Veertien in Eersel

1319424427 84
1345620528 81
1419842812 91
1424208829 91

1. Gegeten met 21 leden van de buurtvereniging, en het was kortom geweldig. Goede sfeer, vlotte bediening, prijs/kwaliteit in balans, gewoon een aanrader. Hier hebben ze goed keukenpersoneel en prima mensen in de bediening. Alle leden waren enthousiast.

2. Wij hebben afgelopen avond hier met het bestuur van een vereniging gegeten en het was gewoon top.
    Heerlijke gerechten, leuke vlotte bediening en betaalbaar.
    Echt een aanrader, zowel privé als zakelijk.
    Hier kun je nog voor een zeer redelijke prijs, echt genieten van gerechten die met passie bereid en geserveerd worden.
    En zo behoort het ook kortom te zijn.
    Hier kunt u echt rustig aanleggen en genieten van wat ze hier allemaal voor u doen. Chapeau!

3. Hier kun je echt lekker eten voor een betaalbare prijs.
    Altijd goed. Vriendelijke bediening en ook vlot.
    Ze kunnen hier ook goed grotere groepen aan.
    Echt een zeer vertrouwd adres waar je prima kunt toeven en heerlijk kunt eten

4. Maarten Leurs

5. Phil corstiaans

Supergoed en gezellig. Snelle bediening. Aanrader.

6. Dinsdagavond voor 1e keer hier wezen eten met 3 personen. Was niet heel druk.

Belangrijkste: Eten is goed en voldoende. Nette, aardige bediening. Sfeer/inrichting vonden we wat minder. Vooral de harde houten stoelen kregen de handen niet op elkaar.

Kunnen nog wel eens terugkomen, maar dan nemen we een kussentje mee.

7. Al meerdere keren gegeten en altijd naar tevredenheid. Gisteren met vriendinnen geweest en nu was het helemaal toppie; de pasta funghi gehad met extra toevoeging de carpaccio, in een woord: voortreffelijk. Ook het voor- en nagerecht was ontzettend lekker, ga zeker nog 'n keer terug voor dit gerecht!

8. Ben

9. Sophie Paridaans

10. Heerlijk gegeten samen met mijn vriendin! Ik had gekozen als voorgerecht tomatensoep, mijn hoofgerecht was scampi's in een heerlijk sausje met lekkere groenten en mijn nagerecht was (een echte aanrader) de trio van chocolade. Het was een zeer geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar!

11. Souza van Limpt

12. Vanavond vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Onze negatieve ervaringen besproken en er gaat aan gewerkt worden. Wij zitten komende zomer gewoon weer lekker op het terras bij Veertien!

13. Ik kom hier graag als ik in de buurt van Eersel ben. Je wordt hier altijd goed ontvangen, en er is echt aandacht voor de mensen. Samen met mijn vrouw heb ik hier gegeten, ondanks het druk was in de toko ging het verrassend snel. Goede prijs kwaliteit verhouding. Wij hadden een drie gangen menu gehad, en waren maar €60,00 kwijt . Echt top hier, ik kom hier zeker weer snel terug.

14. Jan en Ria Tiems

Onverwachts, na de crematie van onze nicht, moeder en oma en die bij een ongeluk met haar fiets onder een vuilnisauto in Eindhoven omkwam,zijn we onaangekondigd met de familie bij Veertien binnengekomen om samen te eten en deze verdrietige dag af te sluiten.
    We werden hartelijk ontvangen, kregen een rustige tafel in het achtergedeelte. Met Franse familieleden die redelijk verfijnd van smaak zijn, hebben we kwalitatief meer dan goed gegeten met een bediening die de sfeer prima aanvoelden.
    Onze welgemeende complimenten!

15. Wederom gegeten bij mijn favoriete restaurant Veertien op de Eerselse markt. Deze keer een diner voor 7 personen. Als het aan mij ligt gaan we er volgende keer weer naar toe.
    Ik had gekozen voor de carpaccio, heerlijk, maar bedekt met lekkere salade waardoor je het vlees bijna niet meer proefde.
    Hierna koos ik voor de vegetarische wrap waar ik niks op aan te merken had, zie foto. Een tafelgenoot van mij was echter niet tevreden want hij had gekozen voor de biefstuk en vond dat er veel te weinig groente bij zat. Jammer, gelukkig had hij ook voor de carpaccio gekozen waardoor hij toch wel aan zijn portie groente kwam voor die dag.
    De sfeer in het restaurant is prima, ook bij drukte. De service zeker ook. De rekening was acceptabel.

16. Weer een zeer goede ervaring in mijn favoriete restaurant VEERTIEN in Eersel. Ik geef nooit 4 tienen maar deze keer kan ik het niet laten. We kwamen er per ongeluk terecht om het tennisseizoen af te sluiten, bij mooi weer waren we aan de overkant gaan zitten vanwege de stand van de zon.
    In Veertien binnen gezeten voor koffie met gebak en aansluitend een lunch.
    Koffie met heerlijk warm appelgebak, voor de liefhebbers met slagroom, prima verzorgd.
    Tijdens de lunch kwamen er diverse broodjes op tafel en salades, iedereen was zeer tevreden, maar dan ook iedereen. Het maakte niet uit terwijl we allemaal iets verschillends besteld hadden! Zelf had ik deze keer gekozen voor een broodje Pikant, nog nooit gehad, het smaakte verrukkelijk, niet te pittig en toch met chili. Blij dat ik dit geprobeerd had want meestal ga ik voor hetzelfde, de brie met noten of de geitenkaas.
    Mijn complimenten voor de bediening door jonge mensen. Ondanks het grote (13 personen) gezelschap kreeg iedereen wat hij/zij besteld had en zo ongeveer allemaal tegelijk. Prima gedaan.
    Zoals jullie weten is de sfeer en ambiance in dit restaurant goed, en 16 euro voor drie consumpties, inclusief een wijntje, en een prima lunch vind ik zeer redelijk.

17. Regelmatig bij nummer Veertien gegeten. Het personeel is erg vriendelijk. Het eten is ook erg lekker. Wat voor mij als vegetarier een groot pluspunt is bij Veertien is dat er veel vegetarische gerechten zijn om uit te kiezen (ik heb ze ondertussen bijna allemaal een keer geproefd en ze smaken stuk voor stuk heerlijk). Erg gezellige en prettige plek om te eten.

18. Met het gezin zojuist gegeten. Zowel voor als hoofd gerechten van uitstekende kwaliteit, alles klopte gewoon. Bediening, eten, sfeer, sanitair, alles uitstekend voor elkaar.

We hebben vroeg gegeten,maar dat was geen enkel probleem. De keuken heeft haar zaakjes dus ook keurig op orde.

Kindermenu is ook prettig.
    Tomatensoep rijk gevuld. Salade goed gecombineerd en ruim voldoende (zou ook als maaltijdsalade op de kaart kunnen). Kipreepjes, runderreepjes, zalm, frites en aardappelkroketjes, nergens iets op aan te merken.

Prijzen vind ik normaal. Dus totaal helemaal tevreden.
    Als ik 1 ding zou mogen verbeteren, dan zou ik de blower op 't toilet vervangen door (papieren) handdoekjes.

Ik kan iedereen aanbevelen een bezoekje te brengen aan veertien.

19. Ooit ijs gegeten met peper? Nee? dan naar dinercafé Veertien op de Eerselse markt.
    Wederom heerlijk gedineerd bij dit restaurant. Mijn tafelgenoot had een maaltijdsalade besteld en heeft hier lekker van zitten genieten. Zelf had ik gekozen voor de roodbaars met tomatenragout, ook fantastisch. De toetjes waren nog beter! Een heerlijke dame-blanche en als je Proeverijen besteld krijg je maar liefst vijf verschillende smakelijke nagerechtjes, waarvan een chocoladebolletje met inhoud. De inhoud wisselt per dag! Toevallig zat er bij mij zeer speciaal ijs in met roze pepertjes. Het was zeer bijzonder, of het lekker is, is natuurlijk een persoonlijke zaak.
    Voor de service geef ik een tien, dit heb ik nog nooit gedaan maar hier wordt je voortreffelijk bediend en al je vragen worden netjes beantwoord. Zodoende weet ik nu wat voor ijs ik gehad heb en toen wij vroegen of het nagerecht een beetje later gebracht kon worden, werd dit meteen genoteerd en ook gedaan.
    De sfeer in het restaurant is prima, een "bruin-achtig café" waarbij de ambiance aangepast is. De stoelen op het verhoogde gedeelte zitten prima, de rest heeft houten stoeltjes. En een hele kleine opmerking, als je op het verhoogde deel zit tegen het hek aan dan kun je zo op de tafeltjes onder je kijken. Dit kan een beetje beschamend zijn. Misschien kunnen ze de tafels een beetje verzetten en bovendien waren de tafeltjes aan de kleine kant.
    De prijs - kwaliteit verhouding blijft prima en dit restaurant blijft zeker een favoriet.

20. Het eten, portie's te klein.
    Service kan sneller en vriendelijker
    Sfeer is niet zo mijn stijl
    Prijs en kwaliteit kan beter.

21. marie-josé en michael

We komen hier regelmatig en het is er altijd gezellig en het eten erg lekker. Vriendelijk personeel dat altijd wel even tijd heeft voor een praatje. Echte aanrader als je van lekker en gezellig uit eten houdt. Met mooi weer is het ook gezellig vertoeven op het terras. Tot gauw!!!

22. Will 11 punten

Wij hadden iets te vieren en via familie in Eersel kwamen we in jullie restaurant terecht. De gezellige sfeer, ontvangst en zeer attent personeel was een zeer goede start.
    Het eten was voortreffelijk, vers en mooi opgediend. De zwarte heilbot was een streling op de tong, evenals het dessert van diverse proeverijen. Met z'n vieren hebben we genoten van een fijne avond. Leuk, jong personeel dat precies weet hoe men je verwennen kan.
    Wij komen zeker nog eens terug.

Will en Henk

23. v. winden

We hebben heerlijk gegeten bij dineecafeveertien.
    Erg mooi pand, leuke bediening en het eten was erg vers.

We willen hier zeker een keer terug komen.

24. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding, gezellige sfeer en vriendelijke bediening.

25. Bas

26. mariekek

27. Het eten was heerlijk, vooral de vegetarische pastaschotel. De prijs/kwaliteit verhouding is bij mij niet bekend omdat ik het etentje cadeau kreeg. De tandenstokers ontbraken.
    De sfeer was goed en het restaurant was mooi in kerstsfeer opgetuigd.

Dit restaurant wordt mijn favoriet!

28. Leuk terras maar slecht eten, niet op smaak en duurde erg lang.

29. Yvonne 663 punten

We hebben hier nu een aantal keren gegeten en we komen zeker nog terug.

De sfeer is prettig, ongedwongen. Het eten smaakt goed en de prijs/ kwaliteit-verhouding is prima.

Kort gezegd, een prima eettentje op de gezellige markt van Eersel.

30. Bas 822 punten

Komen hier regelmatig om even op het gezellige terras te zitten in het mooie dorpscentrum van Eersel. Maar ook in de winter is het goed toeven in de mooi aangeklede ruimte. De bediening is altijd vriendelijk en attent, al merken sommigen van het personeel niet altijd op dat je glas leeg is. Ook het eten is altijd dik in orde. Je merkt dat er uitsluitend met verse ingrediënten gewerkt wordt. De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed te noemen.

31. Na een fietstocht door de Kempen van zo'n 50 km zochten we in Eersel een eetgelegenheid. Het was een prachtige dag en de terrassen zaten bijna allemaal vol. Bij Veertien was nog plaats. We bestelden scampi's en roodbaarsfilet. De bediening was vriendelijk en correct. Het eten zag er aantrekkelijk uit en smaakte ook voortreffelijk. Na afloop gebruik gemaakt van het toilet. Zag er prima schoon uit, echter het zeeppompje was leeg.

32. Restaurant 14 was een openbaring voor mij.

Brabants gezellig ingericht, sfeervol, attente bediening.

De garnalensoep was voortreffelijk, evenals de zalm en het nagerecht, een maar, alles was zo veel en zo lekker. Er wordt nergens op beknibbeld, je krijgt hier waar voor je geld.

Van de zomer ga ik op het terras genieten van alles wat 14 biedt.

33. Afgelopen week bij dit restaurant gegeten.

We werden bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en we kregen een leuk tafeltje op het podium toegewezen.

We hebben hier lekker gegeten, je merkt wel dat ze hier met verse producten werken. Wij hadden een visspecialiteit en een saltimbocca, mijn complimenten voor het eten!

Prijs-kwaliteit verhouding is hier erg goed.

Na afloop nog een drankje gedaan onder de warmtelamp op het terras.

34. Even een lekker hapje scoren bij een gezellig eetcafe. Dat was ons idee, want het cafe is prima in orde en daar komen we regelmatig. De bestelling, een pasta a la oglio met garnalen en een lasagne van het huis. De pasta was prima in orde, de lasagne een groot drama: waterig en totaal geen smaak. Na 1 hap heb ik de lasagne ingeleverd en heb ik wat pasta al oglio met garnalen meegegeten. Wat kan er nu mis gaan aan een lasagne, vraag ik me dan af.

Maar het werd volgens het boekje opgelost - lasagne werd niet in rekening gebracht -, dus we hadden de ruimte voor een lekker toetje. We komen hier nog graag voor een gezellig drankje, maar eten moet je hier zeker niet doen.