Resy's in Ede

Tot 21:00 kunt u in de Notaris Fischerstraat betaald parkeren. Alle overige straten in de directe omgeving van ons restaurant zijn tijdens winkeltijden uitsluitend bestemd voor vergunninghouders met uitzondering van zondag.

Parkeren kunt u ook in de parkeergarage onder de markt die u passeert als u de Molenstraat bent ingereden. De entree bevindt zich op de markt direct tegenover het begin van de Notaris Fischerstraat op slechts 3 minuten lopen van ons restaurant.

3. Betalen Master Card Visa pin

1303511951 90
1319871106 87
1407119933 86
1456197399 91

1. Henk v Geresteijn

Wij zijn daar afgelopen vrijdag met z'n achten geweest. Het was erg lekker, ruim voldoende en tegen een betaalbare prijs. Ruime keuze ook! Een aanrader dus

2. Frans van beek

Vanavond lekker gegeten Resy's.
    Restaurant huiskamer idee en erg gezellig.
    Bediening perfect.
    Is aanrader voor een ieder.

3. Uitstekend gegeten en de bediening is Top!

4. Ineke van de Fliert

Heerlijk kleinschalig. Het eten is uitstekend. Wordt uitstekend geholpen.

5. Heerlijk gegeten, uitstekende ontspannen sfeer en vriendelijke bediening. Aanrader en we komen zeker nog een keer terug.

6. keesenhenny

7. Kan me niet heugen zo lekker ergens anders te hebben gegeten. Echt een top toko, daar gaan we vaker heen

8. We gaan regelmatig bij Resy's eten en ik moet zeggen dat het altijd prima voor elkaar is. De bediening is goed, snel en oplettend. Met aandacht voor detail. Ik heb de hele kaart inmiddels al doorlopen en kan zeggen dat alle gerechten erg smakelijk zijn, je proeft dat er met liefde en aandacht gekookt wordt.

Het is heerlijk tafelen in een rustige en gezellige sfeer. Op de menukaart komen regelmatig nieuwe en uitdagende gerechten die er voor zorgen dat ik hier wel iedere dag zou kunnen eten.

9. Gisteravond erg lekker gegeten met z'n viertjes bij Resy's! Voorgerecht uiensoep was wat zout. Bij de hoofdgerechten goede porties en veel keuze uit bijgerechten. Hou een gaatje over voor een nagerecht, wel moeilijk te kiezen uit zoveel lekkers ;-)

10. Van der Linden

Met 8 personen op 28-8-16 gegeten bij Resy's. Wij hebben uitstekend gegeten. Wij hadden het Heidemenu. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht en dessert waren van uitstekende kwaliteit en zeer voldoende van hoeveelheid. Wij werden uitstekend bediend, erg vriendelijk en behulpzaam.

Rey's restaurant is iedereen aan te bevelen. Wij komen hier zeker terug.

11. Heerlijk gegeten. Vlees was botermals!! Bediening was ook top, met name Ilse. Onze zoon was jarig en kreeg nog in zijn desert een verrassing. Erg leuk!
    Hier gaan we vaker naartoe!!

12. C Zwart

Op dinsdag 10 mei gegeten bij Resy. Zeer vriendelijke ontvangst, bediening en goede kwaliteit van gerechten.
    Aangenaam kleinschalig restaurant, is zeker aan te bevelen, vooral als je een rustige, gezellige, culinaire avond
    hebben wilt.

13. Alles wat aan lof geschreven is, klopt. Super gegeten en erg aardig personeel.

14. Gisteravond 06.02.2016 gegeten bij Resy's.Wat hebben we lekker gegeten, werkelijk voortreffelijk. Wat wij ook vonden was de zeer vriendelijke bediening, een verademing vergeleken bij andere eetgelegenheden. Al met al een restaurant om zeer zeker weer naar toe te gaan.

15. Wij waren onder de indruk. Het eten en de bediening waren voortreffelijk. Resy's is echt aan te raden en ik ga er zeker vaker eten. 👍

16. Uitmuntende keuken, keuze uit vele heerlijke gerechten. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Gezellig en sfeervol restaurant.

17. Uitstekende keuken en een uitgebreide kaart, behalve de menu kaart hebben ze ook nog allerlei specialiteiten op het krijtbord staan. We hebben er inmiddels een aantal keer gegeten en diverse gerechten uitgeprobeerd, alles smaakte even lekker! Voor ons is Resy's dus de plek om heerlijk uit eten te gaan: gezellige sfeer en een uitmuntende keuken.

18. Sfeervol restaurant gevestigd in een mooi oud pandje waar je heerlijk kan eten.

Gezellig met een fijne en vriendelijke bediening. Uitgebreide kaart met bijzondere gerechten op het krijtbord. Gerechten die door de kok met liefde worden klaar gemaakt, en dat proef je.

Een beleving! In Ede en omstreken het beste restaurant wat ik ken.

19. Bediening is goed, vlees ook lekker, groente niet. Spinazie lag bij de bietjes en als je die niet lust, is dat verschrikkelijk. Waarom geen aparte schaaltjes? De aardappelsalade was smakeloos.

20. Wij komen er al jaren met erg veel plezier. Lekker eten veel keus. Laatste jaren wel wat met de prijs ophoog gegaan, begrijpelijk maar sommige gerechten zijn daardoor in verhouding en vergelijking iets te duur. Gelukkig maakt dat de kwaliteit en lekker eten, weer snel vergeten.

22. ton v Lierop

23. Jef Willemsen uit Rhenen

Goede kaart, goede bediening en de kwaliteit van het eten is uitstekend. Zeker een aanrader voor diegenen die van super kwaliteit houden.

24. nicolette

Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

25. H. B Brinkman

Zijn net thuis. En wij hebben heerlijk gegeten. Geweldige bediening en alles goed verzorgd. Komen zeer zeker nog een keer terug. Bas had voor een geweldig hoekje gezorgd in verband met zuurstof gebruik van mijn man. Hartelijk bedankt hiervoor.
    Groetjes Fam. Brinkman.

26. Zojuist heerlijk gegeten. Snelle en goede bediening en ruime keus in eten. We gaan daar zeker vaker heen!

27. Leuke/fijne bediening. Staan altijd voor je klaar. Erg leuk terras buiten. Heerlijk eten en veel keuze uit bijgerechten. Zeker de moeite waard om er eens langs te gaan en het zelf te beoordelen!

28. Marcel s.

Verheugd gingen we met 7 personen hier eten, verrast over de keuze en de kwaliteit van de gerechten. En dan naast de keuze voor wild als hoofdgerecht de desserts: heerlijk! Gewoon een crème brulee zoals je hem wilt eten of de Griekse versie dan, lekker! Voor nog eens....!

29. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kennis van zaken. Eten is er prima met ruim voldoende en verschillende groentes erbij.
    Een tip: Voor de prijs zou de Mayonaise er wel gratis bij mogen.

Zeker een aanrader.

30. Als men mij vroeg of ik nog een goed adres wist voor lekker eten met een goede prijs/kaliteit verhouding riep ik steevast; Resy's Ede. Maar daar moet ik nu helaas op terug komen.
    Afgelopen dinsdag (9-7-2013) was ik er weer en ik moet zeggen, de kwaliteit was als vanouds maar de verhouding met de prijs was helemaal zoek. Als voorgericht had ik gipsy chicken ad € 8.50. Het was heel veel sla, zonder enige dressing en beschamend zeer, zeer weing chicken. Met € 4.50 zou het dik betaald geweest zijn.
    Als hoofdgerecht had ik kabeljauw, erg lekker, maar qua hoeveelheid kwam het beestje niet in de buurt van de schol die eerder op het menu stond. Niet eens een beetje in de buurt.
    Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het beleid nu is; men komt toch wel, dus de prijzen kunnen omhoog en de hoeveelheid naar beneden.
    Erg jammer.

31. Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten, inrichting gezellig!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

32. Zondagavond 17 maart 2013 hebben wij gegeten in dit sfeervolle restaurant. Het was heerlijk, compleet en de bediening was heel attent en vriendelijk!
    Een aanrader!!

33. Charlotte

34. Wij komen hier altijd graag voor de gamba's, wat zijn die heerlijk! Maar ook andere gerechten op de kaart smaken altijd goed. Goede service, vriendelijk personeel en gezellige sfeer. Zeker een aanrader!

35. Heerlijk weer eens ouderwets lekkere hollandse kaart, maar dan wel in een modern en mooi jasje. Wij hebben hier gisteravond heerlijk gegeten, werden zeer vriendelijk en netjes bediend. Dit is absoluut een aanrader. Trouwens een zeer uitgebreide kaart en een aanvullend schoolbord dus voor ieder wat wils. Zowel hollandse als wat apartere gerechten. Gevestigd in een leuk pandje. Ik ga zeker nog eens terug

36. Afgelopen zaterdag hier gegeten (21 juli). Ons alleen erg tegengevallen na alle positieve berichten. Erg lang wachten op voor- en hoofdgerecht (45 min en uur) Helaas bij mij het hoofdgerecht niet smakelijk waarna ik vervolgens wel heel attent een kopje thee aangeboden kreeg. Helaas lag alleen een deel op het schaaltje in plaats van erin. Bediening vriendelijk maar tussendoor vragen of alles naar wens is, is wel slim om te doen. Ook aan tafel groenten 'konijnenvoer' noemen vind ik niet professioneel. Daarnaast personeel op Crocs vind ik jammer in een restaurant als deze. Helaas bij ons geen succes. Jammer, geloof namelijk zeker dat je hier lekker kunt eten.

37. Afgelopen zaterdag ( 14 juli ) met 6 personen bij Resy's gegeten. De beoordeling blinkt uit van saaiheid want wij vonden het unaniem uitmuntend. Het eten was om te smullen, de bediening losjes maar uiterst correct en attent, de zaak was goed bezet en dat kwam de sfeer ten goede en teslotte vonden wij de prijs/kwaliteitsverhouding- gezien het gebodene- prima in orde.
    Wij hebben een fijne avond gehad.

38. Gisteren met vrienden gegeten en we hebben een top avond gehad! Eten was heerlijk, bediening super! Bedankt!

39. Met 6 mensen daar gegeten. Twee mensen bestelden een diamand biefstuk (uit de schouder). Wat was dat vlees taai!
    Het ergste was nog dat de bediening boos was dat er na de maaltijd iets over gezegd werd. Je zou je nog bijna schuldig voelen. De overige gasten van ons gezelschap waren zeer tevreden.

40. Sven Bussink

Heerlijk gegeten hier afgelopen zomer. Een uitgebreide menukaart en daar kwamen nog vele gerechten bij die op een bord vermeld waren en gepresenteerd werden bij het bestellen.

Ook de bediening was top, lekker vlot en vrolijk.

Mocht ik ooit weer in de buurt van Ede uit eten gaan, dan kom ik zeker terug!

41. Helemaal niets op aan te merken. Het eten is altijd heerlijk, het personeel altijd vriendelijk. Ook de sfeer is erg gezellig. Net alsof je in een huiskamer zit.

Tip: op dinsdag, woensdag en donderdag onbeperkt spareribs of gamba's eten! Jummm!

42. Inmiddels een paar keer hier gegeten, heb me dit keer aan een kamelenbiefstuk gewaagd. Lekker mals en goed van smaak. Leuk dat ze hier ook "vreemde'' gerechten op de kaart hebben. Veel bijgerechten, allemaal goed van smaak, vooral de eigengemaakte appelmoes.
    Prima bediening, de prijs valt mee, niet goedkoop, niet duur.

43. Leuk restaurant! Blij dat we deze ontdekt hebben...
    Heerlijk gegeten, de garnituren bij het eten waren ook erg lekker! Er waren nog allemaal lekker toetjes op de kaart, maar deze paste er gewoon niet meer in.

Lekker eten! Gaan zeker nog een keer!

44. Bruinierbunch

We komen hier al jaren en worden telkens hartelijk ontvangen door Ruben, Lilian en de crew. Het eten is elke keer een feest. Een absolute aanrader voor iedereen.

45. familie Bouwens

Gisteravond hier gegeten, en we kunnen alleen maar zeggen dat het inderdaad een aanrader is. Perfect gevarieerde wijn en menu kaart, goede bediening en het eten is klasse. We komen hier zeker weer eens terug.

46. Het eten was zonder meer erg goed.

Wij kregen de indruk van de vrouw die ons bediende dat zij liever geen klanten had.
    Met een bijna chagrijnige uitstraling serveerde zij het eten.

Op de kaart stond dat je gratis bij mocht bestellen, maar toen we dat deden kregen we wederom de indruk dat ze het liever niet had.

De beoordeling van een 8,7 is dan ook wel wat aan de hoge kant.

47. Met 7 man/vrouw gisteravond hier voor het eerst gegeten. Vanaf de uiterst vriendelijke maar gelukkig niet te joviale ontvangst voelden we ons op ons gemak en het eten was geweldig. De voorgerechten, de onbeperkte gamba's met keuze uit normaal of met madame jeanette peper (echt heet!), de vegetarische groenten/tahoe-spies, kortom, alles smaakte heerlijk. Conclusie: Er staat een uitstekende kok in de keuken, de bediening is snel en correct, de sfeer is warm. We komen zeker terug.

48. Gisteren hier gegeten met een gezelschap van 8. Fijne sfeer, service goed en erg belangrijk, het eten smaakte voortreffelijk!

De keuze was erg moeilijk, gezien er zo veel lekkere gerechten op de kaart stonden.

We hebben ook van elkaar geproefd en echt geen enkel negatief commentaar. We komen hier zeker terug.

49. Mirjam van de Beek

Wij komen al jaren bij Resy's en dat is niet voor niks. Ruben en Lilian zijn schatten van mensen met een geweldige zaak. De kaart is elke keer weer een verrassing. Van boeren schnitzels tot gnoe, er is voor iedereen wat lekkers. De bijgerechten zijn er heerlijk en uitgebreid (soms wat te uitgebreid haha). En ook onze kleine meid is er altijd welkom. Met een baby uit eten is normaal niet te doen, maar omdat we lekker bij de bar mogen eten kunnen we haar altijd meenemen. Een restaurant dat met mond tot mond reclame bekend is geworden, dat zegt wel wat!

50. Ik heb al meerdere malen bij Restaurant Resy's gegeten en het bevalt me telkens weer. Nergens anders heb ik zulke lekkere spare-ribs gegeten als hier en daar kom ik dan ook telkens voor terug. De sfeer is relaxed en de bediening is prima. Een grote plus vind ik de ruim gevarieerde bijgerechten die je bij je hoofdgerecht geserveerd krijgt. Ik ga er deze maand met m'n gezinnetje heen en ik ga er van uit dat het net zo goed gaat bevallen als de vorige keren.

51. Top tent waar vriendelijkheid, service en goed eten allemaal hoog in het vaandel staan.

52. Met een groep van 12 man hier gegeten, a la carte!

Eten was zeer goed!

Bediening redelijk!

(berichtje voor de bediening, als je iets minder snel langs jullie gasten lopen kunnen jullie beter de wensen opvangen! En als jullie vragen of de biefstuk medium, rare of done moet wezen en diverse mensen komen met verschillende wensen kom dan niet met 5 x medium aan! Tip ---->Luister!)

Hier wil ik nog wel een keer eten, maar dan op een koude herfst avond en dan zittend aan het raam met een goede fles wijn!

53. Gisteren voor het eerst hier gegeten in 1 woord SUPER.

54. Erg gezellig, goede en leuke bediening. Eten is voortreffelijk. Leuk ingericht.

55. Goed restaurant.

Jonge, vlotte bediening, keurig in de omgang.

Eten is van goede kwaliteit, ruim voldoende porties.

Zeer netjes dat de (te) ruime spareribs op initiatief van de bediening werden ingepakt en meegegeven.

Een aanrader voor een kwalitatief goede maaltijd.

56. We hebben hier vorige week met zes personen gegeten en allemaal waren we zeer lovend over wat we voor geschoteld kregen. Ondanks de grote drukte werden we daarbij goed bediend en dat is ook een compliment waard.

57. Heerlijk gegeten, fijne bediening, lekkere stoelen, smaakte allemaal heerlijk, vers, kortom superrrrr.

58. Tom 437 punten

Dit restaurant is gevestigd in een oud Hollands aandoend trapgevelhuisje. De knusheid die hierdoor wordt uitgestraald, wordt binnen voortgezet, ook al is de inrichting modern.

Het lokaal is klein, waardoor de tafeltjes dicht op elkaar staan, maar wij ondervonden dat niet als storend. Het zitvlees wordt bovendien verwend door heerlijke stoelen.

De bediening is vlot en amicaal, zonder de beleefdheidsregels uit het oog te verliezen.

De kaart oogt indrukwekkend, maar wordt daadwerkelijk waargemaakt. Er arriveren gerechten die er ook in het echt prima uitzien en dito smaken. De porties zijn goed bemeten, niet te veel, niet te weinig.

Kortom, om eens een beeldspraak te gebruiken, het is bepaald geen straf hier te moeten eten...