Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Egmond aan den Hoef verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Egmond aan den Hoef
    Vertaal van de naar Nederlands

Kein Abholservice mehr!!!

2. Chinees-Indisch Egmond aan den Hoef

C.Treur

Heerlijk gegeten. Het 3-gangen verrassingsmenu was echt een verrassing. Heel vriendelijke bediening. Een aanrader.

Werkelijk waar nog nooit zo slecht gegeten. Pizza met ingrediënten uit een blikje, een oud blauw ei erop, salami niet te definiëren, bodem slap en niet goed gebakken. Slechte service, vieze tafels en zodra de klapdeur openstaat bij de keuken mag je er absoluut niet naar binnen kijken want deze wordt direct weer dichtgegooid. Wij gaan erg vaak uit eten en hebben heus wel eens wat mindere maaltijden gehad maar dit kan je niet serveren!

4. Chinees-Indisch Egmond aan den Hoef

Ontzettend lekker gegeten. We twijfelden in eerste instantie, omdat het restaurant erg leeg leek, maar geen spijt gehad. Mooie ambiance, de porties waren erg royaal en de service was super.
    Echt een aanrader!

5. Chinees-Indisch Egmond aan den Hoef

Geen pin en geen afhaal? Restaurant verder helemaal leeg... Komt op mij over als een witwassertje.

6. Chinees-Indisch Egmond aan den Hoef

Henriette

De Chinees waar je niet kan afhalen...

Heerlijk Indisch eten! Hele vriendelijke eigenaar ook. Wij reden er toevallig langs na een dagje aan zee en zijn gestopt. Het eten was fantastisch, zelfs ondanks de lange terugreis naar Harderwijk :)

8. Chinees-Indisch Egmond aan den Hoef

Erg net en vriendelijk personeel.
    Eten snel klaar en toch vers.
    Prijs/kwaliteit erg goed!
    Van binnen helemaal opgeknapt en een kaart vol heerlijke dingen. Niet de standaard Chinese kaart, maar origineel en erg lekker. Goed op smaak.
    Vooral de loempia als voorgerecht is een absolute aanrader, evenals de Chinese tomatensoep.

Lekker eten
    Vriendelijk mensen

Erik Boswinkel

Uitstekend eten en prima bediening.

Roos Vlastuin

Tijdens onze vakantie in Egmond hebben wij 4 maal bij Waroeng Balie gegeten. Men kon kiezen uit witte rijst, Nasi Kuning en bamie met verschilende vlees- vis en vegetarische gerechten. Al deze gerechten waren vers en goed van smaak, dus geen algemene smaak en goed gevulde borden. De eigenaar is een vriendelijke man die het zijn gasten zeer naar de zin wilt maken. De waroeng is klein maar netjes.

Eten koud zeer slechte bediening. Ze zien je amper binnen komen, na ruim 20 minuten wordt er eens eentje wakker dat er nieuwe gasten zijn die misschien ook iets willen bestellen. Nee wegblijven daar.

Spare ribs besteld hier maar zelden zo slecht gegeten! De bezorging was op tijd en het eten was warm. Maar wat een slechte kwaliteit vlees niet gaar en vol vet! Schande en zonde van mijn geld! Bah

Dirk

Familie Castricum

Wij zijn hier verschillende malen geweest omdat we in de buurt wonen en telkens hebben we er gezeur... Iets moet een tweede en derde kans krijgen vonden wij. Laatste keer zelfs na een hele middag gezeten te hebben weg gestuurd terwijl we nota bene net de kaart hadden gekregen omdat we wilden bestellen voor het diner. Kinderen waren op Groupon actie bezig maar de volwassenen niet. Heel verhaal aangehoord over Groupon (naar klanten toe not done vind ik... erg slecht. Doe dan niet mee aan Groupon acties!) Er was dus dubbel gereserveerd en een tafeltje vanaf het terras bijzetten om dit probleem op te lossen komt niet bij ze op... Luisteren niet naar onze argumenten en oplossingen. Maar blijven bij herhaling roepen dat we mogen vinden wat we zeggen, terwijl we enkel feiten opsomden. Dit kan echt niet en ik ben enorm beledigd. Kinderen van slag dat ze ineens weg moesten en dat papa en mama boos en verbouwereerd de schoenen aan trokken. Grote afrader dit bedrijf, bah. Nb. het jonge meisje dat de kinderen entertaint doet het prima, maar de eigenaresse heeft totaal geen zakelijk inzicht als je het mij vraagt. Hier komen wij nooit meer, jammer voor de kinderen maar dit is onacceptabel. Ook het hier geplande verjaardagsfeestje van onze dochter is geannuleerd tot mijn spijt.

Sven Hoogenboom

Jos van der Heijden

Lekker gegeten in net geopend restaurant.
    Goede huiswijn.
    Zeer betaalbare prijs.
    Sfeer moet nog groeien.

Erg lekker gegeten en een hele goede sfeer. Creighton's staat vanaf vandaag in onze top 10

19. Chinees-Indisch Egmond aan den Hoef

Zeer nette en vlotte bediening. Je word er altijd hartelijk ontvangen en het eten is zeer goed . Jullie krijgen van mij een 9 over het algemeen.

groetjes de touringcar chauffeur....

20. Chinees-Indisch Egmond aan den Hoef

AT Munster

Weer heerlijk gegeten wij komen hier regelmatig altijd naar volle tevredenheid

21. Chinees-Indisch Egmond aan den Hoef

Familie Koelink

Het eten is altijd heerlijk in dit restaurant, of je er nu gaat eten of afhaalt, altijd prima in orde en vooral lekker.
    Bijzonder aardige en beleefde mensen en ook zeker een goede prijs/ kwaliteit verhouding.
    Een aanrader.

Frans Hoekman

Vertaal van English naar Nederlands

Vandaag (zaterdag) 2 patat en kroketten en frikandel gehaald. De 2x patat waren lekker maar de kroketten waren koud van binnen en de frikandel was lauw. Zonde dat dat niet beter kan.

(Plek 505)

Vdbroek

Fantastisch gegeten. Proeverij vooraf. Heerlijk. Zalm met asperges. Perfect gegaard, groente mooi vers en knapperig. Alles is zeer verfijnd. Leuke bediening. Het was voor een vrijdag rustig. Het Ruyterhuis in Bakkum snoept misschien wat klanten af maar deze keuken ia absoluut beter! Aanrader!

Trudie Duineveld

Vandaag hebben wij met 9 personen heerlijk "aangezeten" voor een high tea ...het was echt zalig! Het zag er mooi en verzorgt uit en het smaakte goed. We werden vriendelijk ontvangen,het is gezellig zitten en de kachel stond lekker op warm. Ik ga er zeker nog eens heen...en ik kan het anderen ook aanraden.

25. Chinees-Indisch Egmond aan den Hoef

Heerlijk gegeten. Ongedwongen sfeer. Aardige mensen met een goed gevoel voor sevice. Al met al een fijn avondje uit

henk en Wilma Verhoef

Wij hadden van goede kennissen een lekker weg kaartje gekregen voor een high tea. omdat wij ook erg veel zin in een strandwandeling hadden . Was onze keuze op dit restaurant gevallen.
    Wij kunnen niet anders zeggen dat wij van ieder hapje hebben genoten! Alles was zo met zorg gemaakt.
    Ook de thee was erg lekker maar ook leuk al die speciale smaakjes.
    we hebben van alles genoten en op gemaakt . Maar we zaten daarna echt wel heel vol hoor. Avond eten was niet meer nodig
    als de bollen in het voorjaar bloeien gaan we zeker nog een keer lekker high tea en! Tot dan ! Jullie doen het super!!

Priscilla

Ton en Gert

Inmiddels een paar keer voor een korte stop hier te gast geweest. Leuk volk, lekkere Egmondse tripple, lunch goed verzorgd en de bediening is uitermate prettig. Kortom een prettige stopplaats om te lunchen!!

29. Chinees-Indisch Egmond aan den Hoef

A H VAN DALEN

Heerlijk eten, alles vers, zeer vriendelijke mensen, uiterst betaalbaar.

Probeer eens de gewokte garnalen, wooow!

Yvonne Plaggenborg-Groen

We hebben boven verwachting heerlijk gegeten. Voor de prijs was het helemaal top. En een heerlijk wijntje er bij gedronken. Het was echt helemaal geweldig.