Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eerbeek verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Eerbeek

Serre is ronduit koud, aantal van gezelschap met jas aan gezeten. Oude (binnen) speeltuin zonder verlichting (was kapot) waar recent binnen was gerookt. Waren om 17:00 één van de eerste gasten en dagmenu was al op. Pannekoeken zijn klein en weinig smaakvol (meelderig). Geen zeep op toilet. Geen leuke ambiance. Misschien leuk in de zomer maar voor ons, eens maar nooit meer.

Via eet.nu uitgezocht, omdat we de regio niet kennen. Geweldig gegeten, mooie pure smaken en fijne service. Geen enkel probleem dat ik graag het tussengerecht als hoofdgerecht wilde. Bietenrisotto met kabeljauw was het meer dan waard!

Jammer dat we geen tijd hadden voor het verrassingsmenu. Toch nog een keer terug vanuit Limburg!

Super goed bevallen. Heerlijk eten, gezellige sfeer en een mooie zaak. Een echte aanrader!

4. Chinees-Indisch Eerbeek

Kwaliteit afhalen is wisselend. De ene week goed, de andere week koud en smaakloos.
    Wokken was voor ons een teleurstelling, want er was weinig om te wokken voor die prijs. Het eten van het buffet smaakte oud en was koud. Volgens de bediening was dit niet zo. Maar die waren dan ook druk met tv kijken.
    Geen aanrader dit restaurant.

5. Chinees-Indisch Eerbeek

Vlotte en prettige bediening.
    Eten was prima, heerlijke garnalen, alles snel opgediend, Hoewel niet erg druk heerste er toch een prettige sfeer.
    Al met al de moeite waard een aanrader dus.

Marielle

Prachtige rustige plek, uitstekende sfeer en bediening. Inrichting zowel binnen als buiten zeer prettig. Plus een mooie historie! Het eten is echt ontzettend lekker. Bijzondere smaken ook op de nieuwe kaart!

Matthijs Coster

We hebben 8 juli met z'n tienen gegeten bij de Korenmolen. Het personeel was bijzonder vriendelijk maar ook heel geïnteresseerd in het gezelschap. De maaltijd was erg lekker. Dat gold ook voor de twee vegetariërs en de persoon met een lactose intolerantie. Het idee van het personeel bij de reservering om te kiezen voor een proeverij, waarbij zowel het voorgerecht als nagerecht bestond uit een compositie van kleine gerechtjes sloeg enorm aan bij ons gezelschap.

8. Nederlands Eerbeek

Heerlijk gegeten, ruime porties voor een goede prijs! De sfeer was aangenaam en de bediening super vriendelijk. Wij hebben een gezellig en lekker avondje uit gehad! Zeker voor herhaling vatbaar.

C.J. Hermes

10. Nederlands Eerbeek

slecht, groot bord wij zijn open, echter keuken had om 20.30 uur geen zin meer ondanks dat ze tot 21.00 open zouden moeten zijn volgens hun eigen gegevens. was vaste klant maar nu nooit meer

11. Nederlands Eerbeek

Han

Wij zijn hier twee keer in dezelfde week gaan eten omdat de eerste keer al erg beviel.
    Zowel vlees als vis gerechten zijn zeer goed bevallen, overzichtelijke kaart, lekker eten en goede porties voor een redelijke prijs. Het personeel verdient een extra pluim. Wij zijn met zijn tweeën niet bij de ingang of WC's gezet. Ook meerder mensen alleen aan een tafel zien eten die net zo gastvrij behandeld werden als de rest van de klanten in de zaak.

12. Chinees-Indisch Eerbeek

Hanneke

13. Chinees-Indisch Eerbeek

Erg lekker gegeten , gezellig personeel,in voor een geintje! Incl drank, glas leeg,meteen weer vol! Aanrader!

14. Nederlands Eerbeek

Tigers1999

Mooie, sfeervolle zaak. Ontzettend vriendelijke en attente bediening. Zeer uitgebreide kaart, voor elk wat wils. Verrast door een heerlijke amuse, wat de verwachtingen hoog maakte voor de rest van de avond. De verwachtingen werden meer dan waargemaakt. Heerlijk avondje uit, echt een aanrader!!

15. Pannenkoekenhuis Eerbeek

Arjan de Jong

Op het terras geluncht: broodje met Spaanse kip. Erg lekker: krokant van buiten en niet droog van binnen. Goede koffie en vriendelijke bediening. Ik kom zeker nog eens terug.

16. Internationaal Eerbeek

Heel gezellig gegeten, prima bediening, heerlijke klassieke asperges alleen jammer dat de schnitzel te hard/gaar gebakken was.

Als ik een doner kebab schotel bestel, verwacht ik vlees. Het leek heel wat, er lag zelfs patat onder het vlees... handjevol vlees, de rest was patat, dus erg ontevreden hierover.

18. Chinees-Indisch Eerbeek

Hoe kun je een zaak runnen als je geen Nederlands begrijpt? Het heeft 10 minuten geduurd voordat ze begreep wat ik wou bestellen, maar ze kon verder niet antwoorden wat voor vlees het was door gebrek aan Nederlands.
    Alsof dat niet genoeg was zei ze nog dat ik moest opschieten, want duurde haar te lang.. Toen heb ik besloten helemaal niets te bestellen.

19. Internationaal Eerbeek

Hendrik

Heerlijk gegeten, leuke bediening, echt een aanrader.

Het was druk en er waren veel personen die afhaal maaltijden kwamen halen. Vriendelijk personeel en prima eten (ik kon het helaas niet op) mijn vrouw heeft genoten van haar pizza!!

21. Internationaal Eerbeek

We kwamen binnen en zag er gezellig uit, mooie open haard waar we hebben gezeten. Bediening zeer vriendelijk en eten was heerlijk. Hadden proeverij en zalm, zeer zeker een aanrader.

22. Chinees-Indisch Eerbeek

Waardeloos! Drankjes kwamen snel, maar daarna duurde het opnemen van de bestelling lang. Halverwege de bestelling liep de bediening weg om aan een andere tafel te serveren. Tijdens het gehaaste gesprek met de bediening bleek dat voor een extra couvert moest worden bijbetaald.
    Na wederom lang wachten op de opname van het resterende deel van de bestelling besloten we de drank af te rekenen. Dit restaurant heeft zijn primaire zaken niet (altijd) op orde.

Geen oordeel dus over de keuken zelf.

23. Pannenkoekenhuis Eerbeek

In de ballenbak hing gewoon een tl lamp die het nog deed die van het plafond was gevallen. Nu las ik ergens anders een review dat dit al in 2015 opgemerkt was door een ander maar blijkbaar Is er nog niks aan gedaan.
    Echt slechte en kind onvriendelijk gewoon.

De pannenkoeken waren echt slecht en melig. Pannenkoek gewoon teruggestuurd en niks meer besteld. Zijn ook snel weggegaan. Drankjes niet hoeven te betalen.

Voor ons nooit meer hier

1,3

Top, complimenten aan de pizza bakker. Ik ga hier zeker nog een keer komen. Onze ervaring was dat alles zeer vers was en vooral heel lekker.

Lage beoordeling eten, want bij het bestellen van een gewone shoarma krijg je schapenvlees. Jammer!
    De rest was goed.

Zeer vriendelijk bediening. Onze ervaring was dat alles zeer vers was en vooral heel lekker. Top zaak.

27. Chinees-Indisch Eerbeek

M. van Soeren

De tomatensoep was erg dik, dus niet echt geweldig. De rijsttafel was heerlijk. Vriendelijke bediening.

28. Internationaal Eerbeek

Echt een heel mooi restaurant, eten was ook erg lekker, erg voordelig door een kortingsbon die ik mee had, kreeg alleen het idee dat je als gast die korting krijgt ook kleinere porties krijgt.
    Dan is 't ook niet echt korting wat mij betreft.
    Het hotel staat ook in een prachtige omgeving, jammer dat als je naar je kamer gaat alles ineens verpauperd is en dat je niet meer het idee hebt dat het beneden zo mooi is. Maar goed, dat is een bekend gegeven bij Fletcher hotels.
    Al met al was het best prima daar.

29. Nederlands Eerbeek

y.van niekerk

We waren hier met een grote groep, rond de twintig personen.
    De Italiaanse tomatensoep was lekker, alleen de opmaak erg simpel, een stukje lekker brood zou al heel wat doen. Verder was het eten erg slecht, de schnitzels werden op elkaar op een groot bord binnen gebracht, het zag er niet uit, smakeloos en veel te hard. De groente was veel te ver door gekookt en de porties waren erg klein. Toen we wat extra aardappels vroegen, werd eerst gevraagd of de andere schaaltjes op de andere tafel wel leeg zouden gaan. Als vegetarisch hoofdgerecht werden twee vette kaasburgers uit de supermarkt binnen gebracht. Het ijsje was fantasieloos, één bolletje ijs met fruitcocktail uit blik.

De bediening was zeer vriendelijk, het interieur niet slecht, maar het eten ver onder de maat en daar moet het toch om gaan!

30. Pannenkoekenhuis Eerbeek

Hermine Schuit

Leuke speeltuin, gezellig terras, uitstekende bediening, lekkere pannenkoeken! Wij komen zeker nog eens terug.