De Tinteltuin in Eersel

do lunch 12:00 - 17:00
vr lunch 12:00 - 17:00
za lunch 10:00 - 18:00
zo lunch 10:00 - 18:00

1. Mooie tuin waar je lekker wat kunt drinken en een broodje kunt eten.

De prijs/ kwaliteitverhouding is super. De kaart is niet heel uitgebreid, maar er is meer dan voldoende keus. Leuk dat ze producten uit de tuin gebruiken en ook verkopen in het winkeltje.

Wij waren er op een mooie zonnige dag en hebben heerlijk in de tuin geluncht. Bediening is vriendelijk en zoals ik al aangaf is het eten lekker.

Wij komen hier zeker nog een keertje terug om de high tea te proberen.

2. Voor een lunch de Tinteltuin opgezocht. En het was heerlijk. De broodjes zagen er goed uit en de bijzondere thee smaakte voortreffelijk. Wij hadden voor deze locatie gekozen omdat je hier rustig zit en tijdens de maaltijd kunt genieten van de prachtige tuin. De tuin die ook nog uitnodigt om een wandeling te maken. Ga zo door.

3. Tinteltuin in Eersel, een nieuwe tuin in Eersel om heerlijk te ontspannen en te genieten van alle mooie planten en bloemen. Het is een bezoek waard! Entree gratis. Laat u verrassen.
    U kunt op het terras, deels overdekt, een eenvoudig hapje eten. Er is keuze uit een paar soorten koffie en meerdere theesoorten en melanges. Er staan cupcakes en divers ander gebak op de kaart, en u kunt er een broodje eten met een pilsje of een wijntje erbij.
    Wij hebben daar geluncht, en kregen een heerlijk broodje voorgeschoteld, zie foto 2. En de thee was heerlijk, twee soorten geprobeerd. Er was overal aan gedacht, mooi serviesgoed, praktische menukaart, placemats met recepten er op, die je mee mag nemen, zie foto 1
    In de tuin is een speciale hoek ingericht met allemaal eetbare bloemen en er staan veel fruitbomen/struiken over de tuin verdeeld. Ook zijn er veel "ouderwetse" soorten planten aanwezig, waardoor de tuin zeer geschikt is voor ouderen.
    Voor de sfeer krijgen ze van mij een tien! Waarom? Ik zou zeggen, ervaar het zelf. Het is bovendien rolstoeltoegankelijk, wat ook voor de toiletten geldt, in het prachtige gebouw. Er is ook aan de kinderen gedacht, een grasveld met speelmogelijkheden is aanwezig.
    Een goede aanwinst voor Eersel.