Bezorgrestaurants in de buurt van Mei Fa

1319318840 87
1520421092 65

1. Ans van Mourik

Is permanent gesloten

2. Kwaliteit afhalen is wisselend. De ene week goed, de andere week koud en smaakloos.
    Wokken was voor ons een teleurstelling, want er was weinig om te wokken voor die prijs. Het eten van het buffet smaakte oud en was koud. Volgens de bediening was dit niet zo. Maar die waren dan ook druk met tv kijken.
    Geen aanrader dit restaurant.

3. Vlotte en prettige bediening.
    Eten was prima, heerlijke garnalen, alles snel opgediend, Hoewel niet erg druk heerste er toch een prettige sfeer.
    Al met al de moeite waard een aanrader dus.

4. Erg lekker gegeten , gezellig personeel,in voor een geintje! Incl drank, glas leeg,meteen weer vol! Aanrader!

5. Hoe kun je een zaak runnen als je geen Nederlands begrijpt? Het heeft 10 minuten geduurd voordat ze begreep wat ik wou bestellen, maar ze kon verder niet antwoorden wat voor vlees het was door gebrek aan Nederlands.
    Alsof dat niet genoeg was zei ze nog dat ik moest opschieten, want duurde haar te lang.. Toen heb ik besloten helemaal niets te bestellen.

6. Waardeloos! Drankjes kwamen snel, maar daarna duurde het opnemen van de bestelling lang. Halverwege de bestelling liep de bediening weg om aan een andere tafel te serveren. Tijdens het gehaaste gesprek met de bediening bleek dat voor een extra couvert moest worden bijbetaald.
    Na wederom lang wachten op de opname van het resterende deel van de bestelling besloten we de drank af te rekenen. Dit restaurant heeft zijn primaire zaken niet (altijd) op orde.

Geen oordeel dus over de keuken zelf.

7. M. van Soeren

De tomatensoep was erg dik, dus niet echt geweldig. De rijsttafel was heerlijk. Vriendelijke bediening.

8. Prima afhaalgerechten, zoals vandaag loempia's en mihoen. Rijkelijk gevuld en goed warm.

9. Hebben Indoneschische rijstafel besteld en dit dus typisch op zijn chinees. Er zat geen smaak aan.
    Moesten achteraf nog 2 euro voor een bakje mi hoen bij betalen. Niet transparant.

10. Afhaalrestaurant, geweest op 2e paasdag. Weinig (voor het bedrag) en koud eten, taai vlees en niet vers. Slechte ervaring!

11. Bert Raadgever

Afgelopen zondag heerlijk gegeten. Gezellig restaurant. Een aanrader!!!

12. j koenen

We hebben hier gisteren gegeten maar het was teleurstellend! De keus was zeer beperkt.. We zijn in diverse wokrestaurants geweest, maar dit was de minste. Geen salades, geen haring en paling. Het eten was koud en werd niet aangevuld. Eigenlijk was het ijs met de vruchten het beste.

Ook de atmosfeer was naar en benauwd. Steeds moesten we vragen om drankjes terwijl dit bij de prijs was inbegrepen. De frietjes waren koud en slap!! De biefstuk was echt veel te zout en smaakte niet! Allemaal jammer en dat voor de prijs van 54 euro. Zo prijzen zij zich wel uit de markt en is dit zeker geen reclame. Wij komen hier nooit meer. Wij weten dat het wel goed kan.

13. Wij moesten voor ons kleinkind die 3 jaar is en niets anders dan witte rijst lust, 2 euro betalen voor een klein bakje witte rijst. Later bleek dat hij gratis had kunnen eten. Terwijl het een onbeperkt buffet was, het was gisteren op 2e kerstdag. Dit zegt veel over dit restaurant. Klantvriendelijk, nou nee.

14. Annie Scheltema

Zeer net restaurant, aardige bediening. Volop keuze, kortom, een aanrader.

15. Wat hier eigenlijk ontbreekt is interesse in klanten, verder was het wel aardig. Niet de moeite van het omrijden waard, dus.
    De vis en gevogelte waren oké, maar de sausjes wat vettig. De kindergerechten werden zonder fantasie op tafel gekwakt, met losse zakjes mayonaise en zonder enige opmaak.
    Wanneer je met vijf mensen mensen vier gerechten wilt delen, moet je wel betalen voor een extra couvert. En tenslotte laat de bediening merken haast te hebben door tot drie keer toe halverwege de bestelling alweer weg te lopen.

16. Ik kom al jaren bij Mei Fa en de kwaliteit is altijd enorm goed. Inmiddels al 6 jr niet meer in Eerbeek woonachtig maar om de kwaliteit en smaak ergens anders te vinden is erg lastig.
    Bediening is vlot en erg aardig, het is er netjes en schoon en zowel bij de wok als a-la-carte genoeg keuze. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. En dat voor zo'n klein plaatsje als Eerbeek!

17. fam te winkel uit eerbbeek

Zeer goed gegeten, net zo goed als in Spanje, zo niet beter.

18. M. Bakker

Eten van het buffet was koud. Patat was ook koud. Toen we hier iets van zeiden, werd de bak meegenomen en later weer koud terug gezet. Vier jaar geleden ook hier gegeten. De kwaliteit en passie is er in de tussentijd niet beter op geworden. Wij komen graag naar deze streek, maar bij deze tent zien ze ons nooit meer. Er werd niet eens gevraagd aan ons of alles naar wens was. Teleurstellend.

19. s.waasdorp

Tijdens onze vakantie hier gegeten, en in Den Haag waar wij vandaan komen nog geen restaurant gevonden waar het eten zo goed was. De smaken zeer goed, de sushi goed vers, het stoofvlees net pittig genoeg en het vlees met pepersaus, saus smaakt naar peper en niet alleen maar heet. De volgende keer als we in de buurt zijn komen we zeker terug.

20. Erica Hartman

Zondag 29 Mei hebben we met de hele familie hier gegeten en ik kan niet anders zeggen dan dat het uitstekend verzorgd was. Het eten was zeer goed evenals de bediening, klasse!

21. Weer heerlijk gegeten. Prima verzorgd wokgedeelte, ziet er netjes uit en het buffet wordt goed bijgevuld. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.

22. Ik ben hier laatst uit eten geweest. Het eten was erg lekker. Het werd ook erg snel gebracht. De wc's waren erg schoon. Een van de Chinese obers was wel erg onbeleefd. Hij had een drankje teveel gerekend, en weigerde dit eraf te halen. We hebben daarom hem geen fooi gegeven, ondanks het lekkere eten!

23. We hebben er heerlijk gegeten, het is knus en gezellig! Net anders dan de grote wok jongens! De sausen en de biefstuk waren heerlijk. Leuke ambiance. Vooral dat er net een grote stoomtrein voor het raam(ongeveer 2m) langs kwam, alles schudde en trilde! Een woord, geweldig, waar vind je dat!

24. Wij hebben hier ontzettend lekker gegeten! Enorm aanbod voor vleeseter en vegetarier.

Aanrader!

25. Geweldig lekker eten. Vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug.

Waren een weekje op vakantie.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Echte aanrader...

26. We hebben met een klein gezelschap gegeten in het wokrestaurant. Wij waren zeer verrrast, we wisten niet dat je in een dorp als Eerbeek zo goed kan wokken. We waren op vakantie voor een weekje. Het zag er allemaal goed vers uit, genoeg keus en variatie, woksausjes erg goed van smaak, teppan plaat bijzonder lekker...... Last but not least, de service is top, zo vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker terug!

27. Jacqueline

Eten zeer goed. Mensen ook heel aardig. Maar je moet wel een dikke warme jas aan doen als je wilt deelnemen aan het wok menu. Het tocht er ontzettend! We zijn allemaal verkouden geworden. We hebben er ook wat van gezegd maar het lag aan de afzuiging. De volgende keer moesten we maar ergens anders gaan zitten. ( dan mag een ander verkouden worden! Ik vind dat het verholpen moet worden.)

28. fam. Scholten

Wij komen hier regelmatig en vinden de sfeer zeer ontspannen en gezellig. Prijs/kwaliteit is in zeer goede verhouding.

Nu hebben ze wel ijs in het buffet opgenomen.

Kortom topper/aanrader!

29. We zijn hier 27 december met 4 personen geweest.

Het eten was heerlijk en de bediening was heel erg goed.

Wat ons ook opviel waren de schone vaatdoekjes waar mee schoon werd gemaakt door de koks bij het wok gebeuren. Dat zie je wel eens heel anders. Wij komen hier zeker nog eens terug!

30. Het is er altijd erg gezellig je word er goede bediening & altijd vriendelijke personeel! Het is is gewoon top ook bij de wok!

31. Top chinees. De beste in de regio wat mij betreft. Zeker het wokken is een aanrader, waar ik het juist kwalitatief veel beter vind dan in Apeldoorn.

32. Ik vindt dit een heel goed restaurant.

Het enige min puntje is dat hoe verder je achter komt te zitten hoe ongezellige het wordt vanwege de lampen.

Maar verder vindt ik het wel ok. En zo heel duur is het nou ook weer niet.

Alleen jammer dat ze geen ijsbuffet er bij hebben zitten.

Vooral voor kinderen een goede optie.

33. Johan en Lies

Ik werk in een winkel in Eerbeek, woon er niet. Komt er een klant die naar een chinees informeert, stuur ik rechtstreeks door naar Mei Fa: een betere chinees is in een straal van 30 km niet te vinden!

Goede gerechten, smaakvol en gaar..! Mooi opgediend ; de kok besteedt er echt aandacht aan. Bediening is chaotisch, zoals bijna bij elke chinees: komen vier personen aan je tafel of je nog een pilsje wilt..! Het eten maakt echter alles goed. Onze vaste chinees...topper.

34. in vergelijking met andere wokrestauranten bijv. Apeldoorn dan red deze het niet. Het was ongezellig en weinige keuze qua wokingredienten. Nee geen grote aanrader. We gaan het niet een tweede keer doen

35. Goed restaurant met goede service!

36. f.de groot

zomaar een toppertje tussen de vele wok en soortgelijke restauranten.

37. Leuke en gezellige hoekjes en eten is erg goed vooral het wok gedeelte