Nieuwste foto's in Egmond aan Zee

Laatste updates in Egmond aan Zee

1. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vlackbij

We hebben heerlijk gegeten, mijn zus die ooit kok was in eigen restaurant was verbaasd over de kwaliteit.

2. monique's profielfoto
    monique heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vlackbij

Heerlijk gegeten. Prima prijs-kwaliteitverhouding. En altijd gezellig.

3. An's profielfoto
    An heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vlackbij

Fijne en hartelijke huiskamersfeer, heerlijke stoelen en gewoon goed eten.

4. A. G. A. Roesingh's profielfoto
    A. G. A. Roesingh heeft gereageerd op een recensie van Zonnig Zuid

Wij konden de laatste keer in geen enkel ander restaurant terecht vanwege zeer grote drukte in Egmond. Ik heb niets tegen deze mensen of dit restaurant. We wilden het “ het voordeel van de twijfel “ geven. Ook omdat we er weinig voor voelden om in de auto te stappen en naar Alkmaar of Heiloo bijvoorbeeld te gaan. De mensen zullen hun best doen maar het is toch komisch hoe ze zich uit de naad rennen. Kom op zeg: neem wat bediening. En ja, het eten... voor mij is het echt heel magertjes. Maar dat is persoonlijk. Maar ik denk toch dat u mijn mening moet delen dat de patat zeer beroerd is en de groente niet vers. Maar nogmaals: niks tegen de mensen of het restaurant! Maar ik denk dat mensen misleid worden door degene die het met een negenoog tien beoordelen. Ik kom in het Amstel hotel en Okura en die krijgen zelfs geen tien van mij! Er zijn altijd dingen te verbeteren!

5. Ruijsch's profielfoto
    Ruijsch heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Egmond

Zoals we eigenlijk altijd al gewend zijn bij Het Wapen van Egmond, was het allemaal weer voortreffelijk. Heerlijk gegeten, erg vriendelijke bediening en een fijne sfeer.
    Zullen zeker weer terugkomen als we in de buurt zijn.

6. Frank's profielfoto
    Frank heeft gereageerd op een recensie van Zonnig Zuid

hmm raar, lijkt wel of u iets tegen deze mensen of dit restaurant heeft! ik zie u 3x met een slechte bijna identieke recensie op dit restaurant reageren!

7. Dietmar Siemeister's profielfoto
    Dietmar Siemeister heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur

Dietmar Siemeister

Vertaal van de naar Nederlands

Sehr freundlicher Service. Sogar in deutsch und hervorragendes Essen… Riesige Portion und total lecker… immer wieder… endlich mal keine Pommes in Holland.

8. Lara's profielfoto
    Lara heeft gereageerd op een recensie van Natuurlijk

Beste Marijke,

Dank voor jouw reactie. Ik heb de 10 voor prijs/kwaliteit weggehaald. Indien je me laat weten welk cijfer je graag had willen geven, dan kan ik dat alsnog aanpassen.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
    Lara
    Redactie Eet.nu

9. Marijke's profielfoto
    Marijke heeft gereageerd op een recensie van Natuurlijk

Prijs kwaliteit was zeker geen 10 waard . Dat is een vergissing

10. Marijke's profielfoto
    Marijke heeft een recensie geschreven voor Natuurlijk

Het eten daar was niets op aan te merken. Maar doordat de ober zeer onvriendelijk was was onze avond eigenlijk al verpest. Ook vonden we het wel erg duur voor wat je kreeg. Je moest zelfs de mayonaise extra betalen bij je friet. Een bolletje ijs voor 8 euro is niet normaal. Wij voelde ons niet welkom eerder een last. Het meisje wat ons bediende was wel heel vriendelijk.

11. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vlackbij

Wij hebben hier heerlijk gezeten en gegeten afgelopen maandag. Je kan merken dat er met liefde gekookt is. Wij komen hier zeker nog eens terug!

12. Desiree's profielfoto
    Desiree heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vlackbij

Geen hap gegeten daar. Gereserveerd voor 5 personen. Toen we binnen kwamen werden we direct afgeblaft door de eigenaresse omdat mijn dochter haar zoontje van een half jaar op de arm had. Dát hadden we erbij moeten zeggen volgens haar. Aan alles konden we merken dat we daardoor niet welkom waren. We werden afgesnauwd en vervolgens ging de eigenaresse naar haar andere gasten en werden we verder genegeerd. We zijn direct weggegaan en hebben daarna heerlijk gegeten in een ander restaurant waar we méér dan welkom waren.
    Géén kindvriendelijk restaurant dus, nooit meer naar Vlackbij!

13. nederlof's profielfoto
    nederlof heeft een recensie geschreven voor De Parel Van Egmond

Super gegeten afgelopen week, mooie opmaak borden en gezellige sfeer met eigenaresse die dit overbrengt op personeel. Geweldig, komen volgend jaar zeker terug het liefst nog eerder.

14. A. G. A. Roesingh's profielfoto
    A. G. A. Roesingh heeft een recensie geschreven voor Zonnig Zuid

Slecht! Door grote drukte in Egmond geen andere keus en kwamen wij bij Zonnig Zuid.
    Garnalencocktail: glas met sla en een eetlepel garnalen. Biefstuk oké. Sliptong te klein. Patat smakeloos en bleek. Diepvries of potjesgroentje. Restaurant en toiletten zijn aan grote opknapbeurt toe. Omdat wij buiten niet lekker zaten op de oude getimmerde banken zijn wij naar binnen gegaan. Weinig bediening. Lopen met drie man te rennen waarvan één jongen een beetje sloom rondloopt. Naar mijn idee is een doorsnee snackbar beter.

15. Mandy's profielfoto
    Mandy heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vlackbij

De kok kookt met liefde en dat proef je. Eten is met zorg bereid. Sfeer is informeel/gemoedelijk. Een aanrader!

16. Aletta's profielfoto
    Aletta heeft een recensie geschreven voor Snack Plaza

We kochten een ijsje en vroegen om een koekje voor onze kleine man! Hier vroegen ze 80 cent voor bijna net zo duur als een ijsco! Wij komen hier dus niet weer! Erg jammer!

17. N. Meier's profielfoto
    N. Meier heeft een recensie geschreven voor Rosarias

N. Meier

Vertaal van de naar Nederlands

Voor kurzem bin ich mit meiner familie bei rosaria zum abendessen gewesen.
    Bin positiv überrascht gewesen über die herrliche auswahl an den eisspezialitäten.
    Das essen war vorzüglich, trotz meines (dachte ich) eisernen willens um meine diät durch zu ziehen, musste ich einfach alles aufessen.
    Das personal war professionel und überaus freundlich. Insbesondere salvatore. Ein kellner der spitzenklasse, zuvorkommend, hilfsbereit mit dem typisch italienischen charme. Ich habe mich wohl gefühlt.
    Top.

18. Astrid's profielfoto
    Astrid heeft een recensie geschreven voor Angelo's

Op winderige dag op het met platic afgeschermd, terras gegeten. Pizza was goed, asbakken stonden uitnodigend op tafel in deze afgesloten ruimte en daar werd gretig gebruik van gemaakt. Het werd ons dus onmogelijk gemaakt om rookvrij te eten. Reden voor ons om hier niet meer terug te komen.

19. Bartek Nowicki's profielfoto
    Bartek Nowicki heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vlackbij

Bartek Nowicki

Lekker eten. Zeer goede en attente bediening.

20. Arth Loos's profielfoto
    Arth Loos heeft een recensie geschreven voor Beachrestaurant Zeepaardje

Arth Loos

Zoals zovele malen dat we in dit gezellige restaurant hebben gegeten was de maaltijd en de bediening weer top!
    Blijf zo doorgaan dan blijven wij zeer regelmatig komen.
    Bedankt.

21. Jacqueline Goedemans's profielfoto
    Jacqueline Goedemans heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vlackbij

Jacqueline Goedemans

Deze week bij 3 restaurants wezen eten waarvan er 2 in de Voorstaat en als laatste bij Vlackbij. Dit restaurant steekt met kop en schouders boven de rest uit. Het eten is puur, vers en echt. TOP. een echte aanrader.

22. John Heins's profielfoto
    John Heins heeft een recensie geschreven voor Zonnig Zuid

Bij toeval met mijn vriendin heerlijk gegeten in Zonnig Zuid. Mijn oog viel op de cevapcici en Kroatische wijnen. Het eten was voortreffelijk en de bediening super. Mooie foto's van Sarajevo en Rovinj aan de muur die je gedachten doen wegdwalen naar mooie vakanties in Kroatië. Een tip: graag de volgende keer ajvar bij het vlees, dan is het plaatje compleet.

23. CAROLINE's profielfoto
    CAROLINE heeft een recensie geschreven voor Angelo's

CAROLINE

Restaurant eigenaar werd behoorlijk agressief toen ik aangaf dat op grotendeels afgesloten terras (zie foto) niet gerookt mag worden. Serveerster zei dat ze zelf rookte en er geen last van had. Gezellig avondje uit dus :)

24. MartinvdB's profielfoto
    MartinvdB heeft een recensie geschreven voor De Parel Van Egmond

MartinvdB

Gister met ons gezin en mijn ouders pannekoeken wezen eten na een dagje strand. Op het eerste gezicht een leuk restaurant met een teras. Na een rondje drankjes werd onze bestelling opgenomen waarbij onze middelste zoon (6) vroeg om een pannekoek met appel "en suiker" terwijl er slechts een pannekoek met appel op de kaart stond. Hier werd verder niet moeilijk over gedaan en al vlot werden de pannekoeken geserveerd. Onze zoon, die normaal dol is op pannekoeken, vond hem ditmaal niet lekker want de suiker was "heet". Na wat aandringen en zeggen dat hij niet moest zeuren bleef hij protesteren. Uiteindelijk zelf geproefd: klaar zout ipv suiker! We hebben dit direct gemeld en er kwam uiteindelijk een nieuwe pannekoek, maar geen excuses of toegeven dat men iets verkeerd heeft gedaan. Mogelijk een slecht grap van de keuken, mogelijk een stomme vergissing. Niet een restaurant waar wij nog eens zullen gaan eten in ieder geval.

25. Karin Werner-Nawrocik's profielfoto
    Karin Werner-Nawrocik heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vlackbij

Karin Werner-Nawrocik

Seit Jahren immer wieder toll und jedem zu empfehlen!!!
    "Die deutsche Frau mit der Fischsuppe" :)))

26. van leeuwen de Vette's profielfoto
    van leeuwen de Vette heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur

We kwamen binnen en er zat een groep van 48 kwebbelende huisvrouwen. Dus erg laawaaiig maar ontzettend gezellig en heerlijk gegeten... Zeer vriendelijk personeel.

27. Fatolojie's profielfoto
    Fatolojie heeft een recensie geschreven voor Angelo's
    Vertaal van de naar Nederlands

Meine Kinder wollten eine Pizza zum mitnehmen. Die Kellnerin gab uns die Karte und wir waren gerade am schauen. Da kam eine Frau die wahrscheinlich die Besitzerin war und sagte in einem ganz forschen Ton dass es heute keine Pizza zum mitnehmen gebe. Ich habe ihr daraufhin gesagt ihre Mitarbeiterin wisse davon nicht bescheid. Daraufhin hat sie mir an die Schulter gelangt und mich nach draußen verwiesen. Ich solle doch bei Albert heyn Pizza holen. Eine Unverschämtheit. Meine kleine Tochter war total verängstigt. 0 Sterne

28. noud's profielfoto
    noud heeft gereageerd op een recensie van Van Speijk
    noud
    Van restaurant

beste mevrouw Rika Woering, zoals ik u al eerder per mail heb geantwoord zal ik hier in het kort ook nog even op reageren. wij zijn als restaurant bezig onze gasten zo goed mogelijk te verwennen, dat dit niet altijd bij iedereen lukt mag, gezien uw recensie, wel duidelijk zijn. bij onze gerechten mag er altijd meer groenten en patat e.d. worden besteld, welke in de prijs zit, we willen alleen niet dat er teveel wordt weg gegooid, en dit is ook zeker gebeurt. wij zijn er niet op uit zoveel mogelijk te verdienen met het terras met snelle omzet maar iedere gast is ons even lief. er waren op de avond 3 leiding gevende aanwezig welke u niet heeft aangesproken, wij proberen ook met deze drukke dagen ons best te doen en betreuren het ook dat dit bij u niet is gelukt, helaas.

29. K. Woering's profielfoto
    K. Woering heeft een recensie geschreven voor Van Speijk

K. Woering

Wat een enorme afgang. 1 1/2 Uur wachten op het eten. Groot bord met vlees en 4 boontjes en 4 partjes aardappel. Gevraagd of dit de maaltijd was, werd gezegd ja, wat had u dan gewild. Gevraagd om patat. Voor 3 personen kregen 1 klein bakje. Opnieuw patat besteld, weer een klein bakje, oude werd niet opgeruimd, maar het nieuwe bakje werd keurig in het lege bakje gezet. Tja… bediening… niet erg vriendelijk. Meer interesse in het terras (snelle omzet en meer te verdienen?) zon, we keken ruim 2 uur recht in de zon. Verzoek of hier iets aan kon worden gedaan kregen we als antwoord: "nee", de zon gaat vanzelf onder… Geen dessert genomen, geen fooi. Bij het verlaten van het pand hadden we het gevoel, dat we met argusogen werden bekeken of we ook wel hadden betaald… Tja, dus nooit weer "Van Speijk" in Egmond aan Zee en zullen deze locatie ook zeker niet aanbevelen bij onze toch wel grote groep "binnen- en buitenlandse" vrienden.