Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eefde verdeeld zijn.

Goede aanrader

Frituur vet wordt op tijd vervangen en het is er altijd netjes en schoon.
    Gezellige sfeer en vriendelijke mensen.
    Tuurlijk maken ze wel eens een klein foutje maar ja dat overkomt de beste.
    Ze kunnen niet zo goed Nederlands maar ze bedoelen en doen het goed.
    Het eten was goed en lekker en goed naar wat je aan prijs kreeg.
    Een goede Snackbar.
    En zeker een keer de moeite waard om het te probeeren.

Een goede zaak

Gisteren hier gegeten. Het viel ons zeer tegen. De sfeer was erg slecht, er werd ruzie gemaakt met een klant en de medewerker bleef boos en schreeuwen ook al waren de klanten weg. Mijn kinderen waren hier erg van onder de indruk. De mannelijke eigenaar was erg vriendelijk, maar kon dit niet meer compenseren. Eten was redelijk, wel erg aan de prijs in verhouding met wat je kreeg. De kinderen kregen ook nog het verkeerde, maar werd volledig aangeslagen. Hier komen wij niet weer.

Netjes, schoon en ik heb er heerlijk gegeten.

Allervriendelijkste mensen, mooi schoon frituurvet en een geweldige service. Heerlijk gegeten. Jammer dat we maar een keer per jaar in Eefde zijn.

Afgelopen zondag hier gegeten, omdat we er toevallig langs reden en we trek hadden.

De dame die mijn bestelling op nam was nogal kort af en was onbeleefd toen ik aangaf dat we buiten op het terras gingen zitten. Dit leek me wel handig dat ze wist waar we waren.

De overige klanten op het terras kregen het eten netjes op een bord geserveerd. Toen ik iemand onduidelijk hoorde roepen via het buitenloket voor het ijs keek ik om en was het die dame die riep dat ons eten daar op de balie stond, in plastic bakjes....

Ik was verbouwereerd en toen bleek tevens de bestelling niet te kloppen. Daar zei ik wat van en toen moest ik nog extra bijbetaling doen ineens voor een broodje (broodje kroket besteld maar kreeg alleen kroket) Dat heb ik geweigerd waarna ik toch het broodje kreeg.

Patat was verder gelukkig wel warm. Snel maar eten op gegeten aangezien er ook vervelende hangjeugd bier kwam drinken op het terras..

Echt een afrader deze tent...

Vaste klant

Zeer goede cafetaria,

Altijd is de frituurvet schoon, en wordt optijd vervangen!

Meede doordat ik regelmatig heb gezien dat de keuring van waarde overwacht komt controleren zoals, optijd vervangen van frituurvet en hygiene (keuken) Deze wordt dan ook beoordeeld met een cijfer 10. Begrijp totaal de buurtbewoner niet met oud vet. En dat het eten koud is als die thuiskomt, vast de langste weg genomen naar huis! En dat er dan een keer wat wordt vergeten tja dat overkomt ons allemaal! ( en als er wat is vergeten dan krijg je het alsnog)

Zeer aanbevolen!

Geen echte aanrader.

Bakken in oud vet, de patat is daardoor vies donker en heel vet!

Als ik thuis kom is meestal ook alles koud, of er mist wat. Opgebeld en m'n verhaal verteld, ik zeg ik mis mijn frikandel speciaal, waarop zij antwoord heeft u de bon? Waarop ik antwoordde, ja die heb ik. Ik zeg ik heb ervoor betaald dus verwacht ik ook dat ik het krijg!
    En heb mijn frikandel nooit meer gekregen!

Slechte zaak.

8. Nederlands Eefde

R.A. Bosman

Leuke mensen en het bier smaak super.

Bediening is top.

Probeer ook een een wienerschnitzel, super!

9. Nederlands Eefde

Wij hebben hier heerlijk gegeten! Hier krijg je echt waar voor je geld. De tomatensoep is een absolute topper, wat een smaak..hmmm. Omdat hier ook een aparte snackbar bij zit was er voor de kinderen van alles te krijgen (een patatje met een kipknots ofzo)

De rib-eye was subliem.

De bediening is erg enthousiast en attent. De eigenaar zelf werkt eens zo hard. De sfeer is perfect. Wij hebben hier heerlijk op het overdekte terras gegeten.

Wij komen hier zeker vaker terug!