Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eefde verdeeld zijn.

1. Nederlands Eefde

John Ceena

Our first impression was quite ok. But then we noticed the small portions that were served. Staff Very helpfull and friendly.

2. Nederlands Eefde

Het leek wel of het personeel het half 8 journaal wilde kijken. Om 17.30 binnen gekomen en binnen 2 uur stonden we buiten met een 3 gangenmenu in de maag. Het ging een razend tempo, we kwamen voor een lekker avondje er tussen uit. Het werd echter een race tegen de klok, de gangen kwamen in rap tempo na elkaar. Verdienen aan drankjes en extra bijgerechten is er ook niet bij, in al die tijd 2x drinken gehad...

Voor ons eens en nooit weer, in dit tempo en service is hier geen eer te behalen voor een lekker avond genieten bij dit restaurant.

J.T. van Hasz

De allerbeste patat uit de wijde omgeving! Wij komen speciaal uit Gorssel hier heen voor de fantastische patat! Alles is er zeer schoon. Goed frituurvet, dat proef je aan alles. Nooit problemen gehad met de bediening.

4. Nederlands Eefde

De traditie van goede kwaliteit maaltijd ,bediening wordt voortgezet. De vorige Eigenaar straalde wel meer vriendelijkheid uit en maakte even tijd voor een kort praatje. De Eigenaresse komt iets stug over bij opnemen van bestelling, kan geen lachje af, komt zeker nog wel ..... Verder is het Terras altijd ideaal om te zitten , zowel in de zon of schaduwrijke plekken. We komen zeker regelmatig terug !!!!!

Alex klant

Zeer goede service, eigenaren waren vriendelijk. Het eten was ook lekker een medium patatje gehaald en het was goed warm. Ik kom zeker nog een keer langs.

6. Nederlands Eefde

Wij hebben erg lekker gegeten bij De Sluis, de nieuwe eigenaren zijn vriendelijk, bediening is prima. Het is een aanwinst voor het dorp en een plek waar wij zeker weer terug komen voor een hapje of een drankje.
    Lijkt ons heerlijk om bij mooi weer op het grote terras neer te ploffen.

7. Nederlands Eefde

Lekker gegeten bij de nieuwe eigenaren. Een leuke menukaart, vriendelijke bediening en aandacht voor detail. We komen bij mooi weer ook zeker lunchen op het terras!

8. Nederlands Eefde

Veronique lok

Heerlijk gegeten, leuke en lekkere gerechten en zeer gezellige bediening.
    Wij komen hier zeker vaker nu er nieuwe eigenaar op zit.

9. Nederlands Eefde

Marijke de Groot

Nieuwe eigenaren op dit geweldige restaurant. Wat was het lekker en super service. Echt een aanrader om lekker te eten.

10. Nederlands Eefde

Bert van Doorn

Zeer slechte ervaring eten opgewarmd. Geen vriendelijke bediening. Na klacht geen oplossing aangedragen.

11. Nederlands Eefde

Wij hebben hier vanavond prima gegeten! Dit is echt een no nonsense restaurant waar de chef-kok de mensen een goede maaltijd wil voorzetten We namen het maandmenu van juni.

De bediening is vlot, geen onnodige wachttijden tussen de gangen.

De soep (tomatensoep voor mijn vrouw en mosterdsoep voor mij) smaakte prima en werd geserveerd in een royale soepkom.
    De scholfilet en de varkenshaas waren goed bereid en niet te zout. Ook de bijgerechten waren prima.
    Voor het toetje (aardbeien met slagroom en ijs) was bijna geen ruimte meer.

We aten op het overdekte buitenterras en je kon merken dat er aandacht is voor de sfeer: op iedere tafel een bloeiend plantje, bloembakken met mooie bloeiende hangplanten bij de ramen en een mooie afscheiding met het cafetaria.

Een paar kleine minpuntjes:
    - er zat een beetje te veel vlees in de soep
    - de aardappeltjes waren iets te vet gebakken
    - jammer van het verkeer dat zo goed te horen is op het terras

12. Nederlands Eefde

Wij hebben gister bij jullie gegeten. Onze ervaring was minder dan we gewend zijn bij jullie. Mijn zoon had carpaccio met geraspte wortel erop?? Wij hadden biefstuk die wel goed gebakken was, maar de saus was erg dik en de champignons te gekruid.

13. Nederlands Eefde

j hornyak

Droge schnitzel, erg zout. Bediening hangt over je heen om borden neer te zetten en weg te halen. Bestelling op nemen met: "zeg het maar". Niet fraai!

14. Nederlands Eefde

Botte ontvangst door eigenaar, erg veel lawaai met kinderstemmen en dove mensen, gebakken aardappelen/patat waren in blokjes gesneden frites. Salade standaard uit de bulk. Lof te gaar gekookt. Huisgemaakte griesmeel met bessensap was amandeltjesgries uit een pakje met een giga dot slagroom en zonder bessensap.
    Bediening niet echt gastvriendelijk.

Geen Grand Café qua sfeer, bediening en kwaliteit. Gewoon een dorpscafé met patattentsfeer.

15. Nederlands Eefde

Vandaag even gelucht bij de Sluis in Eefde. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik snel en vriendelijk werd geholpen. De lunch was uitstekend en dit zal zeker een vervolg krijgen. Wellicht dat ik voor een diner ook eens naar dit restaurant kom wanneer ik werd in de buurt ben.

16. Nederlands Eefde

Matig gegeten in dit eetcafé. Beetje te simpel en de sfeer wat oubollig en de bediening niet echt vriendelijk of professioneel. De prijs past wel bij de kwaliteit.

Patat is droog, te hard gebakken en niet lekker. Niet alles is goed warm. Bestelling klopt vaak niet.

Ik kom hier geregeld en ik vind het een hele schone en goede zaak. De bediening zijn ook super vriendelijke mensen!

19. Nederlands Eefde

Bij dit restaurant is het echt af te raden om met kinderen heen te gaan. Wij zaten amper aan de tafel en er werd ons meteen verteld dat de kinderen aan tafel moesten blijven zitten en niet mochten lopen. Er is geen speelhoek en ook een kleurplaat of wat speelgoed was na vragen ook niet aanwezig. Het eten wel oke, alleen duurde het best wel lang. De bediening vond ik niet echt vriendelijk. Het leek alsof ze er niet echt zin in hadden.

20. Nederlands Eefde

Als eigenaar beheerder exploitant doen wij met ons team ons uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken. Ik zit 45 jaar in de horeca en ben er trots op.

Vanaf januari 2015 is ons bedrijf intern verbouwd en met ons team zetten we ons er voor 100% voor in om het eenieder naar tevredenheid te maken en... zo gaan wij verder!!

Met vriendelijke groet, Gerrit Nikkels. U bent van harte welkom!!

21. Nederlands Eefde

Sandra van Doorn

Samen met mijn zuster vorige week een hapje gegeten na een prachtige fietstocht. Het restaurant oogt fris en schoon. Eten was lekker, maar wel wat prijzig. De service was echter lomp, de eigenaar was zeer onplezant en wat een onvriendelijke dame bij opnemen van de bestelling. Mijn zuster voelde zich niet op haar gemak. Leuk voor een keer, maar nooit meer! Dan fietsen we wel even door naar Gorssel.

22. Nederlands Eefde

willeke

Het personeel is erg klant onvriendelijk en het eten erg matig.

Lekker eten voor een goede prijs, maar echt een saaie, kille en ongezellige sfeer. En Chinese bediening die aan hun handen likken en dan aan een frikadel zitten en vervolgens wordt deze mij toegewezen.

24. Nederlands Eefde

annemieke

Helemaal top. Wij eten regelmatig buiten de deur. Er zijn weinig restaurants die twee soorten groenten serveren. Is er niet genoeg dan wordt er gewoon bijgebracht. Een echte aanrader.

25. Nederlands Eefde

han

Koffie was goed, maar de kroket van uit het restaurant zag er aangebrand, erg donkerbruin, uit en was niet lekker. Ook aardig aan de prijs.
    Het mag beter, de ligging is mooi, kwaliteit?

1,7

antoinette Numan

Hoi, wat een tegenvaller zeg. Kwamen we van een leuk avondje bioscoop terug en hadden wel zin in een lekker frietje met wat erbij. In tijden niet zo slecht gegeten. De friet was te hard gebakken en de hamburger was niet eens warm. Ook het broodje was niet te eten. Ook vond ik de sfeer er ongezellig. Deze tent krijgt van mij een dikke onvoldoende!!!

27. Nederlands Eefde

J mAssen

De sluis zal zeker een goed restaurant zijn, maar over de laatste keer dat we daar gegeten hebben kan ik echt niet enthousiast worden, het eten was prima, en de bediening vlot en vriendelijk, mijn hoofgerecht(kipsate) was aangebrand en de saus zout en donker, waar ik ook melding van heb gemaakt, ik hoefde deze niet af te rekenen, wat ik erg netjes vond, wij hadden de pech naast een zeer luidruchtige groep plaatselijke bewoners te zitten die duidelijk te diep in het glaasje hadden gekeken wat wij storend vonden voor de sfeer. De eigenaar deed daar niets aan, erg jammer.

28. Nederlands Eefde

Heerlijk gegeten. Aanradertje! Wij komen hier zeker terug!

Gijsbert van Iterson

Hallo,
    's avonds langs gekomen voor een snelle hap.
    Was lekker, groot bord patat en een goede vega-kroket in een vers broodje, niks mis mee.
    Het was alleen wel rustig in de tent, maar dat kan met het tijdstip te maken hebben gehad (na 20:00 uur).
    Prima tent om te stoppen onderweg, ruim parkeer gelegenheid.
    Groet Gijsbert.

Daantje