Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Egmond aan Zee verdeeld zijn.

1. Alles was perfect, we kwamen met vier personen binnen en we hadden niet gereserveerd. Toch deed het personeel er alles aan om ons nog een plekje te geven. De bediening was zeer kundig en vakbekwaam. Zeker een aanrader om hier weer een keer te gaan even.

2. René

Bijzondere verrassing. Heel mooi en iets hoger gelegen aan het strand van Egmond aan Zee, gezellige, ongedwongen inrichting, hetzelfde geldt voor de bediening. Gekozen voor de kabeljauw met de vissoep als vooraf. Ik moet het toegeven, het is misschien net boven de kwaliteit van een eetcafé en daarom enigszins aan de dure kant maar dat werd wat mij betreft ruimschoots gecompenseerd door de sfeer en het uitzicht over zee. Let op, je kunt hier ook prima terecht om alleen iets te drinken of voor een lunch.

3. Petra

Voor de 2e keer wezen eten, was weer heerlijk.
    Volgens mij een nieuw menu maar ook deze keer weer heerlijk.
    Buikspek heerlijk net als al het eten.
    De mensen die wij hadden meegenomen hebben ook enorm genoten.

4. Het eten is perfect verzorgd en heerlijk van smaak! Het personeel is zeer vakkundig en erg beleefd. De sfeer is gezellig en ongedwongen. Hier ga ik zéker nog vaker eten.......

5. De aperitief en de proeverij zijn tot in de puntjes verzorgd. Het eten is heerlijk en eveneens mooi geserveerd. Het personeel is zeer vriendelijk en enthousiast. Een aanrader!

6. Wij zijn hier vrijdag 10 mei wezen eten en het eten was heerlijk, complimenten aan de kok en de bediening was erg vriendelijk, goede service is een echte aanrader. Misschien een klein minpuntje is dat je de stamgasten duidelijk hoort.

7. Heerlijk gegeten bij Mats. En ook rekening gehouden met de dieet beperkingen van mijn zoontje. Wat een aanwinst voor Egmond ..

8. Danielle

Dit is gewoon snackbarniveau, kleine porties en slecht bereid.
    Ook de kwaliteit van de ingrediënten is slecht.
    Ik snap niet dat mensen deze zaak een goede beoordeling geven.

4,3
  9. bert raadgever

Gisteren heerlijk gegeten . Hartelijke ontvangst en bediening.
    Het eten was heerlijk . Je wordt hier als gast behandeld.
    Wij komen hier zeker nog eens terug . Top restaurant.

10. Afgelopen weekend bij dit restaurant gegeten. Gewoon lekker, betaalbaar, eten. Sfeer van binnen en buiten laat te wensen over. Groezelige luifel buiten nodigt niet echt uit om naar binnen te gaan. Van buiten kun je door het soort glas niet naar binnen kijken maar binnen is alles best redelijk verzorgd. Kaart is zeer uitgebreid.

6,5
  11. 25 april gegeten. Direct al een goed gevoel bij het binnenkomen. Vriendelijk personeel en een zeer leuk ingericht restaurant. Ook het eten was prima in orde. Prettige toelichting bij de gerechten en goede adviezen bij de wijnkeuze. Ook de afsluiting , i.v.m. onze trouwdag , was zeer bijzonder. Kortom een fantastische avond gehad.

12. Prima te doen.
    Ziet er verzorgd en onderhouden uit. Het is schoon en oogt zeker in prima staat.
    Personeel deskundig, vriendelijk, gastvrij en hardwerkend. Toch duidelijk tevreden gezien de lach op rust momenten.
    Eigenaar/manager goed aanwezig en beslist niet bang om handen vuil te maken. Werkt net zo hard als personeel..
    Eten is goed. Smaakt en op tijd aan tafel. Je zit goed op fijne stoelen met kussens.

13. 25 april gegeten. Prettige locatie. Vriendelijk personeel. Gastvrouw heeft de tijd voor de klanten en stelt je op je gemak. Het eten is prima. Menukaart met voldoende keuze voor zowel vis als vlees. Gratis amuse hoort erbij. De ossehaas was van een super niveau.

14. Vanavond weer heerlijk gegeten bij mats. De kalfspastrami vooraf is echt een aanrader. Als toetje de huisgemaakte panna cotta, die bestel ik vast nog een keer.

15. Saskia de Vries

Wij eten hier heel regelmatig en de sfeer is altijd goed, lekker eten en erg klantvriendelijk!
    Echt een aanrader om een naartoe te gaan!!

16. 6 tevreden gasten

Speciaal voor de kalfslever met zijn zessen aangeschoven bij Mats. En we werden niet teleurgesteld. Supermals en met de uitgebakken spek en zure appeltjes om je vingers bij af te likken.
    De speciaal erbij uitgezochte wijn maakte ons feestje compleet

17. Na de ervaringen gelezen te hebben hier gaan eten 2e Paasdag tijdens ons verblijf in Egmond. Inderdaad super!! Héérlijk eten, zeer goede bediening. En inderdaad: het zijn de kleine extra dingen waar niet meteen geld voor gevraagd wordt: glas water bij de wijn, mandje brood bij het voorgerecht enz. enz. Aanrader!

18. Geweldig gastvrij, en voor ons heel fijn dat de twee honden mee naar binnen mochten. Lekker eten, goede kennis van zaken. Helemaal top.

19. Voortreffelijk gegeten! Eten uitmuntend en gastvrij personeel! Zeker een aanrader. Wij komen graag nog een keer terug!

20. Heerlijk gegeten, sfeer is top en de bediening is erg goed.

21. We hebben hier gegeten. Helaas viel de klantvriendelijkheid en de bediening behoorlijk tegen. Het voorgerecht was prima en werd vriendelijk door een jongedame uitgeserveert. Echter dat ging bij het hoofdgerecht niet zo soepel. Het hoofdgerecht werd neergezet zonder bestek en de bijbestelde gerechten. Na minutenlang te hebben gewacht is bij de bar nagevraagd waar het bestek en de rest van de gerechten bleef. De jongeman kwam vanachter de bar en verzocht mijn man een toontje lager te zingen, zo erg was het toch allemaal niet. Klant is niet koning bij Wonders in Egmond aan Zee. De jongeman gaf aan ons als gasten te beschouwen. Misschien een cursus klantvriendelijkheid? Ons heeft doen besluiten om het restaurant te verlaten, de jongeman gaf aan dat wij niets hoefden te betalen als wij maar nooit meer terug kwamen. Geloof ons dat doen we zeker niet. En wellicht ten overvloedde, we maken helaas geen goede reclame. Een gemiste kans...

22. Het is al weer enige tijd geleden dat we hier gegeten hebben, maar het was heerlijk eten en goede bediening. Een echte aanrader!

23. Op zoek naar een restaurant waar niet alleen veel aandacht aan de geserveerde gerechten wordt besteed, maar waar ook de bezoeker op een ongekend warme persoonlijke aandacht mag rekenen? Ga dan heerlijk eten bij Zonnig Zuid! Wat hebben wij hier heerlijk gegeten! En wat een lieve, hartelijke mensen! Top!
    We komen zeker nog een keertje terug in Egmond. En waar we dan 's avonds eten? Bij Zonnig Zuid!

24. huub en annie

Gezellig , klantvriendelijk , vlotte bediening en normale prijzen . De ontvangst was warm en vriendelijk met een goede service . Het eten was heerlijk , niet te scherp of te flauw en goede temperatuur . Ook de drank en de afwerking was prima .Aan het eind een ijscoupe en een kopje koffie na .Al met al een aan te bevelen restaurant .

25. We hebben hier geluncht. Helaas viel het tegen. We hadden twee clubsandwiches besteld; een met kip en een met courgette en roomkaas. Vooral de clubsandwich met courgette en roomkaas was niet smakelijk. De tomaten waren oud, de sla was muf en de roomkaas was ver te zoeken. Het zag eruit of het ergens al een tijdje had gestaan. We hebben dit teruggestuurd naar de keuken en hebben netjes een nieuwe aangeboden gekregen. We hebben dit echter geweigerd omdat we er geen vertrouwen in hadden dat het met volgende broodje beter zou gaan. De variant met kip was niet veel beter. De kip was taai (was overigens wel echte kipfilet en niet van die dunne plakjes broodbeleg), de sla muf en het brood had te lang onder de grill gestaan waardoor er niet doorheen te komen was. Een gemiste kans.

26. Martin & Ineke

Eindelijk weer eens echt Italiaans gegeten. Verrassende gerechten, echte smaken. De risotto was zalig. Vriendelijke bediening.

27. Martin & Ineke

Gisteren bij Mats gegeten. De recensies waren zeer goed. Het eten was super. Mooie smaken en leuke combinaties. De proeverij van 6 voorgerechtjes in het menu is top! Het was een heerlijk avondje.

28. Op het terras buiten een lunch proeverij genomen,(Vanaf 2 personen). We kregen een etagère rijkelijk gevuld met verse brood plakken dik belegd met carpaccio, zalm en kroket. Heerlijk! De bediening was vlot en attent terwijl het best redelijk druk was. De groene thee bestond uit een schaaltje kruidenmix dat je in een zeefje in het theeglas kon laten trekken tot de gewenste sterkte. Alles voor een zeer redelijke prijs.
    Het restaurant binnen zag er ook heel gezellig uit. De ligging aan de strand opgang dicht bij de parkeerplaats is ideaal. Ga hier zeker nog veel vaker heen.

29. Meerdere malen bij Natuurlijk gegeten. Kan alleen maar zeggen, dat alles top was. Ontvangst, bediening en het eten was voortreffelijk evenals de wijn.
    Een echte aanrader.