Bezorgrestaurants in de buurt van De Bengel

1272041950 85
1341967489 83
1417720157 90
1435201542 83

1. Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes. Het eten is simpel en de kaart voorspelbaar. Maar... erg goed!!

De service is vriendelijk en snel, de ambiance is gezellig maar een beetje gedateerd. Lang en uitgebreid tafelen is er niet bij, maar als je ergens lekker en niet te duur een hapje wilt gaan eten is dit een goed restaurant.
    Aanraders zijn de spare ribs (nooit lekkerder gehad!) de bekende cajun frietjes en de salade met lekkere dressing. Die ze ook verkopen in flesjes.
    👍

2. J.Scheepens

Lekker gegeten bij De Bengel in Eersel. Royale porties. Alles was prima in orde.

3. Aukje vd Star

Prima gegeten.
    Garnalencocktail teveel sla.

4. Jeroen ter Brake

5. Afgelopen dinsdag zijn we met z'n zessen bij De Bengel in Eersel gaan eten. Het was er druk vanwege de vakantie, maar we hadden daar niet al teveel last van. Het opnemen van de bestellingen en het brengen van de drankjes en het eten ging voorspoedig. We hebben gezellig en goed gegeten. Alleen het ijs van een van de toetjes was veel te koud, het ijs dat erbij lag niet. Dit hebben we ook aangegeven. Al bij al een avondje om te herhalen. Tot de volgende keer.

6. Maarten Leurs

7. Voor de derde keer dit jaar hier gegeten, altijd lekker en goed, ik ga iedere keer voor de spareribs. Mijn vrouw neemt meestal de lekkere maaltijdsalade. Vriendelijke en snelle bediening.

8. Niet gereserveerd en zomaar binnen gelopen. Ziet er erg gezellig en uitnodigend uit. Nadat we besteld hadden, duurde het erg lang voordat het eten klaar was. Voor ons ouders wel te doen, maar voor onze 3 kinderen duurde het toch net iets te lang. Dit hadden we wel doorgegeven. De bediening was prima in orde, niks op aan te merken. Echter, inderdaad de toiletten waren erg vies. Daarbij was de sla van de salade niet in orde. Ook toen we hier iets van gezegd hadden, ging men er erg laconiek mee om. Jammer. Van de andere kant waren de spare-ribs top top top. Maar helaas voor ons geen gebengel meer.

9. Telefonisch gereserveerd en een fijn tafeltje bij het raam gekregen. Het eten was in verhouding van de prijs in balans. De bediening is goed en aardig. Maar de toiletten waren heel erg vies en het stonk er verschrikkelijk, er kon niet doorgespoeld worden en er waren veel gasten geweest die avond. Heb het doorgegeven aan de heer achter de kassa en die reageerde alsof ik alles uit mijn duim stond te zuigen en dat was ronduit beledigend. Het sterretje voor de service heb ik gegeven voor de serveerster, die het uitstekend heeft gedaan.

10. Sacha de Vries

Ik ben hier laatst met mijn vriend gaan eten en dat is erg goed bevallen. We hadden een mooi tafeltje en de bediening was vriendelijk. We hadden allebei de Black Angus van de kaart genomen. Dit was een aanrader! Heel erg lekker! We zijn zeer tevreden naar huis gegaan.

11. Vandaag wezen eten bij de bengel in Eersel, speciaal komen wij uit Maastricht keer op keer terug omdat we het eten er zo lekker vinden. Alleen vandaag ging het helemaal mis. Op onze salade lag bedorven tomaat en zoals al eerder aangegeven werd er erg laconiek op gereageerd nog geen excuses. Toen kregen we het eten. Was het verkeerde vlees, medium rare, maar kan gebeuren dachten we en daar hadden we niks van gezegd. Maar toen lag er een lange blonde haar tussen de friet. Ook hier werd op gereageerd van maar wij hebben helemaal niemand in de keuken met blonde lange haren en misschien vloog er een haar door het restaurant. Wel werd het gerecht van de rekening afgetrokken, maar helaas geen tochtjes meer voor ons naar de bengel. Erg jammer dat het personeel hier erg laag mee omgaat.

12. Souza van Limpt

13. Na mijn negatieve recensie op deze site heb ik een mailtje ontvangen van de eigenaar van de Bengel. Ik was erg verrast. Hij was nogal geschrokken van mijn recensie en heeft me een compensatie aangeboden. Ik waardeer dit enorm en ben blij dat er ook iets mee gebeurt met de recensies. Dus 2 duimen omhoog voor de Bengel. Bedankt!!!!

14. Jennifer

Ik kom hier geregeld een hapje eten en het is hier altijd erg goed! Al verschillende dingen geprobeerd en het valt nooit tegen. Zeker een aanrader op elk gebied!

15. Normaal gesproken kom ik hier dineren maar nu een keer een lunch gehad en dat is zeker een aanrader! Personeel en de gastvrijheid is zoals gewoonlijk super!

16. Jacob van Koten

Gisteren met een groep vrienden gaan eten bij de Bengel in Eersel. Nooit eerder geweest maar wel veel van gehoord, tijd om het een keer zelf te ervaren. Eten was beter dan verwacht, verwacht geen culinaire hoogstandjes maar wel een prima maaltijd voor een perfecte prijs! Bediening was vriendelijk en snel ter plaatse, terwijl de zaak toch redelijk gevuld was. Gerechten kwamen vlot maar in mijn mening niet te vlot. Eten was lekker gekruid en op smaak, porties waren in orde. De sfeer in de zaak was goed, mede door het leuke gezelschap met wie we waren. Kortom, prima eten voor een prima prijs! Aanrader voor als je met een groep bent...

17. Gisteravond bij de Bengel in Eersel gegeten. We waren met 4 personen en werden bij binnenkomst hartelijk ontvangen. Vriendelijk werden we naar onze tafel gebracht, en toen we plaats hadden genomen werden we snel geholpen. Allemaal hebben we 3 gangen gegeten en er was op het eten niks aan te merken. Goede porties en de gerechten waren erg lekker. We vonden het een aangename sfeer om te eten en de bediening was vriendelijk en attent. Een aantal keer zijn we al met succes in Eindhoven gaan eten, maar in Eersel zullen ze ons ook zeker vaker gaan zien. Een geslaagde avond!

18. Vanavond super lekker gegeten bij de Bengel in Eersel! Lekkere gerechten van de grill en gezellige bediening!

19. Bij de Bengel kun je heerlijk eten. Vooral de Saté en Spareribs zijn heerlijk.

Maar vooral met Eersel kermis is het er erg gezellig :D

20. Bas 862 punten

Wij zijn hier een tijdje niet meer geweest aangezien het eten een paar keer wat tegen viel, maar onlangs zijn we weer een paar keer geweest. De Bengel lijkt de weg naar het goede niveau weer gevonden te hebben.

Het eten is gewoon van goede kwaliteit. Verwacht niets bijzonders op de kaart, het is goed gekruid en dat maakt het smaakvol. De salade en frietjes zijn ook goed verzorgd.

De sfeer blijven wij erg jammer vinden. Ondanks dat geprobeerd is om er toch wel wat sfeer in te brengen blijft het voor ons toch overkomen als een eetfabriek met tafels opgesteld zodat er zo veel mogelijk zitplaatsen gecreëerd worden. Maar volgens mij zit het over het algemeen redelijk vol dus aan de andere kant hebben ze daar ook groot gelijk is. Het is dan ook geen zaak waar je voor een romantisch diner heen gaat, maar als je met een groepje ergens makkelijk en goed wilt eten, prima keuze.

Als we niet vragen of het rustig aan kan staan we na ruim een uur weer buiten met drie gangen in onze maag. Laatst waren we er op een rustige maandag en dan zou ik zeggen dat je toch probeert om je gasten zo lang mogelijk binnen te houden en de tijd neemt tussen je gangen.

De Bengel is derhalve best een aanrader gezien hetgeen wat ze serveren. Maar als je op zoek bent naar een belevenis van lekker in een rustige omgeving uit eten en je avond fijn vol borrelen zijn andere plaatsen geschikter.

21. Super snelle service! Lekker eten en niet duur.

22. Gerard 117 punten

Heerlijke spareribs gegeten samen met mijn vrouw. Lekker bakje salade erbij en heerlijke frietjes. Ruim voldoende, zo'n portie.

23. Inderdaad wij hebben er heerlijk gegeten. Diner en ontbijt.

Hotel is ook goed.

Zeker een aanrader!

24. Naast een goed diner, is er ook fijne lunch-kaart!

Ruime keuze en de porties zijn goed voor een lunch. Service is aardig, helaas duurt het wel een beetje lang als er wat meer mensen zitten.

Je kunt hier regelmatig gaan lunchen zonder steeds hetzelfde te eten.

De prijs die je ervoor betaalt is wel redelijk.

25. Hier ga ik niet veel woorden aan vuil maken!

Ge-wel-dig!

26. Het is een echte aanrader, en Dennis kookt de sterren van de hemel...Nathalie.

27. Spareribs zijn heerlijk!

28. Je kunt er lekker eten. Jammer dat ze, als je aangeeft dat de peper toch al ruim een half jaar over de datum is, daar een beetje laconiek op reageren. Keer daarna stonden gewoon die peper en zout er weer.

Frites zijn er erg lekker!

Vind het jammer dat de uitstraling niet zo is, het is echt een eettent en dat straalt het ook wel uit. Je zit bijna bij de buren aan tafel.

29. Super spare-ribs maar ook het andere eten is erg goed en meer als voldoende qua hoeveelheid!

Vriendelijk personeel, klantgericht.

Restaurant sfeervol.

30. Cynthia

31. Ron 21 punten

Hier ga ik altijd graag eten.

Je krijgt een grote portie van alles (voor-hoofd-na).

Maar ook de kwaliteit is goed!

Heerlijke spare ribs. (vlees valt zowat van het bot)

En een goede service!

Een puntje van kritiek is dat het er regelmatig druk is, maar de bediening weet hier goed mee om te gaan!

32. Heb hier al vele keren gegeten. Soms wisselt de kwaliteit iets, maar over het algemeen kom ik hier altijd weer tevreden vandaan.

33. Echt super lekker eten! Ben bij alle Bengels al geweest, constante kwaliteit en overal gewoon erg goed. Vind het persoonlijk in Eersel het gezelligste en wij hebben er 2x perfecte bediening gehad.

Vooral de scampi-spiesjes, ossenhaas en spare-ribs zijn erg lekker!

34. Gezellig restaurant waar we regelmatig met het hele gezin een hapje gaan eten.

Ook aan de kinderen wordt gedacht, verrasinkje en een kleurplaat. Na het eten nog een lolly uitzoeken...

Vriendelijke bediening.

De Spareribs zijn echt de lekkerste van Nederland.