Hier zie je hoe de meningen over de Restaurant Vlackbij verdeeld zijn.

2. Wij hebben met onze dochters heerlijk gegeten in dit restaurant. De wijn en de maaltijden zijn fantastisch! Een echte aanrader. Het is niet bij zee, maar de kwaliteit en persoonlijke aandacht zijn geweldig!

3. Afgelopen zaterdag gegeten bij Vlackbij. Erg leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Veel keus op de menukaart. Niet alleen de smaak was goed maar het zag er ook heel mooi uit. Bedankt voor de gezellige avond en volgend jaar komen we zeker terug! Groetjes uit Ruinen

4. Heerlijk eten in een gastvrij restaurant, bediening is top je kunt alles vragen en wordt direct geregeld! Wij komen zeker nog een keer terug!

5. Erg leuk restaurant! Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Het restaurant ligt net buiten het centrum. Wij komen nog eens terug!

6. L&G

Niet direct in het centrum gelegen maar in een zijstraat. Ruime keuze in gerechten, goede prijs / kwaliteit verhouding en lekker bereid.

7. Theo Leuring

Gewoon een topper, goed eten voor een goede prijs. Gastvrij personeel en een mooie huiskamer sfeer. Sanitaire ruimte ook klasse! ! Echt een aanrader !!

8. Goed eten voor de prijs dat je moet betalen. Goede bediening. Sfeer kan wel wat gezelliger. Mijn mening is dat je daar gerust kan eten, zeker voor de prijs dat je ervoor moet betalen.

9. marijke en sjef

Vooral het zelfgemaakte ijs moet je geproefd hebben.
    Prima kwaliteit. Super heerlijk gegeten.

10. Heerlijk eten en goed verzorgd. Ook als je een speciaal dieet hebt houdt Rik daar rekening mee!! Een aanrader!!

11. Afgelopen donderdag 20-3-14 samen met mijn vrouw hier wezen eten. Het is een leuk en knus restaurant
    waar we heerlijk hebben gegeten. Mijn vrouw had een vistrio besteld en zelf had ik een vleesspies besteld, waar stukken ossenhaas, varkenshaas en kipfile aan zaten. Ook het nagerecht was prima verzorgd.
    Een prima restaurant waar je dus heerlijk kan eten voor betaalbare prijzen.

12. John Hollenberg

13. Fantastisch gegeten bij Vlackbij, hier proef je dat alles met liefde wordt bereid en dat er nog echt gekookt wordt. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Hier komen wij zeker nog een keer terug, aanrader!

14. Wij zijn hier vrijdag 10 mei wezen eten en het eten was heerlijk, complimenten aan de kok en de bediening was erg vriendelijk, goede service is een echte aanrader. Misschien een klein minpuntje is dat je de stamgasten duidelijk hoort.

15. Na de ervaringen gelezen te hebben hier gaan eten 2e Paasdag tijdens ons verblijf in Egmond. Inderdaad super!! Héérlijk eten, zeer goede bediening. En inderdaad: het zijn de kleine extra dingen waar niet meteen geld voor gevraagd wordt: glas water bij de wijn, mandje brood bij het voorgerecht enz. enz. Aanrader!

16. Voortreffelijk gegeten! Eten uitmuntend en gastvrij personeel! Zeker een aanrader. Wij komen graag nog een keer terug!

17. Ik moet gluten vrij eten, ik kon alles bestellen want alles werd gluten vrij klaar gemaakt.

Het was top, bedankt voor de service.

18. Heerlijk eten..prima service..standaard glaasje water bij je wijntje..niets teveel..eerst op terras je mandje brood..diner binnen..afsluitende koffie weer buiten...waar kom je dat nog tegen. Prijs kwaliteit prima!! Op een rustige locatie, waar je als je langs komt eigenlijk niet zomaar 1-2-3 naar binnen gaat...maar alles gelezen te hebben en er gisteren zelf ook gegeten te hebben kunnen wij alleen maar zeggen dat alle positief geschreven recensies...alleen maar kloppen...dus zeker naar toe gaan!!

19. Bastiaan en Ingeborg

Heerlijk gegeten, buiten op het terras. Kleinschalig maar daardoor juist gezellig en weg van de massa.
    Bediening was prima, en je kunt merken dat aan het eten aandacht is besteed. 't Zit 'm tegenwoordig in de kleine dingen, mandje stokbrood met kruidenboter bij het voorgerecht, glaasje water wordt standaard bij de wijn geserveerd.
    Juiste hoeveelheden, tussen de maaltijden even rust, maar nooit wachten.
    Dank je wel voor de gezellige avond!

20. Marion Driessen

Na het op internet kijken naar recensies zijn we zelf bij 't Vlack gaan tafelen.
    We zij tot de conclusie gekomen dat de recensies onderdreven waren, het is gewoon goed, super lekkker en vooral gezellig.
    De ligging is een beetje buiten het drukke centrum maar dat komt het restaurant alleen maar ten goede en zelfs de hond wordt met verwennen niet overgeslagen.
    Kortom goed en gezellig tafelen tegen een goede prijs kwaliteit verhouding, een absolute aanrader.

21. Aan dit restaurant valt niet te tippen. Ook de salades die je kunt bestellen zijn grandioos, met alles erop en eraan! Van mij krijgt dit restaurant een dikke 10+

22. Leuke ambiance, goede service en tevens ook een goede kwaliteit / prijs verhouding! Als we weer in de buurt zijn, komen we dit restaurant zeker weer opzoeken! Een aanrader dus!

23. Heerlijk eten en een prima sfeer hele vriendelijke bediening ga zo door jullie zien ons zeker terug.

24. Heerlijk eten, vriendelijke mensen. De vissoep is werkelijk grandioos evenals de visschotel. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt. Ambiance is knus en gezellig.

25. Een echt familie restaurant, waar kwaliteit het allerbelangrijkste is, wij komen hier regelmatig, en gaan altijd tevreden naar huis.

Een gezellige huiselijke sfeer, en je merkt dat je gast bent, en geen klant!

26. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Heerlijk stuk vlees, precies zoals ik het wilde hebben. Gezellige sfeer.

Wij komen hier zeker nog eens terug!

Vorige pagina