't Menneke eten en drinken in Eersel

Op de markt in Eersel

t.o. de zaak met parkeerschijf, ook gratis parkeerruimte in de omgeving

di lunch 11:00 - 17:00 diner 12:00 - 21:00

Voor een (snelle zaken) lunch, koud biertje op ons terras en een lekker en betaalbaar diner.

5. Betalen Visa Master Card pin American Express

1287819522 85
1319994987 81
1455131938 84

1. margo subnel

Wat een vriendelijke bediening, en wat een lekker eten!

2. Afgelopen vrijdag gegeten bij restaurant 't Menneke.
    Dit was ons zeer goed bevallen.
    Het was redelijk druk, maar desondanks een hele goede service.
    Zelf had ik biefstuk gegeten, deze was mooi medium/rare gebakken zoals ik had gevraagd.
    Mijn vrouw had sliptong, ook deze was erg lekker. We moesten de vis wel zelf fileren dat was iets minder, maar dit stond wel aangegeven in de kaart, en maken we ook vaker mee.
    Kortom, een aanrader!
    We komen hier zeker eens terug!

3. Heerlijk gegeten! Leuke, vlotte bediening die met je mee denkt. Restaurant is heel gezellig en sfeervol ingericht. Alleen jammer dat de keuken al om 21.00 uur dicht is, waardoor er om 21.30 uur bijna geen gasten meer in het restaurant zijn. Als we weer in de buurt zijn, gaan we hier zeker weer eten maar dan vroeger in de avond.

4. We komen er heel vaak en altijd is het weer net zo gemoedelijk en goed. Super personeel, lekker eten en zeker in de zomer lekker zitten op het terras. Dikke pluim voor heel het team!

5. Zoals van de zomer, was het eten weer perfect.

De bediening was goed, de sfeer was perfect, niks om op of aan te merken.

Volgend jaar als we weer naar camping De Paal gaan, staat 't Menneke weer op het programma.

6. Hier kun je nog echt genieten van de sfeer en hun heerlijke gerechten.
    Wij eten hier regelmatig en is altijd goed.
    Echt ze doen het hier erg goed, echt een heel vertrouwd adres.

7. anna 987 punten

Vriendelijke bediening, lekker eten en gezellige plek om te zitten. Ik vind het voor herhaling vatbaar.

8. Johny Versluijs

Fantastisch eten, fijne, goede en spontane service. Gezellige sfeer. Een hand bij de uitgang van de deur. Het was alsof je bij familie of goede vrienden was. Perfect!!

9. Maarten Leurs

10. Heerlijk broodje carpaccio gegeten.

11. Dit is het beste restaurant van Eersel, mooie ligging en een van de mooiste terrassen van Nederland. Sinds er een nieuwe eigenaar in zit, is de klantvriendelijkheid er flink op vooruit gegaan. Personeel is gastvrij en staat altijd voor hun klanten klaar.

12. Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij 't Menneke! Vriendelijke bediening, snelle service en het belangrijkst goed gegeten. We kregen er zelfs wat extra frieten bij, kortom een aanrader!

14. René 2915 punten

Gezellige lokatie aan het marktplein, binnen een moderne inrichting. Hier toevallig gekomen voor een korte lunch met een simpel broodje gezond. Was prima en voldoende qua omvang en beleg. Zeker waard voor een volgend bezoek als ik weer in de buurt ben.

15. Goede ervaringen in het verleden, een paar weken geleden er weer eens heen.
    Vriendelijke ober, maar het eten viel erg tegen. Niet lekker en te weinig in verhouding met de prijs. We bestelden koffie en wafels. Koffie was koud toen de wafels eindelijk kwamen. Ober: ja dat zijn 2 verschillende zaken.
    Alles naar wens? Nee, dat was het niet, maar toen we vertelden waarom werd daar niets mee gedaan.

16. Souza van Limpt

17. Wij komen hier zeer regelmatig ( 1 keer per week ) en het is er altijd gezellig en het eten is er prima. De buurman moet zijn rotzooi eens opruimen. De verbouwing is erg goed gelukt. Mooie kleuren! Goede bediening. De moeite waard.

18. Was er zo'n 5 jaar terug ook een paar keer. Daarom ging ik terug nu. Maar het viel erg tegen. Bediening en zo prima.....
    Maar eten erg simpel en weinig. Vooral de groente.

19. Een super avond gehad; vooraf gemeld dat onze dochter glutenintolerantie had, en er werd heel goed op ingespeeld; er waren veel keuzes mogelijk binnen het menu. Heel fijn dat er zo uitgebreid rekening mee kon worden gehouden.
    De bediening krijgt een tien, net zoals de kwaliteit van het eten; zeer goed, veel zelfgemaakt. Alles was compleet voor een geslaagde avond, we komen er zeker eens terug.

20. Met valentijn gegeten bij het Menneke. Heerlijk 3 gangen keuze menu. Goede bediening en een geweldige ambiance. Knusse huiselijke sfeer. Zeker de moeite om nog een keer terug te gaan.

21. Na aanleiding van de goede reviews besloten om hier te gaan eten in plaats van op ons vakantie park het vennenbos. Hebben ontzettend lekker gegeten (zelden lekkerder). Uiterst vriendelijk personeel. Voor iedereen wat wils. Van vis tot schnitzels. Wij gaan zeker terug!

22. Naar aanleiding van ons personeelsweekend in de omgeving van Eersel, waren wij op zoek naar een leuk restaurant. In eerste instantie even afgeschrikt door de naam en de uitstraling (voor de verbouwing) besloten wij te kiezen voor 't Menneke. En wat bleek dat een top keuze te zijn! Super gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding, zeer ruime keuze. Maar bovenal, alles liep gesmeerd en dat met 14 lastige meiden (en 1 jongen die weinig in te brengen had), a la carte tig verschillende gerechten besteld maar alles kwam in een perfect tempo op tafel. Speciaal willen wij de bediening nog heel hartelijk bedanken, mede dankzij hen hebben wij een fantastische avond gehad. Een echte aanrader dus, ook als je met een grote groep bent!
    Personeel Piccolino en Lia Staring schoenen Den-Bosch.

23. Gegeten met gezin met twee kinderen na de verbouwing. Is erg mooi geworden. Goede gemoedelijke sfeer, genoeg keuze op de kaart. Ondanks dat het die avond druk was een goed tempo in de bediening en keuken.
    Is erg lekker en gezellig, goede prijs/kwaliteitsverhouding! Aanrader!

24. Zeer goede ervaring bij het Menneke in Eersel. Wij werden onverwacht uitgenodigd voor een hapje. Mijn tafelgenoten hadden gekozen voor een hoofdgerecht met vlees en waren beiden zeer tevreden. Zelf had ik voor de vegetarische wrap gekozen. Heerlijk. Een zeer goed gevulde wrap met in elk geval spinazie en geitenkaas, zeer smeuïg. Met een tomatensaus die zo lekker was dat ik denk dat ze die zelf maken.
    Er werden ook nog frites gebracht en bij elk bord was een klein bakje salade. De borden waren gegarneerd met een warm tomaatje, voortreffelijk en een worteltje. Er had misschien iets meer groente bij gemogen, maar we hadden wel voldoende gegeten. Ook zonder voor- en/of nagerecht, daar hadden we geen tijd voor.
    De sfeer was prima, op de Eerselse markt is het altijd gezellig zitten. De service was piccobello en de prijs ook. Dit in tegelstelling tot de vorige keer, toen leek het alsof de prijs omhoog gegaan was en de kwaliteit omlaag. Gelukkig zijn ze nu weer terug op hun oude veel betere niveau.

25. Een wat gedateerd restaurant. De bediening is uiterst vriendelijk. Het eten is eenvoudig, maar goed.

26. J. Ippel

Zijn gisteren voor het eerst hier gaan eten, 4 volwassenen en 1 kind van 5 jaar. Had bij de reservering dit ook opgegeven en we kregen dan ook een mooi rustig plekje in een hoek met bank en kussens. Heerlijk voor onze kleine die gelijk uitgebreid ging liggen! Het eten was heerlijk, goed warm en meer dan genoeg. Voor kinderen een kleurplaat, kleurtjes, boekjes en speeltjes. Al met al een leuke afsluiting van ons weekend.

27. Wezen eten in "Het Menneke" in Eersel, vriendelijke en vlotte bediening, eten was lekker en betaalbaar. Alles was mooi opgemaakt zelfs het dessert. De kinderen kregen nog een verrassing aan het eind. Dit is echt een aanrader als je in de buurt bent.

28. Nu hadden wij al 2 keer in Eersel meer dan heerlijk gedineerd bij keukens die zich op internationaal niveau afficheren.
    Maar onze aandacht werd getrokken door de hoge beoordelingscijfers van Restaurant “Het Menneke” zowel op de Eet.nu site als wel van een concurrerende organisatie.
    Dus spoeden wij ons op Zondagavond opnieuw naar Eersel om daar de keuken van het Menneke te ontdekken.
    Ik heb mij aangeleerd om geen recensie te schrijven als het niet in orde is want waarom zou ik een ondernemer, door mijn zeer persoonlijke ervaring, de put in praten.
    Maar dit was anders. Een uiterst vriendelijke bediening samen met een vlotte service en aangenaam gezelschap maakten dat wij ons kostelijk hebben vermaakt.
    Aan het eten mankeerde helemaal niets. Wij konden, behalve van de kaart, ook nog kiezen voor hertenbiefstuk of een mooie stukje dorade.
    Allemaal mooi gegarneerd, keurig netjes geserveerd met een lekkere saus naar keuze en begeleid door een lekkere Spaanse wijn.
    Voor het decor kan echt geen hoog cijfer geven maar erger nog hoe vergelijk ik deze goed verzorgde Hollandse keuken met de internationale keuken of de versmelting van de Wereldgastronomie die wij gemakshalve maar even “fusion keuken” zullen noemen. Dat gaat eigenlijk niet!
    Het is dus een zeer persoonlijke keuze en beoordeling geworden, maar als u heel lekker recht op en neer wilt genieten van de Hollandse Keuken moet u aan “Het Menneke” beslist niet voorbij gaan.

29. Afgelopen week bij 't Menneke op de markt in Eersel gegeten. Tafeltje op het terras, vlotte en vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. En, niet onbelangrijk; betaalbaar.
    De salade met ossenhaaspuntjes is een aanrader!

30. familie meijwaard

Met mijn 3 zussen en hun echtgenoten waren wij een dagje naar de Floriade geweest, wij wonen ver uit elkaar en nadien gaan we altijd uit eten om eens lekker gezellig bij te kletsen.
    We zochten een plaats op die aan onze route lag en kwamen bij Eersel uit en wel bij t Menneke. Dit was dus een schot in de roos. Goed menu, voor elk wat wils.Heerlijk gegegeten en daarvoor eerst lekker buiten wat gedronken. Dit alles in een zeer gemoedelijke sfeer.
    Wij bevelen dit restaurant iedereen aan!

31. Op tourtocht met mooi weer en het cabriodak open, onderweg naar huis, stuitten we op 't Menneke in Eersel.
    Wat een aangename verrassing. Gezellige sfeer, leuke en vriendelijke bediening met een patron die voortreffelijk de weg weet in horecaland. En daarbij hebben we ook nog voortreffelijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar als we weer eens in het leuke Eersel terecht komen.

32. Het eten is er gewoon superrr lekker!! Echt een aanrader!!

33. Al verscheidene malen in dit restaurant geweest. Zeer prettige sfeer, gastvrij en goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Mijn dochter wil hier altijd naar toe omdat het stoofpotje wat er geserveerd wordt zo enorm lekker is. Zeer zeker een aanrader!!

34. Amy 134 punten

De inrichting van het restaurant is erg zakelijk en totaal niet mijn smaak. Daarom verraste het eten mij heel erg. De salade met ossenhaaspuntjes (vooraf) was erg smakelijk. De ossenhaas was lekker mals. Atlantische tongfilet als hoofdgerecht, simpel maar smakelijk. Toe een chocoladeparade, heerlijk!

35. Het begint al bij de reservering, zeer gastvrij en vriendelijk. Bij binnenkomst, met 3 kinderen, worden we op een grappige manier verwelkomd. Het is mooi ingericht in kerstsfeer zonder dat het te overdadig aandoet. Heerlijk gegeten, een niet te uitgebreide menukaart zodat er hopelijk met verse producten gekookt wordt en gelukkig is dat ook het geval. Lekkere groenten, heerlijke salade en een goed stuk vlees. Het nagerecht zo mooi opgemaakt, het oog wil ook wat!

36. Kris van der Linden

Eten bij 't Menneke is een echte aanrader.
    De eigenaar is enorm gastvrij en is altijd in voor een babbeltje! Prijs/kwaliteit verhouding is goed! Een gezellig sfeertje is tevens ook aanwezig.

37. Bart Bagen

Gisterenavond wezen eten bij 't Menneke. Gezellige sfeer, terrasje buiten gezellig aangekleed met vuurkorf en dekentjes op de stoelen, daar ga je graag naar binnen!
    Binnen een warm onthaal door de eigenaar, en goede service en vriendelijk personeel. EN dan het eten; lekker, goed bereid en 3 soorten warme groenten; waar je bij de meeste alleen rauwkost krijgt. Wij hebben ervan genoten, zijn er al vaker geweest en zullen ook zeker vaker terug komen.

38. Ron 10 punten

Zeer vriendelijk personeel met oog voor de klant. Gegeten met 4 personen. Eten van goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. Hetzelfde geldt voor het dessert. Zaak om nog eens bij terug te komen.

39. Gerard 117 punten

Hadden er gegeten maar viel echt tegen. Ik had een saté menu en mijn vrouw een biefstuk. De saté was echt verpietert en niet te eten. Biefstuk van mijn vrouw was redelijk. Was erg druk, geloof dat er veel familie was waar ze meer tijd en aandacht voor hadden. De eigenaar zag er ook erg vermoeid uit.

40. noud 20 punten

Zoals vele anderen vind ik de prijs en de kwaliteit top.

De eigenaar zorgt hiervoor.

Prima eettentje in de kempen.

41. Bij het Menneke is het altijd goed toeven, lekker eten voor een (h)eerlijke prijs!

Jan is favoriet bij ons!

42. 't Menneke is een geweldig café/Restaurant met een zeer gezellige sfeer, vriendelijk personeel en niet te vergeten een heerlijk menu met voor ieder wat wils.

En wat nog gezegd mag worden is dat 't Menneke het leukste en ook bijna altijd het drukste terras van de Markt van Eersel heeft!

43. Het is altijd goed bij t menneke. Kwalitatief constant. Helaas is de kaart dit ook dus het blijft het dezelfde keuze.. Sfeer niet mijn smaak maar erg gezellig. Verder blijft t menneke een onmisbaar onderdeel van onze markt.

44. Afgelopen zaterdag uit eten geweest bij restaurant 't Menneke ter ere van het 40 jarig huwelijk van onze ouders. We kwamen aan in een sfeervol, gezellig restaurant met heel aardige bediening.

Er werd erg goed rekening gehouden met de glutenvrije dieetwensen van mijn moeder. We hebben heerlijk gegeten (voldoende keus op het menu) met genoeg tijd tussen de verschillende gangen, wat zorgde voor een ontspannen sfeer.

Echt een aanrader!

45. Geheel onverwachts namen vrienden uit Eersel ons mee uit eten.

Zelf komen wij uit het Westen van het land.

Wij vinden alleen de locatie waaraan het 't Menneke ligt al heel erg leuk en gezellig. En als je het restaurant binnenkomt is daar ook een hele gezellige sfeer.

Wij hebben er heerlijk gegeten en hopen zeker dat wij er nog vaker zullen komen. De bediening was ook erg goed.

46. Een aantal keren hier gegeten. Steeds was het eten zeer smakelijk en werd keurig opgediend. Het menu is gevarieerd en voor ieder wat wils.

Kwalitatief is het alle keren gewoon goed. Het nodigt uit er wederom te reserveren.

Personeel is zeer vriendelijk en er wordt snel en keurig gewerkt. De eigenaar weet wat gastheerschap is.

47. Het eten was goed. Helaas warme jus d'orange op een snikhete dag. Verder liet de bediening te wensen over. Ongeinteresseerd, en we kregen de indruk onvoldoende te consumeren.

48. Helemaal onbekend in deze omgeving hebben wij aan de hand van de recensies een etentje met onze familie gereserveerd.

Alleen maar chapeau!

Waarom?

1. Omdat het restaurant een reservering van 10 personen accepteerde van klanten die zij nog nooit hadden ontvangen.

2. Het menu uitstekend was en ook de bestellingen van de kaart waren zeer goed.

3. Het personeel zéér vriendelijk en correct was.

4. Wij, met onze familie een geweldige avond hadden, en dat dit restaurant een aanrader is!

49. Ben 5244 punten

Tijdens het uitzetten van een autotoertocht gaan lunchen bij 't Menneke. Vooraf even op Eet.nu ingelezen en wat de recensies schrijven klopt. Gezellige ambiance, vriendelijk personeel. En heerlijk gegeten. Als voorgerecht een vissoep ( de een) en een aspergesoep (de ander), lekker heet en zeer vullend. Daarna een maaltijdsalade met ossenhaaspuntjes, slamix met tomaatjes en cashewnoten en afgemaakt met een sojasaus. Voor € 29,00 zijn we welgevuld en tevreden verder gegaan met de toertocht.

50. Vanavond (13/03/10) even in dolle haast gegeten bij 't Menneke, Eersel. Een Züricher Geschnetzel met champignonsaus en een kogelbiefstuk in rode wijn-saus. Voor amper €30 smáákelijk gegeten. Mals van binnen en lekker krokant van buiten; kortom, met liefde bereid en dát proef je!

Gezellige ontvangst, die je het gevoel geeft "welkom te zijn". En dat nog wel terwijl we van plan waren elders op de Markt in Eersel te gaan eten, maar nergens was enige ambiance van betekenis, vandaar dat we het hier eens probeerden.
    Leuke bediening. Voor herhaling vatbaar! Gerard & Henk.

51. Wij waren hier al eens wezen lunchen enige jaren geleden en dat was top. Nu gingen we met 9 personen dineren. Toen wij binnenkwamen sloeg de schrik ons om het hart. Op zondag om 19.00 uur helemaal vol! Da's aan de ene kant een goed teken t.a.v. de kwaliteit, maar je gaat wel twijfelen hoe de keuken die 9 couverts er doorheen zal jagen.

Dat viel allemaal mee. De service liet werkelijk niets te wensen over. Met een goed tempo, niet te snel, maar zeker ook niet te langzaam, werden de dranken, voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten geserveerd. Alle gerechten waren van absolute topkwaliteit, zeker een aanzienlijk duurder restaurant niet onwaardig.

De kok houdt duidelijk van uitgesproken smaken. En wij gelukkig ook, maar da's nou letterlijk een kwestie van smaak.

Wij vonden het in ieder geval unaniem (9 man/vrouw sterk) een super-topper.

52. Bas en Olga van Elderen

Normaal zijn niet wij zo van de recensies, maar dit wilden we toch even delen met jullie. We eten regelmatig buiten de deur en kiezen meestal een zaak die er hip uitziet. Maar deze keer hadden we van een kennis gehoord dat we een keer bij 'T Menneke in Eersel moesten gaan eten!
    We zijn al een paar keer in Eersel wezen eten en liepen eigenlijk jullie zaak voorbij.

Afgelopen zondag waren we dus bij jullie en hebben kostelijk gedineerd. Vers gekookte groenten kom je niet vaak tegen! En we houden allebei van wild en hebben er heerlijk van genoten. We konden proeven dat er nog echt in de pan wordt gebakken.

We komen zeker vaker eten, voor een goede prijs.

53. charlotte

Gezellig restaurant. Het eten van m'n partner was prima, maar... mijn spruitjes waren keihard en de hertenbiefstuk had een leversmaak, wat m.i. niet de smaak is die bij hertenbiefstuk hoort!
    Erg jammer, want verder was alles prima.

54. Het eten is er goed, het is alleen een heel gedoe om de juiste bestelling aan je tafel te krijgen. We zijn er nu verschillende keren wezen lunchen/ eten en we hebben nog nooit gekregen wat we besteld hebben. Nu zijn we niet zo moeilijk en komt dit altijd wel weer goed, alleen weet je omdat je geen bon krijgt, niet waar je nu wel en niet voor betaald.

Al met al zeker de moeite waard om een keer te gaan eten! De prijs/ kwaliteit verhouding is goed.

55. Lekker eten. 3 gangen voor 21 euro is een leuke aanbieding waar we vaak gebruik van maken.

56. Erg gezellig en romantisch eten, geweldig buiten zitten aan de sfeervolle markt.

Binnen is wat minder gezellig, doet een beetje cafetaria-achtig aan maar het eten blijft natuurlijk hetzelfde, Super lekker!

Wél jammer dat je niet kunt reserveren.

57. Ron Martina

Diverse keren dit knus en gezellige restaurant bezocht. Bij elk bezoek ben ik verrast over de goede kwaliteit van geserveerde gerechten, naar mijn mening voor te lage prijzen, echter dit is mooi meegenomen in deze crisistijd.

Bediening is correct en snel door vriendelijk gemotiveerd personeel.

Kan een bezoek aan 't Menneke van harte aanbevelen als u eens voor weinig geld, gezellig en goed wil eten.

58. Zeer goede gastheer en heel vriendelijk personeel. Eten is voor de prijs bijzonder goed! Smaakvol, leuk opgediend, en ruime porties. Vlees was zeer goed gebakken en buitengewoon sappig en mals.
    Zeker een volgend bezoek waard!

59. N. Kruizinga

ik vond het eten echt heel erg lekker, vooral de champignonsoep. Niet zo veel keus maar wel echt lekker. de bediening was ookheel vriendelijk.