Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Een west verdeeld zijn.

AdG

Fam. J.Moolenaar

In de periode augustus/ september van dit jaar, hebben wij hier regelmatig gegeten.

De heer Boels heeft met zijn team ons bijzonder verrast, een prima keuken, vriendelijke en correcte bediening en een goede prijs/ kwaliteitsverhouding.

Nogmaals alle lof voor keuken en bediening!!
    Ellis en Jack Moolenaar

We hebben hier vanmiddag 10 april 2014 een wrap genuttigd tussen de middag.
    Heerlijk, goed verzorgd restaurant.
    Je kunt hier rustig lunchen.

Zeer goede kwaliteit. Uitstekende bediening. Komen beslist terug. Raden iedereen aan hier te gaan eten.
    Gegeten op 7 juni 2012.Zelden zo`n goede kwaliteit gehad.
    Roel en Chrisje Post

hendrik reijmers

Wij regelmatige campinggasten en gaan dan ook altijd in een lang weekend twee maal dineren in het restaurant.
    Wij ervaren het als een verademing van service, kwaliteit,
    prijs-kwaliteit vergeleken bij de gemiddelde horeca in de
    randstad.

Super bediening, zeer verzorgd eten, dranken (wijn, whisky) betaalbaar. Mooie sfeer.

Voor ons een toppertje!

Fam Reijmers

Wij hebben hier heerlijk gegeten! Het eten was super lekker en de bediening heel vriendelijk. Zowel de vegetarische schotel, de beroemde kip met cranberry en het vispannetje zijn verrukkelijk. De toetjes zijn helemaal hemels. Zowel oud als jong hebben genoten. Mijn ouders van de keurige bediening, wij van de goede prijs/kwaliteit en mijn kleine neefje kreeg een leuke knuffel bij zijn kinderijsje. Zeer geslaagd familiediner!

Janny Wierda.

Het is inmiddels alweer een week geleden dat wij onze 50 jarige trouwdag met mijn vriendin en ons schoonzusje met een etentje in de "Drie Provincien" hebben gevierd!

Nou ja, gevierd? Het eten en de bediening was prima, maar...

We moesten schreeuwen als we ons tegen elkaar verstaanbaar wilden maken, er zat n.l. een grote groep naast ons, gescheiden door lage bloembakken die een gezellig maar zeer luidruchtig feest vierden! Zij genoten volop! Maar wij voelden ons erg verdrietig dat ons Feestje zo in het "kabaal" viel. Volgens mij hadden ze ons bij het reserveren moeten zeggen dat er een groep in dezelfde ruimte een feest vierde, dan waren we vast deze dag niet gekomen. Bij ons vertrek kon er ook geen sorry af, en dat was toch een kleine moeite geweest.

Dit was ons eerste en tevens laatste bezoek aan de Drie Provincien!

Prima gegeten (varkenshaas).

Wij komen nog wel eens terug!

Heerlijk gegeten, aardige bediening.

Een aanrader!

Wij zijn afgelopen weekeinde wezen eten in dit keurige restaurant met onze ouders.
    Wij komen al jaren in dit restaurant eten en worden altijd keurig bediend door de verzorgde en goed geklede medewerkers en het eten is altijd erg goed. Wij komen in ieder geval snel weer terug.

Het eten was goed. De bediening een stuk minder. Wij waren er op een zaterdag, het was druk. Er was duidelijk te weinig personeel. Ze hadden geen tijd voor de gasten. Het eten werd op tafel gezet en dat was het. Iemand vierde zijn verjaardag en daar werd ook al niets mee gedaan door de bediening. (Wij zaten er naast) Er kon niet eens een "gefeliciteerd" af!

Voortaan gaan wij ergens eten waar wel belangstelling en tijd is voor de klant.

Daar moet je gegeten hebben.
    Een eenvoudige kaart, waarbij opvalt dat er voldoende te kiezen is.
    De keuken is gemengd te noemen, alles is voor iedereen te begrijpen.
    Ik eet er met regelmaat zowel diner als lunch.

Alle keren wordt je als koning ontvangen, ook met kinderen ben je meer dan welkom.
    Directievergadering? Naar de Drie zou ik zeggen.

Klein minpuntje is de gesloten keuken, je ziet niet waar het echte werk gebeurt en dat stel ik wel op prijs.

Een meer dan goede prijs <> kwaliteitverhouding.

Wat ook opvalt is dat er niet teveel geserveerd wordt en dat er weinig tafelrestant de container in hoeft te gaan.

Dat pleit en daar kunnen veel anderen iets van leren.

Tip: eet in de zomer binnen en niet op het terras.
    Binnen zitten geen wespen en steekvliegen namelijk.

Echt een aanrader!

Hendrik

Regelmatig gegeten,leuke bediening en erg goeie prijs/kwaliteits verhouding.
    Snap niet wat die vrouw bedoeld,erg vriendelijke bdiening zegt ze en later alleen de bediening liet toen wel iets te wensen over.Ach ja ,men moet toch altijd iets negatiefs erbij verzinnen.
    Wij waren in ieder geval erg tevreden

het is lekker eten en vriendelijke bedingen wel aardig alles is wel lekker
    op de camping is het leuk.

bonnie Cordes

een heel gezellige omgeving, erg vriendelijke bediening en een persoonlijke benadering. Zeker een 2de bezoek waard.
    Het eten is goed alleen de bediening liet toen wel iets te wensen over.