Op dit adres zit nu: Jantje's Steaks & Pizza

Bij ons restaurant is een zeer ruime verharde parkeerplaats voor 90 auto's dus er is altijd voldoende plaats.

• Biologisch

7. Betalen Master Card Visa pin

1199556691 60
1455119397 82

1. Jacqeuline

26 december met de familie heerlijk gegeten, enorm veel keuze, alles in de kerstsfeer, aardig en snel personeel, echt een aanrader, wij komen zeker snel weer terug

2. Onlangs gegeten met een gezelschap, het viel ons wat tegen. Koude gedeelte was wel goed, het warme (vlees) gedeelte was wat aangebrand en koud, pannetjes en bakken patat en aardappels vaak leeg, weinig warme en verse groente, sausbakken waren aangekoekt, tip: vervang dit een aantal keren iets vaker, ziet er dan wat netter uit. Het toetjes gedeelte was veel diepvries gebak. Qua prijsverhouding en kwaliteit was het niet goed. Een matig restaurant vonden wij.
    Sfeer was overigens wel goed.

5,9
  3. irene de jong

Wij hebben hier een erg leuke avond gehad. Veel gevarieerd eten. Vele vis soorten. Oa hollandse garnalen, vele vlees soorten. Groot salade buffet, allerlei toetjes en taart, fruit en ijs. Als iets op was. En je vroeg ernaar werd er gelijk bijgevuld. We waren met een groepje en voor ieders smaak was er genoeg. Er waren ook 2 kinderen bij en die werden ook vermaakt door een vriendelijk meisje. Ik snap de negatieve recensies niet. Het is geen 3 sterren restaurant maar een super leuk buffet restaurant met lekker eten en waar iedereen zijn best deed om het ons naar de zin te maken en we gaan zeker terug.

4. Piet de Zwart

Wij waren hier met vrienden en onze kleinzoon alles was prima geregeld een zeer gevarieerd en goed buffet en waar iedereen van ons groepje zich meer dan genoeg aan vol heeft kunnen eten met andere woorden voor iedereen wat wils en is niemand iets te kort gekomen.
    Om onze kleinzoon hoefde we ons ook niet druk te maken voor hem waren er ook volop lekkere dingen te eten en liep er een meisje rond die speciaal voor de animatie van de kinderen zorgde dus hij vermaakte zich prima en konden wij lekker ontspannen van al het lekkere eten genieten zonder ons zorgen om hem te maken.
    Al het personeel wat er rond liep was uitermate vriendelijk en deden allemaal hun best om het iedereen naar zijn zin te maken.
    Wij komen hier zeker nog een keer eten.

5. Martijn

6. Dit doen we niet meer. Matig eten voor een zeer hoge prijs. Geen beleving en hospitaliteit.
    Sorry maar deze plek heeft jaren stil gestaan in alle facetten.

2,4
  7. 2E kerstdag hier heerlijk gegeten. Heel divers en alles was heerlijk kwa smaak. Goed en snel personeel. En een gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!

8. 1ste kerstdag gegeten, zeer teleurstellend. Een buffet restaurant wat niet met de tijd is meegegaan. In de 2,5 uur dat we er gezeten hebben werd saladebar niet bijgevuld, zat alleen nog slasaus in de bakken. Warm eten was verpietert, zag er ook niet erg aantrekkelijk uit en was gedeeltelijk uitgedroogd. Visafdeling was wel oké. Dessertbuffet was simpel, in stukjes gesneden fabriekstaarten, soesjes en ijs, weinig smaakvol. Al met al slechte prijs/kwaliteit verhouding. Vergelijkbaar restaurant zoals bijvoorbeeld in Kleindijk heeft het beter voor elkaar.

4,5
  9. Anton de Bruijn

Voor mensen die normaal een ontbijt geserveerd krijgen met champagne en kaviaar op hun kamer is dit niet geschikt. Voor mensen die normaal eten gewend zijn is dit een verademing. Natuurlijk zijn er altijd personen die iets aan te merken hebben. Het eten is van prima kwaliteit. De bijlagen zijn doorgaans erg uitgebreid. De tafel met zee-banket is goed gevuld en rijkelijk gevarieerd. Wij zijn al jaren vaste klant geweest in de Schaopwas. Het echtpaar beheerst de term "gastvrijheid" tot in de puntjes. Jammer dat zij de zaak verkocht hebben. Ook onder de nieuwe uitbater hebben wij meerdere malen een bezoek gebracht aan het restaurant. Er is een andere kok aangetreden maar de maaltijden zijn nog steeds van dezelfde kwaliteit. En gastheer doet ook zijn uiterste best om een goede gastheer te zijn. De sfeer is iets anders maar de kwaliteit is hetzelfde. Tot zover blijven wij trouw aan de "Schoapwas".

10. J.Noord Roden

Wij zijn vele keren bij u geweest om heerlijk te eten en we komen zeker nog een keer deze maand. Onze schoonzoon is leraar aan de zeevaartschool in Delfzijl en misschien kent u hem wel (Menno Jacobs).
    Verder ben ik dirigente geweest van de vrouwen van nu in Eext en heb zo ook mevr. Rossing leren kennen.
    Wij komen binnenkort nog eens bij u!
    Tot dan,
    Hans en Henny Noord, Roden

11. Fam. PEKELSMA

Prettige omgeving en uitstekend gevarieerd eten.

12. We hebben heerlijk gegeten met vrienden van ons.
    Het buffet was zeer uitgebreid, met vele vlees en vissoorten.
    Erg smaakvol en vers.
    We kunnen dit zeker aanbevelen.

13. Nu weer genoten van de sfeer en het eten, elders ook gegeten. Maar toch weer naar onze oude stek. Bedankt voor de gezellige avond. Fam: Lapré

14. Na al die jaren daar gegeten te hebben blijft de service en eten voortreffelijk.
    Fam: Lapre

15. Koude gerechten redelijk. Kun je ook niet veel fout aan doen. Alhoewel de haringen absluut niet vers meer waren. Slibtong komt uit de frituur. Er zit geen vis meer aan. Alles wordt ver van te voren voorbereid en warm gehouden, anders kun je de hordes mensen niet aan.

Voor €30, per persoon kun je beter met z'n tweeën elders gaan eten. Wanneer men meer aandacht zou besteden aan minder warme gerechten zou vast alles beter van smaak zijn.

16. In een woord: Waardeloos! Bijzonder prijzig voor opgewarmde hap. Weinig keus, vlees is taai omdat het al een tijdje in bakken ligt, bijgerechten zijn lauw, er wordt maar sporadisch bijgevuld Kortom: voor deze prijs zijn er veel en betere keuzes!
    Niet doen!

3,9
  17. Heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Veel keuze en smaakvol eten.

18. Heb er gisteren 15 oktober gegeten... Het was geweldig... Goede sfeer, vriendelijk personeel... Een top buffet... Voor iedereen was er wel wat...

19. Met de hele familie heerlijk gegeten dd 19-09-2015. Alles was tip top in orde, veel keus bij de verschillende buffetten. Biefstukjes vonden onze heren wel heel erg lekker. Echt heerlijk gegeten.
    Het restaurant was volgeboekt op deze avond maar we hadden absoluut geen hinder van elkaar bij het buffet. Gezellige sfeer en een pluim voor de vriendelijke attente bediening!!

21. Anne-Marie Kleisman

Zaterdag 1 november hebben we met 6 personen genoten van een geweldig koud en warm buffet. Wat een keuze en wat smaakte alles heerlijk. Bediening was uitstekend. Absoluut een aanrader.

22. Afgelopen zondag 28 september heerlijk gegeten bij de Buffetrestaurant de Schaopwas . Gezellig en sfeervol en super vriendelijke en vlotte bediening met topservice. Wij hebben genoten van de grote variatie in gerechten zowel het koude als het warme buffet biedt ruime keus. Aangenaam verrast door het thema; zelfs krokodillensoep en kangoeroebiefstuk gegeten. Mooie presentatie van de gerechten op het buffet ook en alles vers en lekker ! Afgesloten met een zelf samengesteld granddessert van het uitgebreide nagerechtenbuffet en daarna voldaan naar huis. Wij hadden een superavond, echt een aanrader !

23. Afgelopen zaterdag 27 september hebben we gegeten bij Buffetrestaurant De Schaopwas. Het was voor ons de eerste keer dat we hier kwamen en we werden al direct gastvrij ontvangen bij binnenkomst. Het buffet bestond uit een groot aantal koude en warme gerechten. Deze gerechten waren aangevuld met een aantal themagerechten uit Australië waaronder de krokodillensoep en een kangoeroebiefstuk, erg lekker! Doordat er kleine porties op het buffet stonden, had je voortdurend vers eten! De bediening was erg vlot, vriendelijk en maakte op zijn tijd even een praatje! We komen zeker nog een keer terug!

24. Prijs kwaliteit voor 28 euro niet voldoende. Koud buffet was redelijk, warm buffet zag er onsmakelijk uit en was ook niet smakelijk.

25. Harm Vdveen

Een zeer slechte ervaring op zaterdag 27-09-2014

In het begin was de bediening goed hoor, maar naar de tijd verstreek lieten ze ons links liggen, geen opruiming van het bestek en borden. Ze vroegen zelfs niet of we nog wat wilden drinken.

Nee, wij komen er nooit weer. Super slechte prijs / kwaliteit verhouding.

2,8
  26. "Wat een gezellige sfeer" is het eerste dat je denkt bij binnenkomst ! Gastvrije ontvangst en goede service. Wij hebben genoten van het uitgebreide buffet met een zeer gevarieerde keus aan heerlijke koude en warme gerechten.Voor elk wat wils! Alles werd mooi en netjes gepresenteerd en voortdurend vers aangevuld. En als afsluiting natuurlijk een al even heerlijk het dessert buffet.... Wat een leuk idee ook om naast het vaste aanbod met wisselende thema's te werken. Het is een eindje rijden maar wij komen zeker terug !!!

27. Het koude buffet is prima voor elkaar. Het warme buffet is het tegenovergestelde. Ik had onder andere gebakken sliptong. Het leek net of dit uit de frituur kwam, zolang lag het dus blijkbaar al op het buffet. Ook de andere warme gerechten waren niet echt lekker. De bediening was wel in orde.

Voor 28 euro kun je beter ergens anders gaan eten. Dit is het geld gewoon niet waard.

3,2
  28. B.Verhoef

Een gezellig buffetrestaurant. Wij zijn er vaak geweest met of zonder gasten. Het eten is heel goed door de kleine pannetjes, en altijd heerlijk vers. Variatie is er erg weinig, de thema's stellen weinig voor. Daarom niet al te vaak heen gaan, afwisselen met andere restaurants is een goede keuze.

29. Elisabeth

Best oké met kinderen, maar ik ga er niet snel weer heen. De laatste keer was het eten echt niet lekker. Zelfs de kinderen waren aan het klagen dat ze niets lekkers hadden. Droog en veel te zout. Het assortiment raak je ook wel op uit gekeken, elke keer hetzelfde. Veranderd niets aan. Voor een keer met kinderen oké, maar om er vaker terug te komen.....nou nee

6,3
  30. Na 8 jaar weer eens naar de Schoapwas geweest. Daar is de tijd echt stil blijven staan. Werkelijk niets is aangepast aan de veranderingen van de tijd. Koude buffet was voorzien van ruime keuze en smakelijk. Zo ook het toetjes buffet. Dit geldt niet voor het warme buffet. Vlees was aan de droge kant en niet echt lekker (over smaak valt te twisten natuurlijk). Ik hoop dat er enige verandering komt anders wordt het een echt senioren restaurant en dat zou jammer zijn!

5,7
  31. b.wezeman

In een woord heeeeerlijk gegeten. Zoveel keus, en alles lekker vers.
    Vooral de tapas vielen bij mij in de smaak.
    Mijn man heeft genoten van het ambachtelijk ijs.
    We komen zeker nog eens terug, misschien al wel met kerst.

32. Johanneke Ploeger

Een top restaurant met een enorm aanbod in gevarieerd eten. In een fantastische, sfeer en ambiance.
    Genieten voor jong en oud.
    Gastvrij vriendelijk personeel.
    Ze maken van je avond een top avond

33. Tom 195 punten

Inmiddels twee keer bij De Schaopwas gegeten. De royale keuze sprak me weer erg aan. Er waren zelfs slakken en oesters. Iets meer vegetarische keuze bij de hoofdgerechten zou het nog beter maken. De service is prima, en het is allemaal net kleinschalig genoeg voor een prettige sfeer. Een druk buffetrestaurant is niet prettig, maar het ging weer prima. Ik verheug me al op de derde keer.

34. In dit restaurant al een aantal malen gegeten, zowel met ons beiden als ook met familie. Altijd weer goed toeven hier.
    Sfeer is goed, eten is heerlijk en de service is uitstekend.
    Fijn, dat je zelf kunt kiezen wat je wilt eten, dus waar je zin in hebt. Ook voor de kids een aanrader. Met andere woorden, een echte aanrader voor mensen (van jong tot oud) die een hapje willen eten in een gezellig en sfeervol buffetrestaurant.

Ben en Jolanda Bos

35. Even lekker met vriendinnen uit eten geweest. In een gezellige sfeer heerlijk gegeten. Mag altijd graag naar de Schaopswas gaan omdat alles perfect is verzorgd. Na al die jaren steeds constante kwaliteit, complimenten!

36. JP 90 punten

Nog een aanvulling op mijn recensie van 27 februari.
    Vanavond weer gegeten in de Schoapwas.
    Wederom prima verzorgd. Erg gastvrij, vooral door het echtpaar Rossing.
    Jarigen worden enorm verwend door leuke verrassingen.
    Wat vooral erg goed is, is de aandacht voor kinderen.
    Ze hebben een speciaal kinderhoekje ingericht, waar iemand is ingehuurd om de kinderen bezig te houden. Prima concept.
    Mijn kindjes werden leuk geschminkt en waren erg trots op het resultaat. Toen we vertrokken, kregen onze kinderen nog een leuk cadeautje mee naar huis. De cadeautjes van voorgaande keren, zijn bij ons thuis altijd nog aanwezig. Prachtig idee en oog voor de kinderen is heel wat waard!

37. Prima buffetrestaurant dat zich onderscheid door de diversiteit in de aangeboden gerechten, zoals kikkerbilletjes..

Aanrader voor groepen, voor culinaire hoogstandjes moet je wel elders zijn.

38. leo 88 punten

Sfeervol en gastvrij restaurant, goed assortiment, goed bijgevuld en geen lege schalen. Kwalitatief iets teveel kant en klaar kookwerk. Ons werd iets te veel gevraagd of er nog drinken bij mocht komen, het eten was iets te zout.

39. Aaron

40. Rene 56 punten

Gister wezen eten met een groep vrienden, we werden aan een grote tafel gezet met goede stoelen, dit vind ik belangrijk in een restaurant. De bediening was vriendelijk en wist de situatie goed in te schatten door af en toe een geintje te maken en op de juiste momenten te vragen of er nog drinken moest komen.

Het eten was goed, daar kun je niets over zeggen, de gerechten waren goed bereid en werden steeds aangevuld zodat je weet dat het er nooit langer dan 5 minuten lag.

Wil je goed eten en een gezellige avond hebben kun je hier prima zijn, wil je echt culinair eten met bijzondere gerechten moet je ergens anders heen gaan. Wij hebben een leuke avond gehad en lekker gegeten voor 35 p.p. En dat was het meer dan waard.

41. In het weekend is het hier heel goed eten. Door de weeks en dan vooral op maandag is het de smaak van 'kliekjes'. Een heel groot en veel te groot verschil. Vr. za. en zondag is het eten voortreffelijk, fijn dat alles zo overdekt staat dat er niet met het eten geknoeid kan worden. Ruime keus en heel gezellige sfeer.

42. Willeke

43. De Schaopwas is echt een heel leuk buffetrestaurant. De sfeer is er gezellig, een leuke ouderwetse boerderij en een gedeelte voor het eten. Al het eten wat je eet dat loop je er ook gelijk weer af;)

De wijn die wij hadden was super! Het was een Spaanse witte wijn en hij was sneller op dan we doorhadden. Ook het eten is er altijd heerlijk. De speciale themagerechten zijn altijd lekker om te proberen en ook een fijne afwisseling.

Natuurlijk vallen ook de kikkerbilletjes in de smaak (het klinkt misschien vies, maar probeer het gewoon eens een keer).

De service is ook prima. De gerechten worden elke keer bijgevuld zodat er genoeg is voor iedereen. Soms worden wel de borden van de tafels wat snel weggehaald, maar dat moet vast allemaal snel afgewassen worden.

Het is ietwat duur..Zeker als je er vaker hebt gegeten en ze hebben telkens hetzelfde. Er wordt niet echt afgewisseld in gerechten (alleen die themadingen dan).

Maar toch een erg lekker restaurant om eens te eten, ook leuk om eens met een groep te doen.

44. Joop 472 punten

Afgelopen week een lopend buffet gehad voor 27 euro pp. Persoonlijk vind ik de hoge prijs niet gerechtvaardigd voor datgene dat wordt aangeboden. Ik wil niet zeggen dat de andere (hoge) beoordelingen niet terecht zijn maar dit is nu eenmaal mijn persoonlijke mening. En over smaak valt niet te twisten. Vond de groentensoep zout en de spareribs heb ik ook wel eens beter gehad. Miste ook de gebakken aardappelen. Wel een prima visbuffet met haring, paling etc. En alles tot tegen het moment van sluiting aan netjes bijgevuld ondanks de op dat moment nog weinig aanwezige gasten. Het geheel ziet er keurig uit en de bediening is ook vriendelijk. Wat ook netjes is is dat je niet met je neus boven de bakken komt omdat dat simpelweg niet kan. Mensen met een behoorlijke lengte zoals ik moeten hierdoor flink bukken. Maar dat heb ik voor een stukje hygiëne graag over!

45. In een woord super eigenlijk moet je hier met een ploeg naar toe gaan want dan wordt het alleen maar gezelliger. Eten is echt top en zo veel als je wilt en zeer goede kwaliteit.

Hele gezellige sfeer aanrader.

Van ons tot de volgende keer.

46. Jo

47. Ina 119 punten

Als wij ons zelf eens verwennen willen op cullinair gebied dan gaan we naar de Schaopwas. Altijd verrassend wat het thema is.

Bediening is attent en vlot en het eten lekker.

Wij blijven gewoon terugkomen.....

48. Erg lekker gegeten, tuurlijk niet het goedkoopste restaurant, maar de kwaliteit en keuze is prima.

Gezellige entourage, aardige bediening.

Het is hier goed vertoeven.

49. Het buffet is geweldig, smaakvol en veel keus.

Ik ken genoeg leuke eettentjes waar de prijs lager van ligt, maar dan heb je niet zo'n heerlijk buffet.

Als het buffet goedkoper was, dan ging ik er veel vaker heen.

Ambiance is ook erg leuk.

50. Wij komen hier al vanaf de opening, nu 15 jaar. Het is en blijft een supergoed restaurant met een vriendelijke gastvrouw en gastheer. Gewoon lekker om een avondje rustig uit eten te gaan en te genieten van allerlei verschillende gerechtjes. Een aanrader!

51. Jammer dat je zo lang moet wachten voordat de kleine pannetjes weer bijgevuld worden.

Als je de vriendelijke bediening dan aanspraakt hierop komt de opmerking vd kok dat er een bordje staat met...om de versheid te garanderen, wordt het steeds weer aangevuld. Waardeloos argument want je weet van tevoren dat er zoveel mensen komen. Er waren best veel grote groepen waaronder die van ons dus erg teleurstellend dat daar door het restaurant niet op ingespeeld wordt. Ook waren er maar twee koks aanwezig om al de mensen van warm eten te voorzien. Een kok deed de koude afd.

52. heerlijk gegeten, vlotte bediening, perfect

53. Esther de Glas

Echt super,goed eten leuke sfeer en zeer betaalbaar,echt een aanrader!

54. Heerlijk, pakken wat je wil! eten is goed, varierent en warm! De bediening is ook goed en er hangt een gezellige sfeer! Ga er zeker vaker heen!

55. Wij gaan zo nu en dan uit eten, maar wij hadden iets anders verwacht.
    Marc

3,4
  56. super gegeten, leuke avond gehad.
    bediening is vriendelijk. gemoedelijke sfeer

57. Eten smaakt er heerlijk. O.a. goede zalm!
    Zeker de moeite waard.