Nieuwste foto's in Eersel

Laatste updates in Eersel

1. Gezeten's profielfoto
    Gezeten heeft een recensie geschreven voor La Dolce Vita

Mooi restaurant. Enige bediende was duidelijk onervaren en had beslist geen horeca-opleiding. Wachten duurde extreem lang. Voordat we ons voorgerecht kregen, zaten we al 50 minuten binnen! Tussen de gangen door was de wachttijd bijna een half uur! De zin in eten verdween en de eigenaar nam totale afstand van zijn verantwoordelijkheid voor de lange wachttijden. De garnalen leken nog niet helemaal ontdooit te zijn. Wat ik ook vreemd vond, was dat de warme gerechten op niet verwarmde borden geserveerd werd en het koude nagerecht werd geserveerd op een bord dat nog voelbaar warm was van de vaatwasser.

2. Beppie Intven's profielfoto
    Beppie Intven heeft een recensie geschreven voor La Dolce Vita

Beppie Intven

Je kunt hier heerlijk Italiaans eten voor normale prijzen. De eigenaar is erg vriendelijk en gastvrij. Een aanrader voor iedereen die van Italiaans eten houdt.

3. Oranje's profielfoto
    Oranje heeft een recensie geschreven voor Promessa
    Nederlands Eersel

Het restaurant is in vergelijking met voorgaande jaren erg achteruitgegaan. Bij binnenkomst vroeg men wat wij wilde drinken. Mijn vrouw bestelde een spa rood. Zij kreeg gelijk een literfles. De twee oesters en de twee coquilles van de smaakte goed. Het hoofdgerecht (zeetong) werd vergezeld van een klein bakje patatjes en was sla ook in een bakje. We hebben maar geen nagerecht meer besteld maar namen cappuccino en Irish koffie. Volgens mij was de Irish koffie oploskoffie met whisky smaak want ik proefde geen whisky en dat voor 8,50 euro. Op mijn opmerking hierover werd niet gereageerd.

4. Anita v. Beek's profielfoto
    Anita v. Beek heeft een recensie geschreven voor Lotus

Anita v. Beek

Nasi rammis speciaal voor mee te nemen. Half bakje met 3 stukjes pees vlees. Echt heel erg slecht. Verder geen vlees als 1 stokje sathe en stukje kip, maar dit is omdat ik speciaal had. Wat krijg je dan als je gewoon besteld? Nooit meer dus.
    De service was verder goed.

5. rolvink's profielfoto
    rolvink heeft een recensie geschreven voor Promessa

rolvink

Perfect. Verfijnde keuken.

6. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor La Dolce Vita

Op maandagavond van een 6- gangendiner genoten, met de sociak-deal aanbieding. Zelfs voor de volle prijs was het dit meer dan waard. Heerlijke gerechten (voor iedereen uit het gezelschap te veel), borden mooi opgemaakt en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

7. Jos's profielfoto
    Jos heeft een recensie geschreven voor Promessa
    Nederlands Eersel

Nee. Niet bijzonder. Voorgeproduceerd eten. Saaie smaken. In verhouding erg duur. Aardige mensen, dat wel. Maar zonde van de centen.

8. M.otte's profielfoto
    M.otte heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Eersel

Gereserveerd bij eet.nu butler. Snel geregeld en goede service door eet.nu. Lotus was ook perfect. Toppie voor beide.

9. Anno's profielfoto
    Anno heeft een recensie geschreven voor De Bengel
    Internationaal Eersel

Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes. Het eten is simpel en de kaart voorspelbaar. Maar... erg goed!!

De service is vriendelijk en snel, de ambiance is gezellig maar een beetje gedateerd. Lang en uitgebreid tafelen is er niet bij, maar als je ergens lekker en niet te duur een hapje wilt gaan eten is dit een goed restaurant.
    Aanraders zijn de spare ribs (nooit lekkerder gehad!) de bekende cajun frietjes en de salade met lekkere dressing. Die ze ook verkopen in flesjes.
    👍

10. R's profielfoto
    R heeft een recensie geschreven voor In Irsel
    Eetcafé Eersel

Vanavond met 8 personen gegeten ,het was perfect,heb absoluut niemand ook maar ergens over horen klagen.
    Tot de vlgd keer .👍👍👍

11. Ron Damen's profielfoto
    Ron Damen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Nu

Alweer fantastisch gegeten met een groep. Dit keer met familie en de vorige keer met vrienden.

12. Cootje's profielfoto
    Cootje heeft een recensie geschreven voor Restaurant Nu

Met 9 (schoon) zussen hebben we zondag genoten van een Italiaans lunchbuffet. Het was heerlijk, bediening erg vriendelijk. De tijd tussen de drie gangen was perfect. We hebben ervan genoten. Klein minpuntje is dat diegenen die bij de deur zaten, het koud hadden als de deur open stond. Zouden we terug komen? Jazeker!

13. Ellen van der Horst's profielfoto
    Ellen van der Horst heeft een recensie geschreven voor Restaurant Nu

Ellen van der Horst

Het eten was heerlijk, alleen werd het broodplankje te laat geserveerd.
    Daar we vroeg op de avond aanwezig waren hadden we wel last van huilende kinderen, dit was een minpunt.

14. wim's profielfoto
    wim heeft een recensie geschreven voor De Refter
    Internationaal Eersel

Wij hebben hier rond de kerst gegeten, en het was perfect. Lisette, die de leiding heeft, doet het voortreffelijk.

15. Nicoline's profielfoto
    Nicoline heeft een recensie geschreven voor De Keizer
    Internationaal Eersel

We hebben genoten van een 4 gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement.
    Het eten en de royaal geschonken wijnen waren werkelijk heerlijk.
    Het restaurant heeft een super mooi en gezellig interieur en de bediening was top.
    Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!

16. Walter's profielfoto
    Walter heeft een recensie geschreven voor Promessa
    Nederlands Eersel

Zeer gezellig en smaakvol gegeten.
    Goede ambiance, geïnteresseerde bediening. Snelheid van de geserveerde gerechten was prettig. Goed op tijd.
    Voor herhaling vatbaar!

Absolute aanrader binnen en buiten de Kempen!

17. Elly's profielfoto
    Elly heeft een recensie geschreven voor In Irsel
    Eetcafé Eersel

Na een lange tijd weer hier gegeten. Maar wat jammer. De kwaliteit is echt niet meer wat het was. Voorgerecht zalm en rivierkreeftjes, in de zalm zaten harde stukken en graten. De rivierkreeft erg waterig en geen smaak. Daarna hamburgertje, vlees taai. Biefstuk was ok. Heb het daar bij gelaten en alleen een koffie na genomen. Die was lekker.

18. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor De Keizer
    Internationaal Eersel

Zoals bij meerderde recensies beschreven is het restaurant echt een hele mooie zaak. Er is volgens mij op geen enkele manier in kosten bespaard qua interieur. Voelt prettig en warm aan en nodigt uit tot eten.
    Het aanbod is divers. Als hoofdgerecht een steak op. Deze was zoals gevraagd rood (en warm!). De rooksmaak van de Jospergrill had van mij persoonlijk wat meer aanwezig mogen zijn. Als dessert een kaasplankje genomen. Erg lekker!
    Kom zeker nog een keer terug!

19. Carin's profielfoto
    Carin heeft een recensie geschreven voor Restaurant Nu

Reservering was niet bekend terwijl we s morgens nog een extra bevestiging hadden gehad. Na 20 minuten kwamen ze pas vragen wat we wilde drinken En een uur later kregen we pas ons eten. Ook afruimen van glazen etc was een ramp hebben we zelf maar op de bar gezet.

20. Caroline Meijer-Dirks's profielfoto
    Caroline Meijer-Dirks heeft een recensie geschreven voor Restaurant Nu

De kaart was erg veranderd voor de lunch. Zeer beperkt en personeel was nergens te vinden tijden het eten of te betalen.

21. Caroline Lepelaars's profielfoto
    Caroline Lepelaars heeft een recensie geschreven voor Restaurant Nu

Caroline Lepelaars

Het nieuwe concept sharing dinner geprobeerd. Uitstekend gegeten in een hele sfeervolle omgeving, met daarbij een lekkere rode huiswijn. Voor iedereen een aanrader.

22. Anneloes Boers's profielfoto
    Anneloes Boers heeft een recensie geschreven voor Restaurant Nu

Gezellige ruimte, lekker eten, leuk voor kinderen, vriendelijk personeel...

23. john golsteijn's profielfoto
    john golsteijn heeft gereageerd op een recensie van Prikkelz
  24. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor Prikkelz

Alweer zeven jaar geopend. Inmiddels is de eigen signature van Dirk Zwerts helemaal doorontwikkeld. Toevallig was er een vriend op bezoek dus ditmaal geboekt voor een lunch op donderdag met vijf personen.

We werden begeleid naar het romantisch ingerichte nisje, de tafel was keurig ingedekt en de wijntjes stonden al in de koeler, fijn. Als aperitief de huis champagne, de brut classic van Deutz die uitstekend beviel. De eerste amuse was een Zeeuwse platte op Russische wijze, met koude sabayon, spinazie en kaviaar. Heerlijk en super combinerend met de champagne, jammie.

De tweede amuse was geïnspireerd op een oud recept van de moeder van Dirk. Een keurige cilinder van delicate makreeltartaar gevuld met met piccalilly en afgewerkt met stukjes gerookte roomkaas. Verfijnd met hele frisse toets, mooi.

De derde amuse was afgeleid van een signature gerecht. Een hele mooie presentatie. Cilinder van rauwe tonijn met druppels kaffir lime, erop crème van kippenlever afgewerkt met een krokantje, ernaast een gel van mango in een kervelolie. Een mooie smakencombinatie, delicaat met exotische toets door de kaffir en mango.

Bram Klinge presenteerde keurig de eerste begeleider. Uit de Alsace de ‘Black Tie’ een blend van Pinot Gris en Riesling 2016, die het beste van de twee soorten naar boven brengt. Op het bord een hele strakke presentatie van langoustine bereidingen. Rechts een dikke zacht gebakken staart op een compote van venkel. In het midden een hoorntje van brikdeeg gevuld met tartaar gedipt in bieslook op een quenelle tartaar. Links een quenelle crème fraise afgewerkt met wat Anna Gold en takje dille, ertussendoor gesprenkeld vinaigrette van citroen. (Dirk noemt het porno, lol). Een ware delicatesse, van top producten en top bereidingen die mooi combineerde met de sappige wijn. (9,85)

Uit Sicilië een Colomba Platino 2011 van Duca di Salaparuta gemaakt van Inzolia, mooi goud geel, fris aroma met tonen van geel fruit, in de mond licht complex met wat spanning op de tong, speciaal. De chef presenteerde zelf het gerecht. Dikke plakken zacht gegaarde coquille op een bedje van witlof a la crème, afgewerkt met balsamico, paaltjes van groene appel, zwarte truffel en krokantjes van coquille. De delicate coquille kreeg met de witlof een stevige tegenhanger wat ik ietsje minder vond. De wijn was een schot in de roos. (9,3)

Voor bij het pièce Chateau Hyot 2013 uit de Castillon Côtes de Bordeaux gemaakt in een stevige Saint-Émilion stijl. Uit de keuken een klassieke presentatie. Centraal een borstfilet van Anjou duif met dunne plakken kastanje champignon (ingepakt in varkensdarm) op een bedje stoofvlees van de duif. Eromheen een krans van romige gort met (keurig verdeeld) drie cilindertjes zoetzure rode biet. Aan tafel afgewerkt met de eigen jus verrijkt met wat wijn. Het bestorven vlees had een prima cuisson, super zacht en was mooi hoog op smaak. De stevige wijn combineerde erg goed. (9,5)

Over naar een hele mooie Sauternes 2015 van chateau Laribotte, edelzoet met weelderig aroma. Uit de keuken een ultra strakke presentatie van een signature gerecht. Een lange driehoek van ganzenlever met erop een gelei van framboos, aan tafel afgewerkt met streepjes oude aceto balsamico. De lever had een hele verfijnde smaak die prima combineerde met de frisse framboos, Nog wat extra fruitigheid door de aceto wat het meer verteerbaar maakt. De wijn vulde het gerecht aan met zijn mooie aroma en ronde tonen, genieten. (9,75)

De dessertwijn was een Moscatel de Setubal van Dona Helena met in het aroma tonen van muskaat en rozijnen, rond in de mond met een licht stroperige afdronk. Uit de keuken een klassieker. Mille-feuille met ertussen dotjes hazelnoot praline en ernaast een quenelle vanilleroomijs. Prima uitgevoerd, wel behoorlijk zoet met mooie toets van hazelnoot. De wijn combineerde goed, werd wat frisser en tegelijk ook wat branderig in de afdronk. (9,4)

Als afsluiter nog een krachtige espresso in een mooi glaasje met ernaast een drietal erg lekkere friandises.

Bediening was uitstekend verzorgd met in de hoofdrol Bram Klinge. Inmiddels al behoorlijk wat ervaring opgedaan, hele goede presentaties van wijnen en gerechten. Wijnen waren keurig geselecteerd, wel enkele aan de stevige kant. Chef Dirk Zwerts kwam met zijn kok enkele keren helpen met uitserveren en presenteren, leuk.

Prijs-kwaliteitsverhouding was uitstekend, de heerlijke lever was van het huis waarvoor super bedankt.

Samengevat kunnen we stellen dat Dirk weer is gegroeid in zijn Frans klassieke stijl. Strakkere presentaties gecombineerd met de kunst van het weglaten. De focus komt dan helemaal op kwaliteit en daar ontbreekt het niet aan. Het was wederom een hele mooie beleving in een romantische sfeer met veel gezelligheid. Wat zijn we weer verwend, bedankt!

25. familie Vink's profielfoto
    familie Vink heeft een recensie geschreven voor De Smaak!
    IJssalon Eersel

Ontzettend veel keuze in soorten ijs. Wat wij heel belangrijk vinden is, dat er duidelijk allergenen informatie bij het ijs vermeld staat. Ook als je aangeeft dat je allergie hebt, gaan ze daar heel correct mee te werk. Andere ijsschep, schone spons etc. Heel veilig gevoel geeft dat. Personeel ook altijd vriendelijk.

26. Vandael evy's profielfoto
    Vandael evy heeft een recensie geschreven voor Restaurant Nu

Wat een super leuk en gezellig restaurant. Vanaf het begin dat we naar binnen gingen werden we super ontvangen, heel vriendelijk personeel, heel lekker eten, gezellige sfeer en wat het perfect maakt is dat er een speelruimte is voor de kinderen met oppas. Zowel mij man en ik als de dochter hebben genoten van deze leuke ontspannende avond! We gaan hier geregeld terug komen! TOP restaurant!👍🏻☺️

27. Wesley's profielfoto
    Wesley heeft een recensie geschreven voor Azië
    Chinees-Indisch Eersel

Wij halen hier al jaren Chinees en dit is altijd lekker, als je belt staat het binnen 10 minuten voor je klaar! Prima service.

28. Toine's profielfoto
    Toine heeft een recensie geschreven voor Veertien
    Nederlands Eersel

Gegeten met 21 leden van de buurtvereniging, en het was kortom geweldig. Goede sfeer, vlotte bediening, prijs/kwaliteit in balans, gewoon een aanrader. Hier hebben ze goed keukenpersoneel en prima mensen in de bediening. Alle leden waren enthousiast.

29. Ln.'s profielfoto
    Ln. heeft een recensie geschreven voor In Irsel
    Eetcafé Eersel

We hebben gereserveerd voor vrijdag 10 nov. Aangekomen bleek het niet te kloppen daar stonden we dan met 7 pers. Ons zien ze er nooit meer wat een schande zo ga je niet met je klanten om. Voor ons een dikke 0...

30. ysbrand's profielfoto
    ysbrand heeft een recensie geschreven voor Restaurant Nu

Uitstekend.
    Wildmenu is aan te bevelen.