Bij Burgemeester van dijkeplein (schuin tegenover restaurant, naast het politiebureau)

• OV

• Verschoontafel
  8. Betalen pin Visa Master Card American Express

ma Gesloten
di 16:00 - 22:00

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1392207767 87
1619807708 82

1. Wat een sfeerloze ongezellige vreetschuur. Tafels staan zo dicht op elkaar dat je het gesprek van je buren letterlijk kan volgen. Eten was wel oké maar duurde soms erg lang voordat het geserveerd werd. Voor mij niet voor herhaling vatbaar, er zijn echt betere en gezelligere sushi restaurants.

5,5
  2. Kwart over 5 gereserveerd. Meteen eten besteld, was er met een half uur nog niet. Meerdere malen gevraagd waar het eten bleef, kregen te horen dat het druk was in de keuken maar andere tafels kregen wel hun eten. Na een half uur ronde 2 ook maar besteld. Dat was er met een uur nog niet. 4 maal contact gehad met het personeel er over, het kwam zo snel mogelijk. Na een uur naar de balie gegaan en dat wij hier niet meer wouden zitten en er niet voor wilde betalen. We kregen te horen dat we het menu eigenlijk moesten betalen terwijl wij niks gegeten hebben? ‘Uit service’ alleen het drinken moeten betalen, wat ik eigenlijk ook belachelijk vond. Manager vertelde ons ook nog dat ze nu de menu kosten uit eigen zak moest betalen en dat ze daar ons al mee tegemoet kwam volgens haar. Al met al vond ik de service en klantvriendelijkheid erg slecht.

3. Charlotte

We hebben lekker gegeten bij Tapasia: het eten werd snel gebracht en het personeel was erg vriendelijk en correct, wij komen graag weer eens terug.

4. Niels Florissen

Super goed restaurant met een uitgebreide menukaar! Voor ieder wat wils! Super kwaliteit en service! Zeker niet duur voor wat je krijgt/kunt kiezen! 👌🏻

5. 1E keer dat we bij Tapasia hebben gegeten. Het was allemaal heerlijk. Goede grote van porties. We hebben echt veel kunnen eten! Makkelijk bestellen met een tablet en snel gebracht. Fijne sfeer zonder storende muziek! Zeker voor herhaling vatbaar.

6. Zaterdagavond lekker wezen eten, ondanks de drukte toch alles vlot gekregen en alles vers bereid. We zaten in de kleinere zaal achter, maar die was net zo gezellig. Super leuke en lieve bediende die ons ook super heeft geholpen met een ongeval. Ik kom hier zeker weer terug!

7. Hans

8. Geweldig hier met mijn moeder gegeten. Mijn moeder was jarig en werd goed in het zonnetje gezet. Het eten kwam heel snel.

9. Mandy Tak

Onze verwachtingen naar aanleiding van de recensies waren hoger, wij eten vaak sushi in restaurants met hetzelfde concept en die zijn kwalitatief een stuk hoger.
    Ook maakt het personeel geen enkel contact en werd ons van te voren niet naar de leeftijd van onze jongste dochter gevraagd, en bij het afrekenen werd dit berekend als de prijs van een volwassenen, terwijl ze 11 jaar is en wij dus minder voor haar hoefde te betalen.

2,5
  10. Het is een erg gezellig restaurant! En erg lekker!

11. Joël

12. De bediening was heel fijn eten kwam snel. Er was een leuke sfeer rond het restaurant en vond het allemaal heel lekker! Het is een super plek! Ik kom zeker terug.

13. Amy Riekerk

Super lieve mensen,
    Heerlijk eten en je hebt zeker niet te kort!
    Super fijn systeem met de tablets.

14. Dirk Veenhuis

15. Leuk concept; prettige sfeer; opgewekte en geduldige bediening; redelijke prijs. AANRADER!

16. Fleur Mulder

Leuk en lekker en het eten kwam lekker snel.

17. Een leuk restaurant met heerlijk eten en goede bediening.

18. Evelyne

Voor de 2e keer gaan eten echt super wederom! Vooral het bestellen met tablet was echt heel gemakkelijk. Bediening goed, eten goed kan echt geen negatief punt benoemen. Bedankt voor het heerlijke eten!
    Groeten uit Eindhoven

19. Hans Beerenfenger

20. Annemijn Kole

Ik vind het echt een heerlijke plaats met heerlijk eten. Nog nooit ergens zo lekker sushi gegeten :). De bediening is vriendelijk en ik vind het een mooie locatie. Toppertje!

21. Lekker eten in gezellige sfeer en leuke, vriendelijke bediening.

22. We hebben hier afgelopen maandag gegeten met collega's. De sfeer was goed en de mensen van TapAsia waren heel vriendelijk. Het was een WELKOM binnenkomst, super! Het eten was zeer vers en lekker, vooral de Sushi's. We waren best wel veeleisend, maar elk verzoek werd professioneel en keurig opgelost, Top! Nu moet ik wel zeggen dat ik heel kieskeurig ben en veel eet bij verschillende all-you-can-eat restaurants, maar deze zaak is echt een aanrader. Het eten is zeer smaakvol en service is een dikke plus. Ik en mijn collega's komen hier zeker weer terug!

23. Wij gingen hier tot een jaar geleden toch zeker 3x in de maand eten, altijd goed eten gehad, nooit iets te klagen. Na verloop van tijd vonden wij de bediening steeds minder vriendelijk waardoor wij ook bij andere sushi restaurants zijn gaan snuffelen.
    Van de week na lange tijd weer een keer terug naar TapAsia gegaan. Er ging 't nodige mis, dat is ze vergeven, maar de manier waarop de eigenaar tegen zijn betalende klanten praat (blaft) heeft ons toch weer doen besluiten dat dit voor ons de laatste keer TapAsia was. Jammer want over het eten absoluut niks te klagen.

24. Afgelopen zondag uiteten geweest bij TapAsia, goede kwaliteit eten, maar er ging veel mis. Bij ontvangst vroeg de bediening wat we wilden drinken. Dat hadden we besteld en we kregen het drinken behalve de cocktail met lychee. Na de tweede ronde (bijna een uur!) kwam de bediening na drie keer vragen de cocktail brengen. Daarnaast kregen we vaak verkeerde sushi en salades aan tafel. Bij het afrekenen ontkende de eigenaar de fouten, alsof het onze fout was werden we in het nauw gedreven.

25. Laatst ging ik met een vriend van mij eten bij Tapasia. Het was in één woord heerlijk. Een gestroomlijnd systeem met tablets, vriendelijke bediening, heerlijke gerechten (en veel variatie daarin dus voor ieder wat wils) en een sfeervolle inrichting. Voor een gezellig etentje met het gezin, de hele familie, of met vrienden ga je naar Tapasia.

26. Beste lezer, na veel restaurantjes te hebben geprobeerd in Ede, Arnhem, Renkum en omstreken is TapAsia toch de uiteindelijke favoriet.

Ben samen met mijn zus en tante wezen eten en het voelde ontzettend gastvrij. Van de opwachting bij de deur tot het ijsje na het eten aan toe. Naast de gastvrijheid was het eten ook ontzettend lekker, vooral de garnalen waren lekker. Met trots kan ik ook zeggen dat ik alle 25 gerechtjes met toetje heb gehaald. Dat en achteraf een grotere broek.

Ik heb alles een tien gegeven gewoon vanwege de behulpzaamheid, sfeer en goede hoeveelheid kwalitatief goed eten.

27. Ik heb hier met mijn zoon gegeten en die vond het bestellen op een tablet geweldig. De sushi vond ik zelf niet geweldig, de sushi kwam vaak ook niet overeen met plaatje. Je kunt hier wel lekker vlot eten.. De dingen uit de frituur prima.

28. Al meerdere keren uitstekend hier gegeten! Vooral de gegrilde champignons zijn mijn favoriet. De bediening is altijd vlot en met een glimlach. Onze serveerster nam uitgebreid de tijd om een praatje te maken. De sfeer is erg goed, mooie inrichting. Er is veel keus, dus ik kan hier met verschillende personen eten zonder klachten. Dit restaurant is een absolute aanrader!

29. Ron Vermeer

Ik en mijn vrouw hebben er al een paar keer gegeten, wij vinden het er echt fantastisch!! Goede bediening, aardig, uitstekend eten, en 5 keer 5 rondes gaan we nooit halen, ook het bestellen met een tablet is echt super.

Het eten was iedere keer super!! Zal er dan ook regelmatig terugkeren, en het vrienden en familie aanbevelen.

Vanavond zullen we er wederom gaan eten.

30. Ondanks meerdere keren te hebben aangegeven dat er iets mis lijkt te gaan met de bestelling, heeft de 1e ronde nooit onze tafel gehaald. We zijn na ongeveer 50 minuten teleurgesteld en met een lege maag naar huis gegaan.

31. Eten regelmatig hier tot volle tevredenheid. Zaterdag avond met vier personen gereserveerd. Hadden we beter niet kunnen doen. Koks en het vriendelijke personeel kregen het niet voor elkaar om 2 rondes uit te serveren van 20.00 tot 22.00 uur.

32. Erg lekker eten, en geen lange wachttijd! Bediening is ook super! Zeker voor herhaling vatbaar.

33. Leon 9 punten

Laatst had ik een gezellig avondje gegeten in tapasia. Toen ik tapasia binnen kwam had ik net zo'n thuis gevoel, mooie sfeer en erg gezellig. Personeel was ook erg vriendelijk en gastvrij. We konden kiezen uit veel mogelijkheden. Vooral de tabletten waren nieuw voor ons en handig! We hadden zeker genoten en komen zonder twijfel een keer terug!
    Top!

34. Eten is vrij goed. Maar er worden zoveel fouten gemaakt dat je goede humeur snel verdwijnt. Het is een eet fabriek waar alleen naar de inkomsten wordt gekeken en niet naar gastvrijheid. Helaas maar wij gaan wel naar een ander restaurant.

35. Monique

All you can eat is niet mijn favoriete diner plek maar omdat het gezelschap waarmee ik uitging graag dit restaurant wilde proberen ben ik vrolijk meegegaan. De bediening was vlot, vriendelijk en gastvrij, bestellen via de tablet is leuk maar wat onpersoonlijk. Het eten viel tegen, zeker de sushi die we als eerste gang bestelden had te kleffe rijst. Ook de teppanyaki kip en de babi pangang smaakten niet echt lekker, ze hebben een beetje een chemische smaak net of er veel smaakversterkers zijn gebruikt, je proefde ook meer saus dan vlees.

5,3
  36. Paul

37. Grappige formule met de tablet, maar dat is dan ook wel gelijk het meest aparte aan deze zaak. Kwaliteit is gemiddeld, vooral sushi. Ijsjes kan je hier vlakbij ook beter eten. Bediening is snel en aardig hier.

6,3
  38. Erg leuke en nieuwe ervaring om met een tablet eten en drinken te bestellen. Goede, vriendelijke en snelle service. Goede prijs-kwaliteit verhouding! Heerlijk gegeten, genoeg keuze. We komen zeker weer een keer terug. Groeten uit Harderwijk

39. van Barneveld

Gisteren voor het eerst bij Tapasia geweest en dit is goed bevallen. Heel leuk concept met de Aziatische tapas en vooral met de tablet waarop je eten en drinken besteld. Toch weer eens wat anders dan een standaard restaurant. Lekker gegeten en gedronken, voor herhaling vatbaar!

40. Het was heel lekker en de ober was heel vriendelijk.

41. Hier kun je heerlijk eten, in een gezellige sfeer met erg vriendelijke personeel.
    Onze zoon van 8 jaar wilde hier graag eten voor zijn verjaardag.
    Ze hebben er een echt feest voor hem van gemaakt.

42. Het was weer heerlijk genieten bij TapAsia. De sushi was heerlijk en de zalm bijna nog lekkerder..
    Ook zijn we dol op de boontje. zeewiersalade, en de zure komkommer.
    En dan de Garnalen in alle soorten. Het is echt genieten.
    Het bestellen via de tablet is ook heel leuk om te doen.
    Ik zou zeggen Tot de volgende keer.

43. Afgelopen donderdag gegeten met z'n vieren. Mijn vriend lust geen sushi dus wat een uitkomst dat er veel keuze is qua Japans voor hem. Wij hebben heerlijk genoten van de sushi. Overigens, een bijzaak, vond ik dat de bediening er qua kleding minder hygiënischer uitzagen. De een had een rokje aan met blote benen en de ander een korte broek.. Dat kan niet in een restaurant!!

Wij komen zeker vaker terug!!!

44. Ontzettend en heerlijk genoten, alles was top. Fijne ambiance en goede service. Het eten was zeer goed, vooral de sushi's. Onze hele familie heeft zo'n gezellig avond gehad, top! Echt een aanrader voor onze vrienden en families.

45. Marlies

Het was de eerste keer dat we hier gingen eten. Via internet kwamen we op de site van dit restaurant terecht en het zag er veelbelovend uit.
    Gereserveerd en aangeschoven aan tafel. We worden vriendelijk ontvangen en krijgen uitleg over het sublieme systeem van de tablet.
    Nadat we onze eerste gang besteld hebben, beginnen we vol enthousiasme en nieuwsgierigheid aan de veelbelovende maaltijd, maar oh, wat valt dat tegen! De kip is flauw, het biefstukje is net plastic en de saus van de babi pangang neigt naar de zure kant en doet je denken uitbraaksel te eten. Zelf het bolletje ijs wat we krijgen is niet fantastisch; de appel die er ter decoratie op ligt, is bruin en het ijs is gekristalliseerd.
    Wij zijn normaal niet kritisch, vinden alles snel lekker, maar dit was echt de slechtste maaltijd die wij ooit genuttigd had. Tenslotte krijg je de rekening van ca. €60,00, wat dan een flinke domper is omdat dit het eten helemaal niet waard was.

Om ons heen zaten de mensen blijkbaar heerlijk te smullen, ik heb me daar echt over verbaasd. Ben er nog misselijk van.

Maar goed, om dan toch nog de positieve dingen te noemen; de technologie die ze hebben d.m.v. de tablet is super, de aankleding van het restaurant is sfeervol en het personeel is vriendelijk. Maar daar bleef het dan ook bij.

2,4
  46. Een tijdje terug hier gegeten na het zien van de geweldige reacties hieronder. Helaas hebben wij dit niet zo ervaren. De sfeer is er goed en het is een prachtig restaurant. De tablets zijn ook geweldig. Je hoeft niet steeds te wachten tot men je papiertje op komt halen. Het eten kan echt beter. In de sushi met komkommer en ook in anderen zat iets wat op mayonaise leek? Het bord waar de sushi op geserveerd werd was een aantal keer gewoon nog nat, waarschijnlijk van het afwassen? De 'Chinese' gerechten zijn wel goed op smaak, maar de sushi zou ik zeker niet aanraden.

47. Ongeveer twee weken geleden hebben we weer bij TapAsia gegeten. Het was inmiddels al de vierde keer, maar wij krijgen er geen genoeg van! We waren er op een zaterdagavond met zes personen, het restaurant zat helemaal vol, maar alsnog was de bediening vlug en hadden we ons eten binnen no time op tafel.
    Ben vooral erg fan van het vlees en vis van de grill, die is echt heerlijk! Het restaurant is erg strak en stijlvol ingericht en we hadden een gezellige tafel bij het raam. Bediening is erg vriendelijk! Als er weer wat te vieren is, komen we zeker terug naar TapAsia!

48. J. boom

All you can eat, maar dan toch beperkt. 5 X 5 is inderdaad meer dan voldoende! een grote keus en eindelijk bij een AYCE voldoende keus in Japans! Mijn complimenten! Een goed concept in een moderne vormgeving.

49. Geweldig in een mooie inrichting met veel sfeer. Tablets zijn erg duidelijk en leiden tot een snel resultaat van allerlei zeer smakelijke en verzorgd opgediende heerlijkheden. Jammer dat we niet genoeg geld hebben om er elke week een keer te gaan eten.Elke keer dat het kan, genieten we volop.
    Ook een uitstekende gelegenheid voor een familiefeestje. Alle generaties voelen zich er onmiddellijk thuis.
    Vriendelijke en lieve medewerkers, die niets te dol is, zoals een feestelijk dessert voor het middelpunt van een feestje.
    Een aanrader voor mensen, die er van houden om alleen maar heel lekker te eten. Dus een aanbeveling voor jong en oud. Het vlees is heerlijk mals en de vis is echt vers.
    Ook fijn dat er een lift is voor de mensen, die wat beperkt zijn en ook graag genieten van lekker eten.

Dat de Heer van Dijk het op 20 april niet lekker vond, kan niet aan de keuken en verzorging van dit top-restaurant liggen. Misschien waren er wel andere problemen en dan is het verstandig dat hij zo niet meer komt.

50. Rosa 15 punten

Ik heb inmiddels al 4 keer in dit restaurant gegeten en ik kan er nog steeds geen genoeg van krijgen! Het concept is uniek en het bestellen via de tablet maakt het helemaal af!
    Het eten is verrukkelijk en je proeft echt dat het vers is, de sushi is ook een aanrader!
    De bediening is erg vriendelijk en het is fijn dat er een open keuken is m.b.t. de wok, gril etc.. zo kun je zien dat het eten in een schone omgeving bereid wordt!
    Al met al een top restaurant! Zeker een 10 waard.
    Ik zie veel mensen klagen over de prijs van het eten, 25,- voor 5 rondes en keuze uit meer dan 100 gerechten, vind ik niet duur! Je haalt het er makkelijk uit!!

51. Op een doordeweekse dag zijn wij met een groep van ongeveer 10 personen wezen eten bij TapAsia. Het restaurant ziet er fris en modern uit, mede dankzij de open keuken, wat erg gewaardeerd wordt. Het personeel is vriendelijk en het eten was boven onze verwachting erg goed. Het bestellen met de Ipad maakt het erg gemakkelijk, leuk en er kan weinig mis gaan. Wij gaan hier zeker vaker heen en ik zal het zeker aanbevelen.

52. Heerlijk eten. Top service d.m.v. een tablet.
    Je krijgt eten en drinken wanneer jij dat wilt.
    Hier gaan we nog veel vaker eten!

53. Top! Heerlijk , leuk en lekker. Zeker een dubbele 10 waard. Het was yummie!

54. Enkele dagen geleden hebben collega's en ik hier voor de eerste keer gegeten. En het was een succes. Een duidelijke uitleg van het concept, vlotte bediening, prima sushi en lekkere gerechten. Absoluut een bezoek waard!

55. Niet voor herhaling vatbaar, eten was niet lekker.

56. Adriana

Vol verwachting hebben wij het weekend bij Tapasia gegeten.
    Onze verwachtingen waren iets te hoog vrees ik? De aankleding is top en strak en de bediening erg vriendelijk en correct zoals het altijd al was, maar het eten was voor ons niet als verwacht/gehoopt.
    Het was prima van kwaliteit maar dat was het altijd al. Nu kreeg je veelal hetzelfde eten als voor de metamorfose (het wokken met het buffet erbij) maar dan in kleine porties en het werd aan tafel gebracht, wat zeker een groot voordeel is!!
    Wij hadden alleen wat andere smaken verwacht en gehoopt; niet weer die pangang zo zoet, niet weer al die heftige sauzen die de smaak van het mooie vlees (zoals de lekkere eend!!) teniet doen... afijn, gewoon iets meer verwacht.
    Maar de zaak zat bomvol, dus het zal ons ding wel zijn (?)... Wij komen er vast wel weer eens en juist om die dingen die zo goed zijn, maar het is jammer dat het weer zo 'chinees' is qua smaakbeleving.

57. Overweldigend lekker eten, jammer dat we niet in de buurt wonen. Alle ronden vol maken is onmogelijk, maar het dessert ging er toch nog goed in. Nog nooit zulke lekkere en verfijnde sushi gegeten, TapAsia zullen wij niet snel vergeten.

58. Hier voor de eerste keer gegeten.
    Eten smaakte heerlijk vers en ging onze verwachting te boven.
    Wel jammer dat we 'commentaar' kregen toen we sommige bordjes niet leeg hadden en wel terug stuurden.
    Wij konden het (in mijn ogen) niet helpen dat we het niet lekker vonden..
    Dineren met zo'n tablet is ook erg leuk en anders!
    Ik kom zeker nog eens terug.

59. We zijn hier gisteren voor de eerste keer geweest en het was zeker niet de laatste keer. Erg tevreden!! Lekker en gevarieerd te eten, de service is super goed, aardig, netjes en je wordt snel geholpen en erg vriendelijk personeel. Ook is het erg leuk dat je via een tablet kan bestellen ook dat wordt duidelijk uitgelegd maar het spreekt voor zich en als je vragen hebt staan ze altijd voor je klaar! Al met al heel erg tevreden over Tapasia!

60. Ik heb inmiddels al een aantal keer met vrienden en familie bij TapAsia gegeten en ben erg tevreden! De grote verscheidenheid aan gerechten is een pluspunt. Er is voor iedereen wat. Voornamelijk de Teppanyaki en Sushi zijn mijn favorieten.
    Het unieke dinner-tablet concept is natuurlijk ook erg leuk. En de bediening loopt hierdoor ook erg flexibel.
    Kortom TapAsia is een echte aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt.

61. Ik heb hier vorige week woensdag heerlijk met mijn zusje gegeten. Het concept is heel modern en origineel doordat je al het eten via de Diner Tablet kan bestellen. De bediening is heel vriendelijk en het eten wordt, ondanks de drukte, snel aan tafel gebracht.
    Het eten bij TapAsia beschouw ik als een gezellig avondje uit, je kunt er gezellig een paar uur blijven zitten. Top, en ik kom snel weer terug!

62. We waren met een groepje en wisten niet wat we moesten verwachten om te bestellen met een tablet.
    Het heerlijke is dat je ongestoord kunt eten zonder dat je door de bediening gestoord wordt of je nog wat wilt drinken.
    Overigens is de bediening heel vriendelijk hoor.
    Het eten was voortreffelijk. Soms mochten de vleesporties van mij iets kleiner.
    Leuk om iets te proeven, die 5 gangen hebben wij niet gehaald.
    Ik verheug me op een volgende keer.
    Dit is een avond tafelen in plaats van snel eten en wegwezen. In een woord was het geweldig!

63. Gisteravond heerlijk gegeten in dit eigentijdse restaurant. We zijn aangenaam verrast door de manier van bestellen (via tablet). Dit werkt super. De drankjes komen mooi vlot, als je vraagt om de ober of de rekening staat de bediening vrijwel direct aan je tafel. Daarnaast komen de gerechtjes in fijn tempo en afgewisseld naar tafel. De gerechtjes smaken overigens heerlijk! De rauwe vis in de sushi smaakt zacht en vers, erg smaakvol. Daarnaast smaken de typisch Chinese en Thaise gerechtjes ook heerlijk. Vooral alle gebakken gamba varianten doen het goed. Fijn ook dat je zo'n ruim keuzeaanbod krijgt, waardoor iedereen aan tafel zijn eigen top-diner kan samenstellen. Tot snel!

64. Zeer goed eten met een super snelle en vriendelijke bediening.
    Leuk en makkelijk bestellen via een tablet pc.
    Kortom een echte aanrader

65. Rinaldo Lunetta

Goed eten, leuke omgeving en aardige bediening. Alleen de 'Beijing duck' voldeed niet geheel aan mijn wensen, dit is echter het gevolg dat dit mijn lievelingseten in Beijing is.. en daar wordt het anders klaargemaakt..

Mijn complimenten voor de rest.

66. Heerlijk van het weekend hier gegeten, was super, echte aanrader.
    Ga het snel nog een keer doen. Je zou er verslaafd aan raken.

67. Een fijn weekend Ede gehad, en via eet.nu besloten om bij Tapasia te eten. De recensies waren niet gelogen!! Heerlijk gegeten en gedronken, en de tablets waren super handig. Absoluut een aanrader om heerlijk te gaan uiteten. P.s altijd goed als een restaurant de moeite neemt om de recensies van hun gasten te lezen, en te verbeteren!

68. Heerlijk eten we zijn hier al 1 keer geweest en toen was het ook heel lekker.
    Erg handig die tablet service is dan heel snel je hebt het net besteld en binnen 1 minuut staat het op tafel. Super we komen zeker nog een keer

69. Hier inmiddels al drie keer gegeten en elke keer weer genieten! Heerlijk vers eten met een bediening die er zichtbaar plezier in heeft. Die tablets zijn een leuke gadget en zeer innovatief. Aanrader!!

70. Het was heel lekker en ik vond de verandering ook mooi.
    De tablets vond ik handig, leuk en origineel. Ik vind de nieuwe naam (tapasia) ook goed bedacht.Ik was erg onder de indruk. Eet smakelijk!

71. Wat een ervaring! Ik dacht dat ik verslaafd was geraakt aan de Japanner tegenover dit restaurant, maar TapAsia doet hun met gemak verslaan! Ik ben erg geïnteresseerd in nieuwe media, en bestellen door middel van een Diner Tablet is een unieke ervaring. Bij binnenkomst krijg je op je eigen tablet een filmpje te zien, waarin ze precies uitleggen hoe alles werkt, ook voor oudere mensen is dit enorm prettig! Buiten de tablets om is het personeel nog altijd heel persoonlijk; een eigenaar en een eigenaresse die samen een praatje komen maken, dat doet het hem! Ook drinken uit flesjes (wat je meestal niet in dit soort restaurants hebt) en een ruime keuze van ruim 100 producten uit de Aziatische keuken, perfect! De sfeer is enorm, vroeger zat hier een wok restaurant en als er iemand jarig is, mag nog altijd het hele restaurant meegenieten. Top! Dat zijn kleine details die nog wel zijn gebleven. Het is enorm modern ingericht, een stukje traditioneel Aziatisch had van mij wel mogen blijven, maar dat verpest nog geen enkele procent van mijn resultaat beoordeling! Enorm onder de indruk!

72. Hier kun je heerlijk eten!
    Wat een vriendelijk personeel ook.
    Het is vrij prijzig eten, maar dan heb je ook echt heel goed eten.
    Heerlijke kleine gerechtjes, genoeg keuze en kraak vers!
    De sushi is echt om van te genieten.

73. We hebben gisteren hier met oma gegeten. Een absolute unieke ervaring. Het eten was vers en van hoge kwaliteit. We hebben een zeer gezellig avond gehad en het personeel was heel erg behulpzaam en vriendelijk. De garnalen van de wok waren zeer smaakvol. Het belangrijkste was dat mijn oma ook een top avond gehad heeft, bedankt TapAsia en graag tot weer snel!!!!!

74. Zakelijk dit restaurant bezocht. We kregen een tablet om de bestellingen mee te doen. Leuke en nieuwe ervaring. Personeel was zeer hulpvaardig en vriendelijk. Eten was van zeer goede kwaliteit, ver boven hetgeen je bij een gemiddeld Chinees restaurant verwacht. Tapas concept is goed doordacht en zeker voor herhaling vatbaar! Apart afrekenen was (gezien het zakelijk karakter van ons bezoek) bij dit restaurant gelukkig geen probleem.

75. TapAsia

Beste Cor Fisher,

Bedankt voor uw positieve reactie.
    Wij willen nog even een correctie doorgeven. U kunt per ronde per persoon 5 items bestellen.

Met vriendelijke groet,
    Team TapAsia

76. Vanavond 7-6-2012 bij dit restaurant gegeten met 4 personen. Vond dit een aparte ervaring. Je kan 5 rondes eten en per ronde 4 gerechten bestellen. De gerechtjes bestel je per ronde op een tablet en worden dan meteen klaargemaakt.
    Het eten smaakte zonder uitzondering zeer vers en smakelijk en wordt in kleine porties op tafel gezet.
    Dit restaurant is een aanrader en wij gaan er zeer zeker nogmaals eten.