Parkeren dichtbij op de openbare parkeerplaats.

100 meter van de bushalte lijn 165, halte vuurtoren.
    300 meter van centrum busstation lijn 165 en 164

ma lunch 11:00 - 16:00 diner 16:30 - 22:00
di lunch 11:00 - 16:00 diner 16:30 - 22:00

4. Betalen Master Card Visa pin

ma lunch 11:00 - 16:00 diner 16:30 - 22:00
di lunch 11:00 - 16:00 diner 16:30 - 22:00

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1319377607 74
1328197490 75
1411986385 83
1420806269 83

1. Kees Kusters

Het eten is er grandioos de bediening is er super, daar kunnen veel restaurants nog iets van leren. Kortom wij komen elke keer terug voor het eten en de gezelligheid.

2. Service: zwetende bediening die het niet aan kan omdat er te weinig personeel loopt... terras dat zijn langste tijd heeft gehad. Eten zeer matig: kleine sliptongetjes, geen! verse groenten en een grill is er zeker niet. Alles wordt gebakken. Gastvrouw is niet al te vriendelijk als het haar niet bevalt. Er is naar mijn idee een " kant en klare " keuken waar de prak even snel wordt gewarmd. De friet is slap en bleek. Platgeslagen hamburger met los broodje... wij waren onaangenaam verrast. Nee, zonde van onze avondmaaltijd. Egmond aan Zee biedt gelukkig betere restaurants.

3. Karin en Harry

Heerlijk gegeten, service uitstekend en aardige eigenaren! Zeker voor herhaling vatbaar.

4. Ontzettend lekker gegeten, gastvrijheid staat voorop. Personeel erg vriendelijk. Knus. Gezellig, prijs kwaliteit is in verhouding met elkaar... Zeker voor herhaling vatbaar

5. Afgelopen week heerlijk gegeten bij Zonnig Zuid. Vooral de sfeer is erg gezellig en de bediening zeer vriendelijk. Dit is vanaf nu ons tweede huis in Egmond!

6. Heerlijk gegeten bij Zonnig Zuid en wat is de bediening toch vriendelijk! Heerlijke spareribs.

7. Al diversen malen daar gegeten en altijd weer lekker. Eigenaar en eigenaresse zijn zeer vriendelijk en spontaan. Top.

8. Wij hebben hier afgelopen vrijdag heerlijk gegeten. Mijn vrouw had als voorgerecht gebakken mosselen, ik de Hollandse garnalen en als hoofdgerecht cevapcici en gebakken slibtong. Alle vier de gerechten waren heerlijk.

Mevrouw in de bediening was zeer vriendelijk en verteld ons van alles over haar afkomst.

Al met al, dit is een restaurant waar wij zeker terug komen...

9. Wij hebben hier heerlijk gegeten en ook al was het druk we hebben ons eten netjes optijd gekregen. Lekker eten voor een leuk prijsje! Wij komen hier terug!

10. Vanavond een hele slechte ervaring. Eerst aangesproken in Duits. Toen was apparatuur stuk en kregen aanpaste kaart. Ondertussen kregen de mensen naast ons gewoon andere gerechten. Mensen na ons kregen ook gewone kaart...
    Groente was gestoomd en niet te eten. Patat was vet en slap, gewoon smerig.
    Bij het aangeven werd de eigenaresse boos, zo'n slecht restaurant nog nooit mee gemaakt!!

11. deutsche Familie mit Kind

Für uns seit Jahren das beste Restaurant in Egmond. Von wegen Fastfood! Die Scholle ist besser also sonstwo. Die Schnitzel die es nun neu gibt findet man auch in Deutschland kaum in dieser Qualität. Die Spareribs sind super lecker.

Wir sind gerne hier bei diesen netten Gastgebern.

(Vertaling door Eet.nu)

Voor ons is dit al jaren het beste restaurant in Egmond, door het fastfood! De scholfilet is hier beter dan waar dan ook. Ook de kwaliteit van de schnitzel die ze sinds kort aanbieden, is in Duitsland zeldzaam. De spareribs zijn heerlijk.

Bij deze vriendelijke gastheren gaan we graag langs.

12. Die Lage und das Ambiente sind ganz nett, und wenn ich mich auf ein Imbiss Essen eingestellt hätte, wäre das "Restaurant" vielleicht das richtige, so aber haben wir uns alle auf ein leckeres Essen gefreut und es kam dann leider nur mittelmäßiges Imbiss Essen. Schlechte Qualität der Zutaten.
    Leider nicht nochmal

(Vertaling door Eet.nu)

De locatie is mooi en de sfeer is goed. En als ik fastfood had willen eten, dan was het misschien het juiste "restaurant" geweest. Maar we hadden ons allemaal verheugd op lekker eten, en helaas was het slechts middelmatig. De kwaliteit van de ingrediënten was slecht.

Helaas gaan we hier niet meer naartoe.

13. De buurtjes uit het Nagtegael Beilen

Heerlijk eten, vlotte vriendelijke bediening. Bezoekje waard.

14. Priscilla

Veel persoonlijke aandacht. Je voelt je echt welkom! Het eten was heerlijk en de bediening was top. Binnen 15 minuten hadden wij ons gerecht op tafel.

15. Ze zijn geweldig! Ik ben er al meerdere keren wezen eten en het eten is er altijd heerlijk. Het personeel is erg gastvrij. Het maakt niet uit of ik er met 4 mensen ben of met 16 mensen, hun service is altijd van goede kwaliteit. Het restaurant ziet er warm en knus uit.
    Ondanks dat ik in Amsterdam woon kom ik elk jaar er toch 2x langs. Dat is het zeker ook echt waard!

16. Heerlijke lunch en diner genuttigd. Prijs/kwaliteit naar verhouding. Goede sfeer en gastvrij personeel.

17. Wij hebben hier eerste kerstdag gegeten, het eten was heerlijk, verse visgerechten. Het personeel is aardig en netjes en beheersen ondanks dat ze uit het buitenland komen toch keurig de Nederlandse taal. Er hangt een knusse en informele sfeer.

18. Vriendelijk personeel, goed eten, een warme en knusse sfeer. Zeker de moeite waard om eens te eten.

19. Adriaan

Ruim 40 minuten tussen opname bestelling en serveren. De mega-hamburger is werkelijk niet te eten vanwege het vele zout. De sateh wordt geserveerd met een mini-schaaltje pindasaus. Bij de frites een fabriekszakje mayo. Wel achteraf veel excuses maar gedane zaken nemen geen keer. Eén keer maar nooit weer.

20. Sympathieke, persoonlijke bediening. Wij namen een 3 gangenmenu. Smakelijke soep en hoofgerecht; prima dessert. echt aan te bevelen, wij komen nog eens terug

21. Erg goed eten. Grote porties waardoor je na het hoofdgerecht echt geen trek meer hebt in een toetje!
    Ben hier nu vaker wezen eten, maar elke keer weer met zeer grote tevredenheid!
    De eigenaren zijn ook altijd vriendelijk en mede hierdoor is het een erg gezellig restaurant.

22. Danielle

Dit is gewoon snackbarniveau, kleine porties en slecht bereid.
    Ook de kwaliteit van de ingrediënten is slecht.
    Ik snap niet dat mensen deze zaak een goede beoordeling geven.

23. bert raadgever

Gisteren heerlijk gegeten . Hartelijke ontvangst en bediening.
    Het eten was heerlijk . Je wordt hier als gast behandeld.
    Wij komen hier zeker nog eens terug . Top restaurant.

24. Op zoek naar een restaurant waar niet alleen veel aandacht aan de geserveerde gerechten wordt besteed, maar waar ook de bezoeker op een ongekend warme persoonlijke aandacht mag rekenen? Ga dan heerlijk eten bij Zonnig Zuid! Wat hebben wij hier heerlijk gegeten! En wat een lieve, hartelijke mensen! Top!
    We komen zeker nog een keertje terug in Egmond. En waar we dan 's avonds eten? Bij Zonnig Zuid!

25. huub en annie

Gezellig , klantvriendelijk , vlotte bediening en normale prijzen . De ontvangst was warm en vriendelijk met een goede service . Het eten was heerlijk , niet te scherp of te flauw en goede temperatuur . Ook de drank en de afwerking was prima .Aan het eind een ijscoupe en een kopje koffie na .Al met al een aan te bevelen restaurant .

26. Wilna en Hans Pasman

Geweldig restaurant met een eerlijke, goede keuken. Vriendelijke eigenaars en een goede kok. Gezellige inrichting en een heel goede sfeer. Een echte aanrader! We hebben er twee dagen achter elkaar gegeten en beide keren was het een feest!
    Complimenten aan de kok en aan de bediening! Wij omen zeker een keer terug als we in de buurt zijn.

27. U. Dickermann

Die Auswahl an Speisen koennte etwas groesser sein, aber es ist fuer jeden Geschmack etwas dabei. Das Essen ist sehr gut, die Preise eher niedrig. Sehr freundliche Bedienung in angenehmer Atmosphaere.

28. Desiree Wijker

Super eten met aandacht bereid en op gedienD door zulke lieve hard werkende mensen ze krijgen van ons een 10 we eten hier regelmatig en telkens is de sfeer hetzelfde ondertussen bouwen ze heerlijk door aan het restaurant dus iedere keer weer een verrassing wat er veranderd is aan het interieur!
    Geweldig ga vooral zo door

Tot snel Desiree en Johan

29. Dirk Geertsma

Voor mij is het iedere keer als ik in Egmond aan zee ben (meestal in het voorjaar en in het najaar) het allereerste aanloopadres om goed eten voor een redelijke prijs, en ik voel me er thuis!

Dank je wel Biljana en Mensur tot binnenkort, in november.
    Dirk uit Dorsten/Lembeck, Germany

30. Heerlijk eten, de vriendelijkste eigenaren die je je kunt denken, fantastische service en niet duur!
    Een echte aanrader!!!
    Mensur en Biljana we zien elkaar binnenkort weer!!

31. Albert en Tanja uit Twente

De allereerste keerdat we in Egmond vakantie hielden, viel dit balkan restaurant ons gelijk op. Het zag er uitnodigend uit om daar eens heerlijk op het terras te genieten. Al snel hadden we een plaats voor s avonds gereserveerd, en ik moet zeggen dat we ontzettend heerlijk gegeten hebben, zelfs de kinderen hebben er van genoten. Het is er ontzettend gezellig en sfeervol en de eigenaren super vriendelijk. Dus telkens als we in Egmond zijn, hebben wij ons stekkie reeds gevonden.

32. Albert

1 punt
  33. Tuur en Regine

Begin 2011 hebben we "Zonnig Zuid" ontdekt, en telkens we in N.Holland zijn, komen we er terug. (en dat is toch zeker 1 keer per maand).
    Heerlijk eten, gezellige sfeer, gastvriendelijk, ...
    We voelen ons hier thuis.
    Mensen die er 1 keer zijn geweest, zie je gewoon terug komen. Zet dus met zijn allen de stap : ga binnen, eet lekker, en je komt zeker terug ! Gegarandeerd !

34. Herman Ingrid en Myron

Nu twee keer heerlijk gegeten bij Zonnig Zuid. Zeer vriendelijke eigenaren die nog weten wat service en gastvrijheid is. Sfeer is zeer goed. Jammer dat het restaurant niet bij ons in de buurt is, anders zouden we er veel vaker gaan eten. Maar als we weer in de buurt zijn gaan we zeker weer daar eten.

35. Meedoen aan de 2-daagse wandelmarathon van Egmond, betekende voor ons, samen met onze mannen, ook 2 dagen ergens eten in Egmond. Gelukkig kozen wij voor Zonnig Zuid. We vonden het eten en de sfeer de eerste avond al zo prettig, dat wij er zelf de volgende avond weer hebben gegeten en het bovendien hebben aanbevolen bij een vriendengroep van 10 man. Ook zij waren vol lof over de gerechten en de ontspannen sfeer.

36. Fam den Uyl

We hebben hier zaterdag avond gegeten met vrienden, het eten was heerlijk, geen kleine porties .
    Je wordt er heel vriendelijk ontvangen, en na afloop kregen we van de zaak een gratis drankje.
    Kan niet anders zeggen dan, we hebben een gezellige avond gehad. Als we weer eens naar Egmond aan Zee zouden gaan ga ik zeker nog eens terug.

37. Andries Dekker

Gastvrij (zoals we gewend zijn bij Kroaten) en het eten was prima, als ik bij de Michelin gewerkt zou hebben zou er wel een sterretje in zitten.

38. Theo Dekker

Op zaterdag 03-09 heerlijk gegeten en na afloop niet naar de snackbar gegaan omdat ik vol zat

39. Het eten was ok, niet heel bijzonder. Ik vond het een grote teleurstelling dat er niet veel meer balkangerechten op het menu stonden. Garnalencocktail en kipsate vind je al genoeg in Egmond. Misschien wat minder gerechten en wat minder kant en klaar produkten en dan wat meer aandacht voor versheid en originaliteit? De sfeer vond ik wat sober..gooi die boeketten bloemen en ongezellige spotjes eruit en wat meer planten en gezellige lampjes erin. De gastheer/ eigenaar was erg vriendelijk! Gooi die kroatische charme ook in de gerchten zou ik zeggen.

40. ans mallo

Wij hebben er nu 2 keer gegeten in Zonnig Zuid en het was er lekker en een gastvrije bediening, een goede sfeer, en wij komen zeker nog een keer terug. Aanrader, de Bosnische worstjes, smullen!

41. Ben hier nu 3 maal geweest sinds de opening een paar maanden geleden en heb hier altijd goed gegeten.

Zonnig-Zuid is een aanwinst in Egmond aan Zee.

Service en persoonlijke aandacht is wat mij betreft boven gemiddeld evenals de prijs/kwaliteit verhouding.

Aanrader is de biologische biefstuk!

42. Vrijdag 25 maart hier gegeten.

Echt helemaal niks was vers hier. Het ziet er leuk uit aan de buitenkant maar daar blijft het ook bij.

In een snackbar kan je nog lekkerder eten!

43. Soep was gewoon van Unox uit de zakken (dat zie en proef je direct). Snitzel was zo plat als een servetje, erwtjes+wortels koud en uit blik, frietjes slap en niet gaar en de gebakken aardappeltjes kwamen zo uit de magnetron. Varkenshaassate was op dus kreeg mijn vrouw kip maar uiteindelijk wel de prijs van het varkenshaasje berekend wat toch een stukje duurder is dan kipsate. Zonnig Zuid ziet er leuk uit en de heren zullen ongetwijfeld hard werken maar als u wilt genieten van het eten is mijn advies een ander restaurant te zoeken want dit is echt zonde van de centjes.

44. Ik woon zelf in Egmond en ben er nu 3x wezen eten. 1x met echtgenote en vrienden, 1x met de sportclub en 1x alleen. Alle keren was het prima. En of je nu alleen bent of met een groter gezelschap, het was alle keren goed. Aanrader: goulashsoep op het terras.

45. wil en henk

De eerste avond in Egmond aan zee. Restaurant Zonnig Zuid uitgekozen om te gaan eten, waarom? Mischien om de naam? Omdat het buiten nogal fris was. Daar hebben we geen spijt van gehad.
    Het echtpaar Mensur en dochter geven je persoonlijke aandacht, zijn zeer vriendelijk. Het eten prima, ook de prijs kwaliteit was goed. We zijn dan ook nog 6 dagen teruggekomen omdat wij ons daar thuis voelden.
    Kortom, goed restaurant met gastvrije familie en waar we als we in de regio zijn zeker nog eens terug willen komen.

46. Wij hebben vrijdag bij jullie heerlijk gesmuld! En de sfeer was ook toppie...allemaal ontzettend gastvriendelijk. Omdat dit voor ons een ' weekendje weg' was moesten wij onze twee hondjes meenemen. Maar ze waren allebei van harte welkom! Echt perfect :-) Alleen een klein ding : de porties zijn voor goede eters ietjes te klein...
    Kunnen 'Zonnig Zuid' alleen maar adviseren!

47. Nico Visser

Deze buitengewoon vriendelijke mensen scheppen een warme sfeer. Dit samen met het heerlijke eten voor een leuke prijs zorgt ervoor dat ik dit restaurant aan een ieder kan aanbevelen!

48. Hebben gisteravond heerlijk gegeten bij dit super gastvrije echtpaar uit voormalig Joegoslavie (Bosnie en Servie). Telkens als we Egmond bezoeken gaan we proberen er te eten, want deze hard werkende mensen moet het gaan lukken om dit restaurant tot een blijvende topper op te werken.

49. Frank Hooning

Super lekker eten en leuke bediening en dat voor een mooie prijs!