Nieuwste foto's in Eesergroen

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Eesergroen

1. Syrin Wortelboer's profielfoto
    Syrin Wortelboer heeft een recensie geschreven voor Lucy's Inn

Syrin Wortelboer

Gisteren voor de derde keer hier geweest, maar voor het eerst een high tea buffet gedaan (elke zaterdag en zondag). Ik kan niet anders zeggen dan dat het overheerlijk is. De gastheer is super vriendelijk, de sfeer en aankleding in het restaurant zijn helemaal Engels. Het eten is ècht heerlijk. Vooral zo’n buffet: zoveel keus, het wordt de hele tijd aangevuld (om 16.30u nog, terwijl ze om 17u sluiten). Ik kan niet anders zeggen dan: proberen! De reviews uit 2019 zijn echt niet meer van toepassing. De wc’s zijn vernieuwd, er zijn nieuwe tafels, er komen nog nieuwe stoelen. De gastheer vertelde dat ze in kleine stapjes de boel aanpakken. De servetten zijn ook erg fijn. Niet te vergeten: ze zijn nu nog bezig met een prachtige muurschildering. Het wordt steeds mooier (en eigenlijk ís het al heel mooi)!

2. J Buist's profielfoto
    J Buist heeft een recensie geschreven voor Lucy's Inn

Het eten en de bediening was super goed. Wij werden super gastvrij ontvangen. Het is er ook super gezellig

3. Laetitia's profielfoto
    Laetitia heeft een recensie geschreven voor Lucy's Inn

De sfeer tijdens een high tea buffet is heel gezellig.
    De gast heer of gast vrouw komt regelmatig langs om te vragen of het lekker is.
    Zeker een goede aanrader voor een gezellige zondagmiddag.

4. Fredje Dee's profielfoto
    Fredje Dee heeft gereageerd op een recensie van Lucy's Inn

Grotendeels eens met Gege. Ze weet het krachtig te verwoorden en er zit geen woord Spaans bij. Hoop dat Sander en Lucy er iets mee kunnen doen, want ik gun ze een mooier etablissement met hun inzet.

5. Gege's profielfoto
    Gege heeft een recensie geschreven voor Lucy's Inn

De kaart was prima, de gerechten ietwat flauw.
    De prijs is veel te hoog voor deze ambiance.
    Het restaurant is zeer gedateerd en verwaarloosd, evenals de de tuin en het terras. De toiletten zeer verouderd, geen aanrader om gebruik van te maken. Vochtplekken in plafondplaten en spinnenwebben aan de lampen. Er zal geïnvesteerd moeten worden in een rigoureuze verbouwing. De eigenaar was wel een bijzonder aardige man.

6. Josje's profielfoto
    Josje heeft een recensie geschreven voor Lucy's Inn

We hebben hier een high tea besteld wat prijs /kwaliteit echt niet met elkaar overeen komt en dit alles in een armoedige en slordige aankleding van het bedrijf. Zeker geen aanrader. Weinig attentie van de uitbater en lauwe thee na 10 minuten.

2,6
  7. Kitty's profielfoto
    Kitty heeft een recensie geschreven voor Lucy's Inn

Zeer bijzondere sfeer en fantastische menukaart en gerechten. Weet wel dat het bijzonder lang duurt eer het eten geserveerd wordt maar dan heb je wel wat!

8. Eding's profielfoto
    Eding heeft een recensie geschreven voor Lucy's Inn

Het blijft toch de beste adres voor een High Tea. Goede gastheer Sander. Fijne kwaliteit van eten.

9. Dirk's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  11. Quentin Beglinger's profielfoto
    Quentin Beglinger heeft een recensie geschreven voor Lucy's Inn

Lekker gegeten met 4 personen bij de Evening Tea buffet. Heerlijke hapjes en kleine gerechten. Zeker een aanrader.

12. hans sprakel 's profielfoto
    hans sprakel heeft een recensie geschreven voor Lucy's Inn

Vanaf november is het bij Lucy al kerst en dat is even wennen. Tot de kerst is er in Eesergroen een echte kerstsfeer en je kunt het als een vorst beleven. De Evening diner is een driegangendiner. Het is een proeven van echt Engelse pubgerechten. Voor verfijning moet je misschien in een andere keuken zijn, maar zeg eens eerlijk de Engelse keuken gaat daar ook niet prat op. Maar let nu op. Als amuse kregen we de Stiltonkaas. In het voorgerecht kozen we voor Game Paté en Prawn Cocktail. De skone met verse wildpate met cranberrysaus en mini-mini-appels kan ik gerust aanbevelen. Dat geldt eveneens voor het hoofdgerecht. Mijn partner koos het bekende fish and chips en zelf kon ik genieten van schorseneren, wortels, gebakken aardappelen, een oliebol zonder vulling, een gehaktballetjes en grote repen kalkoen. Zoals gezegd, niet verfijnd, maar wel lekker. En dat laatste onder de noemer Turkey Christmas Diner. Van mij mag de kerstmis wel eerder beginnen. Bij Lucy's Inn is een goede voorzet gegeven. Als toetje heb ik nog gekozen voor het favoriete dessert van de serveerster. Zij heeft smaak, dat is zeker, maar het is ook een zware Engelse taste.

13. willy's profielfoto
    willy heeft een recensie geschreven voor Lucy's Inn

met 10 personen gegeten, een lekker jagersmenu met voortreffelijke wijnen , vlotte bediening en lekker gegeten.

14. Toos's profielfoto
    Toos heeft een recensie geschreven voor Lucy's Inn

Erg gedateerd, veel betaald voor een erg kleine kamer.
    Er is daar veel werk aan de winkel, ziet er uitgeleefd uit.
    Het eten was prima, al mag het restaurant ook grondig worden aangepakt en ook de ontbijtruimte erg saai en niet meer van deze tijd.

15. Spoor's profielfoto
    Spoor heeft een recensie geschreven voor Lucy's Inn

Spoor

Inmiddels reeds drie keer hier geweest voor het high-tea buffet en eenmaal een high-tea besteld voor thuis, bij een verjaardag.

Alle keren dat wij hier zijn geweest hebben wij ons hier goed vermaakt en hebben we heerlijk gegeten. Bij het buffet is alles in overvloed aanwezig. Alles smaakt vers en ziet er verzorgd uit.

Het restaurant ziet er netjes en uitnodigend uit.

Al met al zijn we hier al regelmatig geweest en de volgende reservering staat alweer voor 8 juli!

Werkelijk een aanrader!

16. ellen's profielfoto
    ellen heeft een recensie geschreven voor Lucy's Inn

Een bijzondere ervaring om een hightea te ervaren in Eesergroen.

We moesten lang wachten tot iemand in de gaten had dat wij er waren. We hebben buiten gezeten waar het er erg verwaarloosd uitzag. De portie's waren klein en we moesten clotted cream ( wat toch echt bij een Engels tea hoort ) extra bestellen tegen bijbetaling.

3,6
  17. Dick's profielfoto
    Dick heeft een recensie geschreven voor Herberg De Aanhouder Wint

verrassende ervaring.
    beperkte kaart, maar creatief uitgevoerd. Aanrader!!