Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eernewoude verdeeld zijn.

Afgelopen zondag met de flyer uit de breeduit hier wezen te eten. Nieuw concept dus wij wouden dit zeker proberen. Het al erg leuk gepresenteerd de hele wereld op een placemat! Goed over nagedacht!

Per ronde werd het eten opgenomen, wat ik erg fijn vond zodat we ook a la minute konden beslissen waar we zin in hadden.

De gerechten worden mooi opgediend, qua porties ook zeker voldoende even 1 opmerking de rib eye kan beter op een ander bordje geserveerd worden ivm het vleessap over de rand!

Voor de rest een geweldige ervaring! Heerlijk eten gezellig sfeer en de bediening neemt ook echt de tijd voor je! Al met al komen wij zeker nog een keertje terug, en zullen wij dit restaurant aanraden in onze kennissenkring!

Uitstekend gegeten. Saté was mals en smakelijk. Kinderen hadden diverse hapjes besteld en die gedeeld. Attente bediening.

Ziet er sfeervol uit. Bediening doet zijn best maar moet matig eten uitserveren voor restaurantprijzen. Droog vlees, klein bakje smakeloze aardappelpartjes. Salade erbij was eenvoudig maar prima.
    Er zijn snackbars genoeg die dit soort schotel beter kunnen serveren voor de halve prijs.

Wat een ongelooflijk slecht restaurant een kip schnitzel uit de diepvries en dan in de frituurpan en hier 20 euro voor durven vragen?? En dan tapas vlees/ vis 50 euro alles uit de diepvries het vocht liep eruit meer dan drie kwartier gewacht vorig jaar slechte ervaring dit jaar dus nog veel slechter wij komen hier nooit weer!!!!

Slechte bediening, tis een mooie plek kwa omgeving en ligging, daarom komen we er, niet voor de bediening, die is nu we er al diverse keren geweest zijn erg traag! We zaten er om 20.15, om 20.50 ben ik zelf naar de bar gelopen en heb gevraagd of het mogelijk was wat te drinken, toen kwamen ze gelijk achter me aan omdat ik zei hoelang wij al zaten te wachten, een sorbet met soft ijs lijkt me ook niet de juiste sorbet! Niet wat wij er van verwachten, ook de vorige keren was de bediening zeer traag! Jammer want op zo’n plek zou je een stel toppers met power moeten hebben in de bediening, eten en drinken is verder goed.

Met de hele familie lekker gegeten en er was genoeg en regelmatig werd er gevraagd of er nog iets bij gevuld moest worden, trouwens een snelle bediening. Dik in orde.
    Wij komen absoluut weer in dit restaurant. Alles zag er ook netjes uit en een gewéldig mooi uitzicht uiteraard.
    👍👍👍

7. Nederlands Eernewoude

Sandra db

Afgelopen zondag ontzettend lekker gegeten bij wester in eernewoude. De meisjes van de bediening hebben het ons naar het zin gemaakt en waren ondanks de hitte vriendelijk en spontaan. De eigenaresse leek er wel last van te hebben en mag wel wat vriendelijker zijn. Gelukkig heeft ze goed personeel rond lopen en was het eten lekker.

8. Nederlands Eernewoude

Het was een bijzonder slechte ervaring en keuze om hier te gaan eten. Wij hadden zin in een lekkere pizza. Na erg lang wachten was de pizza helemaal niet gaar. Hij was erg wit. Blijkt dat ze geen pizza-oven hebben en ze deze in een steamer bereid hebben. We hadden erge trek maar ondanks dat zijn we er niet geslaagd er van te genieten. Wij hebben het personeel er op aangesproken en ze wisten niet wat ze moesten doen . Wij gaven toen aan dat ze binnen (wij zaten namelijk buiten) misschien ff kon informeren wat nu verder.

De pizza was echt vreselijk slecht!! Even later kwam de serveerster weer terug en bood aan om onze pizza’s nog eens in de steamer te doen. Wij vonden dat geen goed idee maar hebben toch maar ingestemd . Wij kregen de pizza later terug en hij was bovenop zwart geworden en onder nog hetzelfde.bijna net zo wit als sneeuw!!!

Wij riepen nogmaals een serveerster en ze bood haar excuses aan. Ze vroeg willen jullie nog verder eten. Wij kregen geen hap meer door onze keel!!!! En zeiden nee dankje!!

Later wilde we binnen betalen maar het personeel ontweek ons.. toen was er toch nog een jong meisje die kwam en die ons hielp.. Wij hebben het volle pond betaald voor de vreselijkste pizza van ons leven!! Nooit weer! Bovendien hebben wij naar de leiding gevraagd en deze was ronduit onbeschoft!! Had helemaal geen vorm v enige beleefdheid. Was gewoon asociaal! Ze zei wat maakten we ons druk om maar een pizza !! Er was niks mis mee!

Dus mensen ga niet naar restaurant en bowling Wester!! Slechte leiding en slecht eten!! Gewoon onbeschofte leiding!! Past zelfs niet eens in een café !!!!

Toen we weg gingen hoorde mijn vrouw (zij spreekt nl ook Fries) dat ze achter onze ruggen km tegen haar personeel zei in het Fries: sokken hawwe altyd slechte recensies!!

Ik zelf heb zelf 25 jaar in de horeca gewerkt heb en heb veel mensen opgeleid maar ben nog nooit zulke slechte medewerkers en leiding tegengekomen!!

Dus nogmaals wil je een mooie avond en lekker eten: ga niet naar Wester!!! Dat bederft je avond!!

Later bleek dat heel veel mensen in Leeuwarden slechte ervaring hebben hier! Vandaar dat het zo rustig was!!

Dit was het!!

9. Nederlands Eernewoude

Ömer

Mazda

Kan hier de hele dag wel zitten. Personeel komt vriendelijk en professioneel over en het eten smaakt geweldig.

12. Nederlands Eernewoude

Als je een hondje mee wilt nemen zien ze je liever gaan dan komen. Eigenaresse zeer onvriendijke manier om kenbaar te maken dat onze lieve hondje niet welkom is. Daarna verdwijnt ze en laat ze het jonge personeel het verder opknappen. Er zijn nettere manieren om iets duidelijk te maken. Wij komen er NOOIT weer en hebben heerlijk gegeten bij de concurrent waar onze hondje liefelijk ontvangen en verwend. Heerlijk gegeten daar.

Heerlijk gegeten en mooie locatie.

We hebben lang op ons hoofdgerecht moeten wachten. Het was niet super druk. Klanten die later binnenkwamen werden eerder van eten voorzien. Ter compensatie hebben we enkele drankjes gekregen.

15. Nederlands Eernewoude

Van der Zee

Zeer goed, lekker eten goede bediening en goede prijs.

Een oprechte afknapper. Slecht meubilair op het terras, stoelen veel te laag voor bij de tafel. Heel lang moeten wachten op drankjes en eten. Toen het na meerdere malen vragen uiteindelijk toch kwam werd het zonder een woord op de tafel gesmeten. Droge, taaie wrap kleffe koude patat... Pff wat een drama tent. Naast ons zaten mensen die daar voor de tweede keer die week aten en evenals de eerste keer net als wij eindeloos moesten wachten. Het was dus zeker geen uitzondering. Het plekje is fantastisch, wat zonde als je als uitbater je kansen zo laat liggen.

Linda Engels

Niets ten nadele van alles maar het is echt een eetcafe op een camping. Best een goede sfeer maar het eten viel behoorlijk tegen. De kroepoek bij de saté was mega oud en niet te eten. De reactie hierop was, ik zal het even doorgeven aan de keuken. Het koekje bij het ijs was al net zo oud. Ook al is het seizoen over, de ingrediënten mogen dan toch nog steeds wel vers zijn!

In dit "restaurant" moet men nog heel veel leren als het gaat om servicegerichtheid. Personeel kwam zeer onervaren en niet geïnteresseerd over. Op een eenvoudig broodplankje moet je al een half uur wachten en op het hoofdgerecht 1,5 uur. Eten wordt gewoon op tafel gesmeten waarbij een deel van het gerecht naast het bord valt waarvoor geen enkel excuus wordt aangeboden. Een tafel normaal afruimen voordat een nagerecht of koffie wordt geserveerd heeft men ook al weinig kaas van gegeten. Overigens was de rauwkost bij de saté oud en muf. De prijzen zijn absoluut te hoog voor deze eetgelegenheid. Ons inziens ontbreekt het hier aan een goede aansturing van het personeel. Men doet maar wat. Niet voor herhaling vatbaar.

Ben er vanmiddag geweest voor het eerst met mijn man. Wij hebben heerlijk genoten daar op het terras aan het water. Service is goed en klantvriendelijk en de koffie was heerlijk en mijn radler ook en niet duur.

Heerlijk eten en drinken.
    Op fantastische locatie.
    Met zeer leuke bediening.
    Die het feestje nog leuker maken.
    Een echte aanrader dus.

21. Nederlands Eernewoude

Gezellig restaurant met een moderne uitstraling. Het eten was veel, heerlijk en goed heet. We hadden een daghap, een kindermenu en een schnitzel menu. Allen zeer smaakvol en geserveerd met groente, rabarber, salade en aardappeltjes. De bediening was netjes en kwam ook geregeld vragen of alles naar wens was. De prijs is prima zeker gezien de hoeveelheid.

Een prachtige plek aan het water. Wij hebben een gezellige middag gehad met vrienden lekker eten en vriendelijke bediening, wij komen zeker weer terug.

Vieze bedoening, smerige stoelen, muffe geur, op de tafels kon je schrijven door het stof wat er lag, vies bakje met bestek, wat op tafel werd gezet, de vloer was echt supersmerig, er lag vloerbedekking, de toiletten waren echt goor, wat een verschil met de ander eigenaar, zonde van deze toplocatie, bij een patatzaak is het schoner, ik zou niet graag in de keuken willen kijken, de bediening loopt in shirts met vlekken, wat een aanfluiting. De glazen stonken naar bedorven water. Zonde, zonde super gemiste kans. Alleen koffie genomen, we wilden lunchen, maar niet hier, bah, bah.

Vanavond lekker gegeten bij De Buitenplaats. Personeel was zeer vriendelijk. Goede service. Werd regelmatig gevraagd of er voldoende was. Restaurant ligt bovendien op een leuke locatie.

R. de Graaf

Wij hadden een prima avond, gastvrije ontvangst. Heerlijk gegeten. Vlotte bediening, mooie gerechten. Wij genoten van een zomerse proeverij. Wij komen hier zeker nog eens terug.

T, van der Wal

Een kerstbuffet genoten met 8 volwassenen en 2 kinderen. Was prima verzorgd, het was erg lekker en er was meer dan genoeg. Als afsluiter nog een geweldig dessert buffet met voor elk wat wils, echt top!
    Er was een ontspannen en relaxte sfeer met goede bediening.
    Ook de kinderen werden absoluut niet vergeten, vonden het ook een geslaagde middag/avond.

Kerstbuffet was minimaal. Werd niet regelmatig bijgevuld. Op gegeven moment wel 5 schalen leeg. Geen kinderbuffet. Tafels niet schoon. Prijs/kwaliteit beneden peil. Bedienend personeel was wel vriendelijk en deed z'n best, maar te weinig personeel. Had geen tijd om vuile borden op te ruimen. Geen aanrader! Was voor ons een afknapper.

F.Tienstra

Kerstbrunch was meer een snackbarlunch.
    Ongezellig restaurant.
    Smakeloos eten,onverzorgd.
    Niet voor herhaling vatbaar.

2,1
  29. Nederlands Eernewoude

Marjolein van Ruitenbeek

In de vakantieperiode eten wij zo'n 3 keer bij Restaurant Wester. Het eten is prima, aardige mensen, goede service. We worden er vriendelijk ontvangen en er is altijd tijd voor een praatje. We komen er al 10 jaar en hebben nog nooit slecht gegeten of gemerkt dat de service niet goed was, ook niet als het er druk is.

Ik heb meegewerkt aan de bouw van het complex. En daarom leek het mij leuk om daar met de familie te eten.
    Maar dat werd een flop. Wij hebben daar met veel energie en inzet een prachtig gebouw neergezet en wat er nu gepresteerd wordt lijkt nergens op.