Nieuwste foto's in Egmond aan Zee

1. N. Meier's profielfoto
    N. Meier heeft een recensie geschreven voor Rosarias

N. Meier

Vertaal van de naar Nederlands

Voor kurzem bin ich mit meiner familie bei rosaria zum abendessen gewesen.
    Bin positiv überrascht gewesen über die herrliche auswahl an den eisspezialitäten.
    Das essen war vorzüglich, trotz meines (dachte ich) eisernen willens um meine diät durch zu ziehen, musste ich einfach alles aufessen.
    Das personal war professionel und überaus freundlich. Insbesondere salvatore. Ein kellner der spitzenklasse, zuvorkommend, hilfsbereit mit dem typisch italienischen charme. Ich habe mich wohl gefühlt.
    Top.

2. Astrid's profielfoto
    Astrid heeft een recensie geschreven voor Angelo's

Op winderige dag op het met platic afgeschermd, terras gegeten. Pizza was goed, asbakken stonden uitnodigend op tafel in deze afgesloten ruimte en daar werd gretig gebruik van gemaakt. Het werd ons dus onmogelijk gemaakt om rookvrij te eten. Reden voor ons om hier niet meer terug te komen.

3. Bartek Nowicki's profielfoto
    Bartek Nowicki heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vlackbij

Bartek Nowicki

Lekker eten. Zeer goede en attente bediening.

4. Arth Loos's profielfoto
    Arth Loos heeft een recensie geschreven voor Beachrestaurant Zeepaardje

Arth Loos

Zoals zovele malen dat we in dit gezellige restaurant hebben gegeten was de maaltijd en de bediening weer top!
    Blijf zo doorgaan dan blijven wij zeer regelmatig komen.
    Bedankt.

5. Jacqueline Goedemans's profielfoto
    Jacqueline Goedemans heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vlackbij

Jacqueline Goedemans

Deze week bij 3 restaurants wezen eten waarvan er 2 in de Voorstaat en als laatste bij Vlackbij. Dit restaurant steekt met kop en schouders boven de rest uit. Het eten is puur, vers en echt. TOP. een echte aanrader.

6. John Heins's profielfoto
    John Heins heeft een recensie geschreven voor Zonnig Zuid

Bij toeval met mijn vriendin heerlijk gegeten in Zonnig Zuid. Mijn oog viel op de cevapcici en Kroatische wijnen. Het eten was voortreffelijk en de bediening super. Mooie foto's van Sarajevo en Rovinj aan de muur die je gedachten doen wegdwalen naar mooie vakanties in Kroatië. Een tip: graag de volgende keer ajvar bij het vlees, dan is het plaatje compleet.

7. CAROLINE's profielfoto
    CAROLINE heeft een recensie geschreven voor Angelo's

CAROLINE

Restaurant eigenaar werd behoorlijk agressief toen ik aangaf dat op grotendeels afgesloten terras (zie foto) niet gerookt mag worden. Serveerster zei dat ze zelf rookte en er geen last van had. Gezellig avondje uit dus :)

8. MartinvdB's profielfoto
    MartinvdB heeft een recensie geschreven voor De Parel Van Egmond

MartinvdB

Gister met ons gezin en mijn ouders pannekoeken wezen eten na een dagje strand. Op het eerste gezicht een leuk restaurant met een teras. Na een rondje drankjes werd onze bestelling opgenomen waarbij onze middelste zoon (6) vroeg om een pannekoek met appel "en suiker" terwijl er slechts een pannekoek met appel op de kaart stond. Hier werd verder niet moeilijk over gedaan en al vlot werden de pannekoeken geserveerd. Onze zoon, die normaal dol is op pannekoeken, vond hem ditmaal niet lekker want de suiker was "heet". Na wat aandringen en zeggen dat hij niet moest zeuren bleef hij protesteren. Uiteindelijk zelf geproefd: klaar zout ipv suiker! We hebben dit direct gemeld en er kwam uiteindelijk een nieuwe pannekoek, maar geen excuses of toegeven dat men iets verkeerd heeft gedaan. Mogelijk een slecht grap van de keuken, mogelijk een stomme vergissing. Niet een restaurant waar wij nog eens zullen gaan eten in ieder geval.

9. Karin Werner-Nawrocik's profielfoto
    Karin Werner-Nawrocik heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vlackbij

Karin Werner-Nawrocik

Seit Jahren immer wieder toll und jedem zu empfehlen!!!
    "Die deutsche Frau mit der Fischsuppe" :)))

10. van leeuwen de Vette's profielfoto
    van leeuwen de Vette heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur

We kwamen binnen en er zat een groep van 48 kwebbelende huisvrouwen. Dus erg laawaaiig maar ontzettend gezellig en heerlijk gegeten... Zeer vriendelijk personeel.

11. Fatolojie's profielfoto
    Fatolojie heeft een recensie geschreven voor Angelo's
    Vertaal van de naar Nederlands

Meine Kinder wollten eine Pizza zum mitnehmen. Die Kellnerin gab uns die Karte und wir waren gerade am schauen. Da kam eine Frau die wahrscheinlich die Besitzerin war und sagte in einem ganz forschen Ton dass es heute keine Pizza zum mitnehmen gebe. Ich habe ihr daraufhin gesagt ihre Mitarbeiterin wisse davon nicht bescheid. Daraufhin hat sie mir an die Schulter gelangt und mich nach draußen verwiesen. Ich solle doch bei Albert heyn Pizza holen. Eine Unverschämtheit. Meine kleine Tochter war total verängstigt. 0 Sterne

12. noud's profielfoto
    noud heeft gereageerd op een recensie van Van Speijk
    noud
    Van restaurant

beste mevrouw Rika Woering, zoals ik u al eerder per mail heb geantwoord zal ik hier in het kort ook nog even op reageren. wij zijn als restaurant bezig onze gasten zo goed mogelijk te verwennen, dat dit niet altijd bij iedereen lukt mag, gezien uw recensie, wel duidelijk zijn. bij onze gerechten mag er altijd meer groenten en patat e.d. worden besteld, welke in de prijs zit, we willen alleen niet dat er teveel wordt weg gegooid, en dit is ook zeker gebeurt. wij zijn er niet op uit zoveel mogelijk te verdienen met het terras met snelle omzet maar iedere gast is ons even lief. er waren op de avond 3 leiding gevende aanwezig welke u niet heeft aangesproken, wij proberen ook met deze drukke dagen ons best te doen en betreuren het ook dat dit bij u niet is gelukt, helaas.

13. K. Woering's profielfoto
    K. Woering heeft een recensie geschreven voor Van Speijk

K. Woering

Wat een enorme afgang. 1 1/2 Uur wachten op het eten. Groot bord met vlees en 4 boontjes en 4 partjes aardappel. Gevraagd of dit de maaltijd was, werd gezegd ja, wat had u dan gewild. Gevraagd om patat. Voor 3 personen kregen 1 klein bakje. Opnieuw patat besteld, weer een klein bakje, oude werd niet opgeruimd, maar het nieuwe bakje werd keurig in het lege bakje gezet. Tja… bediening… niet erg vriendelijk. Meer interesse in het terras (snelle omzet en meer te verdienen?) zon, we keken ruim 2 uur recht in de zon. Verzoek of hier iets aan kon worden gedaan kregen we als antwoord: "nee", de zon gaat vanzelf onder… Geen dessert genomen, geen fooi. Bij het verlaten van het pand hadden we het gevoel, dat we met argusogen werden bekeken of we ook wel hadden betaald… Tja, dus nooit weer "Van Speijk" in Egmond aan Zee en zullen deze locatie ook zeker niet aanbevelen bij onze toch wel grote groep "binnen- en buitenlandse" vrienden.

14. Saskia Ossewaarde's profielfoto
    Saskia Ossewaarde heeft een recensie geschreven voor Natuurlijk

Saskia Ossewaarde

We eten hier wel vaker (wonen ook in de buurt). Prima ervaringen. Voortreffelijk bereide gerechten met veel smaak. Hoogetepunt dit seizoen: het verrassings-vijfgangenmenu! Nu vier keer gedaan en alle vier de keren verrassend en erg lekker. Een aanrader!
    Tweede verrassing, dit seizoen: tot een half jaar terug was het in het restaurant erg lawaaiig. Dat akoestische probleem is nu naar onze volle tevredenheid opgelost.
    Gefeliciteerd, staf en medewerkers met jullie geweldige restaurant! Tot ziens, dus…

15. Cousteau heeft een nieuwe foto
  21. Cousteau heeft een nieuwe foto
  22. Cousteau heeft een nieuwe foto
  23. Cassy's profielfoto
    Cassy heeft een recensie geschreven voor Beachrestaurant Zeepaardje

Prachtig terras, mooie warmtehaarden, goede menukaarten, klaar voor de zomer!

24. Marga Veldt's profielfoto
    Marga Veldt heeft een recensie geschreven voor Snack-Inn

Mijn dochter en ik waren hier vandaag rond zes uur. De jongen achter de kassa was vriendelijk. De "dame" die er rondliep om je eten te brengen was stiksjagerijnig en nors. We hebben 25 minuten gewacht op 2 patat en 2 kalfskroketten. Toen de bestelling klaar was wilde ik het aanpakken maar een man riep dat het voor hem was. Ik zei van niet. De norse "dame" reageerde helemaal niet! Later kwam mijn bestelling, die was fout. Runderkroketten ipv kalfskroketten. De man die "mijn" bestelling had aangepakt had idd de foute bestelling. Het is allemaal niet zo'n drama maar de manier waarop en het norse gedrag van die "dame" maakt dat we er nooit meer heen gaan. Ze was een soort wandelende vulkaan die elk moment kon ontploffen.

25. Guusje's profielfoto
    Guusje heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vlackbij

Gezellig restaurant en lekker gegeten.

26. Familie D. Roukens's profielfoto
    Familie D. Roukens heeft een recensie geschreven voor Restaurant WestenWind

Familie D. Roukens

Wij hebben donderdag 5 april met het gezin daar heerlijk en gezellig gegeten.
    We hadden allemaal iets anders en konden van elkaar mee proeven, zodat we een algemeen beeld hadden van het menu… Er heerste een gezellige sfeer en de bediening was prima en goed verzorgd.

27. Nora's profielfoto
    Nora heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vlackbij

Bediening zeer vriendelijk, relaxe sfeer.
    Heerlijk gegeten en komen zeker terug.

28. Hennie Pama's profielfoto
    Hennie Pama heeft een recensie geschreven voor Rosarias

Héérlijk gegeten en ontzettend leuk personeel.
    Een echte aanrader om hier aan tafel te schuiven. TOP

29. Peter 's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur
    Vertaal van de naar Nederlands

Abholen grosse Portionen, aber sehr geschmacklos. Lompia war schlabriger Teig. Tomatensuppe eklig süss. Kippesoup ok. Babypangang, Foujunghay, Sate und Baminudeln alles sehr fade. Gibt bessere Chinesen im Umkreis.