Het Muldershuis in Eibergen

Heerlijk genieten op het mooiste plekje van de achterhoek!

Zeer mooi gelegen, ruime en goed verlichte parkeerplaats.

Lunch Diner
vr lunch 12:00 - 16:00 diner 17:00 - 20:00
za lunch 12:00 - 16:00 diner 17:00 - 20:00
zo lunch 12:00 - 16:00 diner 17:00 - 20:00

Omschrijving

Gelegen op een unieke locatie in het buitengebied van Eibergen, vindt u HET MULDERSHUIS, een van oorsprong Saksische boerderij uit 1753. Naast de MALLUMSE MOLEN, die nog steeds elke zaterdag in bedrijf is, kunt u heerlijk genieten van een drankje, lunch of diner. Onze terrassen bieden ruimte aan ongeveer 200 personen, aan het water of in de tuin. Binnen kunt u vertoeven bij de openhaard, in de opkamer of in ons gezellige schipperscafé. Voor feesten en partijen is er ook de deel, een mooi ingerichte zaal voor ongeveer 40 tot 200 personen. Wilt u een sfeervolle uitbreiding naar buiten? Dan klappen wij de niendeuren open en kunt u ook gebruik maken van ons tuinterras, met uitzicht op de Mallumse es. Achter het OUDE SLUISJE vindt u de KRUIDENHOF TE MALLUM. Voor fietsers en wandelaars is Het Muldershuis een prachtige plek om te pauzeren of om een knooppuntenroute te starn. Wij hebben diverse tochten op kaart, die u voeren door het Achterhoekse landschap en gratis te verkrijgen zijn bij ons. Kom eens aan om zelf te ervaren welke unieke sfeer Het Muldershuis u biedt! Onze locatie is uitermate geschikt voor gasten die slecht ter been zijn of een rolstoel gebruiken. U kunt met de auto voor de deur komen en uiteraard zijn alle voorzieningen aanwezig

Prijzen

1620138792 83
1702120992 82
1710319212 83

1. Paul van Gelder

Afgelopen vrijdag (6 jan) had ik bij het Muldershuis een tafel gereserveerd voor 10 personen maar ik stond met mijn hele familie voor een dichte deur! De initiële reservering is gemaakt via Eet.nu, maar ik had ook nog telefonisch contact met het Muldershuis opgenomen om er absoluut zeker van te zijn dat de reservering daadwerkelijk in de agenda stond en dit werd mij bevestigd. Ik had dit diner geboekt om mijn verjaardag en die van mijn vader te vieren en we zijn voor de gelegenheid bijna allemaal vanuit de Randstad naar Eibergen gereden. We zijn zeer teleurgesteld en vinden het eerlijk gezegd schandalig dat we het Muldershuis gesloten aantroffen. De viering van onze verjaardagen was bijna verpest, maar gelukkig konden we last minute nog terecht in een ander restaurant in de buurt.

2. timo

3. Gé Wansink

4. Sfeervolle plek, heerlijk eten mooi opgediend.
    Vriendelijk personeel. Kort om een aanrader.

5. Het was super!
    Familiedag gehad bij het Muldershuis, fijne bediening, prachtige locatie (mooi privé, onder het tentdoek, vooral 's avonds met de lampjes aan zeer sfeervol!), het eten was uit de kunst!

6. Frans Borckink

Heerlijk gegeten met ons drieën in een prima sfeervolle ambiance.

7. Eten valt tegen, zeker de place service. Alleen een kleine schnitzel en verder niks, klein beetje rauwkost. Sate 1 kleine stok sate. Kost ook niet veel maar van deze lokatie mag je wel wat meer aankleding verwachten.

6,3
  8. RieTiggelaar

Heerlijke venkel/pastinaatsoep met garnaaltjes, brood en kruidenboter!! Wij kregen het van onze zoon en schoondochter als verrassing! Ik heb direct een soepabonnement besteld!
    Kan niet wachten tot de eerste bestelling komt.

9. Door de corona tijd perfect geregelde corona afhaal maaltijden. 2x gehaald en beide keren smaakte het heerlijk, waar voor je geld, absoluut niet duur (nieuwe eigenaren + nieuwe betaalbare kaart)

10. Familie uit Haaksbergen

Wederom een slechte ervaring bij het Muldershuis! Vorige keer zeer lang moeten wachten op de bediening om vervolgens een lauw glas rosé met lippenstift op het glas te krijgen. Ditmaal de ‘vriendelijke’ vraag of we een glaasje water bij ons wijntje wilden, waar we achteraf vol voor hebben moeten betalen. Er was geen drankkaart en lunch was niet mogelijk. 5 Minuten verder fietsen kun je heerlijk bij een concurrent zitten met goede bediening en een prima kaart!

1,4
  11. Yvonne en Paul

We kwamen hier voor de eerste keer… Het zal zeker niet de laatste keer zijn geweest. Na een heerlijke borrel in de tuin lekker gegeten in de tent. In een rustig en aangenaam tempo van een heerlijk voor-, hoofd- en nagerecht genoten.
    Perfecte bediening met een goed gevoel voor humor.
    En als je aan het eind van de avond dan een rekening voorgeschoteld krijgt die meevalt, kan je alleen maar zeggen: HET WAS TOP!

12. Jan Schreur

Mooie locatie en prima keuken.
    Wel lang moeten wachten op hoofdgerecht.

13. Ruud Mooren

Lekker buiten gegeten, tafeltje aan t water.
    Eten was prima, ruime portie.
    Aardige bediening.

14. Henk en Romy

Het Muldershuis staat op een prachtige locatie. De bediening is heel vriendelijk. Het eten vonden wij "niveau wegrestaurant". Wellicht dat de locatie onze verwachtingen heeft beïnvloed. Voor ons niet voor herhaling vatbaar helaas. Prijs kwaliteitverhouding was o.i. juist. We betaalden slechts 52 euro voor 2 pers. Voor + hoofdgerecht. Maar hadden graag 30 euro meer betaald als het eten goed was geweest. Als er een topkok wordt aangesteld kan het o.i. een toprestaurant worden!

15. Prachtige plek aan het water met veel wandelaars en vaste klanten. Prettige bediening en heerlijk eten.

16. Eten was prima en sfeer goed
    Voor herhaling vatbaar

17. We hebben heerlijk gegeten, maar niet bij het Muldershuis. Ze waren helaas gesloten. Na een lange wandeling er naar toe was dat wel een teleurstelling. Temeer omdat we ook vrienden hadden uitgenodigd en we zelf niet in de buurt wonen. Heel vreemd, want ze zouden alleen in januari gesloten zijn.

18. De heer en mevrouw Op de Kamp

Het eten was zalig. De bediening was zeer vriendelijk. De sfeer was prima. De prijs/kwaliteitsverhouding was uitstekend.
    Indien we weer in de buurt zijn zullen we zeker
    nog eens gaan eten in dit restaurant.

19. Hans van der Maaten

Fantastisch eten. Goede en vriendelijk bediening en heel sfeervol. Komen hier zeker nog een keer terug.

20. Zomers kun je er heerlijk buiten zitten op een mooi terras met verschillende borrelhapjes of een lekkere lunch.
    Tweede kerstdag 4-gangen keuzemenu was ook heerlijk genieten.

21. Fam. van Hoorn

Wij hadden bedacht om op de avond van tweede kerstdag een leuk etentje met ons gezin te hebben, op een kwartiertje loopafstand van ons overnachtingsadres. Daar aangekomen zag het er inderdaad erg leuk uit. Helaas werden we meteen weer de deur gewezen. Onze reservering was niet opgemerkt en Het Muldershuis was vol. Men probeerde het nog goed te maken door wat alternatieve restaurants in de omgeving op te noemen, die wij vervolgens zelf ter plekke konden bellen. Maar die bleken gesloten of ook vol. Ons werd nog een fles wijn aangeboden voor het ongemak, maar die heb ik maar niet aangenomen.

Wil je zeker van een tafeltje, reserveer dan niet bij Het Muldershuis. Zij blijken ervoor gekozen te hebben om via eet.nu automatisch de reserveringen te bevestigen, terwijl ze maar een beperkt aantal tafels hebben en dus geen beschikbaarheid kunnen garanderen.

22. Gijs perk

Erg gezellige plek, heerlijk gegeten en prima bediening. Een erg vriendelijk ober.
    Zeker een aanrader.

23. Heerlijk eten. Goede, nette bediening. Attent. Goede ambiance.

24. Jos A.J. Brunink

We hebben niet gegeten, maar genoten van de capuchino, (gember)thee, (wal?)notengebak, appelgebak for free én de uitstekende, attente en alerte bediening in een vertrouwde sfeervolle omgeving.

Tot de volgende keer, groetjes Diny en Jos oet 'Haarengelo'

25. J te Hennepe

Het eten was voortreffelijk. Kan het iedereen aanbevelen. Het personeel heel vriendelijk.
    . Kan het iedereen aanbevelen.

26. Hartelijke ontvangst en bediening.
    Jammer (en onbegrijpelijk) dat er maar zo weinig gasten waren, dit ging ten koste van de sfeer, helaas.
    Ik kom zeker terug!

27. Gonda Telnekes

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Leuke ambiance.

28. Muldershuis

29. Een leuke actie i.s.m Jumbo. Heerlijke lunch gehad. Het diner van de actie gaan we ook nog doen. Heerlijk op terras gezeten aan het water. Prachtige ligging.

30. Peter de Koning

Wij hadden tijdig gereserveerd en de bevestiging daarvan ontvangen. Maar het restaurant had nagelaten ons te berichten dat er die zondag een evenement was waardoor het restaurant per auto niet bereikbaar was. Lopen over 1,5 km. Werd geadviseerd, maar dat was om medische redenen niet mogelijk. Meedenken over oplossingen was er niet bij. Dus zijn we maar elders gaan eten. Niet leuk als je voor de lunch vrienden had uitgenodigd die van ver moesten komen! Ook later niets van het restaurant vernomen. Ons zien ze daar niet meer!

31. Aukje Oosterink

Het was heerlijk een aanrader 👍 komen zeker weer.

32. Met een fietstocht kwamen we er langs. Toen koffie met gebak genomen. Een paar dagen later hebben we er gegeten erg lekker en een leuke vlotte bediening. Toch weer een reden om terug te komen.

33. Robert de boer

Omgeven door aardige mensen lekker gegeten in een mooi omgeving. Wij komen zeker spoedig weer langs.

34. Hendrina en Rienk

Super mooie locatie en fijne bediening!
    We komen zeker terug en zullen het bij anderen aanbevelen!

35. J. ter Borg

We hebben een fijne avond gehad, de bediening was vriendelijk en prettig. Het hoofdgerecht was prima en smaakvol.
    Wat wel jammer was dat het dessert dame noir geen verse vruchten bevatten zoals op de menukaart stond.

36. marieke van der meer

Mooie plek, lekkere lunch :-)

37. Lekker eten, heel vriendelijk personeel en een mooie plek aan het water!

38. H.Vonkeman

Alles was prima en lekker.
    Alleen de korst op de zalm was te machtig.

39. Betty en Robert

Heerlijk gegeten! Omdat het weer het niet toe liet om op het terras te eten, waren we genoodzaakt om binnen te eten. Het is een prachtig pand met een behoorlijke akoestiek....en als je het dan net treft dat er wat kleine kinderen zijn, is het wel wat rumoerig. Maar het eten is prima en de bediening ook, dus zeker een aanrader!

40. Harry Barelds

Een deel van ons eten was koud. En moest opnieuw opgewarmd worden.

6,3
  41. Familie de Lange

Onze online reservering was niet goed doorgekomen. Vervelend, voor ons maar ook voor Muldershuis. Er werd ons een drankje aangeboden voor het wachten, dat voelde goed. Lokatie erg leuk.
    Vervolgens duurde het wachten lang en moesten we aandringen op een tafel, met 4 pubers erbij niet heel fijn.
    Na 1,5 uur kwam ons hoofdgerecht pas door waarbij de vegetarische pasta koud was. Mijn dochter had geen zin om het terug te sturen want dan zou ze nog langer moeten wachten.
    Kwaliteit eten was in verhouding tot prijs.
    We hebben een dessert maar achterwege gelaten omdat we geen zin hadden om weer te moeten wachten.
    Personeel was vriendelijk doch duidelijk onderbezet. Kwam allemaal erg rommelig en chaotisch over.
    Jammer maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

5,5
  42. Chris te Hennepe

Bij mooi weer is het lekker vertoeven op het terras aan de Berkel. Bij aankomst werd ons meteen verteld dat we waarschijnlijk wel even geduld moesten hebben voor we ons hoofdgerecht kregen want het was druk, maar we kregen een zak met heerlijk oerbrood en kruidenboter om de tijd te overbruggen. Goede service. Het eten was prima, en achteraf viel de wachttijd ook nog wel mee.

43. Heerlijk geborreld met de hapjes van de nieuwe kaart! Wij hadden de lekkere tapas plank! Een dikke aanrader!

44. Wat een prachtige plek (toevallig ontdekt toen we er langs fietsten) gelukkig konden we buiten eten ‘s avonds.
    Lekker eten en een zeer prettige bediening.
    Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug!

45. Nieuwe menu kaart uitgeprobeerd. Het was weer heerlijk. Aanrader!!

46. Jan de Leeuw

Heerlijk gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening.

47. Tanja Meyer

Gezellig, lekker aan het water, prima bediening en goed eten 👍🏼

48. Op zondag 7 juli hier heerlijk gegeten met de hele familie. Mooi verzorgde gerechten. Personeel zeer prettig in de omgang. Relaxed!

49. We hebben héérlijk gegeten. Het Personeel is zeer vriendelijk en snel. Zeker een aanrader.

50. Heerlijk gegeten, op een schitterende plek.
    Ondanks het warme weer zeer vriendelijke en goed gemutst personeel 👍

51. Ericke Schut

Heerlijk terras aan het water. Prettige bediening. Kwaliteit vlees top. Aanrader!

52. Wat een heerlijk plekje om in het zonnetje van een fijne keuken te mogen genieten.

Aanrader.

53. Jacob Telnekes

Eten was weer prima zoals altijd. Bediening vriendelijk en goed. Prachtige plek om te zijn. Aanrader.

54. Vrijdagavond meer dan heerlijk gegeten.
    De bediening was uiterst vriendelijk.
    Het complete plaatje was gewoon weer top.

55. Janny Taalman

We hebben een heerlijk 12 uurtje gegeten, bestaande uit een lekkere boterham met ham/kaas een boterham met tonijnsalade een tomaten/groentensoep in een leuk glaasje en een kroket.

56. Uiteraard prachtige locatie, eerst buiten gezeten en daarna verder gegaan binnen. Mosterdsoep veel te zout, rest van diner prima. Goede en vlotte bediening. Komen er zeker terug.

57. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
    Wel jammer dat er op de kaart maar 1 nagerecht zonder chocolade staat.

58. Heerlijk gegeten en genoten van de prachtige ambiance. Zeer vriendelijke bediening. Een plek om weer naar terug te gaan.

59. schipper(ster)

Hallo, we hebben bij het mulders huis prima gegeten. We hadden het aanbiedings menu ( jumbo) en ook dit was meer dan voldoende, lekker op het terras begonnen het was mooi weer, snelle bediening. Het is daar altijd goed vertoeven, met vriendelijk personeel. Het was top.

60. We hebben heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. We maakten gebruik van het Jumbo (supermarkt actie) menu dus heel voordelig gegeten.

61. Wim Havinga

Vriendelijke ontvangst; gewezen plaats vóór een indrukwekkende schouw.
    Er waren weinig gasten. Later werd het drukker en gezelliger.
    Verzorgd en schoon restaurant.
    De bediening zag er keurig uit, werkte flink, vlot en goed.
    De wijn was beslist lekker en iets boven de maat (aanrakingspunt van de glazen).
    Voorgerecht: héérlijke champignonsoep, (waarvan we het geheim graag zouden weten)!
    De maaltijden zagen er aantrekkelijk uit, bleken verzorgd en sierlijk opgemaakt.
    Het vlees en de vis was lekker bereid en de hoeveelheid voldoende.
    Aardappelen: Vlaamse frieten, ruim voldoende en lekker bereid.
    Er waren geen gebakken aardappeltjes!
    Groenten: diverse soorten; echter de hoeveelheid viel wat tegen (Voedingscentrum).
    Dessert: ijs en thee (citroen en gember) lekker!
    Ondanks het feit dat er regelmatig passanten waren, bleek dat niet hinderlijk.
    We voelden ons op ons gemak en kregen voldoende tijd voor ons bezoek.
    Vergeleken met overeenkomstige restaurants: iets beter en niet te duur!
    Conclusie: Prima adres om te dineren en aan te bevelen.

62. Debby Gorter

Heel gezellig gegeten met de familie ter ere van ons 25 jarig huwelijk. Vriendelijke bediening.

63. Een super mooie locatie. Verwacht geen hippe inrichting, maar wel een sfeer waarin je je makkelijk thuis voelt. Het eten is met zorg bereid, een moderne kaart en bijzonder smaakvol.

64. Warmerdam

Vond het voorgerecht niet Oke, te veel saus en andere ingrediënten. Toetje niet vers.

65. Een avond om op terug te kijken. We werden in de watten gelegd. Voorgesteld werd om bij de open haard te borrelen. En ook het eten kon aan een tafeltje bij het vuur. Het eten was zeer smakelijk; de gastheer zeer voorkomend en meedenkend, adviserend. We hebben genoten van de sfeer, ambiance en de gerechten. Een echte aanrader!

66. Uitstekend gegeten, creatief menu, vriendelijke service. Leuk dat men zoveel mogelijk werkt met streekproducten.
    We komen zeker nog eens; een aanrader!

67. Walter en Isolde

Ik vind dat bij de actie van mijn mazzel.nl duidelijk moet staan dat je bij hoofdgerecht alleen kunt kiezen tussen sucadelapjes en zalmfilet.
    Dat had ik niet begrepen op de site en ook aub aangeven welke soepen er worden aangeboden.
    Het eten was echt lekker en warme gezellige sfeer en leuke en vriendelijke bediening👍

68. AT Toonstra

Het eten was erg lekker en vooral de boerenkoolstamppot.
    Een aanrader om hier te gaan eten.

Groet.

69. Vertaal van English naar Nederlands

A beautiful location with friendly staff and tasty food! We enjoyed it, can recommend it and will definitely be back!

70. Heerlijk gegeten. Het was lekker! Een aanrader.

71. Louis Nijhof

72. Het eten was uitstekend. Iedereen was daar tevreden over,
    De sfeer matig. We zaten boven aan een grote tafel terwijl er verder niemand was.
    Toch een nadeel voor een restaurant.
    Toch weer eens een buffet organiseren waar meer mensen op af komen. De kaart was zeer klein.

73. Heerlijk gegeten in mooie ambiance.

74. Sfeervol restaurant. Goede sfeer en vlotte bediening

75. Leo Hamelinck

Schitterende locatie met fraai terras.
    Heel vriendelijke en niet opdringerige bediening.
    Prima eten.
    De frisdrank zou met kleine flesjes geserveerd moeten worden.
    De moeite waard om door te vertellen!
    Wij hebben er genoten.
    Fan. Hamelinck.

76. Heerlijk gegeten, top bediening. Niet lang hoeven wachten terwijl het toch best druk was.

77. Het is een unieke plek. Mooi in de natuur. Of je nu binnen of buiten zit, het is er gezellig en het is een mooie lokatie. Het eten is lekker en goed. Ik kom hier graag en blijf terugkomen.

78. Lekker met z’n vijfen buiten gegeten. Schitterende locatie.

79. Klaas Brinkman

Super lekker eten ebben gezellige ambiance.

80. Ruud Postma

Prima locatie en lekker eten.

81. Willy Hendriksen

Lekker gegeten. Professioneel en erg vriendelijk personeel. Mooie lokatiel. Zeker een aanrader.

82. Familie Lensink

Heerlijk buiten gezeten onder de bomen met zicht op de Mallumse Molen. Het eten was super lekker en de bediening erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

83. Mooie zomeravond, op het gezellige terras heerlijk gegeten.

84. Heerlijk gegeten op een unieke plek in de Achterhoek. Vriendelijke bediening. Superavond gehad.

85. Pieteren Myriam

Het was een warme zomeravond. Het eten was lekker, de bediening zeer voorkomend en natuurlijk was het terras prachtig gesitueerd. Lof!

86. Marie-josé Spliethof

Het was heerlijk. Ruime portie. Je kunt heel mooi buiten zitten. Heel aardig personeel.

87. Prachtige locatie met een mooi terras. Echter was het net niet warm genoeg om buiten te zitten, dus binnen gegeten. Sfeer is prima. De bestelde rib-eye was te rood, verder lekker gegeten, maar niet bijzonder.

88. Met vrienden na een lange fietstocht neergestreken op het terras van het Muldershuis. We hadden van te voren gereserveerd. Heerlijk gegeten met z'n vieren. Dit adres is een aanrader.

89. Jacintha

Echt een aanrader, zowel op het terras als binnen is het goed vertoeven met de gastvrije en leuke medewerkers.

90. Christine berendsen-ten Tije

Heerlijk gegeten op een fantastische locatie.
    Doordat het mooi weer was hebben we buiten gezeten.
    Goed vriendelijk personeel.
    Uitgebreide menukaart.
    Echt een aanrader!

91. Belinda

Prachtige locatie en heerlijk gegeten.

92. Martin van der Vecht

Ontzettend lekker gegeten op het terras aan het water. Prachtige omgeving. Vriendelijk personeel. Uitstekende kok die ons ook van alles vertelde over de geschiedenis van het Mulderhuis. We komen zeker terug. Een aanrader.

93. Henk Weijers

Heerlijk eten, goede bediening en prachtige lokatie.

94. GR Bril

Na een prachtige lentedag wast het goed vertoeven op het terras met een lekker Duits biertje.
    Ook het voorgerecht konden we nog buiten nuttigen, waarna het hoofdgerecht binnen werd geserveerd in een sfeervolle ruimte.
    Al met al een prima ervaring op een mooie locatie. En zeker voor herhaling vatbaar.

95. Margriet Lenderink

Wij hebben een, in alle opzichten, heerlijke avond gehad. Hoewel er verder geen gasten waren, hebben we dat geen moment als ongezellig ervaren. Wat een toplocatie hebben jullie. Fijn personeel, goede wijn en heerlijk eten maakte het tot een mooi, compleet plaatje. Top!!

96. Carola Scholten-Brevink

Super lekker gegeten bij het Muldershuis! Het was geen probleem om andere garnituur bij de heerlijke reebiefstuk te krijgen, dus top service!

97. Reinout

Genoten. Fijn eten, goede bediening.

98. Het was Goed, lekker!
    Alleen jammer dat je als dessert panna cotta met arretjescake besteld ...juist bewust arretjescake en je een brownie krijgt.

99. Jan Riethorst

Heerlijk gegeten, we zaten sfeervol bij de open haard. Goede bediening.
    Ook het brood vooraf met kruidenboter is voortreffelijk. Aanrader!

100. Frans Willemsen

Heel gezellig in een romantische historische ambiance voor een eerlijke prijs.

Volgende pagina