La Dolce Vita in Eersel

Wij serveren heerlijk Italiaans eten

Gratis parkeren

BUSHALTE VOOR DE DEUR!!!

La Dolce Vita laten bezorgen?

1419287154 86
1438919867 80
1476222022 85
1491928193 83

1. familie Blom

Om onze vakantie op recreatiepark Ter Spegelt goed af te sluiten zijn wij met ons gezin uit eten gegaan. We hebben gekozen voor Italiaans restaurant La Dolce Vita in Eersel. Dit restaurant is zeer zeker de moeite waard. Heerlijk, zeer smakelijk eten met prachtige ambachtelijke italiaanse ingredienten bereidt door een gepassioneerde, gastvrije eigenaar/kok. Vriendelijke en keurig nette bediening. De Pizza's zijn er heerlijk maar eigenlijk is het zonde om pizza te kiezen omdat er zo'n uitgebreide kaart is met mooie lekkere gerechten.
    Wij komen zeker nog een keer terug.

2. Vanavond GEWELDIG gegeten… 5 gangen diner via sociale deal. Alles klopte… de gerechten waren super en de eigenaar en personeel waren echt heel vriendelijk. Van ons krijgen jullie 'n hele dikke 10!

3. Marij van Beek

Via het laatste tafeltje gereserveerd. Verrassingsmenu. Inderdaad verrassend. 2 verschillende voorgerechten daarna 2 verschillende pasta's en daarna 2 verschillende hoofdgerechten. Wij hebben dus veel gerechten van de kaart kunnen proeven. Uiteraard wisselende wij op de helft van bord. Alles even lekker en een vriendelijke bediening. Wij hebben genoten. Komen hier zeker terug.

4. Op doorreis ergens wat eten en toevallig hier terecht gekomen.zag er gezellig uit, kaart bekeken en besloten te eten. Prima bediening, goede sfeer. We kozen voor zalm en lamsvlees. We hadden denk ik beter voor pizza of pasta moeten kiezen.....las boutjes hadden meer vet dan vlees en de zalm zwom in veel te veel bijna smaakloze jammer. gemiste kans wat ons betreft. Op de service en bediening niets aan te merken! Wellicht n keer herkansen......

5. Y. Dammers

Wat een hartelijk en heerlijk restaurant. Goed eten vriendelijk personeel. Ga zo door. Als we weer in de buurt zijn gaan we hier zeker weer eten.

6. Wij zijn op vakantie in de buurt en kwamen via internet bij La Dolce Vita uit. We hadden zin in een lekkere pasta en bij deze authentieke Italiaan is dat goed gelukt.

De man die ons ontving, was vriendelijk en glimlachte ons oprecht toe. Ook een dolletje met onze kinderen vond hij echt leuk (en de kids natuurlijk ook)!

Het eten was verrukkelijk en van Italiaanse kwaliteit. De broodjes vooraf waren ook heerlijk vers gebakken en geserveerd met goede en (volgens ons) huisgemaakte kruidenboter. In plaats van friet, vroegen we aardappeltjes en dat was geen enkel probleem, ondanks dat friet er eigenlijk bij hoort. De tiramisu was om je vingers bij op te eten, zo goed. Niet vaak krijg je zo'n voortreffelijke tiramisu. Bij La Dolce Vita dus wel.

Een aanrader ten top en zeer zeker dat we terugkomen of zelfs vanuit Arnhem eens een keer aan komen waaien!

7. Marianne van vliet

Het eten is goed, maar als je op woensdagavond gaat word je om half 10 al weggekeken omdat het personeel naar huis wil. Gebeurde alle twee de keren dat ik op woensdag ging, dus beter in t weekend of je moet zelf haast hebben natuurlijk

8. Gisteren ben ik met mijn vrouw en 2 jonge kinderen van 1 en 3 jaar onverwacht wezen eten bij La Dolce Vita. Omdat wij in de omgeving op vakantie zijn wisten we niet wat we konden verwachten want we zijn hier totaal niet bekend. Ook hebben we vooraf niet op internet gekeken naar recensies.

Het bleek hoe dan ook een schot in de roos! De eigenaar is echt een aardige vent die mij wel met lichtelijke dwang ;-) adviseerde om op het eind een tiramisu te nemen. Ik hou niet van alcohol in mijn toetje, maar dit proefde je niet of nauwelijks. Een overheerlijke tiramisu die erg zacht van smaak was en niet als een blok beton op je maag valt.

Maar ook de hoofdgerechten waren toppers! Ik en mijn vrouw hadden 2 heerlijke pizza's, onze kinderen hadden patat met hamburger en spaghetti bolognese. Zoals gezegd; We zijn hier op vakantie en komen we hier dus niet vaak. Maarrrrrr.... Komen we hier weer of zijn we een keer in de buurt, dan wordt La Dolce Vita een verplicht nummertje voor ons! :-)

9. Diana Fredriks

Wij zijn bij dit restaurant gaan eten na het lezen van diverse positieve recensies. De mensen hadden inderdaad niets teveel geschreven. Het was echt heerlijk.

We komen zelf uit de horeca en zijn dus af en toe best kieskeurig. Maar hier kun je echt lekker eten voor een eerlijke prijs. We kregen van Jimmy een erg leuk menu voorgesteld waar we mee instemden. Even later kwam hij terug om te zeggen dat er ook verse kreeft was. Deze hebben we genomen en samen met de vers bereide pasta was het een genot om te eten.

En dan hebben we het nog maar niet over de tiramisu... die was echt goddelijk. Wat ons vooral veel plezier deed was de blijdschap van Jimmy als je een compliment gaf. Echt super!!

Als we weer in de buurt zijn gaan we er zeker nog een keer heen.

10. Vandaag met zijn zessen daar wezen eten omdat we op vakantie in Landal zijn... We hadden niet gereserveerd maar ze hadden toch een plaatsje voor ons vrij kunnen maken. Erg vriendelijke bediening al duurde het wel lang voor dat ze onze bestelling op kwamen nemen!! Maar het waren heerlijke pizza's en ook de omgeving en sfeer was top, zeker een aanrader...

11. Ik heb er nu paar keer gegegeten en tevens afgehaald. Ik wil deze gasten wel wat credits meegeven. De goedlachse eigenaar ontvangt ons telkens even vriendelijk. En ik vind de keuken fantastisch. We hebben nu verschillende gerechten geprobeerd. De ossenhaas om je vingers bij af te likken. De vissoep is subliem. Lekker pizza's. Deze gasten van Dolce Vita zijn hard bezig om iets neer te zetten.

12. Op 27-07-2016 Hebben we samen een super fijne avond beleefd in La Dolce Vita, Kerkstraat in Eersel.

Niet alleen het 5 gangen menu bleek een regelrechte topper, maar ook de bediening door de eigenaar persoonlijk (bij gestaan door een bijzonder aardige jonge dame) was echt helemaal top!!
    Wij vinden La Dolce Vita in Eersel dan ook een regelrechte aanrader voor iedereen die van Italiaans eten houdt, maar zeker ook voor de mensen die kennis willen maken met de echte Italiaanse keuken.
    De wijn welke ons geadviseerd werd door de eigenaar bleek echt goede en een heerlijke witte wijn met een volle afdronk. (vraag gewoon naar de wijn welke de eigenaar Jan en Annet adviseerde)
    Wij gaan er binnenkort echt terug met onze vrienden uit Sri Lanka en we gaan zeker onze Kinderen op de hoogte brengen van de super ervaring die we er mochten beleven.
    Een gemiddeld cijfer van 9,5 vinden we hier echt op zijn plaats. Een tien hebben we immers nog nooit aan een restaurant gegeven.
    Wij wensen u een fijne avond met super lekker eten en een fantastische sfeer.
    La Dolce Vita geven we het advies echt zo door te gaan.

Met vriendelijke groet,

Annet en Jan uit Lommel

Foto van de fles wijn:

13. Vanavond met z'n vijven gegeten bij La Dolce Vita in Eersel. Via internet hier terecht gekomen. Gezellige ontvangst, goede en vriendelijke service. Verschillende voorgerechten genomen, werd gelijk begrepen dat we dit gingen delen, dus werden er 5 bordjes neergezet om alles te verdelen. Pizza's zijn echt verrukkelijk. Fantastische dunne bodem, mooi krokant maar niet hard. De tiramisu is echt een aanrader, echt huisgemaakt. Een echte aanrader

14. Gisteren heerlijk gegeten met 4 personen,met social deals arrangement. Uitgebreid 5 gangen menu. Keuze uit vele mogelijkheden per gang. Alles even heerlijk als fraai opgediend. Je kon bij iedere gang aangeven of je een rust pauze wilde inlassen. Kortom wij zijn aangenaam verrast door het warme welkom, aandacht maar vooral hebben we lekker gegeten. Zeker een aanrader.

15. Pierre en Ella Schijfs

Eerste keer gegeten en het was echt super. Ik ben zelf gek op koken en probeer alles uit en de kwaliteit deze avond was erg goed. Ook prettige bediening, of je bij iemand thuis zit te eten! Wij komen zeker terug.

16. Kom hier niet meer terug! Wij hadden vooraf tomatensoep.. Deze was gewoon koud en zeer flauw. Deze soep smaakte meer naar water dan naar tomaten. Het duurde enorm lang voordat onze pizza kwam, terwijl het totaal niet druk was.
    Ons zie je hier niet meer.

17. Hier kun je lekker eten (ook afhalen) voor een goede prijs en met een goede kwaliteit. We hebben nu diverse keren in het restaurant gegeten en afgehaald en tot nu toe is alles lekker geweest.

Je wordt altijd hartelijk welkom geheten en bij binnenkomst ruikt het heerlijk naar Italiaans eten en versgebakken pizza's. Tot nu toe is alles wat we gegeten hebben erg lekker geweest, de voorgerechten, salades, pizza's en pasta smaken net zo als in Italië en ook de rode huiswijn is erg lekker.

De bediening is altijd met een glimlach en geeft graag suggesties.

Het enige minpuntje dat ik kan verzinnen is dat ik het restaurant niet erg sfeervol/ romantisch vind, hier zou nog wat aan verbeterd kunnen worden.

Wij komen hier sowieso nog een keer terug. Ga zo door!

18. Ikgavaakuiteten

Héél lang moeten wachten op ons eten. Kipfilet krijgen ipv varkenshaasje. Schnitzel voor de kinderen nog rauw. Echt een heel slecht restaurant. Geen aanrader!!

19. Naar aanleiding van de goede recensies hier gaan eten. Het was heerlijk! We kozen voor vegetarische lasagne, mijn vriend lasagne Bolognese. Precies goede porties, lekkere wijn. Zeker voor herhaling vatbaar!

21. Emiel Schippers

Op doorreis bij toeval bij restaurant La Dolce Vita terecht gekomen. Het is een Italiaans restaurant Pizzeria. Maar echt high class onder de pizzaria!

Verse ingrediënten, alles zelf gemaakt en zeer gastvrije eigenaar.

Zeer zeker een aanrader!

22. Irma de Haas

23. Goed restaurant! Het eten is er heerlijk en de eigenaar, Jimmy, is altijd erg aardig en attent. Hij komt altijd zelf vragen of alles naar wens is en om een praatje te maken. Hij heeft vaak goeie suggesties voor wat betreft het menu.

Niet alleen voor een pizza of pasta maar ook voor vis of een stukje vlees met groente en rijst. Heb je speciale wensen.... alles kan daar. Jimmy maakt van iedere maaltijd een feest.

We komen er regelmatig, voor het afhalen van een pizza of pasta, of als we meer tijd hebben voor een heerlijk etentje in het restaurant.

Ook wij komen zeker terug!

24. Jeme

1 punt
  25. Gelukkig nieuwjaar! Gisterenavond na een dag werken geen zin om te koken maar bijna nergens een hapje te krijgen, alles dicht. Per toeval bij La Dolce Vita beland en we zijn blij verrast! Aan de kok overgelaten wat we zouden eten, voorkeur vis en niet teveel pasta e.d. want dat was mijn beeld van een Italiaans restaurant. We hebben genoten van een heerlijke maaltijd met een mooi glas wijn!

Wij komen zeker terug!

26. Goed voorgerechtje - diverse bruschetta - heerlijke pasta - putanesca Siciliana? - prettig personeel, prettige chef Jimmy die zonder te overdrijven zo nu en dan langs de tafels loopt om te kijken en te vragen of het je smaakt. Waarom dan geen tienen gegeven? Simpel. Het dessert was onder de maat. De gelato affogato al caffe was te weinig ijs en veel te veel saus. En bij dat dessert was de timing niet bijster goed. Waar de ene helft van de tafel al klaar was met de huisgemaakte tira misu, moest het ijs nog komen...

Zien ze ons terug daar? Dacht het wel! Want je betaalt er niet al te veel voor lekker en gezellig.

27. Liesbeth Veldkamp

Op verzoek heeft de chef voor ons de Siciliaanse keuken geserveerd. Echt een aanrader. Heerlijk gegeten. Ze waren super gastvrij.

28. W van Dijk

Wij zijn hier nu voor de tweede keer geweest en hebben heel lekker gegeten, de bediening was heel netjes en goed en het is een gezellige zaak. Ook heel leuk is, dat de kok-eigenaar altijd even aan je tafeltje komt en vraagt of alles naar wens is geweest. Wij komen hier zeker vaker terug.

29. Liefhebbers van de Italiaanse keuken vinden hier een zeer uitgebreide menukaart, de gerechten die wij gegeten hebben waren tot dusver altijd uitstekend. De pizza's zijn hier werkelijk van wereldklasse, de wijnen altijd goed tot zeer goed en zeer redelijk geprijsd. De bediening is vriendelijk en persoonlijk.

30. Wim Knijnenburg

Ik ben al diverse keren wezen eten in dit restaurant. La Dolce Vita is echt een aanwinst voor Eersel. Een van de beste Pizzeria's in deze regio. Het eten is van uitstekende kwaliteit en de bediening is vriendelijk en attent. Het is ook een gezellig plek om uit eten te gaan. Je krijgt altijd een goed glas bij het eten geserveerd (als je daar van houdt). Een restaurant om regelmatig terug te gaan!

31. Lekker gegeten. Echt italiaans.

32. Matheus van Lent

Gisteren een lekkere quattro stagioni pizza gegeten, ook zag de pizza er goed uit en werd hij snel opgediend. Als ik een wat grotere eter geweest was had ik ook een voorgerecht erbij genomen, want dat zag er ook erg smakelijk uit.
    De bediening was leuk en vriendelijk. De eigenaar is ook een vriendelijke man. Er hing een gezellige sfeer en we hebben dus een fijne avond gehad.

33. Wederom heerlijk gegeten, zeer vriendelijke eigenaar en bediening. Allemaal verse producten, en dat proef je. Echt een aanrader!!

34. In de zomervakantie zijn we per toeval een keer bij La Dolce Vita uitgekomen. Sindsdien is dat voor ons the place to be, voor in ieder geval de pizza's!!
    Inmiddels zijn we er al een aantal keer geweest en elke keer is het top. We rijden er voor om, om onze "gevaarlijk lekkere" pizza te krijgen.

35. Marja en Rob Hardenberg

Bediening uiterst vriendelijk. Voorgerecht: gameroni en mosselen met knoflook... werkelijk heerlijk. Daarna ossenhaas met pepersaus, het vlees was mals en goed gebakken, saus was lekker. En heerlijke groente. Eigengemaakte panna cotta en tiramisu. Dit alles voor een redelijke prijs. De wijn was subliem. Gaan we zeker weer heen.

36. Ondanks mijn eetbeperking ga ik weinig uit eten. Dit komt doordat ik weinig weerstand heb en uiterst kritisch ben op vers en hygiëne. La Dolce Vita heeft mij totaal in positieve zin verrast. Het is er erg hygienisch, alles zeer vers, en alles wordt met passie bereid en geserveerd. Ook de smaken zijn perfect op elkaar afgestemd. Ik heb hier erg genoten van de gezellige ambiance, uitgebreide menukaart, en de overheerlijke gerechten. Dit restaurant kan ik iedereen aanbevelen, want hier doen ze er echt alles aan om het naar je zin te maken en te laten genieten van hun Italiaanse keuken. Echt top!!!