Steaks & Zo in Ede

We Love Carpaccio

Corona informatie

Yes! We zijn weer open! Wij hopen jullie snel weer te zien! Onbeperkt genieten van al onze carpaccio gerechtjes, wraps, burgertjes, hoofdgerechtjes & desserts! Of gewoon een heerlijke malse steak! Wij hebben er lang naar uitgekeken & nu mogen we weer! Tot snel!
Wij zijn inmiddels gestopt met afhalen & bezorgen.

Op parkeerterrein Kuiperplein kun u vanaf 18.00 gratis parkeren. Een dagkaart kost €4,-, ideaal om een dagje winkelen te combineren met een diner bij Steaks&zo!

Het treinstation Ede-centrum ligt direct naast ons.

Bij Steaks&zo in Ede bent u meer dan welkom! Naast de diverse steaks, vis- en vegetarische gerechten serveren wij ook onbeperkt carpaccio. Wij hebben normale carpaccio, luxe carpaccio, carpaccio wraps, carpaccio van vis, vegetarische carpaccio én carpaccio van ananas. Dit hebben wij nog aangevuld met soepjes, hoofdgerechtjes & desserts. Voor €27,95 kunt u onbeperkt genieten van onze carpaccio gerechtjes. Ook aan de kinderen is gedacht met een speciaal kindermenu.

U kunt alle wijnen per glas of per fles bestellen. Zo kunt u nog eens makkelijk wat anders proberen. We hebben een aantal vaste bieren, maar ook altijd een smaakmaker op onze wisseltap.

Wij beschikken over een ruim invalidentoilet. Zo zijn ook de minder-validen meer dan welkom!

2. Ambiance
    • Kindvriendelijk
    • Gezellig
  6. Omgeving
    • In het centrum
  8. Betalen pin Visa Master Card

1591672090 84
1619757863 87

1. Het was weer goed eten en drinken. De sfeer was erg gezellig. Iedereen was blij na de vreselijke corona tijd

2. Demi en Bernard

Lekker gegeten, genoeg keus, voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel en een mooi restaurant.

3. Heerlijk ontspannen zitten genieten van prima eten. De carpaccio is erg lekker, maar de kaart biedt verder ook nog voldoende keuze. De steak (biefstuk) smaakt rokerig, moet je wel van houden. Vriendelijke en vlotte bediening. Wij komen graag weer!

4. Netjes van tevoren gereserveerd. Zit het hele terras vol en wordt je als enige binnen gezet, notabene met reservering. Met 25 graden dan doodleuk zeggen dat jullie niet hadden verwacht dat iedereen buiten wilde zitten. Zou netter zijn als je met mooi weer in ieder geval je reserveringen de keuze geeft en niet mensen die zonder reservering komen.
    Hadden er graag willen eten maar laten ons niet als enige binnen zetten.

5. Eten was lekker. We hadden tapas menu en eten kwam lekker snel door.
    Burgertjes en Carpaccio waren de favoriet!

6. Eerste dag dat de horeca na maanden dicht te zijn geweest weer open mocht. Heerlijk gegeten van de Carpaccio kaart! We komen snel weer terug!

7. Jolanda Huiskens

Ik vond het eten heerlijk! Heb van deze avond genoten.

8. Joycelyn

Het was weer super fijn dat we er konden eten, alles was weer top geregeld. Bestellen via de app en al het eten was er snel en ook nog lekker warm! Echt een aanrader, en wij komen zeker weer bij jullie eten!

9. V d Dikkenberg

Het was lekker met een goede en vriendelijke bediening.

10. Gerlinde

Lekker op het terras, genoten van eten en drinken. Prima bediening

11. Afgelopen zondag heerlijk gegeten op het terras. De bediening was super! Erg spontaan en zeer vriendelijk. Alles wat wij hebben gegeten was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!

12. Janet van den Brink

Lekker eten en veel keuze. Vriendelijke bediening.

13. De bediening is zeer vriendelijk en we hebben heerlijk geluncht. Wij hebben er een favoriet adres bij.

14. Heerlijk gegeten, goede sfeer en service echt een aanrader en wij komen vaker terug

15. Ondanks het slechte weer en de Coronamaatregelen zijn we bijzonder vriendelijk ontvangen en geholpen. Er werd alles aan gedaan om het ons gemakkelijk te maken. Het eten was goed en er is heel veel keuze. Ik zou hier zeker nog eens terugkomen.

16. Vriendelijk personeel en lekker eten. Ruim keuze in van alles en nog wat in tapas formaat. Sfeer op lager gezet maar dit is onmacht voor het restaurant wegens de corona maatregelen! Ik kom zeker nog eens terug.

Eén vorige recensie
  17. Heerlijk gegeten, super service en ondanks dat het weer niet helemaal mee zat heerlijk op het terras genoten van de carpacciokaart, wij komen zeker vaker!

18. Henk-Jan

Heerlijk gegeten, bijzonder vriendelijke en attente bediening. Top!

De nieuwste recensie
  19. Vanavond carpaccio XL besteld. Opgehaald en wel. Bij thuiskomst was het niet de juiste bestelling, truffel mayonaise ipv pesto. Ach, kan gebeuren. Neem het voor lief! Echter, de carpaccio is smaakloos en je neemt 40x een hap kaas ipv een heerlijke complexiteit aan carpaccio garnituren. Voor 17,90 per carpaccio verwacht je voller vlees en een betere garnering. Geen aanrader!

20. Ik wilde even laten weten dat we op Kerstavond hebben genoten van het eten dat door jullie bezorgd was. Het was top.

21. Eten was heerlijk en netjes op tijd bezorgd.
    Ik raad dit restaurant zeker aan.

22. We hebben hier voor de Coronatijd erg lekker gegeten. Carpaccio is erg lekker maar ook de andere gerechten zijn erg goed klaargemaakt. We hebben er 40 kilometer voor moeten rijden maar dat was het zeker waard. Het enige minpuntje is het bestellen: je moet dat via je mobiel doen wat op zich sneller zou moeten gaan dan wanneer de bediening langs komt, maar er zit wel een tijdslimiet op dus je moet elke keer minstens 15 minuten wachten voordat je het volgende gerechtje kan bestellen.

23. Wat een verrassende avond! Nog snel voor de Corona sluiting weer een feit was nog even uit eten.
    Voor de eerste keer in dit restaurant en we gaan hopelijk nog regelmatig terug als het weer kan. Het personeel is klantvriendelijk, behulpzaam en vriendelijk. Het eten uitmuntend, wij kozen voor de carpaccio kaart maar ook hier naast kun je tussen heel veel diverse gerechtjes kiezen. En de sfeer in het restaurant is huiselijk en warm. Dat je bestelt met de QR code en je telefoon maakt het makkelijk je eigen tempo te bepalen, na bestelling was de bestelling er vlot.
    Kortom helemaal top!

24. Een aanrader! Wij hebben echt heerlijk gegeten en de bediening was erg enthousiast!

25. Heerlijk gegeten bij een lekker sfeertje en met zéér vriendelijke bediening!

26. Linda van Bruggen

Ik was samen met een vriendin en onze ervaring was zeer positief.
    In verband met corona was de avond in 2 shifts gedeeld en daarom hadden we
    maar 2 1/2 uur. Dat was wel wat jammer want de toetjes hebben we heel snel
    op moeten eten.
    Het eten en drinken was prima en we komen graag nog een keertje terug na
    het corona tijdperk om nog wat langer van jullie ambiance (en de toetjes) te genieten.

27. Rosanne Homan

We zagen op Facebook een reclame van het restaurant, en we besloten er nu eindelijk een keertje te eten, want onbeperkt carpaccio klonk ons goed! Het was de rit van een hjr meer dan waard!
    Het eten smaakte goed, we werden erg vriendelijk en tijdig geholpen en we liepen met een voldaan gevoel weer weg.
    Aanrader!

28. Heel leuk concept de onbeperkt Carpaccio kaart! Naast verschillende varianten carpaccio ook ruime keus aan andere lekkere gerechtjes en desserts. Mooie kleine gerechten zodat je veel verschillende gerechten kan proeven (tapas idee). Leuke sfeer, vriendelijk personeel en ideaal dat je het eten&drinken kan bestellen via de app. Wel een groot nadeel vond ik de grote hoeveelheden saus en dressings die op de carpaccio gerechten gaan. Hierdoor proef je de carpaccio nauwelijks en is de saus/dressing overheersend. Ze hielden zich goed aan de Corona maatregelen.

29. We hadden veel over dit 'beroemde' carpacciorestaurant gehoord en kwamen van ver. Medewerkers waren ontzettend aardig en enthousiast en het eten was heerlijk. De kilometers meer dan waard!

30. Jessica Monteban

Helemaal uit rotterdam gekomen maar was het dubbel en dwars waard! Super lekker eten en goede service! Kom hier zeker nog een keer terug 😌

31. Fijne bediening, vriendelijk en goede service. Prettige manier van bestellen via een app op de telefoon en het eten was snel klaar na bestellen. Eten was lekker en er was uitgebreide keus. Wij aten van de carpaccio kaart.

32. Lekker eten en vriendelijke service

33. Kwamen speciaal voor de carpaccio kaart. Alles was top en geweldig concept. We love carpaccio 😄
    Ook super vriendelijke bediending. Ik zou er zelf niet zo vrolijk van worden met die mondkapjes.

34. Westerink

Heerlijk gegeten. Alles was echt super voor elkaar. Eten kwam snel. Gemakkelijk bestellen via je telefoon. Ruim voldoende keuze. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader. Als ik dan toch een klein puntje van kritiek mag geven dan is het de koude chocoladesaus op de Dame Blanc. Via het bestellen staat er warme chocoladesaus. Wellicht even aanpassen als jullie altijd de saus koud serveren. Verder gewoon voor herhaling vatbaar.

35. Ze waren erg vriendelijk en we werden snel geholpen! Het eten was ook heerlijk! Wij hadden van de carpacciokaart gegeten.

Hier wil ik vaker komen!

36. Heerlijk gegeten onbeperkt carpaccio.
    Toetjes zijn ook lekker en handig dat je zelf kan bestellen via telefoon.

37. Liesbeth stronkhorst

Vriendelijk bediening.
    Heerlijk eten, fijne sfeer.
    Houden goed de Corona regels in acht.

38. Riek Grevers

Heerlijk gegeten.
    Fijn dat een ronde in één keer op tafel kwam en niet in etappes. Goede sfeer. Leuke en gezellige bediening. Een restaurant waar wij zeker vaker terug gaan komen.

Eén vorige recensie
  39. Gewoonweg perfect, topbediening en lekker eten. Geen opmerkingen!

Eén vorige recensie
  40. Gezellig sfeer, heerlijk eten en een goede prijs.

41. Patricia Klinkenberg

Bijzonder aardige bediening. De maatregelen omtrent covid-19 superhandig opgepakt en opgelost. Eten was echt geweldig!

42. Eten was heerlijk, bediening was heel vriendelijk!

43. Heerlijke gerechtjes, zeer smaakvol en een hele prettige en vriendelijke bediening!

44. Goed eten, ontzettend vriendelijk personeel en schoon. Echter duurde het wat lang voordat alle gerechtjes kwamen, maar omdat het eten goed smaakte vergat je dat snel weer.

45. Prettig restaurant om te zitten, fijne sfeer, top bediening. Eten was erg lekker! Aanrader!

46. Wij waren hier voor het eerst en hebben heerlijk gegeten. Leuk concept met allerlei verschillende hapjes een aanrader. Vriendelijk personeel ook!

47. Gezellige sfeer, gebruik gemaakt van de Tapas kaart en was gewoon goed. Ruime keuze en smaakvol. Makkelijk steeds zelf de volgende ronde bestellen via je eigen telefoon middels hun QR code. Zeker voor herhaling vatbaar👍

48. Het eten was heerlijk en vriendelijk personeel. Genoeg keus bij de carpaccio kaart.
    Het enige minpuntje was dat de app niet helemaal goed werkte, waardoor onze bestelling niet was doorgekomen, waardoor wij pas na een uur en een kwartier onze gerechtjes kregen toen we er naar vroegen. Hierna zijn we over gegaan op briefjes en dat ging perfect.

49. Wederom heerlijk gegeten. De sfeer is super gezellig en relaxed en daar draagt de bediening absoluut aan bij.

Eén vorige recensie
  50. Wij hebben een heerlijke avond gehad! Leuke meiden en jongen in de bediening, super lekker eten waarop je niet te lang hoeft te wachten. Zeker een aanrader!!

51. Alieke Chen

Heerlijke gegeten. Gebruik gemaakt van de onbeperkt carpaccio kaart. Naast verschillende carpaccio’s hebben ze ook andere gerechtjes waar je onbeperkt van kan genieten. Service was goed! We hebben een gezellig avond gehad!

52. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug. Wat een leuk concept!

53. Eten was lekker, bediening was netjes en goed! Wij gaan zeker vaker daar eten.

54. E Buitenhuis

Prima eten, was gezellig, vlotte bediening

55. Heel goed eten, uitgebreide kaart, vriendelijk personeel.

56. Echt een heel leuk restaurant, goede prijs/kwaliteit verhouding en ontzettend leuke en spontane bediening! Zeker voor herhaling vatbaar!

57. Veel keuze in de menukaart, leuke bediening, eten is met zorg bereid en smaakt uitstekend en de entourage is lekker gezellig. Kortom dat was niet voor het laatst dat we daar geweest zijn!

58. Joey Palmieri

Heel lekker en de carpaccio kaart is een goed concept.

59. T van Henten

Ongelofelijk lekker gegeten! Fijne sfeer en aardig personeel. Eten duurde niet te lang en heerlijke kwaliteit. Top zaak!

60. Heerlijk eten, veel keus, goede service.

61. Gezellig restaurant waar we gebruik hebben gemaakt van het onbeperkt eten van de carpaccio-kaart. Uitgebreide kaart, heerlijk eten en goede bediening. Wij vonden het een zeer positieve ervaring en komen zeker nog eens terug!

62. Ijsthee besteld, maar dat was Fuze tea.
    Flesje Pinot Grigio besteld, matige kwaliteit wijn.
    Steak medium, was meer rood dan medium.
    Bediening was goed. Maar het duurde allemaal vrij lang… veel wachten dus.

63. Zeer vriendelijk ontvangst en uitleg van het systeem. Erg leuk systeem zo kan iedereen bestellen wat ie wil. Leuke omgeving en erg lekker gegeten. We komen zeker een keer terug.

64. Nienke Witjes

Carpaccio heel lekker, hoofdgerechten vallen wat tegen. Biefstuk te rauw, wordt ook niet gevraagd hoe je hem wil hebben. Geen sausjes bij garnalen en serranoham kroket herken je alleen door heel zout.

Toetjes zijn wel goed, zelfs beetje aan kleine kant.

65. Heerlijk gegeten, rekening gehouden en meegedacht met allergieën, vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

66. Prima eten en drinken. Vriendelijk personeel en een goede bediening. Helemaal top!

67. Heerlijk gegeten. Leuk concept.

68. Romy Balder

Erg goed met allergenen. Vriendelijk personeel.

Eén vorige recensie
  69. Er werkt een heel leuk team! Ze hebben plezier in het werk dat ze doen. Relaxte sfeer. Goede service. Prima eten.

70. van der Zwan

Eten is altijd lekker. De bediening is vlot en vriendelijk. Wij eten er regelmatig. Een echte aanrader.

71. Goede bediening, leuke sfeer, eten was ook goed,

72. Goed eten, heel coronaproof! Het bestellen van de gerechtjes gaat heel eenvoudig en op een uitstekende wijze. Bediening is erg snel. Leuk concept!

73. Heerlijk gegeten! Eten was perfect gemaakt, zowel het vlees als de vis. Ook de sfeer in het restaurant is top, het ziet er mooi uit en wij voelden ons er meteen prettig. De dames van de bediening waren ook heel vriendelijk, niks was te veel gevraagd. Kortom, een hele fijne avond gehad!

74. Ons favoriete restaurant in Ede. Bediening is altijd vrolijk en vriendelijk! Het eten is heerlijk, zowel van de kaart als de onbeperkt carpaccio. En dat alles ook nog eens voor een nette prijs, kortom een aanrader!

75. Gegeten van de onbeperkte carpacciokaart. De carpaccio was uiteraard erg lekker, maar alle andere gerechtjes van de kaart waren ook heerlijk. Bediening is altijd heel vriendelijk en vrolijk. Ben hier nu meerdere malen geweest en stelt nooit teleur.

76. Goed eten! Super vriendelijk personeel en gewoon een leuke tent om te zitten.

77. milou keppel

Leuke bediening! Heerlijk gegeten, een absolute aanrader!

78. Esmeralda Vink

Gezellig, lieve en behulpzame bediening, het eten was heerlijk. We komen snel terug… Dat is beloofd😁😉

79. Gezellige sfeer en goede bediening. Het eten was matig; pezige steek en droog vlees.

80. Vriendelijk personeel, je wordt goed en snel geholpen. Prijzen vonden wij aan de hoge kant.

81. Super lekker gegeten van de carpacciokaart. Waar voor je geld. Ik zeg dikke aanrader als je ook sowieso van carpaccio houdt.

82. Heerlijk gegeten!!!! We komen ook zeker weer terug om lekker te eten.

83. Chantal Bartelds

Heerlijk gegeten, erg leuk gehad! Bediening was sociaal. Niks op aan te merken waardoor ik er een puntje af moest trekken! Super restaurant.

84. Aangezien de 1ste keer hier eten zo geslaagd was, hier na 2 weken weer wezen eten. Dit keer met de kinderen erbij (ook klein speelhoek aanwezig).
    Onwijs lekker eten vanaf de carpaccio kaart! Heel handig met de app de rondes te bestellen! Prijs verhouding prima inorde en personeel zeer vriendelijk!

85. Wilma Evers

Het was heerlijk eten, en we mochten zoveel als we wilden. De bediening was vriendelijk en heel snel. Het was een gezellig restaurant

86. Charlotte

Heerlijk gegeten! Leuk concept en een gezellige locatie! Wij komen zeker vaker terug.

87. Was een leuke en gezellige ruimte. We zaten aan een ronde tafel, is ook erg gezellig. Verder vriendelijke bediening. Moest wel effe puzzelen hoe het zat met bstellen via QR code. Het eten was erg lekker. Ook de kinderen hebben genoten vd carpaggio kaart. Was een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.

88. Roos Wolberts

Super handige app!

Service was top, konden zonder moeite binnen gaan zitten ivm de wind.

89. Eduard

90. Heerlijk gegeten met mijn twee zoons. Een mannenuitje en daar hoort uiteraard een lekkere steak bij. Vriendelijke bediening en heerlijke gerechten maakten het tot een hele leuke avond.

91. Erg lekker gegeten. Kwam snel en was lekker vers.

92. Fam. Peelen

Gezellige sfeer en erg vriendelijke bediening. We hebben heerlijk gegeten!

93. Centrale plek in Ede. Vriendelijke bediening. Eten lekker. Soms hard geluid uit de keuken, dat was jammer.

94. Richard Buitenhuis

Voor het eerst gegeten met mijn vrouw, zeer aan te raden de sfeer is echt gezellig en het eten is fantastisch. Echte aanrader om lekker tapas gerecht te nuttigen of iets van de kaart te kiezen. Deze eetgelegenheden moeten we koesteren en vooral voor zorgen dat ze bestaands recht houden.

95. Vd Bunt

Heerlijk gegeten, ideaal dat je via de smartphone je bestellingen kan doen.
    Goed eten, voor goede prijs.

96. Peter Rijckaert

Het eten was super lekker. Ook de afstand en de route ivm, COVID-19 is goed geregeld.

2 vorige recensies
  97. Marieke Rolvers

Heerlijk en gezellig met man en kinderen gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Dank!

98. Fam van der Kuur

Heerlijk gegeten, fijn sfeertje en vriendelijk personeel!

99. Ontzettend heerlijk gegeten! We hadden de carpaccio kaart, wat een keuze en alles even lekker. Verder ontzettend goede en vriendelijke bediening. Echt een aanrader!!

100. Erg leuke tent! Wij hebben voor een menu gekozen waar je 26 euro pp betaald en onbeperkt bij kan bestellen via een app. Erg handig en leuk. Eten was meer dan prima.

Volgende pagina