Steaks & Zo in Ede

1539219743 84
1541969710 82
1544719677 83

1. Diepeveen

Eten was niet hoog op smaak, weinig kruiden gebruikt. Champignons met brie en bosui als voorgerecht genomen, leek verder geen peper en zout oid toegevoegd. Spareribs sweet als hoofdgerecht, deze waren niet mals en de marinade was een laagje er op, maar was verder niet ingetrokken. Al met al wat flauw terwijl de prijs middenklasse is. Daarnaast vergat de bediening ons waardoor we soms lang moesten wachten. Voor deze prijs veel andere restaurants met kwalitatief beter eten

2. M. Druijff

Lekker gegeten, en goede bediening.

3. Prima bediening, niet te lang hoeven wachten op het eten en het smaakte perfect!

4. Service was prima, prijs/kwaliteitsverhouding was goed. Lekker gegeten voor een giede prijs.

5. Prima eten, portie was aan de krappe kant (spareribs was een streng) verder goede service leuk personeel en netjes aangekleed.

6. Regina Boer

Tips & Tops:
    - bestek vh voorgerecht lag tussen de zalm. Was dus al vet voordat we konden eten.
    - Presentatie tijdens opdienen was minder. Bv bord met bestek verkeerd om, alles werd ah begin vd tafel neergezet en moest door ons zelf doorgeschoven worden naar de juiste persoon.
    Bovenstaande vanuit oogpunt dat je al eet met je ogen voordat je echt eet.
    - Spareribs te lang gegrild. Teveel zwarte stukken.
    - Heerlijk op houtskool gegrild.
    - Nette en beleefde ontvangst.
    - Rustige sfeer, geen haast.
    - Eten was verder heerlijk, inclusief bijgevoegde salade en friet.

7. Marten van Lubek

Erg lekker gegeten, goede bediening.

8. Theo Beumer

9. Op een zondagavond spontaan uit eten. Nieuw restaurant. Inrichting sfeervol, met vriendelijke bediening. De bestelde tomatensoep was lauw, dit ook aangegeven, wel goed van smaak. Bestelde tournedos en entrecote goed van smaak maar ook hierbij niet op juiste temperatuur Het betekent voor ons in ieder geval dat het niet voldoende is om nog eens terug te gaan.

10. Leuk restaurant… prijs en kwaliteit verhouding is goed. Voor herhaling!

11. Yvonne Carbaat

Voorafje en hoofdgerecht prima al was het vlees wat weinig voor het bedrag. Met name de tournedos was aan de kleine kant. Wel lekker van smaak. Dessert viel tegen.

12. Jannie Peters

Super gezellig, sfeervol restaurant, bediening perfect en het eten was heerlijk.
    Wij komen hier zeker vaker! Een echte aanrader.

13. Familie van Walstijn

Gezellig restaurant in Ede met heerlijk eten voor een betaalbare prijs

14. Super lekker gegeten. Bediening was super.

15. Wij waren hier voor het eerst, de eerste indruk toen we aankwamen was goed, het zag er gezellig uit. Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen. De menukaart zag er verzorgd uit met voldoende keuzes.
    De bediening was vriendelijk en correct en het eten heerlijk!
    Zeker een aanrader, wij gaan er zeker nog eens naar terug!

16. Meer dan prima gegeten, maar wat de avond helemaal perfect maakte was Valerie. Die zorgde voor een top avond. Zo’n bediening gun je iedereen

17. Prima gegeten, mooie inrichting, zag er keurig uit.
    Eten was ook lekker.

18. Fam. van den Heuvel

We hebben ontzettend lekker gegeten en zullen zeker weer terug komen! Alles was goed de bediening, de wachttijden tussen de gerechten door waren voor ons precies goed. Ze kwamen niet continu vragen of je wat wilde drinken. Kortom we hebben een top avond gehad!

19. Super restaurant om een avondje relaxt en gezellig te eten.

20. Astrid & Peter

Heerlijk gegeten; zeker de moeite waard om nog eens naar toe te gaan!

21. Thessa Van Sandijk

Goed restaurant. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.
    Alleen jammer dat de vleesplank voor 2 personen erg weinig was. Had ik meer van verwacht. Maar wel lekker!

22. Echt een aanrader voor een gezellige avond met lekker eten en goede service.

23. Wij hebben afgelopen zaterdag echt super lekker gegeten!
    Personeel is ook erg vriendelijk!
    Wij komen zeker nog eens terug!

24. Echt erg lekker eten voor een schappelijke prijs. Helaas waren alleen de spare ribs niet zo lekker op het moment. Dat is het enige min puntje.

25. Elsemieke mastebroek

2 keer bij de carpaccio avond geweest was erg gezellig en lekker kom snel terug om andere dingen van de menukaart te proeven

26. Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant.
    Personeel is erg vriendelijk en geven niet het 'gehaaste' gevoel. Ondanks dat het helemaal vol zat, maken ze alsnog tijd voor een kort praatje. Wij hadden een maandmenu voor een kleine €20, - voor 3 gangen, waarbij de prijs/ kwaliteitsverhouding erg goed was. Niet het overvolle gevoel maar zeker geen trek meer!
    Stijl in het restaurant was overwegend industrieel, maar door veel hout en leer, en gedempt licht deed het zeer warm aan. Klein puntje van kritiek is dat het vrij gehorig was, maar dat is ook niet verwonderlijk met zo veel mensen.
    Wij vonden het zeker een aanrader! Ook voor grotere gezelschappen een fijn plekje.

27. Heerlijke avond gehad. De gepofte paprika soep met crème fraise is een van de lekkerste soepen die ik ooit gegeten heb. Mijn vriend had mixed grill, biefstuk rare besteld maar kreeg hem medium. Ik had surf&turf, en vond de biefstuk flauw, geen kruiden. En de buitenkant smaakte bij zowel biefstuk als garnalen alsof het op een niet zo schone plaat gebakken was. Verder wel lekker allemaal, leuke sfeer, aardig personeel.

28. Karin Maassen

Het was gezellig druk. Vriendelijk en jong team en eten is prima. Zeker gezien de prijs.
    Ik ga zeker graag nog weer eens heen.

29. De kaart is uitstekend veel keuze ook.
    Het duurde wel lang voordat de bestelling werd opgenomen. Uiteindelijk zelf maar aangegeven dat wij wilden bestellen. Voorgerecht was lekker.
    Hoofdgerecht tournedos van mij was prima goede vriend van ons kreeg wel een raar stuk een erg dikke homp vlees waardoor de smaak toch wat minder was.
    Wel voor herhaling vatbaar.

30. Het eten was goed maar het gaat veel te snel we hadden de bites net op en toen kwam het voorgererecht al. Het zelfde geldt voor het hoofdgerecht we waren al na 1 uurtje weg dat vind ik nogal snel.

31. Wilma Veenhof

Top eten en bediening. Gezellige sfeer. Voor herhaling vatbaar.

32. Lekker gegeten, prima prijs/kwaliteit verhouding, goede service.

33. Esmeralda

De bediening was erg vriendelijk en de sfeer in het restaurant was erg gezellig. Helaas moesten we lang wachten op ons eten maar het was ook best wel druk. De kabeljauwfilet was wel gaar maar verder eigenlijk smaakloos. Verder kregen we maar 1 bakje friet voor 4 personen. Direct gevraagd of we misschien wat meer mochten. Dit kon alleen kwam het pas toen iedereen zijn gerecht al op had. Het was wel erg fijn dat ze regelmatig vroegen of we nog wat wilden drinken.

34. Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook zijn wij vriendelijk geholpen!

35. Zaterdagavond gegeten, het was druk, eten/drinken was het net niet, kan beter, vlees flauw, service prima, je kunt voor hetzelfde geld elders beter eten.

36. Dicky Brouwer

Heerlijk gegeten, de spareribs waren goed gaar en lekker. Een aanrader. Personeel vriendelijk en de sfeer was gezellig.

37. Heerlijk gegeten. 3 gangenmenu voor 19,95 is een aanrader. Veel bier- en wijnkeuze.
    Voor herhaling vatbaar.

Enige nadeel is dat het erg warm was terwijl het restaurant niet vol zat.
    Bij binnenkomst kreeg je een klap van de warmte.

38. De vis was te droog gebakken. Porties te klein naar de prijs. Bediening was aardig, jammer dat ze het alleen moest redden. Het duurde wat lang allemaal.

39. Heerlijk gegeten, goede vriendelijke service, leuke gezellige sfeer!

40. R. SCHOTMAN

Het eten was erg smakelijk er is voldoende keuze en de bediening is top.

41. Koos de Keizer

Eten was divers. Sommige gerechten goed andere wat minder. Service in het begin goed maar zakte later snel af, jammer want het heeft best wel potentie daar. Maar om ze de kans te geven gaan we zeker nog eens terug kijken hoe het is en of er wat veranderd is.

42. Dit restaurant is een aanrader. Heel gemoedelijk ingericht, gezellige bediening en ruime keus in alle gangen. Je kunt gaan voor de proeverij van voor gerechten, dus van alles wat, en dat heb je ook van de nagerechten. Echter wij gingen voor geitenkaas salade, heerlijk met net genoeg verwarmde geitenkaas over frisse salade. Hoofd gerecht was de mixed grill, lekker medium gebakken vlees, 4 verschillende soorten, gewoon top! Nagerecht kozen we deze keer niet voor de proeverij… maar voor de Trifle. Deze hadden we de vorige keer in het klein… maar nu als heel dessert… niet over te treffen. Een top dessert. Kort om… tot de volgende keer! Ga zo door!

43. Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening en snelle service.

44. We hadden het vlees medium besteld maar het was erg rauw. De varkenshaas was gaar maar gortdroog en ongekruid. Knoflooksaus was op basis van frietsaus en de bovenlaag was helemaal verkleurd alsof het 3 uur geleden al in het bakje was gedaan. Kruidenboter was geen echte boter. Mijn eerste hap vlees was een stuk zeen. Het sausje dat je mag kiezen bij (wordt genoemd als horende bij) het vleesgerecht, wordt apart in rekening gebracht. Frietjes waren wel lekker. Zeker geen aanrader, ga er nooit meer terug.

45. Alles duurde veel te lang. Na 1 uur pas het voorgerecht en het was niet druk. 45 Minuten later komen ze melden dat ons hoofdgerecht niet meer voorradig was. 45 Minuten later pas het hoofdgerecht waarvan er eentje amper eetbaar was zo droog niet normaal meer en geen saus. 3 Tafels welke NA ons (3personen) waren binnen gekomen hadden zelfs voor ons hun hoofdgerecht gekregen(zij hadden ook er voorgerecht) het gewenste toetje was ook al niet meer verkrijgbaar. Erg jammer, maar al met al hebben ze het redelijk opgelost met korting op de rekening maar had liever de door ons gewenste gerechten gehad.

46. Stefan Vogd

In een gezellige ambiance in Ede centrum kun je hier eten. Bij drukte heb je wel veel ruis omdat geluid niet geabsorbeerd wordt.
    Het voorgerecht was uitstekend en rijk van smaak. Het hoofdgerecht was redelijk basis en zonder kruiden bereid. De spareribs daarentegen waren uitstekend.
    De bediening was prima en adequaat.

47. Heerlijk gegeten, aardige bediening.
    Ga zeker een keer terug.

48. Jammer dat de salade niet was aangemaakt, maar verder was alles heeeeeeeeeeerlijk…

49. Eten is goed, zelfs een wildmenu. Ruime keuze in voorgerecht, hoofdgerecht en desserts. Super vriendelijke en geduldige bediening; we waren met een grote groep. Echt een aanrader om te gaan eten.

50. Fijn restaurant. Superlekker gegeten!

51. Goeiedag

Me vriendin had een varkenshaasmedaillon besteld en gekregen maar hij was nog hartstikke rauw van binnen maar nadat we het personeel hadden erop hadden geattendeerd was er heel erg snel een nieuwe en smaakte erg goed.
    Zelf had ik de bacon burger die smaakte goed alleen miste ik wel een lekkere pittige burgersaus maar voor de rest was al het eten zeer goed daarom de 7 voor het eten

MVG Mike / jullie bovenburen

52. Het eten was goed.
    Sfeer erg prettig. Leuk en vriendelijk personeel.
    Alleen het is erg lang wachten op je voor en hoofd gerecht. 50 min is hier niet gek.

53. Leuk restaurant! Carpaccio was wat karig voor €10 maar wel prima. Eten was ook goed, vriendelijke bediening.

54. Heerlijk gegeten met 8 personen.
    Gezellige sfeer.
    Wij komen zeker terug!

55. Machiel Taal

Steaks & Zo is een fijne uitbreiding van het aanbod in Ede op het gebied van restaurants. Juist in een food-valley verwacht je een groter aanbod.! Wij waren vooral te spreken over de kwaliteit van het eten en de manier van bedienen. We zullen beslist terugkeren. Ook onze zoons (12 en 13) gingen tevreden huiswaarts.

56. Woensdag hier heerlijk gegeten het zag er allemaal heerlijk uit en zo smaakte het ook goede en snelle bediening de biefstuk was goed gebakken en de gamba, s waren heerlijk komen snel terug.

57. Erg lekker eten! Geweldig personeel. Komen zeker weten terug.

58. Anne-Miek Brunekreef

Zeer gastvrij ontvangen, leuke, vlotte bediening en heerlijk gegeten! Alle gerechten zagen er verzorgd uit en smaakten zoals we hadden gehoopt. Gezellige avond gehad en we komen zeker weer terug. Bijvoorbeeld om het aantrekkelijke driegangenmenu van de maand uit te proberen. Scherpe prijs en voldoende keuze!

59. Hebben heerlijk gegeten. De bediening was ook top. Komen er zeker nog een keer terug.

60. linda paardenkooper

Super lekker! Leuke bediening! We komen vaker!

61. Lekker gegeten! En goede bediening!

62. Steak was perfect; eten en drinken is prima. Bediening oke.

63. Gisteren weer lekker gegeten op het overvolle terras. We zijn hier nog nooit teleurgesteld.

64. van de Pol

Heerlijk en goed gegeten op het terras buiten. Service en bediening was lekker vlot. Zeker voor herhaling vatbaar!

65. Lekker gegeten en gedronken. We hebben buiten gezeten en konden zelf een plek uitzoeken. Goede en vriendelijke bediening.

66. Super goed restaurant. Lekker gegeten. Goed en vriendelijk personeel!!

67. Vlotte bediening! Eten was heerlijk en goede proporties, ideaal dat je kunt kiezen tussen een grote/ normale cola!

68. Lekker gegeten. Snelle service en gezellig druk. Zeker een aanrader en het is een mooie aanvulling voor Ede.

69. Goed verzorgd. Veel aandacht voor kinderen. De bediening was perfect. Veel keuze mbt het eten. Het eten was prima. Kortom een aanwinst voor Ede!

70. Heerlijk gegeten met 7 mensen waarvan 2 kinderen. Alle borden leeg. Op het hoofdgerecht moesten we wat langer wachten. Maar verder was alles in orde.

71. Heel goed gegeten en je krijgt ook heel erg veel. Ook voor de mannen was het meer dan genoeg.

72. Heerlijk gegeten, attente bediening - we komen zeker nog eens terug.

73. Tweede keer hier gegeten. Deze keer het maandmenu. Het voorgerecht is behoorlijk veel (zelf geen grote eters). Hoofdgerecht en nagerecht top. De porties en wensen zijn zonder problemen aan te passen. Erg prettig is de wachttijd tussen de gangen. Uiteindelijk twee uur gezeten. Prijs-kwaliteit is erg goed! Gaan hier zeker vaker terugkomen.

74. Teun vIper

Vandaag voor de 2e keer in 2 maanden hier gegeten en dat zegt naar mijn idee al genoeg: het is een leuk, fris en nieuw restaurant met een overzichtelijke, ruime kaart en zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
    Met een toplocatie midden in het centrum van Ede kan je "Steaks & Zo", zeker als je een vleesliefhebber bent, niet overslaan!

75. Miranda

Super lekker gegeten. Vooral de spareribs zijn een aanrader.
    En ruim opgezet en gezellig ingedeeld.

76. Annemarie

Was erg gezellig en een top sfeer. Ook heerlijk gegeten :) zeker een aanrader!

77. Lekker eten. Jammer dat er heel weinig garnituur bij zit, voor drie personen samen een heel klein bakje sla en een heel klein bakje frietjes. Bij de maaltijd salade zat geen broodje oid. Het had allemaal wat aangekleder gemogen. Het eten was als gezegd lekker en goed op smaak.

78. lisette fransen

Super leuke avond gehad, lekker eten leuke sfeer.
    Komen zeker nog een keertje langs.

79. Tineke Romeijn

Vriendelijke bediening en goed eten! Wel zelf even de dag acties in de gaten houden op de site want deze word niet standaard aangegeven.

80. Rolinda

Prima gegeten maar zeker geen hoogstaande kwaliteit. Spareribs hadden veel meer bot dan vlees en desert was binnen een minuut compleet gesmolten

81. Maarten Cras

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer voor een zeer acceptabele prijs.

82. Heerlijk gegeten, goede bediening.
    Ongezellig terras, uitzicht op een bouwkraan.

83. J van de pol

Super leuke sfeer, stoer hip en toch warm en gezellig. Fijne bediening, goed eten, ruime keuze. 1 Min puntje… wij hadden graag een drankenkaart gezien. Verder top tent! Een aanrader.

84. Jan Hille Ris Lambers

Deze horecagelegenheid is een aanwinst voor Ede.
    We zijn er op 1 juni met zijn achten gaan eten. Iedereen was erg positief over het eten, de bediening en de prijs/kwaliteit. Met name het bedienend personeel verdient een grote pluim. Tenslotte waren de toiletten keurig verzorgd. Compleet uitgerust en zeer schoon.

85. Pim&Gemma Bekking

We hebben vanavond heerlijk gegeten bij Steaks&Zo.
    Het broodje was lekker heet en met ruim voldoende smeersels.
    Daarna 2× een driegangenmenu: heerlijk!
    Personeel was heel attent.
    De witte wijn ging er grif in. 😉
    Kortom: wij komen zeker nog eens terug!

86. Marlena

Gezellig druk. Goed eten, goed op smaak en ruime porties. Zeker nog een keer terug om iets anders uit te proberen

87. Ilonca van der Heijden

Erg goed en leuk tentje!

88. Eten was lekker, groente mocht wel iets meer dan een bakje gemengde sla. Vlees was mals, goed bereid. Bediening vlot en vriendelijk.

89. L van Unen

Mooie zaak. Kaart ziet er goed uit.
    Personeel servicegericht.
    Het eten was weinig smaakvol.
    Broodjes droog en de drie dippers zat geen smaak aan.
    De spareribs waren lekker gekruid helaas te lang doorgegaard.
    Alle begin is moeilijk dus over een tijdje komen we het zeker nog eens proberen

90. Stomphorst

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer.

91. Van holland

Het eten was lekker en de bediening was goed en vriedelijk.

92. De bediening was erg gastvrij en behulpzaam, mooie inrichting in deze nieuwe zaak. Lekkere rib eye en mixed grill gegeten. Aanwinst voor het centrum van ede wij komen zeker terug.