De Heideroos in Eerbeek

Sfeervol genieten begint bij ons!

Ruime gratis eigen parkeerplaats voor ca. 100 auto's

• 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Ons klassiek en sfeervol ingerichte restaurant ademt een warme sfeer uit waar u met uw gasten uitstekend kunt lunchen of dineren in een ongedwongen sfeer met gastvrije bediening. Tevens een groot terras met zon.

Onze chef-kok staat samen met zijn keukenbrigade garant voor de kwaliteit van de overweldigende gerechten die tijdens uw diner in ons restaurant geserveerd worden.
Onze uitgebreide A la Carte kaart is gebaseerd op de traditionele Nederlands/Franse keuken en verandert elk half jaar.
Op de doordeweekse dagen woensdag, donderdag en vrijdag hebben wij een speciale actie. Voor slechts € 17,50 kunt u onbeperkt genieten van diverse hoofdgerechten.

Tevens wordt deze uitgebreid met gerechten van elk seizoen, zoals wildgerechten, asperges en mosselen.

Voor de kinderen hebben wij een prachtige speelkamer waar zij zich kunnen vermaken met speelgoed of puzzels. Terwijl de kinderen zich vermaken, kunnen de volwassenen rustig en ongedwongen genieten van hun diner. Dat is pas onbezorgd uit eten in Gelderland.

Restaurant De Heideroos is ook het ideale beginpunt of eindpunt van een wandel- of fietstocht door de Veluwezoom. Wij beschikken over een ruime parkeerplaats en zijn centraal gelegen op de Veluwe.
U bent van harte welkom bij restaurant De Heideroos!

• Buffet: € 28,50

• 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1206218157 90
1319318039 71
1341938016 78
1372097984 69
1485197867 67

1. Heerlijk gegeten, service was ook super.
    Je kan lekker buiten zitten met mooi weer en anders lekker warm binnen.
    zeker een aanrader!!!

2. Uitstekend gegeten goede service en mooi opgediend en niet te duur kom zeker terug.

3. Avondje uit eten geweest vorige week, expres in deze tijd gegaan gezien de asperges. Voorgerecht was heel goed, echter het hoofdgerecht viel erg tegen, vlees was erg droog en zelfs aangebrand, asperges waren niet goed door te snijden (allemaal draden). Nagerecht was een drieluik dus dan verwacht je een best portie ijs lijkt mij, nou het was zo weinig en dat voor zoveel geld.

4. Jan Dommerhold

Wij hebben heerlijk gegeten. De service was goed en het personeel was vriendelijk. Wij kunnen de Heideroos zeker aanbevelen. Wij komen zeker terug.

5. Een prima restaurant, gezellig, goede bediening! Het eten wat we kregen was heerlijk! Ook leuk dat er work shops worden gegeven! Zeker aan te bevelen. Alleen een puntje: de inrichting vd achterwand van het restaurant! Vreselijk! Het geeft een gevoel alsof je in een crematorium zot Sorry dat ik dat zo zeg maar het valt op je als je voor het eerst binnen komt. Om die reden zou ik niet graag binnen eten.

6. Heel fijn met ons gezin gegeten. De kinderen konden heerlijk spelen terwijl wij aan het eten waren. Personeel was zeer vriendelijk en gaf goede tips. De wachttijd tussen de gangen was goed. De kinderen kregen net als wij een amuse die goed in de smaak viel.

7. Heerlijk gegeten, ruime porties voor een goede prijs! De sfeer was aangenaam en de bediening super vriendelijk. Wij hebben een gezellig en lekker avondje uit gehad! Zeker voor herhaling vatbaar.

8. slecht, groot bord wij zijn open, echter keuken had om 20.30 uur geen zin meer ondanks dat ze tot 21.00 open zouden moeten zijn volgens hun eigen gegevens. was vaste klant maar nu nooit meer

9. Han 11 punten

Wij zijn hier twee keer in dezelfde week gaan eten omdat de eerste keer al erg beviel.
    Zowel vlees als vis gerechten zijn zeer goed bevallen, overzichtelijke kaart, lekker eten en goede porties voor een redelijke prijs. Het personeel verdient een extra pluim. Wij zijn met zijn tweeën niet bij de ingang of WC's gezet. Ook meerder mensen alleen aan een tafel zien eten die net zo gastvrij behandeld werden als de rest van de klanten in de zaak.

10. Tigers1999

Mooie, sfeervolle zaak. Ontzettend vriendelijke en attente bediening. Zeer uitgebreide kaart, voor elk wat wils. Verrast door een heerlijke amuse, wat de verwachtingen hoog maakte voor de rest van de avond. De verwachtingen werden meer dan waargemaakt. Heerlijk avondje uit, echt een aanrader!!

11. y.van niekerk

We waren hier met een grote groep, rond de twintig personen.
    De Italiaanse tomatensoep was lekker, alleen de opmaak erg simpel, een stukje lekker brood zou al heel wat doen. Verder was het eten erg slecht, de schnitzels werden op elkaar op een groot bord binnen gebracht, het zag er niet uit, smakeloos en veel te hard. De groente was veel te ver door gekookt en de porties waren erg klein. Toen we wat extra aardappels vroegen, werd eerst gevraagd of de andere schaaltjes op de andere tafel wel leeg zouden gaan. Als vegetarisch hoofdgerecht werden twee vette kaasburgers uit de supermarkt binnen gebracht. Het ijsje was fantasieloos, één bolletje ijs met fruitcocktail uit blik.

De bediening was zeer vriendelijk, het interieur niet slecht, maar het eten ver onder de maat en daar moet het toch om gaan!

12. Dominique

Heerlijk gegeten. Super dat er zoveel keus in vegetarisch is. Een aanrader.

13. H.J.Coorengel

50 jaar huwelijksfeest gevierd, het was prima verzorgt. Personeel was vriendelijk en behulpzaam, stond open voor eigen inbreng.

14. Andre Teysen

15. Diana Arrebout

Buitengewoon vriendelijke bediening en uitstekend eten.

16. familie Raafs

We zochten een leuk restaurant waar de kinderen konden spelen, en wij lekker konden tafelen. De kinderen vermaakten zich prima in de speelkamer. Ondanks dat het erg druk was, toch genoeg aandacht van de serveersters gehad. Heerlijk gegeten, vond de snitzel een tikkeltje droog, maar met combinatie ananas/ brie smaakte hij toch prima. Ze waren erg leuk met de kinderen, dus voor herhaling vatbaar! 1 punt van kritiek, we hebben alle bediening wat werkzaam was die avond aan tafel gehad...

17. Inmiddels alweer een paar keer gegeten, vanwege de telkens goede ervaringen. Erg gezellig restaurant, met goede menukaart. Uitstekende porties, zoals het hoort ga je men een voldaan gevoel weer naar huis (niet te vergelijken met een steakhouse of veredelde snackbar met porties tot het je keel bijna weer uit komt). Lekkere amuse vooraf, ter verwelkoming.

18. B. van Mourik

Na de upgrade van het interieur mag je verwachten dat de rest ook beter is geworden. Helaas is dit niet het geval. Na onze bestelling duurde het zeker 3 kwartier voordat het voorgerecht werd opgediend. Dit zag er prima uit en smaakte ook voortreffelijk. Het hoofdgerecht kwam sneller, maar daarmee is alles gezegd. De porties waren redelijk. Zelf een scholfile besteld. De bijlage zag er armetierig uit. Een zielig schaaltje met iets dat rode kool moest voorstellen, een halfgevuld schaaltje rouwkost, een schaaltje met gebakken aardappelstukjes rijkelijk gebakken in pittige kruiden en schaaltje groenten van onbekende oorsprong. Maar ok, ga niet op een eerste indruk af. Jammer! De scholfile was behoorlijk zout en in kombinatie met de gebakken aardappeltjes echt niet te eten. De smaak van de kruiden en het zout overheerste alles. Toch maar alles opgegeten, want de bediening bleek geen tijd te hebben om te reageren op onze signalen. Ze waren erg druk met een groot gezelschap. Wat betreft de bediening hebben we, in de tijd dat we er waren, 4 verschillende mensen aan tafel gehad. Op zich zag iedereen er onberispelijk gekleed uit en was zeer vriendelijk. Ik kan begrijpen dat je gemakkelijke schoenen wil dragen, maar sportschoenen met zilverkleurige strepen kan echt niet. Al met al een veelbelovende menukaart, maar zielloos en zonder passie klaargemaakt eten. We wonen niet ver van het restaurant, maar er moet in de keuken echt iets gebeuren voor we weer eens terug gaan. Prijs / kwaliteitverhouding is ver onder de maat.

Bart

19. Op doorreis gegeten in dit prachtige restaurant. We kwamen hier terecht omdat we er al ooit eerder gegeten hadden en we wisten ons te herinneren dat we het toen zo lekker vonden.
    We kozen voor een hoofdgerecht en werden verrast door een amuse van uiensoep, heerlijk en we kregen ook nog een lekker broodje met boter, olie en een kruidenmengseltje. Dit was erg fijn, nu was onze ergste honger over. We kwamen uit de Veluwezoom waar we uren gewandeld hadden en ook nog herten gespot hadden. We waren laat voor ons diner.
    De menukaart was prima met zeker voldoende keuze en wel drie verschillende vegetarische gerechten. Deze keer koos ik echter voor de eend, deze stond nog niet op de kaart maar werd aangeprezen als voorproefje voor de wildkaart in oktober. Mijn tafelgenoot koos voor: Kalf in de wei. Ook de benaming van de gerechten was origineel. Je kon ook kiezen voor een totaal menu.
    De hoofdgerechten werden geserveerd met een bakje rauwkost, spitskool met rozijnen (heerlijk terwijl ik niet van kool houd), snijbonen met ui en een bakje gebakken aardappeltjes. Deze laatste vond ik niet zo smakelijk.
    Volgens mijn mede-eter was het kalfje heerlijk, vooral de mosterdsaus was er lekker bij. Mijn gerecht bestond uit eendenborst en een eenden pootje. Het vlees combineerde goed met de bosbessensaus, alleen de nasmaak van de saus was een beetje wrang. Als je bosbessen eet is dat ook altijd, misschien is het toch mogelijk om dit een beetje op te vangen door gebruik van kruiden? Of toch een sinaasappelsaus erbij serveren? Het pootje had ik te lang laten liggen en was al een beetje afgekoeld en er zat weinig vlees aan. De speciale aardappeltjes, iets met Roos.... maar ik weet het niet meer, voegden niets extra's toe.
    De huiswijn, droog en wit, had een goede afdronk alleen de nasmaak was ietsje minder. Paste wel prima bij het gerecht en water kregen we er zo bij. De wijn kwam van de Langedoc en heette Croix Bellefeuille.
    We kozen ook nog voor een nagerecht, wederom was er voldoende keus en de benaming goed gevonden. De Dame Noire en het ijs met liquor 43 was heerlijk. Zelf zou ik er voor kiezen om de sausjes op het ijs te doen en niet er onder, omdat je zo op het laatst likeur zit te lepelen.
    Het restaurant ziet er prachtig uit met mooie foto's aan de muur van de omgeving en stijlvol aangekleed. De toiletten waren schoon maar wel een beetje oubollig, uit de jaren 80. Maar wel prima hoor.
    De service was zeker prima en ze waren ook vriendelijk, mijn vragen werden netjes beantwoord. Helaas zat er wel een foutje in de rekening daarom hebben we geen fooi meer gegeven.
    De prijs-kwaliteit verhouding klopte wel.

20. De soep was lekker, de rest niet te pruimen. De op de huid gebakken zalm kreeg ik op de kop op mijn bord, net een lap leer. De kipfilets met ananas was ook door en doorgaar en smakeloos. De bijlagen fantasieloos en smakeloos.

21. 9 december 202
    Leuk en sfeervol met een prima kaart. Gekozen voor de wildkaart en dat is zeker een aanrader. Top gegeten.

22. Heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Als voorgerecht de proeverij op, heerlijk en zo leuk geserveerd. De kinderen hadden het ook erg naar hun zin.

23. J. Snijders

Prima! Hulpvaardig, en fantastisch dat er een speciale kaart voor kleine eters is! Prettig terras, fijn dat de muziek niet te hard stond. Kortom, absolute aanrader!

24. vorige week vrijdag 3-8-2012 hier gegeten op het buitenterras met z'n tweetjes. We werden aangetrokken door de prijsactie van de hoofdgerechten onbeperkt eten voor € 15,- op woensdag donderdag en vrijdag. Tot onze verbazing kregen we een kaart waar de normale dagprijzen op stonden en bij doorvragen werd er een armzalige kaart van 3 gerechten uitgereikt die voor de aktieprijs van € 1`5,- gelden waaronder sate met kroepoek. Ronduit consumentenmisleiding ! De keuze viel op de varkenspuntjes voor € 15,- en de kwaliteit hiervan was ronduit schandalig. Opgediend in een soort soepkom met taai vlees dacht ik even dat dit voer voor de hond bestemd was. Het slechte eten en het lange wachten werd goed gemaakt door koffie van het huis aan te bieden. Dit was voor ons echter eens maar nooit weer !

25. We waren met z'n achten en hadden een beetje een kleine tafel. Maar supergezellig. We kregen alle tijd om bij te praten en rustig te eten. Heerlijk eten!

26. Wij zaten met de familie in coldenhove en hebben met groep van 16 personen hier gegeten, eten was heerlijk met geweldig grand desert. komen zeker terug

27. José Mulder-Tekamp

Zaterdag 16-4-2011 met onze moeder, 4 dochters en hun gezinnen heerlijk in uw restaurant gedineerd. Bedankt voor de fijne avond. Aardig personeel. Fijne gerechten en het Grand Dessert was geweldig.

28. van der Linde

Ik heb erg genoten van het heerlijke eten. De spareribs is zeker een aanrader! De bediening was iets minder.

29. Lekker eten, maar oo ooh wat duur! Wij waren met zijn 6-en en bestelden allen gewoon a la carte met 2 keer wat te drinken, voor- en hoofdgerecht en moesten bijna 320 euro afrekenen. Erg veel geld.

30. We waren met 7 vrouwen en hebben allemaal heerlijk gegeten.

31. Een lekkere midweek op Landal Coldenhove. Toen wij met andere mensen op het park in contact kwamen, vertelden zij hun ervaring over dit geweldige restaurant. We hebben genoten! Eten super en zeer vriendelijke bediening. Ons dochtertje kon zich prima vermaken in de leuke speelkamer. Helemaal top. Zelf lekker eten op een goed niveau terwijl je kind het ook prima naar de zin heeft. Die combinatie is perfect!

Ga zo door Heideroos!

Fam van Hemert.

32. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Als ik toch iets wil opmerken: de verlichting zou een tikkeltje lichter mogen zijn.

Ik/wij hebben dit restaurant boven aan de lijst staan.

33. Eten goed, daar is niets op aan te merken maar als je van 7 tot 10 uur in dit restaurant zit en ze vragen om het kwartier of je nog wat wilt drinken, dat wordt erg irritant. Zelfs als de glazen nog half gevuld zijn vragen ze het. Steeds andere serveersters die langs kwamen: wilt u nog wat drinken! Ba, we werden er niet goed van. Toen we het dessert, een ijscoupe bestelden vroeg ze zelfs: wilt u eerst nog wat drinken? Echt heel erg vervelend en dat is voor ons( 6 personen) een reden geweest om er niet meer heen te gaan!

34. Afgelopen maandag met een grote groep geweest.

Een redelijk succes, alleen jammer dat de uitbater bij mij en mijn gasten aan tafel kwam om zich te beklagen over enkele gasten die ik mee had.

Ik persoonlijk had dit heel anders opgelost.

Sowieso minder familiair en wat discreter.

Dit geeft wel te denken als ik weer met deze groep van toch zo'n 80 man langs kom.
    (Niet geheel ondenkbaar want onze vereniging bevindt zich in het aangrenzende dorp Brummen.)

Afijn, uiteindelijk heeft iedereen wel genoten en ook het bestelde eten viel naar zeggen zeker niet tegen.

De 2 serveersters die ons deze middag hielpen waren een beetje overdonderd qua drukte maar hielden dapper stand en brachten met een vriendelijke lach onze drankjes en eten.

Mijn complimenten hier voor.
    (jong, maar toch erg dapper)

35. Wij zijn vorig jaar een weekendje naar Landal geweest en zaten dichtbij Eerbeek. Op onze laatste dag kwamen we dit geweldige en mooie restaurant tegen en zijn hier 's avonds wezen eten. Echt lekker eten en een leuke sfeer! Aardige bediening en goede service. Als we weer een keer in de buurt zijn, komen we hier zeker een keer terug!

36. Wij hebben heerlijk gegeten met het gezin, zeer klantvriendelijk.

37. Fam.de Vries

Meerdere malen gegeten met zeer goede ervaring en 30 mei hebben we mijn 50ste verjaardag gevierd met eten vooraf in het restaurant en s'avonds een geweldig feest in de zaal waar niemand iets tekort kwam. Geweldige sfeer en personeel dus, in een woord topklasse.

Deze dag zal ons lang heugen.

Vriendelijke groet van Abraham.

38. Als afsluiting van het hemelvaartweekend met de hele familie bij de Heideroos gegeten. Gewoon geweldig. Super service, de kinderen kunnen in de speelkamer hun gang gaan en het eten was geweldig. Wij komen zeker nog een keer terug!

39. Heideroos te eerbeek

Ziet er uit als een wegrestaurant, maar is zeer de moeite waard. Wij hebben er heerlijk gegeten!

40. drs ing frank schleedoorn

4 maal gegeten in diversiteit van samenstelling. kortheidshalve: geen continiuteit. doet afbreuk!

1,7
  41. lekker met het hele gezin gegeten tot de volgende keer