Villa Brutus in Ede

Kuiperplein (4 min. lopen) Van Dijkeplein (5 min. lopen). Zondag gratis.

ma Gesloten

1442591956 71
1520820612 70
1531996135 70

1. A. Feenstra

Het eten was prima. Niks op aan te merken.
    Maar de herrie om ons heen van andere gasten was heel storend. Een reden om niet snel weer voor Villa Brutus te kiezen.

2. Jaap Hendriksen

Met een groep van 17 man op 18 nov gegeten. Eten was bij iedereen als lekker en goed ervaren. Ook de prijs kwaliteit is prima.

3. Koen van Esterik

4. M.koelewijn

Voor het eerst na de lockdown gegeten bij Brutus. Erg goed. Goede kwaliteit prijsverhouding. Lekker ontspannen gezeten in de serre. Geen harde muziek waardoor praten onmogelijk wordt. Wél rustige achtergrondmuziek. Heerlijk gegeten.

5. R.van der Linde

6. Villa Brutus is echt een fantastisch restaurant waar wij als stel regelmatig gaan eten. Het eten is spotgoedkoop (drank overigens ook) en van super kwaliteit (alle ingrediënten zijn vers etc). Aanrader: bestel geen pizza (die zijn redelijk) maar lasagne of pasta (stuk voor stuk heerlijk). De aankleding van het restaurant is enigszins bijzonder maar dat mag de pret niet drukken. Service is ook helemaal prima.

7. Vanavond 10 november met mijn zoon wezen eten bij dit restaurant. Vervelend dat alleen aan het begin wordt gevraagd of je iets te drinken zou willen. Tijdens het eten komt men niet uit zichzelf vragen of je nog iets te drinken zou willen. De laatste keer dat we erom vroegen, kwam men zelfs geen eens meer terug. Jammer! Bij het afrekenen is deze klacht aangegeven. Wij kregen niet de indruk dat deze klacht wordt doorgegeven aan de bediening ondanks dat dit door degene die ons hielp met afrekenen is aangegeven.

8. Ontevreden klant

Schrijf nooit een recensie maar moet mensen toch echt waarschuwen voor dit restaurant. Afgelopen week hier “pizza” gegeten. Leek meer broodkorst met beleg. Wat een vieze pizza’s. Heel wat pizza’s gegeten in mijn leven, maar dit was verreweg de slechtste ooit 😱 Ook eerlijk aangegeven bij de bediening maar gaven er niet veel om.

1,5
  9. Super lekker eten voor een lage prijs! Vooral het drie-gangen keuzemenu is echt een aanrader! Bediening vraagt alleen continu of je ook nog wat te drinken wilt, verder zijn ze hartstikke aardig.

10. Natasja Verschoor

Met verbazing de recensies op deze site gelezen. Vorig jaar voor de eerste keer een hapje gegeten bij Villa Brutus. We hadden toen erg lekker gegeten en besloten vanavond dat we wederom dit restaurant wilde bezoeken.
    Als eerste de prijs zeer aantrekkelijk een 3-gangen menu voor 16,95 of 21,95 als je iets luxer wilt.
    De keuze is reuze! Van pizza, pasta tot diverse vlees en visgerechten. Ook voor de voor en nagerechten is een ruime keus.
    Het restaurant zat vol en het personeel was druk maar we zijn vriendelijk te woord gestaan.
    Normale wachttijden tussen de gangen door en ook het even uitstellen van het nagerecht was geen probleem.
    Ik heb heerlijk genoten van gebakken champignons in knoflooksaus, heerlijk van smaak en goed warm.
    Een biefstuk met heerlijke wijnsaus smolt op de tong en als nagerecht warm appelgebak met hazelnootijs en slagroom.
    Natuurlijk smaken verschillen maar voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
    Van ons krijgt dit restaurant een opsteker👍

11. Het was zeer terleurstelend
    Eten was slecht
    Geen info over de wijnen en bieren
    Het zag er uit als een mensenpakhuis
    Niet ingesteld op kleine kinderen
    En de prijs op het einde viel zeer tegen

12. Vaker gegeten maar de laatste keer was geen succes. Allereerst was er vooraf geïnformeerd of er rekening kon worden gehouden met allergieën. Aan de telefoon werd medegedeeld dat dit geen enkel probleem was, in het restaurant bleek helaas het tegenovergestelde. Bediening vond het maar lastig en maakte zich er makkelijk vanaf. Het eten was alles behalve bijzonder, maar daarentegen ook niet duur.

13. J. Leentfaar

Alles goed voor elkaar. Lekker gegeten, prima bediening.

14. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. 3 gangenmenu keuzemenu heeft ruime keuze en goede hoeveelheden.

15. Het eten kost weinig, maar de kwaliteit is daar ook naar. Slecht eten, bediening traag en niet attent. Bij het weggaan was er niemand van de bediening, die iets zei. Mijn vitello tonnato was erg dik gesneden, er kwam vocht uit het vlees en er over heen lag een heel klein sliertje saus, geen tonijn gevonden. Niet voor herhaling vatbaar.

1,8
  16. We hebben heerlijk en gezellig gegeten!! Vond het wel jammer dat wij nog diverse dinerbonnen hadden en dat we geen van allen konden inwisselen! Daar zou ik een volgende keer anders op selecteren!!

17. Ragna Den Boer

Heerlijk met de familie gegeten en gedronken in een gezellige ambiance met gastvriendelijke medewerkers. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

18. Gezellig restaurant. Prettige bediening, vlot, ongedwongen en vriendelijk. Eten was prima, maar helaas, toch een minpuntje: de rode huiswijn was zeer matig.

19. Het hoort een Italiaans restaurant te zijn, maar je zou het ook Hollands kunnen noemen qua smaak. De pizza die ik had, was (ver) onder de maat; alleen de uien waren goed. De smaak van tomaat, kaas en de salami was beneden peil. Ook het brood vooraf met pesto en kruidenboter viel me tegen. Wel een gezellige locatie overigens; maar wat mij betreft niet meer dan een soort "goedkoop" eetcafé. Toch wel jammer. Ben meegegaan met mijn familie, die uit eerdere ervaring wél tevreden was.

5,3
  20. Eten is redelijk, de bediening is om te huilen. Lopen maar druk heen en weer, constant een ander aan tafel. En de eigenaresse hoort niet in de horeca thuis en uberhaupt niet bij mensen in de buurt, wat een klantonvriendelijk, chagrijnig mens! Het personeel voelt zich ook duidelijk niet op hun gemak als zij daar staat. Kom hier nooit meer.

1,8
  21. Vanavond maar weer eens Brutus geprobeerd, brood vooraf met pesto, italiaanse kruidenboter en knoflooksaus en als hoofdgerecht een pizza besteld. Het kost niet veel, maar het is ook niks. Te zout, te dik, te hard. Pesto ook flink aan de zoute kant en knoflooksaus op brood? Tja... Bediening was wel vriendelijk en niets op aan te merken.

22. Een heel fijn restaurant waar ik af en toe kom. Elke keer ben ik weer verbaasd over de gezelligheid, de fijne bediening en de zeer goede prijs-kwaliteits-verhouding. Bij dit restaurant loop ik altijd blij weg; je hebt heerlijk gegeten en je bent altijd minder kwijt dan verwacht. Aanrader!

23. Het eten vind ik prima.. Niet hoogstaand maar oke! De zaak ziet er gezellig uit.. Maar ik kom er niet meer!!

De bediening is zeer onvriendelijk.. De vorige keer was ik er met vriendinnen en toen viel het ons al op. We dachten nou die mevrouw heeft een slechte dag. Gisteravond weer geweest.. En met de bediening praten we eigenlijk vooral over denk ik de eigenaresse?? Ze bleef in elk geval als langst.. Ze gaf ons echt het gevoel dat we dom waren.. De serveerster vroeg wil je wat eten? Mijn vriendin zei ik wil graag eerst een witte wijn? Zegt de serveerster: 'ik vraag toch of je wat wil eten'.. Hele tijd zulke opmerkingen en sommige erg denigrerend en tegen het beledigende aan. Bij het afrekenen vroeg ik of ze het kon splitsen, drukt ze zelf de rekenmachine in mijn handen. Toen we weg gingen moesten wij tot ziens zeggen, ze zei niks.. Ik werk zelf ook in de horeca.. en weet wat normaal is. Dit is abnormaal, hoe er als gast met je wordt omgegaan! Verschikkelijk!!

3,6
  24. Gezellige avond gehad met gezin, heerlijk gegeten. Wachttijden voor een behoorlijk drukke avond prima. Op ons verzoek werd ons overgebleven eten keurig verpakt en konden we het meenemen. Gezellig restaurant voor een prima prijs voor een 3-gangen-menu. Bij dit menu is de keus wel beperkt.

25. Brutale zo niet schofterige behandeling door wat vermoedelijk de eigenaresse was.

Niet klantvriendelijk, snauwt je af en dan nog het volgende:
    Mijn vriendin kwam niet uit de naam van de pizza waarop ze hem aanwees. Reactie van de eigenaresse op een denigrerende toon: "Ow, durf je het niet uit te spreken?"
    Omdat het andere personeel wel redelijk te doen was hebben we besloten om niet per direct de drankjes af te rekenen en te vertrekken, maar dit was een grote fout!

Over het eten: Mijn pizza was verre van krokant; in het midden dun en sompig. Qua variatie had ik een pizza uitgekozen met weinig ingrediënten, het gehakt wat er op zat is dan doorgaans gekruid, echter was dat ditmaal niet het geval wat resulteerde in een smakeloze pizza voor wat je al kon proeven door de te rijke belegging aan jalapenos.

De zaadlijsten van de jalapenos waren niet verwijderd (volgens mij is het gebruikelijk in de horeca deze te verwijderen), dit resulteerde in een pizza die niet te eten was. Regelmatig eet ik wat pittigs, echter was dit niet te doen waardoor ik 1/3 van mijn pizza op heb gegeten.
    Pizzabodem: slecht, smaak: slecht, verwerking van de ingrediënten: slecht.

Klantvriendelijkheid door de eigenaresse: ronduit belachelijk!

Spijt dat ik hier mijn geld heb weggegooid.

26. Patrick 194 punten

Ik schrik een beetje van de negatieve recensies, want ik kom hier al jaren en ook vrij regelmatig, en ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad. Mijn vrouw heeft weleens iets gegeten wat ze niet lekker vond, maar ja...

27. Lekkere pizza's gegeten hier op het plein. Bediening werken echt hard, altijd gezellige sfeer en het restaurant is leuk ingericht. Goed te betalen, prijs/kwaliteit is toppie.

28. Al jaren ons vaste plekje om iets te vieren of de vakantie af te sluiten. Toch was dit echt de laatste keer. De laatste paar keer was de bediening niet ok. Heel gehaast, zeker vier verschillende serveersters die voortdurend langs je tafel holden om eventuele lege glazen weg te halen. Er werd in grote haast en met heel veel lawaai een grote tafel bij elkaar gesleept waar uiteindelijk niemand kwam te zitten. Die gehaaste en gespannen sfeer doet ons de das om want het eten is best goed!

29. In de zomervakantie gaan eten bij Brutus, prachtig weer, terras open dus een plekje gezocht onder de parrasol tegen de zon, we wilde wat drinken bestellen, maar de serveerster kwam eerst vragen of we ergens anders wilde gaan zitten, nl. meer aan de voorkant van het terras. Reden: als het ging regenen dan moesten de serveerster tussen twee parrasols door en werden dan nat van de regen.
    Ik dacht even hier is bananensplit aanwezig..maar nee ze meende het echt.
    De ruimte tussen de parrasols is hooguit 1 meter.
    Wij tegen ons zin toch maar verhuist naar een ander plekje, waar de tafel en stoelen scheef stonden, dus geen lekker plekje.
    Verder goed gegeten, prima keuken.
    Bij het afrekenen aangegeven dat ik het wel vreemd vind dat ik moet verhuizen om die reden. de serveerster ( een andere ) zegt dan..als je het leuk vind dat wij nat regenen had je moeten blijven zitten. zo'n antwoord kan echt niet naar een klant !!

Heerlijk gegeten maar ik kom hier niet terug !!

Henk uit Bennekom

30. Op zaterdag avond 23 juni zonder reserveren bij villa brutus met zijn 2en naar binnen gegaan. Geen probleem, mooi plekje gekregen. Voorgerecht wisselend. Soep prima en goed heet. Champignons matig. Maaltijdsalade als hoofdgerecht was erg goed in balans. Niet teveel van hetzelfde. Nagerechten tiramisu en creme brûlée een 6,5. Bediening vlot en goed geluisterd naar specifieke wensen. Prijs was een meevaller. Villa Brutus bleek een prima gok.

31. Met enige schrik, gezien diverse recensies, hier weer gegeten.
    Maar het eten was weer top. En de prijs was ook zeer goed.
    De pizza's van de kinderen waren prima. Niks karton of te hard, gewoon een beetje krokant.
    Hooguit zou het iets verder naar de rand ook belegd mogen zijn.

Mijn vrouw had een glutenvrije pizza, en ook die was prima.

Ik had een gemengde visschotel met garnalen uit de oven, en ook die smaakte heerlijk.
    Salade was ook prima, hoewel ik dat beetje popcorn erin (garnering???) goed kon missen.

Ik had niet gereserveerd, (verkeerde telefoonnr. gebeld), dus dat was een gok.
    We kregen de mogelijkheid om dan alleen een hoofdgerecht te eten, en binnen een uur klaar te zijn.
    Op zich misschien wat druk op de ketel, maar voor ons was dit prima.
    Het is logisch dat de gasten die na ons gereserveerd hadden, graag op tijd hun tafel wilden.
    Wat dat betreft dus aan ons de keuze.
    Ik denk dat als een restaurant het zo druk heeft dat je vanaf 17.00 uur meteen moet reserveren, dat toch wel iets zegt over de kwaliteit.
    Dus ondanks de negatieve reacties hier, zou ik er zo weer heen gaan!

32. Jammer dat je met een groep van 20 personen enkel een beperkt menu kan bestellen. En uiteindelijk bij het toetje helemaal geen keus hebt.

Jammer dat het personeel niet overloopt van enthousiasme en hun werk duidelijk niet met plezier doet.

33. carla Akerboom

Zondag 9 september daar gegeten.
    Voorgerechten waren oke ,uiensoep en parmaham met warm stokbrood +kruidenboter.
    De mixt grill was droog en taai behalve de biefstuk daar droop het bloed uit.
    Voor ons was dit de eerste en de laatste keer.

34. We komen al jaren bij Brutus en heb nooit wat op of aan te merken gehad, maar helaas nu wel.
    Vanavond met een vriendin daar gegeten. Personeel gaf je echt het gevoel dat je gauw even wat moest eten en dan het liefst weer vertrekken. Rustig tafelen en er een avondje uit van maken was er niet bij. Ook al gaf je aan even een rustpauze te willen tussen het hoofd en nagerecht, die gelegenheid kreeg je niet. Jammer.

5,5
  35. Van buiten zag het er best gezellig uit, dus besloten we het eens teproberen. Zondag 2 weken geleden was het zover. De wat ongetrainde en zelfs haastigoverkomende bediening (vakantiehulpen?) lieten regelmatig iets vallen; een steekje dan wel bestek. Als mijn partner liever geen patat wil en dan pasta bij zijn gerecht besteld, zegt dat niet dat ik dat óók zo wil. Maar we kregen 1 (klein) bakje spaghetti geserveerd (voor ons beiden, dus). Na dat gemeld te hebben kwamen zij echt niet vragen of het voldoende was. Voorts waren de gesprekken van de tafel naast ons onwenselijk goed te volgen, terwijl er niet hard gesproken werd. Zo dichtbij elkaar stonden de tafels dus.
    Mijn voorgerecht; champignons in knoflooksaus was prima en de vissoep van mijn partner smaakte ook goed –al was het rivierkreeftje dat er in lag misschien iets te pretentieus voor dit restaurant. Mijn hoofdgerecht – kipfilet met geitenkaas - was redelijk, al was de kip aardig droog. De pangafilet uit de oven - van mijn partner - was heel erg droog en weinig smakelijk en de garnaaltjes die erbij zaten, smaakten zanderig. Verder was de pasta niet gaar genoeg, maar ja, weklagen niet snel, dus na het eten (nagerecht maar overgeslagen) hebben we er wat van gezegd. Gelukkig werden we op dat moment geholpen door een van de meer ervarenmensen en zij vond het jammer dat we het niet eerder gemeld hadden zodat ze een ander gerecht voor mijn partner hadden kunnen klaarmaken, waar ze natuurlijk wel gelijk in had, maar dat doe je toch ook niet zo gauw, vooral omdat de ander dan al wel zit te eten. Bovendien had mijn tafelgenoot niet meer zoveel vertrouwen in 'iets anders'. Het enige wat ze nog kon doen was twee drankjes van de rekening afhalen. Dat was best netjes. Minder netjes was dat er 'niets gedaan kon worden' aan het holle bassige geluid van de muziek; je hoorde alleen klanken, muziek zelf was niet te horen, dus het werkte zeer storend. In onze eigen ervaring is het wel te merken dat het eten niet met liefde,maar alleen zo snel mogelijk bereid wordt (om klanten niet te lang te latenwachten?), en dat; niet per persoon, maar per tàfel ;-) Persoonlijk wacht ik liever iets langer op een betere maaltijd. Toen mijn partner nog even wilde roken en dit niet in de rookruimte deed, maar buiten op het terras, waar niemand zat, kreeg hij op ongenuanceerde manier te horen dat dit niet de bedoeling was. Nadat mijn partner de opmerking maakte dat er wèl een asbak stond, werd hem gezegd dat die er voor het personeel stond! Eindconclusie; als je qua eten/bediening weinig gewend bent, en geen problemen hebt om dicht op elkaar te zitten, dan zal dit restaurant misschien aan de verwachting voldoen. Voor de Bourgondiërs onder ons; zoek liever een ander restaurant!
    P.S. op hun eigen site staat: "Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan te reserveren". Het lijkt mij verstandiger niet te reserveren om teleurstelling te voorkomen ;-)

36. Bert van Achteren

Dit zou geen Italiaans restaurant moeten heten, sterker nog het zou het woord restaurant niet eens mogen dragen. Niet alleen zijn de pizzabodems van karton, de ingrediënten zijn ook standaard niet vers (bijvoorbeeld champignons uit blik, sauzen niet zelf gemaakt). Echt ga hier niet eten want het is prut!

1,8
  37. Afgelopen vrijdag geweest. We waren met zijn 4en en niet meer dan logisch dat je tegelijk wilt eten. Bleek de bestelling niet goed zijn opgenomen en kregen 3 van ons het eten. Op eigen verzoek aangegeven dat onze pizza's warm gehouden mochten worden. Hadden we beter niet kunnen doen, want daarna waren ze bijna niet meer door te snijden. Taaie bodem en de pizza is daar wel eens beter geweest.
    Als excuses zouden we een drankje van het huis krijgen. Tot dat je de rekening krijgt en alle drankjes zijn gerekend. Wij zouden het verkeerd hebben begrepen, want als we het eten dat we niet hadden besteld hadden aangenomen dan hadden we een drankje gekregen! Slechte service..

2,3
  38. Zakelijk dit restaurant bezocht. Aparte rekeningen bleek niet mogelijk, dat vind men hier te veel moeite. Pizza was zeer middelmatig en beneden de kwaliteit van de gemiddelde (Turkse) afhaal zaak. Aankleding is oke. Niet voor herhaling vatbaar.

4,7
  39. Abigail

Een leuk tentje om te eten als je niet veel geld wil uitgeven. Niet het meest bijzondere eten of de beste bediening, maar wel waar voor je geld.

40. Lekker gegeten. De sfeer/inrichting van het restaurant vind ik zeer vol en druk. Maar verder niks te klagen. Bediening is vriendelijk..

41. Na bijna een jaar in Ede woonachtig te zijn, ben ik hier met vier personen gaan eten. Het restaurant ziet er sfeervol uit dus het beloofde een prima avond te worden.

We hebben drie pizza's besteld, maar deze waren dramatisch slecht. De bodem is net karton en ook de gebruikte ingrediënten zijn niet om over naar huis te schrijven.

Wat betreft pizza's had ik nog nooit een slechtere op. Een afrader dus!

42. Al vaker gegeten bij dit knusse restaurantje in t centrum van Ede. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Leuk sfeertje en het is er vrijwel altijd gezellig druk. De pizza vind ik persoonlijk wat minder. Afgelopen keer een lekker sateetje genomen en als toetje de chocolade mousse. Beiden een aanrader! Als je een keer lekker wilt eten, gezellig wil zitten en niet teveel wil betalen, reserveer dan bij Brutus!

43. Pietertje en Partner

Samen met mijn partner wezen eten op de woensdag avond 14-03-2012 even gebeld van te voren of er een tafeltje voor 2 beschikbaar was en dat was geen probleem. Toen we binnenkwamen was het aangenaam druk binnen, niet te vol maar zeer zeker niet leeg. We werden direct geholpen met een drankje en een lekker stuk brood ondanks dat er best een hoop volk binnen was kregen we redelijk snel ons eten. Ik had 900 gram spare ribs heet en ik houdt van pittig en dat waren ze ook helemaal top! En mijn partner had een xl biefstuk medium welk ook echt XL was en ook echt medium. Wij waren aangenaam verrast en komen 100% nog eens terug in Ede bij villa brutus!

44. Lekker eten voor een redelijke prijs. Enne, met de pizzabodem is niets mis.

45. Bestel hier geen Pizza! Te dikke bodem, niet te snijden en bijna niet weg te krijgen.

5,1
  46. Wel grappig om hier zo af en toe aan te schuiven om een hapje te eten.
    De pizza's zijn wel lekker maar een erg dikke bodem.

Er wordt wel aan kinderen gedacht, kinderstoel, en een cadeautje.

Niet hoogdravend maar dat mag je ook niet verwachten met deze prijzen!

47. Zeer slechte ervaring. Als kok kun je mensen dit eten niet voorzetten! Veel te gare pasta met een saus ('t leek wel soep!) en een stuk droge zalm. De pizza was niet door te komen, zo'n harde bodem en weinig ingredienten. Een beetje goede diepvriespizza smaakt beter! Echt geen aanrader om hier te gaan eten. De prijs is laag maar om dan zo slecht eten te presenteren vind ik niet correct.

2,5
  48. In dit restaurant is het altijd druk, reserveren is een aanrader. Het eten is voor de prijs goed. Het is lekker maar niet bijzonder. Maar zoals ik al zei de prijs-kwaliteit is wel goed.. De kaart varieert ook met enige tijd.

49. ton en ina

Gezellig restaurant, jammer dat de pizza-bodems taai en hard zijn, jaren terug hadden ze de overheerlijke krokante dikke bodems.

Voor ons geen pizza meer hier, maar nemen we iets anders, waar ze volop keuze in hebben. Bediening is veelal leerlingen.

6,5
  50. Het blijkt dat dit restaurant Italiaans is en waar ik niet van hou zijn de gerechten van landen om de middellandse zee en zeker geen Italiaan. Het voordeel is dat het er niet Italiaans uitziet, je gaat naar binnen. Het vlees was redelijk en niet op zijn Italiaans. Al mogen ze het wel meer kruiden. Jammer dat dit weer een restaurant is met alleen maar patat. De restaurants in Nederland zijn al zo vaak ongekruid vlees, rauwkost salade en patat. Fantaseer eens met het eten want zo standaard eten kan je in heel Nederland.

6,7
  51. Heerlijk gegeten tegen een zeer redelijke prijs.

Carpaccio was heerlijk en de pizza ook.

Van de buitenkant ziet het er goedkoop uit maar binnen is de Italiaanse sfeer aanwezig, wat gezellig aandoet.

52. Lekker eten voor een prima prijs, goede bediening. Goede en ongedwongen sfeer. Aanrader.

53. Prima gegeten tegen een betaalbare prijs! Alle pizza's en pasta's waren 8,75, en ze smaakten lekker. Vlotte bediening, alleen jammer dat de geitenkaas op de salade koud was, warm vinden wij lekkerder. Wel slim om van tevoren te reserveren, want het was best druk, maar ze hadden veel personeel rondlopen.

54. Prima restaurant, echt geen enkel negatief punt te bedenken.!

De bediening was erg vlot en vriendelijk, en het eten was heerlijk en meer dan voldoende.

Het extra schaaltje friet werd niet berekend, dat maak je bij weinig restaurants mee.

Het enige nadeel voor mensen die slecht ter been zijn is dat het toilet boven is, maar verder is dit een toprestaurant.

We komen zeker nog een keer terug.

55. Slechts 15 minuten van tevoren gereserveerd en gelukkig was er nog een tafeltje vrij, want anders hadden we een heerlijk etentje gemist. Dit restaurant is beslist voor herhaling vatbaar. Prijs/kwaliteit verhouding van dit sfeervol restaurant is prima. Gelet op de drukte had de prettige bediening de zaken goed voor elkaar. Compliment!

56. Gezellige avond gehad. Lekkere vis ovenschotel gegeten, zag erg smakelijk uit en smaakte goed. Voorgerecht gem. sla en geitenkaas, heerlijk. Was erg mooi opgemaakt op een mooi bord(tja, het oog wil ook wat). Als afsluiter lekker koffie met snoepjes. Prima, we komen zeker nog eens terug. Bediening was erg vriendelijk. Ook niet onbelangrijk. Lekker wijntje trouwens. (droog Wit)

57. Gezellig druk.

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, lekker betaalbaar.

58. Wij komen zeker 1x per maand eten en het is altijd geweldig!

Personeel vinden we ook klantvriendelijk.

Ga zo door....

59. Heb er al zo vaak gegeten. Een super leuk restaurant. De sfeer is leuk en gezellig. Je kan er heerlijk eten voor weinig geld en er is een hele ruime keuze!

Pizza's en pasta's zijn maar €8,75!

Ook de bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.

Zeker een aanrader!

60. De afgelopen twee, drie jaar heb ik hier een aantal keren gegeten. Heerlijke gerechten: verrassende combinatie van smaken, mooi opgediend. De sfeer vond ik gezellig en de bediening attent. Het is dan ook meestal druk. De prijs/kwaliteitverhouding is prima. Je kunt hier voor een zacht prijsje heerlijk eten. Aanrader!

61. Altijd weer gezellig om te eten bij Villa Brutus, met je vriendengroep, familie of met een date.
    Je kunt gezellig kletsen met je tafelgenoten.
    Zonder dat je het idee hebt dat iedereen mee luistert.

Gezellige sfeer, lekker eten, goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke bediening!
    Vooral ook leuk voor studenten, want je krijgt heerlijk eten voor een kleine prijs.

62. Jolanda

63. Had me helemaal verheugd op een gezellige meidenavond. Helaas was ik al thuis toen ik de bon ging nakijken. Bleek dat er dranken en eten opstonden die wij niet hadden besteld.

Op de site kan je het menu bekijken met prijslijst.

Had het allemaal uit gerekend, bleek dat ik 22,60 euro teveel had betaald.

Tip! Kijk altijd voordat je weggaat je bon goed na.

64. Bediening was ronduit slecht. Serveerster totaal geen interesse in wat er aan tafel gebeurde. Heb 3x moeten vragen om een karaf water, voordat ie uiteindelijk werd gebracht. Ook bij de bestelling van een extra portie friet werd een zuur gezicht getrokken. Echt zo van: nou ja, vooruit maar......

Klant is hier absoluut geen koning.

Zoek volgende keer wel een ander restaurant met een vriendelijker gezicht in de bediening. Je gaat tenslotte toch voor het plezier uit eten, en je moet niet de indruk krijgen dat je eigenlijk te veel bent.

6,7
  65. Het enige wat ik kan zeggen is top! Super lekker eten en betaalbaar.

66. Villa Brutus in Ede is bij mij al jaren favoriet! Het eten is goed en betaalbaar en het restaurant heeft een leuke uitstraling.

67. e1 5 punten

Lees wat negatievere dingen, maar het is mijn favoriete restaurant in Ede.

Geweldig lekker eten en bijzonder betaalbaar.

Sfeer is goed... ik blijf terug komen.

68. Eduard 948 punten

Ik ben hier een paar keer geweest en keer op keer valt het me op dat de bediening enorm tegenvalt. Ik was er samen met drie vrienden aan het eten en toen het eten werd opgediend wilden we graag nog wat sausjes erbij. Dat zou er aan komen maar het wordt vervolgens compleet vergeten.

Nu zou je zeggen dat dat een keer kan voorkomen, maar als het bij elk bezoek een keer voorkomt en de kwaliteit van het eten ook achteruit gaat (schoenzool in plaats van biefstuk) dan ben je op een gegeven moment er wel een beetje klaar mee.

69. Een restaurant om lekker en goedkoop in een ongedwongen sfeer te eten. Goede pizza's en ook de beenham op een aparte manier opgediend.

70. Een super gezellig en betaalbaar restaurant!

71. René van Alfen

Zelden een slechtere pizza gegeten. De bodem was veel te dik, met een flinke opstaande rand, de pizza te vet en smakeloos. Het voorgerecht ging nog voor wat betreft de hoeveelheid, maar de beloofde honing-/mosterdsaus heb ik niet geproefd.

Aan een dessert hebben we ons maar niet meer gewaagd. Beter haal je een pizza bij AH om thuis in de oven af te bakken.

72. N van de Z

Echt belachelijk die kleine glazen voor frisdrank! Je betaalt toch voor een gewone maat!

Bovendien erg jammer dat je zo weinig patat bij je gerecht. Je moet een portie voor 1 persoon met zn 2en delen!

Dat is echt te zuinig!

2,6
  73. Marcel de Haas

De voorgerechten waren simpel en niet wat je ervan verwachtte n.a.v. de kaart. Hoofdgerechten waren lekker en mooie porties. De desserts waren lekker, vooral de appeltaart met kaneelijs in een hoog glas verraste behoorlijk. erg lekker.

74. Teun en Kweubus

Het leukste en gezelligste low-budget restaurantje van Ede!