wo lunch 12:00 - 17:00 diner vanaf 17:00

do lunch 12:00 - 17:00 diner vanaf 17:00
vr lunch 12:00 - 17:00 diner vanaf 17:00
za lunch 10:00 - 17:00 diner vanaf 17:00
zo lunch 10:00 - 17:00 diner vanaf 17:00

1. Eten koud zeer slechte bediening. Ze zien je amper binnen komen, na ruim 20 minuten wordt er eens eentje wakker dat er nieuwe gasten zijn die misschien ook iets willen bestellen. Nee wegblijven daar.

2. Familie Castricum

Wij zijn hier verschillende malen geweest omdat we in de buurt wonen en telkens hebben we er gezeur... Iets moet een tweede en derde kans krijgen vonden wij. Laatste keer zelfs na een hele middag gezeten te hebben weg gestuurd terwijl we nota bene net de kaart hadden gekregen omdat we wilden bestellen voor het diner. Kinderen waren op Groupon actie bezig maar de volwassenen niet. Heel verhaal aangehoord over Groupon (naar klanten toe not done vind ik... erg slecht. Doe dan niet mee aan Groupon acties!) Er was dus dubbel gereserveerd en een tafeltje vanaf het terras bijzetten om dit probleem op te lossen komt niet bij ze op... Luisteren niet naar onze argumenten en oplossingen. Maar blijven bij herhaling roepen dat we mogen vinden wat we zeggen, terwijl we enkel feiten opsomden. Dit kan echt niet en ik ben enorm beledigd. Kinderen van slag dat ze ineens weg moesten en dat papa en mama boos en verbouwereerd de schoenen aan trokken. Grote afrader dit bedrijf, bah. Nb. het jonge meisje dat de kinderen entertaint doet het prima, maar de eigenaresse heeft totaal geen zakelijk inzicht als je het mij vraagt. Hier komen wij nooit meer, jammer voor de kinderen maar dit is onacceptabel. Ook het hier geplande verjaardagsfeestje van onze dochter is geannuleerd tot mijn spijt.

3. Frans Hoekman

Vandaag (zaterdag) 2 patat en kroketten en frikandel gehaald. De 2x patat waren lekker maar de kroketten waren koud van binnen en de frikandel was lauw. Zonde dat dat niet beter kan.

(Plek 505)