Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Egmond-Binnen verdeeld zijn.

Ben & Kathleen

Heerlijk gegeten met de AH actie. Vriendelijk personeel, gezellig restaurant. Een aanrader.

Zo 3-9 heerlijk gegeten met het AH menu: in een woord fantastisch. Heerlijk eten, vriendelijk personeel en zeker een aanrader.

Hans van Schaik

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Een aanrader.

Vanavond hier gegeten. Het was zeer teleurstellend. Tot twee keer toe wist de kok een ossenhaas volledig te verpesten. Droog, doorgegebakken en dat terwijl om medium rare gevraagd was. Bovendien twijfelde ik bij het tweede stuk vlees zeer aan het feit of het wel ossenhaas was. Bediening correct. Keuken personeel beschamend. Niet even de moeite nemen om persoonlijk bij de klant aan tafel te komen en excuses aan te bieden. Nee, dit werd overgelaten aan het bedienend personeel. Amateuristische zaak.

Heb afgelopen zaterdag 17 februari. Heerlijk gegeten. Het was super

Frank Jutte

Tweede kerstdag gegeten. Uitstekende ervaring! Vriendelijk, gastvrij en efficiënt personeel. Lekker eten, gezellige sfeer; kleinschalig, niet te duur. Voor ons een prima avond; komen er zeker nog een keer terug!

Alles super. Goede bediening.
    Leuke kaart en lekker bier, Texelse skuumkoppe.

Gisteren met 6 personen gegeten, Zeer teleurstellend. Geld verdienen in deze zaak belangrijker dan de gasten een fijne avond bezorgen. Restaurant bestaat uit 2 gedeelten. Als er een feestje is gaat dat ten koste van de bediening in het restaurant. Dus dan kun je beter niet reserveren. Gerechten vlak en fantasieloos. Voorgerecht op plank geserveerd voor 3 en 2 personen. Verschil tussen beide planken valt nauwelijks op. De friet tijdens het hoofdgerecht komt pas als al 50% is opgegeten? De extra friet snel besteld komt als de bediening de tafel al wil afruimen, de tekst we krijgen nog friet word doodleuk beantwoord met "die kunt u toch met uw vingers eten" En wat een excuses of zoiets....nee de extra friet gewoon op de rekening. En als tijdens het serveren van het dessert bikt dat dat fout is, loopt de bediening boos en irriteerde weg, Kortom, een van buiten prachtige locatie waar je nooit binnen moet gaan eten.

Het eten was echt waardeloos. Kipsaté voor de kinderen was gewoon koud, maar dan ook echt koud. Zelf had ik de kipdij besteld met Oosterse wokgroente. Dat was in hun ogen denk ik huzarensalade met sla, dus geen wokgroente gezien. De slibtongetjes waren smakeloos en de varkenshaas was een ontplofte waterige spons.

K. Van der Moolen

Uitekende bediening, lekker eten, goede sfeer.

Heel goed, prettige personeel. Voor herhaling vatbaar!

Voor de eerste maar niet voor de laatste keer hier gegeten. Leuke ambiance en uitstekend eten. Leuk personeel en niets wordt opgedrongen.

Kortom een aanbeveling.

We hebben hier heerlijk gegeten. Een aanrader.

Heb hier gister gegeten samen met mijn broertje die wat minder van 'exclusief/culinair' houdt. We hadden het chefs menu gekozen, wat toch wel redelijk culinair eten is. Beiden vonden we alles onwijs lekker en hebben echt genoten van de avond. Aardige gastvrouw die je direct helpt, hoe druk het ook is.
    We hadden een lekkere carpaccio met pesto en toast, spaghetti met een stuk tonijn erop, een geitenkaas kroketje, gewokte groenten met een varkenshaas medaillon en een tongrol met zalm en als dessert een onwijs goede crème brulée met een toef slagroom. Kortom onwijs goed genoten en ga hier zeker nog een keer terug komen!

Heb heerlijk gegeten met een menu door de chef zelf samengesteld. Een heerlijk voorgerecht van spagetti paprika scholfilet gekookt en met zalm met een heerlijke aroma. Een zalig wijntje als arrangement erbij. Een maal zoutloos gemaakt, een maal heerlijk gekookt. Voorgerecht een mix van tonijn carpaccio en eend met een heerlijke wijn.
    Hoofdgerecht groenten gegaard fijngesneden met daarboven op een ribeye met salade en gebakken aardappelen uit de oven.
    Als nagerecht een toef slagroom met crème brûlée. Al met al een top maaltijd met een top serveerster die bij de gerechten de juiste glazen wijn voorschotelde.

henk offerhaus

We hebben woensdag bij jullie gegeten. Het was heerlijk. Alles zag er ook prachtig en smaakvol uit. Wij hadden een vier gangen verrassings menu van de kok. Het waren kleine hapjes. Wij hadden er genoeg aan. Het is een aanrader voor iedereen. Ons zie je zeker terug.
    Riet en Els

Riet en Els

Ik heb hier gegeten via de AH actie op maandag 25 januari 2016. Ze hadden voor deze actie een speciaal menu. Het eten was perfect bereid en genoeg voor ons beide. Voorgerecht was een heerlijke salade die had doorgekund als maaltijdsalade. Hoofdgerecht had ik een heerlijke schnitzel die perfect was bereid. Nagerecht ging ik voor ijs en deze werden gebracht op een mooi opgemaakt bord.

Echt een heel goede tent, ik kom hier zeker nog een keer terug om de rest van het menu te proberen. Verder is de sfeer perfect en kom je er echt tot rust en kan je rustig met elkaar praten. Je zal hier niet overstemd worden door andere gasten. Top tent!

Voor het eerst hier gegeten!! Het was in 1 woord geweldig!! Alle gerechten op de juiste manier gekruid, dus zeer smaakvol! Wij gaan hier nog vele malen retour komen.

Heel lekker en de serveerster was heel vriendelijk en netjes gekleed. Het was zeker allemaal een 8.

rinus cilon

Rijstenberg

Top, heerlijk gegeten en genoten van de Egmond abdij Tripel.

M.A. cilon

Gezellige sfeer, ga zo door.

Anoniem

elly adrichem de vries

Afgelopen zaterdag heel gezellig en lekker gegeten, bediening heel correct en vriendelijk, keuze uit verschillende menu's, voor herhaling vatbaar.

We hebben heerlijk gegeten. Het AH-menu was perfect. Alles was mooi en smakelijk verzorgd. De bediening vriendelijk. De ambiance gezellig. Achtergrondmuziek prettig. Kortom een aanrader.

Bij Bistro 922 krijg je het idee welkom te zijn in de grote huiskamer van de eigenaar. Knus, huiselijk en zo klantvriendelijk dat je bijna het idee krijgt 'tot de familie te horen'.
    De bediening is prima en het menu daar mag wat mij betreft een gouden randje om. Ik heb gesmuld. Dit restaurant is in alle opzichten een aanrader en voor mij zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken.

Veronica en Guy

Sinds wij de Bistro ontdekt hebben ruim een half jaar geleden kunnen we eindelijk weer eens ergens lekker lunchen: ons bij uitstek favoriete adres! Het eten is van een constante, hoge kwaliteit, er zijn leuke soorten bieren. De bediening is zeer aangenaam en correct, evenals de sfeer. Nergens is de kwaliteit zo constant goed als daar.

Wij zijn erg verwend, want Guy is Belg en in België is het eten beter (verse producten!), en de sfeer is informeler en vriendelijk. In Nederland/aan de kust weten we eigenlijk niet meer waar we moeten eten, want als we een lekker restaurant vinden, gaat de kwaliteit meestal achteruit na het eerste jaar en zeker in het hoogseizoen, of is het gerecht de eerste keer goed en de tweede keer ontbreekt een deel van de ingrediënten (zonder dat dat vooraf overlegd wordt!), is het vlees taai (ongelofelijk), heb je onpersoonlijke bediening, wordt er veel gebruik gemaakt van prefab-ingrediënten terwijl ze de air ophouden van een superrestaurant (bv. dressing voor sla, groentes etc. Vies!!!).

Hier is het eten met liefde en zorg gemaakt, de ingrediënten zijn lekker en goed, en zo smaakt het ook. Dat er in drukke tijden wel eens een minder ingewerkt meisje rondloopt kan gebeuren. Niemand is perfect. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed!

Mooie locatie en een fijne bediening, het eten was super (compliment aan de keuken)!!