Nieuwste foto's in Eenrum

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Eenrum

1. Tineke Renkema - van Esch's profielfoto
    Tineke Renkema - van Esch heeft een recensie geschreven voor Eendrum

Gezellige kroeg met een leuke eigenaar. Heerlijk gegeten.

2. J.Lanenga's profielfoto
    J.Lanenga heeft een recensie geschreven voor Abraham's Mosterdmakerij

J.Lanenga

We hebben een neven en nichten dag gehad Met 26 personen. Het was er supergezellig en de bediening was heerlijk relaxed. Niets was hun teveel. Een dag om op terug te kijken.

3. Ilse's profielfoto
    Ilse heeft een recensie geschreven voor Abraham's Mosterdmakerij

Gisteravond hier gegeten met 10 personen. De prijzen waren hoog, het aanbod op de kaart voor hoofdgerechtetgeen was bijna allemaal 19,95.
    Het eten dat werd geserveerd was eerst een hoofdgerecht en na een zo'n vijf minuten erna kwamen de bijgerechten. Twee kleine bakjes met aardappeltjes. En twee kleine bakjes met frietjes. En twee tapasschaaltjes met witlof. Voor tien mensen. De salade ontbrak, de tweede groente eigenlijk ook voor deze prijzen.
    Het toetje en de soep vooraf waren prima in orde. Maar het hoofdgerecht was minimaal. We waren dan ook zo klaar en dat is eigenlijk niet de bedoeling van een avondje uit.
    Het personeel was jong en ze deden het verder goed. Alleen komen we hier niet meer terug voor een diner.

4. Achterhoekers's profielfoto
    Achterhoekers heeft een recensie geschreven voor Eendrum

Achterhoekers

Wat gezellig en gastvrij de bediening op vrijdag haalde ons binnen We hebben er heerlijk gegeten. Veel voor weinig en goed van smaak, De borrels smaakten ook prima. Zowel cafe als toilet waren keurig. We hebben hier 3 avonden genoten Ben je in Pieterburen ga toch eens kijken bij de Eendrum in eenrum Het is maar 4KM.

5. w visser's profielfoto
    w visser heeft een recensie geschreven voor Abraham's Mosterdmakerij

Vanmiddag een High Tea de luxe gehad
    Brood was wel 4 dagen oud en de zalm moest je met een vergrootglas zoeken
    Er was veel brood en de rest zeer weinig
    Geen echte slagroom
    Thee kon je niet veranderen in koffie
    Bediening slecht

6. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor Abraham's Mosterdmakerij

Er wordt bij binnenkomst al verteld dat de helft van het menu niet te bestellen is (al twee keer meegemaakt). Ook krijg je weinig bijgerechten, kleine schaaltjes als je met meerdere personen bent. Als je bijbesteld, moet je zo een half uur wachten op je (bijv) extra patat. Bediening lijkt ook erg onwetend en onprofessioneel.

7. Jannie Woldendorp's profielfoto
    Jannie Woldendorp heeft een recensie geschreven voor Abraham's Mosterdmakerij

Vanmiddag samen met 10 dames bij jullie gegeten, het was voortreffelijk. De bediening was goed, gezellig. Wij hebben ervan genoten, naar ieders tevredenheid prima. Zelf voor mij glutenvrij en glucosevrij. Lekker, kon hier prima terecht. Voor herhaling vatbaar.

8. melliena's profielfoto
    melliena heeft een recensie geschreven voor Abraham's Mosterdmakerij

Eerste kerstdag een buffet gehad bij de mosterdmakerij. De smaak was zeer goed, de temperatuur was minder. Vlees was lauw, patat was koud en slap. Jammer, maar één soort warme groente. Boontjes met spek erom heen, en geen andere warme groente erbij. En ook de rauwkost ontbrak. Bediening was zeer vlot en vriendelijk.

6,7
  9. Fam Bron's profielfoto
    Fam Bron heeft een recensie geschreven voor Abraham's Mosterdmakerij

We hebben heerlijk gegeten, verschillende wortelen, bloemkool in twee kleuren en heerlijk gefrituurde zoete aardappel. Voorgerechten prima en iedereen heeft genoten van de toetjes.

En een pluim voor de bediening, ook voor de AH actie gasten werd alles gedaan om ze het naar de zin te maken.

10. W. Boonstra's profielfoto
    W. Boonstra heeft Abraham's Mosterdmakerij toegevoegd als favoriet restaurant

Abraham's Mosterdmakerij eetgelegenheid gesloten

• Nederlands
    Molenstraat 5 Eenrum
  11. Jet's profielfoto
    Jet heeft Eendrum toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Eetcafé
    • Snackbar
    Raadhuisstraat 4 Eenrum
  12. wakeupcall's profielfoto
    wakeupcall heeft een recensie geschreven voor Abraham's Mosterdmakerij

Heerlijk gegeten, zalm op de huid was zo lekker, daar kom ik voor terug. Gegrilde groente salade, vers en zalig. Echt een aanrader!!!
    Ja, overgenomen door nieuwe eigenaresse, ga zo door. Keuken is in top vorm.

13. wakeupcall's profielfoto
    wakeupcall heeft Abraham's Mosterdmakerij toegevoegd als favoriet restaurant

Abraham's Mosterdmakerij eetgelegenheid gesloten

• Nederlands
    Molenstraat 5 Eenrum
  14. henderina's profielfoto
    henderina heeft een recensie geschreven voor Abraham's Mosterdmakerij

Sinds tijden weer in Eenrum geweest bij Abrahams Mosterdmakerij.
    Een aanrader! Heerlijk lunchen na, of tijdens een lange wandeling. Ook een mooie route om met de motor of auto te rijden.
    Het broodje beenham viel goed in de smaak. Heerlijk verse brood en natuurlijk, hoe het kan het ook anders, lekkere mosterdsaus. Ook het extra kannetje saus is schoon op gegaan.
    Bediening was prima. Leuke enthousiaste eigenaresse.
    Ik kom hier zeker nog eens weer.

15. P. Ronda's profielfoto
    P. Ronda heeft een recensie geschreven voor Eendrum

Gezellig cafe en goede cafetaria. Het is er erg schoon. Het eten is erg lekker, en je krijgt grote porties.
    Kwaliteit-prijs verhouding goed. Personeel vriendelijk en gastvrij. Echt een aanrader als je in de buurt bent.

16. JARNIK's profielfoto
    JARNIK heeft gereageerd op een recensie van Abraham's Mosterdmakerij

Ook ik was uitgenodigd voor het dinerbuffet. Maar ik heb heerlijk gegeten en ook de mensen die bij mij aan tafel zaten hebben genoten van het buffet!

En gelukkig de gene die het dinerbuffet gereserveerd heeft, heeft ook erg genoten van het buffet.

17. Jan Ouwendijk's profielfoto
    Jan Ouwendijk heeft een recensie geschreven voor Abraham's Mosterdmakerij

Jan Ouwendijk

Ik was uitgenodigd voor een dinerbuffet. Achteraf bleek de samenstelling van het buffet zonder overleg gewijzigd te zijn. Krieltjes in room en bieslook bleek veranderd te zijn in gekookte aardappelschijven en vette patat. Varkenshaas-medaillons in mosterdsaus waren uiteindelijk volledig gaar gekookte varkenshaas-medaillons in eigen kook-sap te zijn. Van de spiesen met vis was de witte soort die er aan zat niet gaar ( het was volgens mij ook niet bedoeld als sushi ). Al met al was dit dinerbuffet een vieze tegenvaller.

18. Fam Bruin's profielfoto
    Fam Bruin heeft een recensie geschreven voor Abraham's Mosterdmakerij

Fam Bruin

Vandaag hebben wij daar heerlijk gegeten. Goede bediening en een voortreffelijke kok. Ongedwongen sfeer en geen culinaire ambiance , maar een heerlijk bord eten voor een betaalbare prijs.

19. Tomke's profielfoto
    Tomke heeft een recensie geschreven voor Abraham's Mosterdmakerij

We zijn er 10 maart wezen eten via vakantie veilingen, was redelijk druk.
    Was niks op aan te merken alles smaakte goed en er was genoeg, zeker voor herhaling vatbaar.

20. R. Westerman's profielfoto
    R. Westerman heeft een recensie geschreven voor Abraham's Mosterdmakerij

R. Westerman

Op eerste kerstdag 2012 hebben wij met 5 personen bij Abraham's mostermuseum gegeten. Het menu zag er op internet veelbelovend uit, echter bleek de smaak in werkelijkheid behoorlijk tegen te vallen.
    Het koude en warme voorgerecht was redelijk in hoeveelheid en smaak. Ten tijde van het opscheppen van het hoofdgerecht (het bleek een lopend buffet te zijn) kwam verschillenden van ons gezelschap een verbrande lucht in de neus. Wij hebben dit eerst afgeschoven op mogelijk 'verbrande aardappelen' vanuit de keuken, echter konden wij dit op een gegeven moment ook proeven. Het vlees had een sterk verbrande smaak; de gehaktballen waren dusdanig taai, dat men niet aan de indruk kon ontsnappen dat het stuiterballen waren; en de spareribs leken niet los te kunnen komen van hun botten, hetzelfde bleek van toepassing te zijn op de kippenvleugels.

Daarbij bleek de warmhoudwagen niet bijzonder geschikt te zijn voor het warm houden van eten, daar het inmiddels allemaal al lauw tot koud was geworden.

Ondanks dat het kerstdiner voor ons qua smaak niet geslaagd was, wil ik iedereen oproepen tot het vormen van zijn/haar eigen mening. Ieder zijn smaak is uiteindelijk verschillend en het kan zijn dat wat wij als niet positief hebben ervaren, voor een ander als uitmuntend wordt ervaren.

2,1