Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eerbeek verdeeld zijn.

Eten was lauw en veel te zout.

2. Internationaal Eerbeek

Linda Smit

Wij hebbem eerste kerstdag genoten van een heerlijk kerstmenu. Goede kwaliteit en goede bediening echt een aanrader!

Prima met kinderen!

4. Internationaal Eerbeek

Afgelopen zaterdag gegeten bij De Tijd. Geen klagen, lekker, goed en genoeg.

5. Internationaal Eerbeek

Wel hebben er lekker gegeten. De bediening is vriendelijk en snel.

6. Internationaal Eerbeek

Wij hebben heerlijk gegeten. We zaten gezellig bij de haard. De bediening was erg vriendelijk en er werd netjes rekening gehouden met de lactoseallergie. Wij hebben een gezellig avondje uit gehad.

7. Internationaal Eerbeek

Fam. van der Hel/Fam. Blaauw

We hebben met z'n vieren daar gegeten. Het was heerlijk. Ook erg aardige bediening, kortom een aanrader!

8. Internationaal Eerbeek

Arie de Wit

Vanmorgen met ong. 12 racefietsers koffie gedronken. Van een niet erg vriendelijke mevrouw mocht er geen fiets op het terras worden geplaatst, (snap ik als er bezoekers zijn), maar met deze temperatuur was het terras leeg. Ook werd er gezegd dat er geen zelfmeegenomen etenswaren mochten gebruikt! Jammer dat deze dame niet op de hoogte is dat fietsers af en toe een banaan of energiereep nodig hebben! Geen erg klantvriendelijke locatie, dus niet voor herhaling vatbaar!

9. Internationaal Eerbeek

Jammer, kort na de eerste opening dit restaurant bezocht. Terras zat vol, binnen plek genoeg. Na onze binnenkomst (19.10u) bediening gevraagd of zij ons van dienst konden zijn met een tafeltje, 2 personen, etentje. ik citeer bediening, de keuken is druk wij kunnen u pas om 19.45 van dienst zijn. Wij hebben bedankt en zijn direct weer vertrokken om ergens anders te eten. Wat een gemisde kans dit. Had ons vriendelijk te woord gestaan, ons ergens neer gezet met de opmerking, meneer en mevrouw het kan ietsje langer duren ivm drukte. Geef je klant in zulke gevallen een drankje van de zaak, en je maakt een totaal andere (eerste) indruk.
    you never get a second chance at a first impression!

Voor ons is De Tijd vervlogen tijd.

10. Internationaal Eerbeek

Ruifje

11. Internationaal Eerbeek

Onze kennismaking met de Tijd was prima! De kaart biedt voldoende keus waaruit wij Kalfsentrcote, Runderspies en Snoekbaarsfilet kozen. Een geweldig gebakken entrecote die super mals was, heerlijk beetje krokant gebakken snoekbaars met een verrassende saus en garnering. De aioli saus werd als als lekker betiteld. Frietjes werden goed nageserveerd en waren heerlijk krokant.
    Het cheescakedessert heerlijk maar ook de koffiespecials als dessert waren prima.
    Misschien zou een salade zonder aardappel nog een mooie toevoeging zijn!
    Wij hadden een heerlijke avond en komen zeker terug.

12. Internationaal Eerbeek

N.

13. Pannenkoekenhuis Eerbeek

Wat slecht zeg. Nooit meer!!
    Pannenkoeken waren klef, veel te klein en echt niet lekker maar wel duur €11,20 voor een klein pannekoekje met iets erop. De kok wil snel klaar zijn en de eigenaar snel rijk worden. Kinderpannenkoek was zo mogelijk nóg kleiner en zelfs daar betaalde je €4,25 voor. Onze kleinzoon van 2,5 vond hem gewoon vies. En liet hem na 2 hapjes staan. De koffie toe. Was een latte van bijna alleen maar houdbare melk. Bah.
    De bediening was ongeïnteresseerd en de ambiance was ver beneden peil. Ongezellig zeg om te huilen.
    Speeltuin buiten zag er goed uit, maar binnen, wat een oude troep zeg. Bootjes lek en een draaimolen die voor kleine kindjes veel te hard gaat zodat ze eraf vliegen. Levensgevaarlijk. Voor ons nooit meer.

1,1
  14. Internationaal Eerbeek

Leuke kaart, lekker eten, maar kleine porties.
    Je moet wel een dessert nemen…
    maar het dessert is dan ook weer lekker.
    Op de kaart lijkt het allemaal niet te duur, maar voor hoofdgerecht met een drankje en dessert ben je toch gauw 35 euro per persoon kwijt… en dat is wat veel in verhouding met wat je krijgt : geen hapje of olijven, groot bord met weinig op, pasta onder de groenten om het volume te vergroten (terwijl je dan ook nog frietjes krijgt…)

15. Internationaal Eerbeek

Heerlijk en eenvoudig, goed bereid, in een gezellige ambiance met vriendelijk personeel. Heerlijke patatjes, biefstuk waar je mes zo doorheen zakt, lekkere rauwkost. Lekkere frisse deserts (tip: leg de leitjes even in de vriezer, want mn bolletje ijs was heel snel gesmolten 😣).

16. Chinees-Indisch Eerbeek

Ans van Mourik

Is permanent gesloten

Zeer goed eten leuk terras voor als het mooi weer is vriendelijk personeel en goed gevulde borden voor een kleine prijs.

18. Internationaal Eerbeek

We hebben heerlijk gegeten. Menu van de dag.

Bestelde een tosti (* reuze) gesmolten kaas met ham a € 4,-
    Bleek een normaal pitabroodje met 2 plakjes kaas en een kwart (!) plakje ham.
    Geen waar je het geld....

Vanavond lekker gegeten… goed gevulde borden, voor groot en klein… vriendelijke service. Zeker een aanrader… we zijn hier op vakantie maar we gaan zeker terug… top bedrijf.

21. Internationaal Eerbeek

Heidi Smeitink

Een gezellige sfeer en de bediening was lekker ongedwongen. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

22. Internationaal Eerbeek

Vorige week gegeten bij de tijd. Het was erg druk binnen en buiten misschien was het daarom wat rommelig. Vies glas, na gevraagd te hebben na 20 min nog een keer vragen dan een glas gekregen. Broodje warme ham was koud en het broodje van mijn vriendin was taai. Hopen dat dit niet weer gebeurd in het vervolg. Om ons heen werden ook dingen vergeten. Gaan binnenkort nog eens langs om te kijken of het dan beter is. Verder mooi restaurant.

23. Internationaal Eerbeek

Het was erg jammer dar er geen invalide toilet aanwezig is.
    En sommige mensen vinden het toch wel prettig een schoteltje onder het soep kopje.
    Verder was het prima verzorgt.

24. Nederlands Eerbeek

Een prima restaurant, gezellig, goede bediening! Het eten wat we kregen was heerlijk! Ook leuk dat er work shops worden gegeven! Zeker aan te bevelen. Alleen een puntje: de inrichting vd achterwand van het restaurant! Vreselijk! Het geeft een gevoel alsof je in een crematorium zot Sorry dat ik dat zo zeg maar het valt op je als je voor het eerst binnen komt. Om die reden zou ik niet graag binnen eten.

25. Internationaal Eerbeek

Goed gegeten. Niet pretentieus, gewoon goed.

26. Internationaal Eerbeek

Onze eerste ervaring met dit restaurant viel tegen. Er liepen verschillende dingen mis qua diner en drinken. Dit is essentieel voor een restaurant en daarom een duidelijk minpunt. Positief is dat de gastvrouw haar uiterste best deed om oplossingen te bieden. Dit zou echter natuurlijk niet nodig moeten zijn.

Op het terras is het aangenaam vertoeven, ook in de avond vanwege het zonnescherm en de heaters.

Hopelijk zijn de kinderziektes er snel uit en loopt het meer gestroomlijnd.

27. Internationaal Eerbeek

We hebben heerlijk gegeten bij De Tijd. Er was geen plek meer buiten maar na wat schuiven is het toch geregeld, wat een service! De prijs/ kwaliteit verhouding is prima en het eten heerlijk.

28. Nederlands Eerbeek

Heel fijn met ons gezin gegeten. De kinderen konden heerlijk spelen terwijl wij aan het eten waren. Personeel was zeer vriendelijk en gaf goede tips. De wachttijd tussen de gangen was goed. De kinderen kregen net als wij een amuse die goed in de smaak viel.

Bram

Tijdens vakantie 2× wezen eten. Iskender, is heerlijk. Samen met Efes pils. Niet te duur en aardig personeel. Aanrader.

Geweldig restaurant qua ligging, uitstraling sfeer en prachtig opgediend smakelijk eten. Voor een redelijke prijs. Aanwinst voor Landal en aanrader voor een ieder die in dergelijke ambiance wil di eten!