, verder lekker gegeten, maar niet bijzonder.

20. Met vrienden na een lange fietstocht neergestreken op het terras van het Muldershuis. We hadden van te voren gereserveerd. Heerlijk gegeten met z'n vieren. Dit adres is een aanrader.

21. Jacintha

Echt een aanrader, zowel op het terras als binnen is het goed vertoeven met de gastvrije en leuke medewerkers.

22. Wij hadden het 3-gangen Jumbo-menu.
    Hierbij kon je niet van de kaart kiezen maar had je 2 opties voor het voor-/hoofd- en nagerecht.
    Maar we hebben prima gegeten en was meer dan voldoende.
    En met name de gebakken appeltjes blijven altijd heerlijk.
    Daarnaast heerlijk genoten van de omgeving buiten op het terras.
    Kortom, ik blijf zeker terugkomen.

23. Christine berendsen-ten Tije

Heerlijk gegeten op een fantastische locatie.
    Doordat het mooi weer was hebben we buiten gezeten.
    Goed vriendelijk personeel.
    Uitgebreide menukaart.
    Echt een aanrader!

24. Belinda

Prachtige locatie en heerlijk gegeten.

25. Had misschien een gratis koffie gekund door onweersbuien… nadat we gewoon heerlijk hebben gegeten en ook betaald hadden en noodgedwongen moesten blijven. Service van de zaak?

26. Martin van der Vecht

Ontzettend lekker gegeten op het terras aan het water. Prachtige omgeving. Vriendelijk personeel. Uitstekende kok die ons ook van alles vertelde over de geschiedenis van het Mulderhuis. We komen zeker terug. Een aanrader.

27. Henk Weijers

Heerlijk eten, goede bediening en prachtige lokatie.

28. GR Bril

Na een prachtige lentedag wast het goed vertoeven op het terras met een lekker Duits biertje.
    Ook het voorgerecht konden we nog buiten nuttigen, waarna het hoofdgerecht binnen werd geserveerd in een sfeervolle ruimte.
    Al met al een prima ervaring op een mooie locatie. En zeker voor herhaling vatbaar.

29. Wij hebben een, in alle opzichten, heerlijke avond gehad. Hoewel er verder geen gasten waren, hebben we dat geen moment als ongezellig ervaren. Wat een toplocatie hebben jullie. Fijn personeel, goede wijn en heerlijk eten maakte het tot een mooi, compleet plaatje. Top!!

30. Carola Scholten-Brevink

Super lekker gegeten bij het Muldershuis! Het was geen probleem om andere garnituur bij de heerlijke reebiefstuk te krijgen, dus top service!

31. Genoten. Fijn eten, goede bediening.

32. Het was Goed, lekker!
    Alleen jammer dat je als dessert panna cotta met arretjescake besteld ...juist bewust arretjescake en je een brownie krijgt.

33. Jan Riethorst

Heerlijk gegeten, we zaten sfeervol bij de open haard. Goede bediening.
    Ook het brood vooraf met kruidenboter is voortreffelijk. Aanrader!

34. Frans Willemsen

Heel gezellig in een romantische historische ambiance voor een eerlijke prijs.

35. pc van Savoyen-- Hannie Tip

Prima en lekker gegeten niet te overdreven, goed van smaak goede en rustige bediening met oog voor de gast.

36. Gedineerd met z’n zessen in een sfeervolle en gezellige ambiance met rustige muziek op de achtergrond. Attente bediening, die gelijk met de drankjes iedereen voorzag van een karaf met lekker gewoon kraanwater. Menu’s waren goed en ruim voldoende. Keuze beperkt middels de Jumbo kassabonnen actie, wat bij ons niet bekend was, waardoor sommigen hun vooraf, via de website, gedane keuze moesten bijstellen. Prijs/kwaliteit was prima. Zeker een plaats om (weer) terug te keren. Complimenten aan de kok en de bediening.

37. Goede ontvangst, eten perfect, gezellige sfeer. Zeker een aanrader.

38. Het eten was heerlijk.De ambiance was er prachtig. De bediening was heel goed en attent.

39. Lekker gegeten.
    Ging wel wat snel.
    Weinig aandacht voor de lege glazen.
    Erg rustig.

40. Heerlijk gegeten met de hele familie (31 personen) op de ‘delle’. De sfeer was heerlijk ontspannen. Het eten, een lekker buffet was ruim voldoende en vooral erg lekker. De bediening was vriendelijk en attent zoals we bij jullie gewend zijn. Voor ons een reden om zeker terug te komen.

41. Gastvrij onthaal!
    Aanpassingen zijn altijd mogelijk.

AH bon, high tea.
    Of gewoon a la carte:
    Lekker en gezellig!
    Top ga zo door.

42. Leuke sfeer en goede bediening. De gerechten worden met voldoende tijdsruimte geserveerd. Hiervoor een leuke invulling. Echter het eten was gewoon, niet bijzonder. De carpaccio was smaakloos, de bestelde ribeye smaakt goed echter de bijlagen waren erg eenvoudig.

43. Wild gegeten, heerlijk klaargemaakt, top bediening, kortom heerlijk genoten!

44. Genoten van begin tot einde/binnenkomst/sfeer, het geen wat ons vieren voorgeschoteld werd aan gerechten. Alleen tussen voor/hoofd en nagerecht iets meer tijd s.v.p. Tot beslist de volgende keer.

45. Tirza Jager

Gisteren voor de tweede keer een high tea gehad bij Muldershuis in Eibergen met een groupon bon. Beide keren zo ontzettend leuk gehad. Heel erg lekkere hapjes en ook veel (warm en koud, zoet en hartig en een prosecco erbij). De sfeer binnen is erg gezellig en de bediening is heel vriendelijk. We voelden ons erg welkom. Een aanrader om naar toe te gaan!

46. Vorige week zondag na een mooie fietstocht door het Assinkbos neergestreken op het terras bij Het Muldershuis. Het was zó ontzettend druk - logisch met het fantastische nazomerweer - dat er geen plekje meer vrij was. In de loungeset mochten we plaatsnemen naast een paar hele aardige mensen waar we spontaan mee aan de praat raakten onder het genot van een lekkere cappuccino met appelgebak. Het personeel deed zijn uiterste best om het iedereen naar de zin te maken, waar ze naar mijn mening prima in zijn geslaagd, gezien het aantal tevreden gezichten en goedgemutste gasten. Een geweldige plek om heerlijk te vertoeven! We komen hier zeker vaker terug.

47. jhg meijeringh

Geachte hr/mevr.
    Het was de eerste keer dat ik bij u ben geweest, het was een fijne ervaring ook namens mijn dis genoten.

Graag tot ziens met vriendelijke groeten jhg meijeringh.

48. Wij waren dit jaar al 2 x geweest. Voor een High-tea en voor een kop koffie met appelgebak. Het was toen rustig en we vonden het prachtig daar, heel tevreden dus. Tot we gisteren gereserveerd hadden voor een etentje! Als opmerking hadden we bij de reservering geschreven dat we graag een tafel op het terras aan het water wilden. Toen we daar aankwamen, was het erg druk. We vroegen om ons tafeltje, maar er was geen tafel voor ons gereserveerd. "Het was veel te druk en ze konden geen mensen voor ons wegsturen", kregen we als antwoord. Ons werd een vrije tafel aangewezen, waar we niet prettig zaten. "Daar, of anders moesten we maar een ander restaurant zoeken", kregen we te horen. We bestelden een kop koffie vooraf, maar onze tafel werd niet schoongemaakt en zat onder de mayo en de ketchup. Toen we om een asbak vroegen, kregen we een volle asbak neergezet. Dit alles was zo onprettig, alsmede het zeer onvriendelijke personeel. We besloten om weg te gaan en betaalden onze koffie. Toen we de ober zeiden dat het een goed voorstel was geweest om een ander restaurant te zoeken, kregen we als antwoord: "ja toch? '. Erg onbeschoft en voor ons was dit de laatste keer!

49. Antoinette

Afgelopen zondag hier gegeten met broers en zus.
    Enorm goed. Portie zijn prima. Erg vriendelijk personeel en leuke locatie. Komen hier zeker nog eens terug.
    Echt een aanrader.

50. Theo Bijman

Leuk restaurant op een leuke lokatie, aardige bediening en het eten; wij aten stoofvlees, was lekker.

51. Gisteren zo lekker gegeten, vandaag nog eens over gedaan, was weer heerlijk. Personeel is erg gastvrij. We komen zeker weer terug!

52. Zeer gezellig
    En een perfecte bediening

53. Wij komen regelmatig eten bij het Muldershuis. Elke keer is het eten heerlijk en de bediening perfect. Wij komen er graag.

54. Het is steeds weer een feest om in het Muldershuis aan tafel te gaan. Voor ons is deze gelegenheid top. We komen er graag.

55. Jelle Herrema

Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance (mooi weer, buiten aan het water) en in een ontspannen en open sfeer waar ze in het westen een voorbeeld aan kunnen nemen. Vriendelijkheid troef en het wordt zeker herhaald

56. Een heerlijk drie-gangen menu en een goede bediening op een prachtig terras. Voor herhaling vatbaar.

57. Fantastische sfeer en ambiance. Prijs/kwaliteit goed. Bediening correct en gezellig.
    Kortom, een heerlijk culinair avondje.

58. De kaart ziet er goed uit, originele gerechten en een fijne sfeer. Onze gerechten hebben ons prima gesmaakt. Complimenten! Prijs kwaliteit is uitstekend.

59. Groente had warmer gekund. De rest prima.

60. Prima.

61. Zowel de omgeving als locatie zijn geweldig. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Eten voortreffelijk!!! Echte aanrader.

62. Lidwien ten Beitel

Tijdens een fijne wandeltocht hebben we heerlijk geluncht in het Muldershuis. De haard brandde en de bediening en het eten was prima!

63. Robert Bakker

Met AH-spaarkaart in de zak gingen we eten bij Het Muldershuis. Per gang waren slechts twee keuzes, waarbij zowel bij voor- als hoofdgerecht een van de keuzes op wild was gebaseerd. We kozen mosterdsoep, gebakken zalm en ijscoupe van de molenaar. Omdat de kleine keuze al op internet te zien was, vonden we dat niet zo'n probleem: als beide keuzes je niet bevallen, kun je vooraf besluiten om ergens anders te gaan eten.
    We hebben geen spijt dat we zijn gegaan. Een mooie, authentieke locatie, waar de gerechten werden opgediend door vlot, vriendelijke personeel. Gezellig bij de open haard smulden we van de gerechten en af en toe kwam de chef zelf even kijken of alles naar wens was: alles heerlijk en de prijs was ook redelijk. Zeker omdat we vanwege de spaarkaart met z'n tweeën voor één prijs mochten eten.
    Voor herhaling vatbaar.

64. Goede high tea gehad via Groupon, was genoeg en van alles wat. Goede service en leuke locatie.

65. J.Boseker

Wij hebben afgelopen zaterdag een heerlijke high tea gehad bij het Mulders huis. Mooie locatie, gezellige sfeer, keurige bediening!

66. C.Fokkers

Mijn zoon en dochter meegenomen voor een heerlijk uitje. Mooie omgeving, met een mooie kruidentuin. Het eten was voortreffelijk, en de bediening uitstekend. Wij komen graag terug voor het wildmenu.

67. W. Halfman

Het Muldershuis ligt erg buitenaf maar op een hele mooie lokatie. De wildkaart ging pas volgende week in maar de eerste wildgerechten waren al te bestellen. Heerlijke wildgerechten gegeten voor een hele mooie prijs. Het was wel erg rustig qua gasten maar daardoor konden we heerlijk met de andere gasten bij de open haard zitten.

68. Henk Abbink

Wij hebben een slechte ervaring met de reservering van Het Muldershuis. Ik maak vroeg tijdig, op 28 augustus 2015, een telefonische afspraak voor een diner samen met vrienden uit Leusden, op 5 september 2015.

Aangekomen op het afgesproken tijdstip werd ons medegedeeld dat er geen tafel voor vier personen vrij is en het aanwezige personeel is niet op de hoogte van een reservering.

O ja, we konden nog wel plaats nemen in de gelagkamer, maar dat alternatief hebben we niet geaccepteerd.

69. Lies Prins

Wij hebben op een heerlijke zonnige plek tot in de avond zitten smullen. Het was erg lekker eten.
    Attente bediening, die er ook voor zorgde dat we met z'n zessen tot het eind toe in de zon bleven.

70. DPardijs

Het muldershuis is een hele gezellige locatie. Wij hebben er heerlijk gegeten. De complimenten voor de kok. De bediening was heel goed, vriendelijk, netjes. Een absolute aanrader..

71. Erg mooi en goed restaurant, lekker eten en zeer goede bediening! Zeker een aanrader.

73. Margo Koeslag.

Hebben gegeten van het stamppottenbuffet. Het was heerlijk, veel keuze en verrassend. Het toetje was lekker (eigen gemaakte griesmeel). De sfeer is erg gezellig. Een echte aanrader.

74. gerald Bruggink

In een woord geweldig. Mooi locatie en we hadden met 10 personen een plek bij de openhaard. Zondag was stampot buffet. Heelijk soep en vers brood met kruidenboter. 4 verschillende stampotten met heerlijke gehaktbal, rolade spareribs en zelfs zalm. Voor de kids patatjes en een speel hoek. Kon niet beter. Zelfs de kinderen hebben heerlijk gegeten.

75. Wij waren met vier personen op Tweede Kerstdag te gast in het Muldershuis. En we hebben ongelooflijk lekker gegeten en in woest aantrekkelijke ambiance. Sfeervol en zeer gastvrij waarbij de liefde van de eigenaar voor zijn zaak er vanaf straalde. Door het stamppotbuffet waren we in de gelegenheid om alle stamppotten uit te proberen. Dat een toetje er niet meer bij kon, spreekt boekdelen. Kortom: prima uitspanning!

76. jos vleugels

Met onze vakantie vaker geweest, een hele mooie omgeving, rustgevend. Inspirerende omgeving en fijn restaurant, geweldig vriendelijke mensen. Bij geen antwoord op vraag, mag men de computer gebruiken, voor info te zoeken.
    Jammer voor ons ligt het net te ver van Limburg vandaan om het vaker te bezoeken, buiten onze vakantie. Wij komen er heel graag terug, liefst zo spoedig mogelijk.
    Met de hartelijke groeten uit midden Limburg,
    jos/nelly

77. Jaap Groeneveld

Samen met mijn vrouw en zoon voortreffelijk gegeten en gedronken. Wij vonden het perfect tot in details!
    Enig minpuntje was de outfit van een van de serveersters,
    slordig kapsel, afgezakte vale spijkerbroek en ze straalde geen warmte of vriendelijkheid uit. Misschien wat overwerkt, dit in tegenstelling tot de eigenaar en zijn zoon!
    Des al niet te min, top gegeten op een top locatie!

78. Henny en Cees van 't Schip

Vakantie in Eibergen en dan als hoogtepunt lunch of diner bij Het Muldershuis aan de Mallumse Molenweg. Een idyllisch plekje aan de oever van de Berkel. Geen uitgebreide menukaart, de eigenaar vraagt waar u trek in heeft en u krijgt het lekkerste voorgeschoteld. Heel verrassend en oergezellig!

79. Marion Schmitz

Ideale plek om te eten met een groep (we waren met 9) op een prachtige zomeravond: geweldige sfeer zo aan het water in het groen.
    Het eten was heel lekker, het duurde alleen wat lang voordat het op tafel stond.
    De bediening was verder heel vriendelijk.

80. We waren aangenaam verrast, om zo'n uniek plekje zo dicht bij te vinden. Voor de kinderen en volwassen een sprookjesachtig verblijf.

Een echte molen, met winkeltje om zelf gemalen meel te kopen om het heerlijkste brood te bakken. De natuur brengt je terug in vroegere tijden, zo mooi en een rust die je bijna nergens meer vindt. Na deze ontdekking voor ons zeker een plek waar we graag terug komen.

Zeker tot ziens!

Fam. Oortgiesen Hessenweg-Ruurlo

81. Door een actiebon van Groupon bij het restaurant gekomen. Zonder verwachting samen met vrienden op vrijdagavond hiernaar toe. Wat een prachtige locatie!! Eenmaal binnen werden we welkom geheten door een vriendelijke gastheer. Het was een rustige avond qua gasten dus we hadden een fijn plekje, heerlijk warm, naast de open haard. Als voor gerecht hadden we heerlijke mosterdsoep. Daarna kregen we stampot zoals besteld. Het zag er heerlijk en mooi uit. Bovendien is alles biologisch. Het was heerlijk. Vooral de stampot Beukenhaag ( geheim recept volgens de gastheer) was super!! Als nagerecht tiramisu en griesmeel met ranja. Het was top! Goede bediening met de juiste tussenpozen. Daarna voor in de bar nog iets gedronken wat er ook erg gezellig uit zag.
    Ondanks dat het niet druk was deed dat geen afbreuk aan de sfeer. Prijzen zijn zeer redelijk. Al met al een zeer prettige ervaring met groot herhalingsgevaar!!

82. Wat een prachtige locatie!!!!De natuur in herfsttooi, een terras aan de Berkel, het geluid van de watermolen, je weet niet wat je ziet. We hebben zo gezellig gezeten, we werden bediend door de eigenaar himself, die zo enthousiast was over de menu's, de tuin, het café en de feestzaal...Hij heeft het allemaal laten zien. Zo leuk!!
    Het Muldershuis wordt ook gebruikt als trouwlocatie. Stel je voor....het bruidje komt over de Berkel gevaren, wordt opgewacht door haar man en familie op een mooi gedecoreerd terras, de champagne staat klaar...alle wensen zijn bespreekbaar....Ik heb nog vrienden die in het huwelijksbootje willen. Bij het Muldershuis kun je letterlijk in het bootje stappen....Echt een aanrader!!!!

83. Prachtige locatie. Mooi terras en tuin aan het water.
    Genoten van de fietstocht via knooppunten met start en einde bij het Muldershuis. Vriendelijke bediening, lekkere koffie en na afloop het pilsje.

84. Prima feest gehad. BBQ was perfect met heerlijk vlees. Ook de vegetarische genieter kwam niets tekort. Prima locatie waarbij alles te bespreken valt met de eigenaar.
    Vooral doorgaan op deze basis!!

85. Was erg rustig in het restaurant, daardoor beperkte kaart.
    De kok heeft een menu gemaakt naar onze wensen.
    Erg lekker en de rekening viel ook erg mee.

86. Heerlijk gegeten van de nieuwe kaart! Bediening was goed, en de rekening viel mee! Zeker voor herhaling vatbaar!

87. Kees en Donneke

Een prachtige omgeving en een mooi interieur. Heel stil, weinig gasten en om half zeven zaten wij alleen. Menu was lekker, dus andere dag terug voor een wandeling en een lunch. Het terras was (leek) open en de zon scheen. Helaas was de eigenaar niet meer van plan iets te serveren, want hij was alleen nog in het weekend open. Ik denk dat ze in Eibergen niet van gasten houden, dat is alleen maar teveel moeite.

88. Klaas en Marina Aalderink

Heerlijk gegeten op de terugweg naar huis. Een aanrader!

89. We hebben er met 77 personen op 8 juli mijn verjaardag gevierd. Ondanks wat regen was het perfect!! lekker gegeten, prima sfeertje, leuke tocht met de zomp!
    en... goede prijs/kwaliteit!
    wij komen er nog wel eens terug!!

90. Fanyastische omgeving, leuke sfeer, zeer welwillende bediening en prima gegeten voor een goede prijs. Zeer de moeite waard.

91. willy en dirk van der ploeg

Twee dagen achter elkaar gegeten in het Muldershuis. In één woord geweldig! Bediening aardig en het eten was werkelijk subliem. De kok kwam persoonlijk informeren of het allemaal naar wens was. Op dag twee mocht ik mijn eigen menu samenstellen.. top.. De locatie is uitzonderlijk mooi. En niet te vergeten: een bezoekje aan de Kruidenhof en de Mallumse watermolen maken het geheel tot een bijzonder iets. Een tochtje met de Berkelzomp is ook een unieke ervaring. Kortom: een absolute aanrader.

Hartelijke groeten,

Dirk en Willy van der Ploeg,
    Kampen

92. In 2010 en 2011 diverse keren hier gegeten. Zeer goede herinneringen aan; dus vrienden uitgenodigd om mee te gaan....
    Bleek van eigenaar gewisseld te zijn. Enorm verschil in kwaliteit en service. De kaart stelde weinig voor. Lang moeten wachten op drankje, stokbrood vooraf, etc. Kruidenboter bij stokbrood werd in stukjes geserveerd... Toen we bij de aardappeltjes mayonaise vroegen, werden er 4 zakjes op tafel gedropt. Het eten was redelijk; de gebakken aardappeltjes goed. Dus nog een schaaltje besteld. Dit keer heel iets anders! We kregen half gebakken frietjes met enorm veel vet...De bediening was slecht. Kortom geen restaurant om naar terug te gaan!!!

93. Roordink

Restaurant in een schitterende omgeving. Prachtige terrassen o.a aan het water. Goedwillende bediening. Eten was echter Van matige kwaliteit. Rekening viel gelukkig erg mee. Jammer gemiste kans . Veel is voor verbetering vatbaar. Komen enkel nog terug om van het terras te genieten. Daar was echt niets mis mee. Hoop dat de keuken in de toekomst verbeterd.

94. greet en jann

Wij eten volgens het paleo-dieet. We hebben vantevoren per mail onze wensen doorgegegeven. De kok had zich zelfs in het dieet verdiept waardoor we ook nog verassingen in het menu aantroffen. We hebben erg puur en kwalitatief gegeten, 100% biologisch. Dank en beslist tot ziens!

95. 1e Kerstdag een 10 gangen menu. 3 uur lang genieten van allerlei "kleine" prachtig opgemaakte "snoepjes". Heerlijk gegeten en genoten. Fijne bediening en toelichting per gerecht. Wel veel, dus hebben wij de aangeboden koffie maar afgeslagen, thuis lekker op de bank uitbuiken. Wij komen zeker weer terug.
    En de prijs.. veel lager dan je zou vermoeden bij dergelijk culinaire hoogtepunten.

96. Prachtige lokatie... helemaal top!!
    Eten gewoontjes, carpaccio geserveerd op een te klein bord en de smaak was niet bijzonder (kan ook haast niet voor die prijs).
    Schaaltje met bestelde aardappeltjes kwam veel te laat... Volgens mij was het ook super druk in de keuken.
    Hoofdgerecht was lekker maar het dessert was te gewoon van smaak... De prijzen zijn hier er waarschijnlijk ook naar. Zou zelf de smaken iets verfijnen dan is het een toplocatie met gerechten naar mijn idee!!

97. We zijn een midweek in Eibergen op een vakantiepark geweest en ons eerste bezoek in het Muldershuis was meteen de moeite waard. Omdat we vlak na de vakantieperiode aanwezig waren, was het aangenaam rustig op dat moment. Men nam de tijd om ons op ons gemak te voelen en we konden heerlijk dineren gedurende de 2,5 uur. Het eten was verrassend lekker, de bediening was uitstekend en omdat we op dat moment de enige gasten waren was een praatje met het personeel ook erg aangenaam. De prijzen zijn verbazend laag en ook zat er ruim voldoende tijd tussen de gangen door. Sfeervol en goede muziek op de achtergrond. Helaas te ver weg voor ons om hier even naar toe te rijden voor een lunch of diner.

98. Op advies van onze ouders gingen wij ook eens kijken bij de Watermolen in het restaurant van het Muldershuis.
    Wij konden na die tijd tegen hun zeggen dat ze gelijk hadden.
    Vriendelijke bediening, ook zeer vriendelijk voor onze kinderen, goed eten voor een redelijke prijs. Dat het erg mooi is rond het Muldershuis wisten wij al, daar kwamen wij al vaak met onze ouders en kinderen om naar de kruidentuin te gaan en de molen op zaterdag te bezoeken om broodmeel te halen. Wij kochten bij het bezoek aan het Muldershuis ook nog een leuke beker met een door Erik Stam getekende voorstelling van de Watermolen.

99. Gezellig restaurant op een prachtige plek midden in de natuur. Het eten is prima en de bediening vriendelijk. Leuke plek om uit eten te gaan.

100. Hartman

Heel lekker gegeten voor een minimaal bedrag. Prijs kwaliteit verhouding een 10 met een griffel. Bediening vriendelijk en gezellig. Wij komen zeker terug in dit restaurant! Aanraders de mosterdsoep, de maaltijdsalade en zeker de appel in bladerdeeg als dessert.

Volgende pagina