Nieuwste foto's in Eemnes

Laatste updates in Eemnes

1. Marga's profielfoto
    Marga heeft een recensie geschreven voor De Witte Bergen
    Internationaal Eemnes

Alles was geheel naar wens, alleen was de reservering niet doorgegeven. Gelukkig was er evengoed wel een plekje voor ons.

2. W.A.Kooi,t Jong's profielfoto
    W.A.Kooi,t Jong heeft een recensie geschreven voor Grand Café Eemland

W.A.Kooi,t Jong

De sfeer is goed. Wel erg rumoerig.

3. Sonja's profielfoto
    Sonja heeft een recensie geschreven voor Grand Café Eemland

Vrijdagavond 26 mei 2019 met twee personen een hoofdgerecht gegeten. De bediening was onpersoonlijk. Al met al was het eten beneden peil;de frietjes waren zo zout, dat je enkel zout proefte;de kipsate (van kippedijen)was zeer vet en op enkele stukjes na niet te eten. Het vispotje was niet gegratineerd, maar dreef in een soort kaassaus. Daarnaast was de entourage van de eetrzaal zo rumoerig, dat we er hoofdpijn van kregen. Beslist geen aanrader, om hier te gaan eten.

4. yvonne's profielfoto
    yvonne heeft een recensie geschreven voor Grand Café Eemland

Prima restaurant; leuke sfeer. Wel erg rumoerig maar dat kwam misschien omdat het weekend (vrijdag) was.
    Vriendelijke bediening. Kwaliteit eten ronduit heel goed en lekker.
    Voorgerecht proeverijtjes was heerlijk. Alleen inktvisringen smaakten niet zoals ik ze ken uit het buitenland. Het leken wel aardappelringen.
    Het gerechtje met feta en chutney smaakte echt heel bijzonder!

Hoofdgerecht zalm was mals. Rog was goed maar ook die ken ik wel wat beter, zachter uit het buitenland.
    Complimenten voor de gegrillde groenten als garnering! Heerlijk van smaak en bite!
    Toetjes waren ook heel lekker; de crème brulée was heel lekker en de dame blanche was gegarneerd met o.a. hele stukken, goede pure chocola. Zo krijg je het nergens. Heel lekker.
    Ook de Irish koffie en Hollandse koffie waren goed van smaak.

Al met al een dikke 8 waard! We komen graag weer terug maar gaan dan eens door de weeks om iets rustiger, dus meer ontspannen, te zitten. (wij tafelen nl. graag lang)

5. Vandijk's profielfoto
    Vandijk heeft een recensie geschreven voor De Witte Bergen
    Internationaal Eemnes

Omdat “de Witte bergen” makkelijk te bereiken is, besloten we daar te gaan lunchen.
    Wat een teleurstelling was dat. De bestelling werd niet juist nagekomen. Wel netjes opgelost. We bestelden o.a. Een salade met ossehaaspuntjes en een ceasarsalade.
    We hebben de indruk dat de bakken sla al sinds de ochtenduren klaarstaan en dat daar al naar gelang de bestelling wat bovenop gedaan wordt.
    De ossehaaspuntjes waren zo taai dat ze niet te kauwen waren en zo groot dat ze gesneden moesten worden maar dat lukte ook al niet. Heb het niet opgegeten. De ceasarsalade had hier en daar een verdwaald stukje kip. Op onze klacht werd niet ingegaan. Heel jammer van ons geld hoor.
    We zullen deze vestiging van van der Valk voortaan overslaan en houden ons maar aan een bezoek aan de serre in “de Biltse Hoek” ; prettige ambiance, vriendelijke medewerkers en zeer goede kwaliteit van het eten.
    Met vriendelijke groet,

6. Ab's profielfoto
    Ab heeft een recensie geschreven voor Theetuin Eemnes

Ab

Geweldige plek, heerlijke high tea gehad. Glutenvrij nog wel en helemaal goed! Idyllische inrichting met veel sfeer en prima bediening. Ik kom zeker terug!

7. Gulpers's profielfoto
    Gulpers heeft een recensie geschreven voor De Witte Bergen

Gulpers

We heddan gereserveerd in het life cooking buffet restaurant voor 7 personen. Bij binnenkomst werden we naar de tafel gebracht. Tot onze grote verbazing werden ons 2 tafels aangeboden. Hoe vreemd is dit als je reserveert voor 7 personen!! Aangegeven dat dit niet de bedoeling kan zijn. Vervolgens werden de 2 tafels aan elkaar geschoven.
    Er stond al een amuse klaargezet, wat vreemd is als je voor een buffet gaat. Er werd ons niet aangeboden de jassen op te hangen en dus vervolgens over een stoel gelegd. Er werd gevraagd wat we wilden drinken. Gedurende ons verblijf aldaar werd geen enkele keer gevraagd hoe we het buffet vonden en of we nog wat wilden drinken. Uiteindelijk werd ons gevraagd of wij klaar waren met het warme eten ( 21.00 u), met als doel dat zij alle gingen opruimen. Een dessertje gepakt, wat niets bijzonders was, wat taart of vers fruit of zelf een ijsje maken op een hoorntje.... Ook wel eens gegeten bij Van der Valk in Urmond. In ieder geval daar gelukkig een positieve ervaring, qua bediening, sfeer en eten.
    Bij het afrekenen heeft ons niemand iets gevraagd of goede dag gezegd, ronduit voelen wij ons schandalig behandeld door het personeel aldaar en daarnaast viel het eten zwaar tegen.
    Wij gaan hier nooit meer terugkomen!

8. Gerdiene's profielfoto
    Gerdiene heeft een recensie geschreven voor Grand Café Eemland

Vanavond met een grote groep in dit restaurant gegeten.
    De biefstuk was zo taai, dat het niet te snijden was. Voor tien mensen kregen we twee kleine bakjes friet en twee kleine bakjes huzadesalade. Er was geen groente. Als dessert een soes met ijs en een klein beetje chocoladesaus. De soes was taai.
    Daarna koffie die lauw en heel erg sterk was, niet lekker dus.
    Al met al viel het eten mij behoorlijk tegen.

9. De Haven van Eemnes heeft een nieuwe foto
  10. De Haven van Eemnes heeft een nieuwe foto