Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Eede verdeeld zijn.

1. Eetcafé Eede

Martin & Mary

2. Eetcafé Eede

M.Grootveld

Heerlijk gegeten! We werden vlot geholpen. De bediening was erg aardig. Kwamen ook regelmatig bij ons om te vragen of alles naar wens was, maar niet opdringerig.

3. Pannenkoekenhuis Eede

Nooit naartoe gaan. Te vies en gevaarlijk voor woorden. Hopelijk zijn ze snel failliet. Vuil en muf. Trekken hun mond niet open geen goedendag niks.
    Zeer onveilig. Mijn moeder is gevallen en lelijk bezeerd door kapotte vloer hier word niets aan gedaan. Totaal geen reactie op klachten. Nog nooit zo n slecht restaurant en speeltuin meegemaakt.

4. Eetcafé Eede

Janssens roger

Wij gaan daar graag altijd goed ontvangen ,vriendelijk en het eten is er altijd heel lekker,meer moet dat niet zijn.

5. Snackbar Eede

Lekker eten voor een betaalbare prijs. Heerlijk vers gemaakte stoverij is een echte aanrader!
    Sindskort kan je hier nu ook pinnen :)

6. Pannenkoekenhuis Eede

Mijn kleindochter had de middag van haar leven, maar ik heb me kapot geërgerd. Begon al bij de koffie, koekje bijna een week over datum. Vriendelijk vermeld dat dit min of meer onacceptabel was, blijven ze gewoon serveren... om de haverklap stond er iemand aan onze tafel met een bestelling, met de vraag of wij dit besteld hadden. De meiden wisten niet waar de bestellingen heen moesten. Drankje bestellen kon niet aan de bar, dit moest aan tafel, maar de meiden hadden het te druk met de bestemming zoeken van eerdere bestellingen, waardoor het ruim een half uur duurde eer iemand tijd had om onze bestelling op te nemen. Groot drama! Volgende keer neem ik eigen eten en drinken mee, weet ik zeker dat ik wat heb en dat het niet over de datum is!

7. Snackbar Eede

Alles in orde. Je kan er alleen niet pinnen. Maat verderop bij de pomp wel.

8. Pannenkoekenhuis Eede

Mijn advies is: houd het bij een drankje in 't Krekeltje en bestel geen eten, want echt alles gaat mis. We hebben er gisteren geprobeerd een hapje te eten. Het duurde een uur voor de kinderen hun tosti's kregen, en de hamburger en omelet werden geserveerd. Ik kreeg geen eten, mijn bestelling was kwijtgeraakt en ook de bestelde poffertjes kwamen niet. De hamburger was een stuk vlees op een kaal broodje (geen enkel sausje, uitje of wat dan ook), geserveerd met stukken rauwe kool als sla, zonder een dressing. Daarvan hebben we dus niets gegeten. Hoewel de kinderen echt trek hadden, hebben ze de tosti's laten staan - ze waren namelijk verbrand. Bij het afrekenen gaf ik aan dat het wel jammer was dat de tosti's niet goed waren, waarbij de kok in plaats van excuses te maken beweerde dat de tosti's niet verbrand waren, ze waren 'knapperig', op de plaat gebakken. Tsja, dan heb je het echt niet begrepen hoe je met kritiek om moet gaan. We hadden druk geprobeerd de verbrande stukken er af te schrapen en hebben dat dus maar aan de kok laten zien. Voor 7,50 euro per tosti echt niet acceptabel. De bediening (hele jonge meisjes) wisten zich er geen raad mee; eigenlijk vonden ze het ook niet kunnen dat we de rekening gewoon helemaal moesten betalen, maar ze durfden met de kok ernaast niets van de rekening af te trekken. Zo jammer, we hebben in het verleden echt genoten op het terras met een lekker drankje en uitzicht op de loslopende varkentjes. Als we iets willen eten zullen we hier niet meer naar toe gaan.

9. Eetcafé Eede

Onlangs wezen eten met een ploeg van ruim 20 personen. Eenvoudig, eten geen opsmuk, Prijs kwaliteit normaal.
    Bediening laat echter te wensen over. Sowiesoso te lang wachten voor je iets te drinken kunt bestellen. Helaas kregen wij plotseling een over het paard getild jong obertje, dat zichzelf zoooo.. leuk vond, aan onze tafel. Ongewenst bleef hij quasi leuk bij onze tafel de ene na de andere platvloerse en dubbelzinnige opmerking maken. Als je gaat eten wil je dat ongestoord doen en zeker niet met onnozel irritant personeel om je heen. Zonde dat zo'n zaak zulk personeel in dienst heeft.

10. Snackbar Eede

Zeer lekker, en vriendelijk personeel . Altijd lekkere frietjes. Aanrader is de zigeuner snitzel

11. Snackbar Eede

Heerlijk eten, elke keer weer! De gamba's zijn een aanrader!!! 😊

12. Pannenkoekenhuis Eede

Enorm slecht eten!! Ik had kippenpastei gevraagd die zuur was, vervolgend at mijn man stoofvlees die als 1 bruine brei aan elkaar hangt geplakt. Nooit meer!! De jongste at een bordje poffertjes... Was niet te eten, helemaal niet vers het kwam gewoon recht uit de diepvries, bwluugg!! Maar de bediening was enorm vlot en vriendelijk! Ik verwarde twee vriendelijke meisjes met elkaar, ze zeiden dat ze tweeling waren, toen het eten niet in orde was hebben ze hun excuses aangeboden en vriendelijk vers eten komen brengen. Deze meisjes waren het hoogtepunt van onze ervaring!! Save those girls!!

13. Snackbar Eede

De Poorter

Lekker eten, vriendelijke bediening, maar de sfeer kan wel beter. Het ziet er echt uit als een frietkot. Wel heel lekker gegeten.

14. Eetcafé Eede

Lieve Matthys

Ik vind dit wel gemakkelijk, wist niet dat dit bestond, toevallig gezien op de site. Enige minpunt vind ik dat het lang duurde voor we antwoord kregen. Maar alles is prima verlopen en het eten was heel lekker en bediening ook, dank je wel.

Mvg Lieve

15. Snackbar Eede

Het is een leuke eetgelegenheid waar je zeker niet met honger van tafel gaat. Vers gemaakte stoverij en heerlijk mals vlees...wat wil een mens nog meer. Men is altijd in voor een babbel. Top! Doe zo voort...

16. Snackbar Eede

Karin Ohms

Afgelopen zondag daar frites-stoverij gehaald. Voor 6 euro krijg je amper frites met wat brokjes stoofvlees: 4 stukjes in totaal. Voor de stoverij moet je 3,50 betalen en dan wordt het wel erg duur!! Dus prijs-kwaliteit absoluut onvoldoende. Erna nog een vleeskroket gehaald: de kroketten waren nog bevroren van binnen. Ook de service was minimaal, ronduit onvriendelijk. Voor ons is dit geen super-frites-tent en geen reden om terug te komen ondanks de veelbelovende recensies in de buurt.

Lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening. Goede sfeer. Echt een aanrader.

18. Eetcafé Eede

Vriendelijk personeel. Gezellig terras. Eten zeer goed. Prijs kwaliteit prima.

19. Pannenkoekenhuis Eede

w.bonneveld

Inderdaad leuk voor kinderen. Verder een gemiste kans, het is er smerig, de bediening is te jong en onervaren en heeft geen leiding. Hebben er een bbq gehad was ronduit slecht en niet gaar.

20. Snackbar Eede

Pedro martens

Zeer lekkere frietjes, de stoverij is lekker zacht en veel, ook het kippetje met champignonsaus is heel lekker! Tot straks Tom.

21. Eetcafé Eede

Jacques en Bea

Alles top! Heel lekker en verzorgd, dank u!

22. Eetcafé Eede

Heel lekker, niks op aan te marken. Wel een beetje luidruchtig mbt. kinderen..

23. Pannenkoekenhuis Eede

Wederom een gemiste kans in Zeeland.
    Bij slecht weer moet je de toerist en eigen inwoner een binnenactiviteit aan kunnen bieden.
    Al meerdere malen bij het krekeltje geweest en steeds opnieuw dezelfde kritiek:
    Het is VIES, in de speeltuin liggen chipszakjes. In het restaurant liggen zaken op de grond die ooit etenswaren zijn geweest. We waren hier op een zeer rustig moment aan het begin van een ochtend dus dat mocht geen excuus zijn.
    De speeltuin is "gratis", mits gebruik consumptie. Ik betaal liever voor warm en goed eten (het was lauw) en een bijdrage voor de speeltuin als ze dan zorgen dat het allemaal piekfijn in orde is dan wanneer ik nu "gratis" ga en het is dusdanig vies dat ik nadat ze nu al meerdere malen een herkansing hebben gekregen er niet meer heen wil.
    Jammer want voor de kinderen is het erg leuk.

P.s.: schoon sanitair is een must in een restaurant, hier stinkt het en is vies.

24. Snackbar Eede

Ik kom zeer regelmatig bij Tom, snelle bediening grote porties, zeer goede scampies en hun entrecote met pepersaus is onovertroffen.
    De zeetongen zijn zeer groot echt de moeite, nergens betere tongen.

25. Snackbar Eede

Miriam De Baets

Dit is niet een snackbar, maar een sterren restaurant, waar je niet alleen kunt afhalen maar ook kan zitten, met vriendelijke bediening en een menu-kaart om te zoenen!

26. Eetcafé Eede

In 1 woord----------- geweldig.

We kwamen met 6 volwassenen en 3 kinderen op zondag avond half zes binnen vallen.

Geen reservatie, maar kregen binnen 5 minuten een tafel toegewezen.

Leuke snelle bediening, waanzinnig goed eten.

Hele schappelijke prijzen.

Hier ga ik vaker komen.

27. Eetcafé Eede

Wendy Blondeel

Heel vriendelijke en gastvrije bediening.

Lekker eten (heerlijk stoofvlees en ontzettend malse en goed gekruide reuzenbrochette)

Ruime porties en mooi opgediend.

Gezellige sfeer.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Ruime parking.

Kortom : een aanrader!

28. Eetcafé Eede

L.Temmerman

Goed eten, leuk terras, speelplaats voor de kleinkinderen,perfect.

29. Eetcafé Eede

Hans Desmadryl

vriendelijke en vlugge bediening met een goede keuken

30. Eetcafé Eede

eerlijk eenvoudig smakelijk eten, met zeer gastvrije en vriendelijke bediening.