Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eelde verdeeld zijn.

1. Nederlands Eelde

Mijn mama heeft een dieet en ze mag een paar dingen niet eten (Glutenvrij en nachtschade-vrij).
    Het restaurant heeft het super goed geregeld.
    Ze kreeg allemaal aangepaste dingen die ook heel lekker waren.
    Zo heeft iedereen lekker gegeten! Dit restaurant krijgt van mij een dikke pluim! Wat een goede service!

2. Nederlands Eelde

Leuk bedrijfsuitje gehad hier gezellig sfeertje en lekker eten.

3. Nederlands Eelde

Afgelopen zondag super vriendendag gehad heerlijke lunch super vers afgebakken brood! Daarna triketocht gehad, disco bowlen in mooie bowling en tot slot heerlijke spareribs gehad! Wij komen volgend jaar zeker weer bedankt waterburcht!

van bergen

voor het eerst iets van de nieuwe eigenaar gehad 2 pattat 2 frikadellen 2 kroketten voor mij mag het iets minder pattat was erg zout net als de frikadellen jammer.

5. Nederlands Eelde

Eten van de kaart was wel smakelijk, maar hoeveelheid groente was echt te weinig. We kregen 1 klein schaaltje komkommer/tomatensalade
    (1/4 komkommer, 1 tomaat en wat uien ringen) voor 3 personen.
    tip: per persoon zo'n schaaltje was al iets beter geweest.Of meer salade in een grotere schaal. Prijs/kwaliteit/hoeveelheid van het eten echt niet in verhouding.

Bediening prima, hielden alles goed in de gaten, kwamen vlot over en erg vriendelijk.
    Het eten was dus wel lekker,maar niet om voor terug te komen. Een magere 6.

M.A.Sander

Zaterdagavond gegeten met 5 mensen. Het was erg druk, personeel was gestrest. Na anderhalf uur eens gevraagd of ons eten al bijna uitgeserveerd zou worden. Personeel geen vakkennis, wisten niet wat zalmforel was, en konden geen rode wijn bij vis aanraden. Groentes werden vergeten bij de gerechten. Pizza bodem was taai en mes erg stomp. Wij hebben geen nagerecht meer genomen, vonden het wel genoeg zo.

7. Nederlands Eelde

We hebben vandaag lekker gegeten!
    Gastvrijheid super!!

Fijne sfeer, leuk personeel en niet duur. Het eten was goed. Wij bestelden nacho's met room en vlees. Heerlijk! De kaart is zeer uitgebreid. Van Mexicaans tot Italiaans. Ik kon niet kiezen. Wij komen zeker terug om nog meer gerechten te proeven.

9. Nederlands Eelde

Wij hebben vanavond heerlijk gegeten met vrienden... eten was perfect en de bediening erg vriendelijk.

Een geweldige locatie en de sfeer was prima, zeker voor herhaling vatbaar!!

10. Nederlands Eelde

Harma en Klaas Scheltens

Gisteravond voor de 10e keer ! een feest gegeven in de Waterburcht. Heerlijk gegeten en gezellig gebowld. Jan speelt leuk in op speciale wensen en maakt er een waar feest van. Wij hebben genoten en onze dank gaat uit naar Bert en Jan. Tot het volgende feestje !

11. Nederlands Eelde

Ik vond het veel te duur wat je ervoor krijgt. En daarbij komt het drinken er nog over heen.
    Dit soort prijzen hanteren ze bij een all-inn restaurant.

12. Nederlands Eelde

Nog nooit zo'n slechte bediening meegemaakt. Mijn Dochter (11) had per ongeluk een vegetarische burger van de barbecue afdeling meegenomen. Terwijl wij op de grill !!afdeling zaten.
    Toen is de ober met zijn vork achter haar aangekomen en de burger van haar bord gepakt. Hij had dan wel gelijk, naar dit had ook op een professionele manier gekunt.
    Misschien moet je deze afgekeurde postbode eens op een cursus sturen.
    Martin in 't Holt

13. Nederlands Eelde

g.j.meertens

Afgelopen donderdag gegeten met mannen eetclub 14 personen. 12 kozen voor menu met schnitzel en 2 voor zalm. Bediening nors en kortaf. Eten snel op tafel allemaal tegelijk en kwalitatief redelijk. Hoeveelheid en keuze met name groente matig. Kleine porties (aardappeltjes friet spinazie salade. Bediening vulde wel aan maar duurde erg lang. Het ijs was goed en smaakvol opgemaakt.

Resume; het menu kost € 25,00 dit is teveel voor het gebodene en de bediening. Onze mannen eetclub eet om de 8 weken ergens in de omgeving en hebben een redelijke vergelijking met andere restaurants

14. Nederlands Eelde

Zaterdag 2 april 2016 zijn wij met de familie bij jullie geweest om te bowlen en te steengrillen. Wij hebben het enorm naar onze zin gehad. Bowlen, erg leuk! Bij aankomst in het restaurant werden we geholpen door Hans op de Tocht, mede dankzij hem en het lekkere eten hebben we genoten. Waarvoor dank. Zeker tot een volgende keer!

Johannes

Zeer gezellige, leuke bediening en heerlijk gegeten. Een aanrader, wij komen zeker terug.

16. Nederlands Eelde

Vandaag vanwege een verjaardag gegeten bij de Waterburcht. Periode van aankomst tot opnemen van de drankjes en uitdelen van het menu duurde vrij lang. Ruim een half uur na het opnemen van de bestelling werd het voorgerecht uitgeserveerd, dat daarentegen goed warm en erg smakelijk was. Hoofdgerecht werd gelukkig sneller geserveerd.

Derde ronde drankjes duurde erg lang waarbij bij navraag bleek dat het bij het personeel onduidelijk was of de bestelling er uit was gegaan, terwijl dit simpel te controleren was door even naar de tafel te lopen. Het was helaas ook niet mogelijk om voor onze dochter tegen betaling wat van het buffet te pakken, waardoor ze anderhalf heeft moeten wachten voor ze iets kon eten.

Tevens was er een behoorlijk luidruchtige groep, erg storend, al begrijp ik dat het personeel daar niet zo veel mee kan.

17. Nederlands Eelde

Wij hebben hier heerlijk gegeten en gebowld. Toen wij in het restaurant zaten werd ons verteld dat er een vernieuwde menukaart was, en het anders ging dan voor heen. De prijzen waren aangepast en ieder kon nu voor zich samenstellen wat ze wouden.
    Wij hebben hier heerlijk gegeten en daarna nog een uurtje gebowld, in een mooie moderne tevens ook vernieuwde bowling. Top dag gehad hier dankzij het vrolijke personeel en het lekkere eten.

18. Nederlands Eelde

Super vriendelijke bediening, zeer mooie en schone locatie. Wij hebben er gegeten en daarna gebowld en alles was uitstekend verzorgd!
    Het eten kwam snel en was heerlijk, de soep werd warm opgediend, de spiezen werden op een speciaal bord met spies hanger met twee sauzen geserveerd, leuk om te zien en ook dit gerecht was warm. Extra frietes besteld en werden vriendelijk bij ons aan tafel geserveerd. Lekkere rabarber, aangemaakte salade.
    Kortom: wanneer wij daar in de buurt zouden wonen, dan kwamen wij zeker meer!! Ook het ijs toe zag er keurig verzorgd uit op het bord en de smaak prima! Kortom: een echte aanrader om hier te eten en eventueel erna te bowlen!

Ik heb hier zojuist (vanwege vliegtuigvertraging) wat gegeten en gedronken. Ik kan het niemand aanraden. Een willekeurige snackbar serveert beter eten voor een vele malen eerlijker bedrag. Hier wordt je, zelfs voor een eetgelegenheid op een vliegveld, flink afgezet. Service nul (je mag zelf met je dienblaadje lopen), prijzen absurd (2 patat, 2 kroketten, 1 gehaktbal, 2 wijn: 22 euro en dat is met aftrek van 6 euro vouchers van de luchtvaartmaatschappij). 'Restaurant' zou deze tent niet in z'n naam mogen gebruiken.

1,1
  20. Nederlands Eelde

Vorige week super uitje gehad. Voor het eerst op de trikke gereden, echt gaaf. Daarna heerlijk gegeten! Leuke begeleiders en prima bediening. Wij gaan deze zomer als het mooi weer is zeker nogmaals.

21. Nederlands Eelde

Afgelopen zaterdag supermooie familiedag bij De Waterburcht gehad. Eerst lekker uitgebreid kletsen onder het genot van koffie met heerlijk gebak, daarna een uurtje bowlen, wat ook erg leuk was voor de kinderen, het bedrijf en personeel is erg kindvriendelijk. Na het bowlen hebben we met z'n allen genoten van het keuzemenu, heel lekker allemaal. Al met al een zeer geslaagde dag, echt voor herhaling vatbaar.

Gerda

22. Nederlands Eelde

Gisteravond met mijn man heerlijk gegeten bij de Waterburcht. Onbeperkt grillen. Een aanrader. Wat een sfeervol bedrijf. Het hele plaatje was compleet. Sfeer, eten en de bediening, dikke pluim.

23. Nederlands Eelde

Wij zijn met een groepje vrienden hier wezen bowlen en dan hompinggrill met onbeperkt drinken erbij. Voor 45 euro de man waren we klaar en hebben we een verzorgde avond voor gehad. Wij komen hier gauw weer. Top avond gehad.

24. Nederlands Eelde

Voor een middagje vertier kun je bij de Waterburcht goed terecht. Een heerlijke middag gehad en voortreffelijk gegeten.

25. Nederlands Eelde

Op 2e Kerstdag hebben wij met 8 personen in de Waterburcht van 19u tot 20u gebowld en daarna warm & koud buffet. Nadat alle aanwezigen om 19.50u werden verzocht van de baan te gaan, werden de banen tevens uitgezet. Dan naar het warm en koud buffet. Bij aankomst bij het buffet troffen wij een zeer karig buffet aan. Drie tafels in het restaurant waren bezet, met achteraf gezien ook klagende mensen.

Onze verbazing was groot: lauw en aangekoekt eten in warmhoudbakken, vieze opscheplepels, vieze tafelkleden. Warmhoudbakken waar nog restjes lagen op de bodem, smaakloos en tevens "voer" met erg veel zout erop, oneetbaar. Voor kids was er patat, daar was alles mee gezegd. Voor een eindafrekening van €450,- mogen we wel wat meer verwachten.

Uiteraard hebben we ons beklag gedaan bij de serveerster, die ons gelijk gaf. Ze zei letterlijk dat ze weet dat het buffet niet goed was, maar er niks aan kon doen omdat ze in de bediening zat. Ze zou het direct bij haar leidinggevende aangeven. Een leidinggevende of eigenaar hebben we niet gezien. Een paar dagen later heeft iemand van ons nog een mail gestuurd waarbij we een en ander hebben aangegeven, maar ook de moeite om te reageren nemen ze bij deze bowlingbaan niet. Want dat is het, een bowlingbaan zoals we hier veel van hebben. Voor het eten en de (Kerst-) entourage moet je hier niet zijn. Wij hebben hier een slechte smaak aan over gehouden en niet alleen dankzij het eten.

Henk Wolters

Deze cafetaria komen wij niet meer.
    Je kunt zowel binnen zitten, maar ook buiten op houten banken. Er is geen toilet aanwezig, dus geen handen kunnen wassen. Moet je naar een toilet in de buurt zoeken. De patat is goed.

27. Nederlands Eelde

jolanda

Gisteren gebowld en gegeten bij de Waterburcht. Groepje van 10 personen. Bowlen is zo wie zo leuk en daar na Hompingen. Iets nieuws dus waren wij erg nieuwsgierig wat ons te wachten stond. Doe je op tafel eigenlijk zelfde principe als steengrillen maar dit apparaat geeft veel minder warmte. Stond een buffet met soep, vlees, vis, rauwkost, frietjes te veel om op te noemen. Na afloop veel keuze uit het dessertbuffet. Bediening deed zijn uiterste best en sfeer heel gezellig. Kortom ik kom zeker weer.

28. Nederlands Eelde

waaijenberg

Bowling is leuk. Eten niet restaurant-waardig. Warm gemengd, te duur voor wat je krijgt, en kwaliteit ver beneden de norm. Uitsmijters voor €6,- waren koud.

29. Nederlands Eelde

Vanavond wezen eten, bij binnenkomst niet al te hoge verwachtingen bij het grillbuffet. De aankleding van de zaak was iets een thematische warboel. Maar toch wel gezellig, een mooie boerderij, veel ruimte, het kan best zonder de slechte muurschilderingen etc. Toch wil ik een recensie schrijven, mijn eerste, aangezien het eten hier slecht scoort. Ik heb vanavond ontzettend goed gegeten. De soep, de stokbroden en het kruidenboter, de patatten, maar ook de partjes (wedges) waren meteen lekker. Het gaat uiteraard om het vlees en de vis en ik heb vanavond geen slecht stuk gehad. Het ziet er niet super uit, maar alles is goed gekruid en heerlijk van smaak. Misschien een voordeel dat je zelf op tafel kunt bereiden, kun je zelf bepalen hoe doorbakken je het wilt. De toetjes waren op het eerste oog simpel en weinig uitnodigend, een ijskist met zo'n 8 standaard bakken ijs en wat soesjes. Toch wel lekker qua smaak, vooral de dames in ons gezelschap vonden de puddingen lekker. Al met al een hele fijne avond gehad, waarbij de sfeer nog wat onbeholpen was, de jonge serveerder deed zijn best. Het eten was voor een buffet top, de service en prijs/kwaliteit zeker ok.

30. Nederlands Eelde

Fam. Poelma

Hier de verjaardag gevierd van mijn broer die 60 geworden is. Eerst koffie met een lekker gebakje en vervolgens gebowld van 16.00 uur tot 17.00 uur. Daarna genoten van een goed gesorteerd buffet met ijs en vruchten na. Allen heerlijk gegeten en een compliment aan de bediening. Kortom; top geregeld.